BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer wordt er moe van...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - woensdag 12 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Fer wordt 'best wel moe' van speculaties
Leroy Fer wordt al maanden in verband gebracht met een mogelijk vertrek bij Feyenoord. De middenvelder heeft er zijn buik vol van, zo laat hij weten in een interview met NUsport.

"Er wordt veel over mij gesproken: gaat-ie weg of niet? Daar word ik best moe van, eerlijk gezegd. Ik ben nog gewoon speler van Feyenoord", zegt Fer in NUsport-magazine. "Ik kan nu wel gaan denken dat ik zo snel mogelijk weg moet, maar als ik me hier niet bewijs, kán ik niet eens weg. Dus ik moet me hier blijven ontwikkelen, zodat ik straks naar een nog mooiere club kan."

Fer heeft in Rotterdam nog een contract tot de zomer van 2012. De middenvelder sluit niet uit dat hij zijn verbintenis bij de club eerst nog een keer verlengt. "Mijn zaakwaarnemer Rob Jansen en ik hebben een goed gesprek met Leo Beenhakker gehad. Daar blijft het voorlopig bij. Beide partijen vinden dat het geen zin heeft om nu al verder te praten."

"Ik kan mijn focus beter even op mijn spel leggen. Ik lig tot 2012 vast, dus voor mij is er geen noodzaak om bij te tekenen. Want ik weet niet wat voor perspectief ik hier heb. De toekomst van Feyenooord is ongewis en ik wil eerst zien hoe de zaken hier gaan lopen. Als het team straks minder wordt, word ik ook niet beter."
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 13:58   quote  deeplink  
En ik word best wel moe van Fer ...
Milo
 Milo - woensdag 12 januari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
+1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
"Dus ik moet me hier blijven ontwikkelen, zodat ik straks naar een nog mooiere club kan."

Kan ie beter nog maar bijtekenen. Er is geen mooiere club. Ken alleen maar clubs die meer betalen.

Voetballers zijn ook wel rasleugenaars eigenlijk: mooiere club = meer geld.
el-loco
 el-loco - woensdag 12 januari 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Ik ben het eens met Fer ik word er ook moe van. Nog sterker als ik kijk naar Fer op het voetbalveld word ik ook moe. Jongen bedankt en tot sinas zeg ik. Nexttttt
Vnny
 Vnny - woensdag 12 januari 2011 - 14:24   quote  deeplink  
die gasten houden ons gewoon aan het lijntje en gaan van de zomer door de achterdeur gratis weg
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 14:24 schreef Vnny het volgende:
die gasten houden ons gewoon aan het lijntje en gaan van de zomer door de achterdeur gratis weg
Kan dus niet want hij heeft tot volgend jaar zomer een contract!
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 14:17 schreef FR-Henk het volgende:
"Dus ik moet me hier blijven ontwikkelen, zodat ik straks naar een nog mooiere club kan."

Kan ie beter nog maar bijtekenen. Er is geen mooiere club. Ken alleen maar clubs die meer betalen.

Voetballers zijn ook wel rasleugenaars eigenlijk: mooiere club = meer geld.
Idd, welke mooiere club ???
MMM
 MMM - woensdag 12 januari 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Bijtekenen en anders aan het eind van dit seizoen oprotten.
feyenoord for life
 feyenoord for life - woensdag 12 januari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
laat hem maar ontwikkellen op de tribune tot 2012 scheelt gelijk een paar slaapmomentjes
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 14:30 schreef MMM het volgende:
Bijtekenen en anders aan het eind van dit seizoen oprotten.
Wie koopt hem dan eind van dit seizoen ??? Of stel je voor om dan z'n contract te ontbinden?
MMM
 MMM - woensdag 12 januari 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 14:40 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie koopt hem dan eind van dit seizoen ??? Of stel je voor om dan z'n contract te ontbinden?
Er is vast wel interesse van een middenmoter/laagvlieger uit Engeland, Duitsland.
Vnny
 Vnny - woensdag 12 januari 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 14:28 schreef JanM het volgende:

[..]

Kan dus niet want hij heeft tot volgend jaar zomer een contract!
ok dan heb ik denk ik zitten slapen, dacht dat hij en Wijnaldum allebei afliepen zomer 2011
Quiroz
 Quiroz - woensdag 12 januari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Bijtekenen of oprotten!!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 12 januari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Quiroz
 Quiroz - woensdag 12 januari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Ja, snap ik wel hoor. Ik vind AC Milan ook een mooiere club dan FC Groningen, maar die fans denken daar waarschijnlijk anders over. Zo moet je t zien
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 12 januari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
de flh
 de flh - woensdag 12 januari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
+2

Bijtekenen of Uitgefloten worden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Nog een keer: een mooiere club is een club met meer geld.
R()b
 R()b - woensdag 12 januari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Lekker instelling idd.
Als Supporter wil je toch weten wie blijft , en wie een hart heeft voor de club.
Niet janken Fer , beslissen graag.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 12 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
FR-Henk, je slaat de spijker op zijn kop.
Voor die gozerts zou er geen mooiere club moeten zijn dan Feyenoord, maar dat zien ze dus helemaal niet zo. "...als ik me hier niet bewijs, kán ik niet eens weg". Dat is dus de kern van het probleem. Zij zien Feyenoord gewoon als een tussenstap naar een 'mooiere' club (een club die beter betaalt). Niks clubliefde.
Wij de supporters zijn gewoon de losers. Letterlijk en figuurlijk. En wij daar maar geld in blijven stoppen...
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 12 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Em nog even dit: Ik word van dit interview echt moedeloos.
Geef als vice aanvoerder gewoon het voorbeeld en teken bij ! Geef een signaal af aan je team. Als een schaap over de dam is ...

Het zijn ook die KUTzaakwaarnemers die er steeds tussen zitten en de boel lopen te verzieken. Parasieten.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 januari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
Er staat een hoop "IK" in.....
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 15:51 schreef hotjumper het volgende:
Er staat een hoop "IK" in.....
Broodvoetballers zijn het! Belachelijk dat ze ermee wegkomen dat clubs ze nog steeds veel te veel geld willen betalen hiervoor. Oh wat zou ik voor € 500K per jaar dagelijks graag keihard rennen, af en toe een wedstrijd spelen en verder een beetje met een te grote koptelefoon op naar muziek luisteren, gemasseerd worden en nog meer van die hele vervelende dingen. Wat een verwende rotblagen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 januari 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Fer en Wijnaldum willen in principe gewoon blijven, maar wel op voorwaarde dat er volgend jaar een enigzins representatief elftal staat, waarin ook zijzelf zich kunnen ontwikkelen. Zij willen dat bij een vertrek zowel Feyenoord als zijzelf er beter van worden. maw vetrekken alla de Guzman is niet aan de orde, maar ze zien het ook niet zitten om volgend jaar weer rechterrijtje te gaan spelen in een elftal dat als los zand aan mekaar hangt.

Op zich helemaal niet gek dat ze dat vinden. (Bijna) elke speler heeft de ambitie om op het hoogst haalbare niveau te spelen, dat is gezonde ambitie. En zowel Fer als Wijnaldum hebben ook het talent om de (sub)top in een grote competitie te halen. Omdat te bereiken moeten ze zich wel blijven ontwikkelen. Ik begrijp best dat in een kwakkelend Feyenoord dat maar net boven de degradatiestreep staat het vooruitzicht op een goede ontwikkeling (en uiteindelijk een mooie transfer naar het buitenland) vertroebeld. Tegelijkertijd voelen ze zich nog verbonden met Feyenoord, ik kan niet inschatten in hoeverre zij ook daadwerkelijk supporter zijn, maar ze willen Feyenoord graag helpen (allereerst door te presteren in Feyenoord 1 en vervolgens wanneer die grote buitelandse club zich aandient, in goede stijl te vertrekken).

Vind het geen onlogisch gedachte, vind het bovendien begrijpelijk dat ze niet zomaar hun krabbel onder een nieuwe verbintenis zetten, zolang er nog veel onduidelijkheid is over de sterkte van Feyenoord volgend seizoen. Stel dat ze nu bijtekenen en Feyenoord speelt komende jaren geen (positieve) rol van betekenis in de Eredivisie, dan worden zij ook niet beter.

Leroy Fer heeft overigens al min of meer laten doorschemeren dat hij bij Feyenoord wil blijven.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 januari 2011 - 16:07   quote  deeplink  
Is dat niet het kip en het ei verhaal?
craven
 craven - woensdag 12 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Deze zogenaamde heren moeten eerst maar eens laten zien dat ze t waard zijn bij feyenoord te voetballen, ze kunnen wel van alles willen, maar tot nu toe denk ik niet dat de "zgn Grote Clubs" hun willen hebben. Ga eens presteren i.p.v. te huilen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2011 door craven --
R()b
 R()b - woensdag 12 januari 2011 - 16:19   quote  deeplink  
We zijn het er ongeveer allemaal over eens :D
gfvp1
 gfvp1 - woensdag 12 januari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Fer en Wijnaldum willen in principe gewoon blijven, maar wel op voorwaarde dat er volgend jaar een enigzins representatief elftal staat, waarin ook zijzelf zich kunnen ontwikkelen. Zij willen dat bij een vertrek zowel Feyenoord als zijzelf er beter van worden. maw vetrekken alla de Guzman is niet aan de orde, maar ze zien het ook niet zitten om volgend jaar weer rechterrijtje te gaan spelen in een elftal dat als los zand aan mekaar hangt.

Op zich helemaal niet gek dat ze dat vinden. (Bijna) elke speler heeft de ambitie om op het hoogst haalbare niveau te spelen, dat is gezonde ambitie. En zowel Fer als Wijnaldum hebben ook het talent om de (sub)top in een grote competitie te halen. Omdat te bereiken moeten ze zich wel blijven ontwikkelen. Ik begrijp best dat in een kwakkelend Feyenoord dat maar net boven de degradatiestreep staat het vooruitzicht op een goede ontwikkeling (en uiteindelijk een mooie transfer naar het buitenland) vertroebeld. Tegelijkertijd voelen ze zich nog verbonden met Feyenoord, ik kan niet inschatten in hoeverre zij ook daadwerkelijk supporter zijn, maar ze willen Feyenoord graag helpen (allereerst door te presteren in Feyenoord 1 en vervolgens wanneer die grote buitelandse club zich aandient, in goede stijl te vertrekken).

Vind het geen onlogisch gedachte, vind het bovendien begrijpelijk dat ze niet zomaar hun krabbel onder een nieuwe verbintenis zetten, zolang er nog veel onduidelijkheid is over de sterkte van Feyenoord volgend seizoen. Stel dat ze nu bijtekenen en Feyenoord speelt komende jaren geen (positieve) rol van betekenis in de Eredivisie, dan worden zij ook niet beter.

Leroy Fer heeft overigens al min of meer laten doorschemeren dat hij bij Feyenoord wil blijven.
Het blijven over het paard getilde jochies, omdat zij(de spelers) en niemand anders verantwoordelijk zijn voor de prestaties op het veld. Doordat zij niet met passie spelen en ik elke week weer de wil om echt te winnen zie ontbreken staat Feyenoord nu in het rechter rijtje.Met dit materiaal moet je namelijk gewoon in de top 5/6 kunnen spelen. Alleen lopen ze erbij als een stel labbekakken zonder enig inzicht. Het is allemaal een of twee tempo's te laag. Met deze spelers moet je een elftal als bv willem 2 of de graafschap gewoon kapot kunnen spelen, maar de echte passie ontbreekt. Ik was gisteren bij de wedstrijd in Oman(zit er toevallig voor mijn werk nog steeds)en dat was werklijk niet om aan te zien. Ook tijdens zo'n wedstrijd zie ik een Fer met zijn koptelefoon op op de bank zitten; totaal niet gemotiveerd of geinteresseerd! daar moet m.i. Been echt iets van zeggen.
Uiteraard is het belangrijk dat het perspectief crecendo moet zijn en daar zijn niet de spelers op af te rekenen, maar deze uitermate belabberde directie en RvC( Pim B. uitgezonderd). Ik vrees echter dat zolang de directie blijft bestaan uit baantjesgeile ex-ambtenaren en een Jacobs die mede verantwoordelijk is voor de finaciele chaos waarin de club verkeerd dat het niet veel voorwaarts zal gaan,omdat deze mensen absoluut geen voetbalgogme,voetbalkennis en voetbalinzicht hebben en het ze daarnaast nog eens ontbeert aan een netwerk van waaruit ze evt. nog eens iets zinvols voor de club zouden kunnen betekenen. Daarnaast hebben ze niet eens een solide financieel netwerk, waardoor ze zelf nog geldstromen zouden kunnen aanboren.Zij vinden het allen maar mooi om in de picture te staan.
Het is vooralsnog een zegen dat Pim Blokland bereid is geweest wegens zijn liefde voor Feyenoord geld in de club te steken, maar ook deze man heeft geen netwerk in de voetbalwereld. Immers zo'n Beenhakker met zijn achtergrond krijgt al weinig voor elkaar.
Begrijp me niet verkeerd ik hoop van harte dat het veel beter zal gaan met Feyenoord, maar ze zijn niet eens in staat om Simon voor de wedstrijd tegen ajax te contracteren, omdat ze weer eens niet hebben geanticipeerd. Ik hoor zo'n Gudde dan zeggen dat er zoveel haken en ogen aan zitten, maar dat is niet het geval het is pure onkunde.

Feyenoord zou erbij gebaat zijn als er weer eens een andere wind in de Kuip zou waaien bv door een directie te hebben, alsmede een RvC bestaande uit oudvoetballers (met enig bedrijfsmatig inzicht) van deze prachtige club in combinatie met een aantal iconen die de clubtraditie(gewoon mooi voetbal met een mentaliteit van geen woorden maar daden) zouden kunnen bewaken.
Indien dat het geval zou zijn zouden jochies als Fer, Wijnaldum, maar ook Vlaar(die twee jaar lang geblesserd was en derhalve niet heeft gepresteerd) niet eens overwegen om zulke uitspraken te doen, omdat ze dan mogelijk meer in het gareel zouden kunnen worden gehouden en het wel een eer zouden vinden voor het door ons feyenoordlegioen zo geliefde club uit te komen. Uiteraard is het zo dat als je een uitzonderlijk talent hebt er altijd wel grote clubs voor jou als speler komen, maar dat is momenteel bij geen enkele speler het geval.
Ik zou dus tegen deze spelers willen zeggen nog lekker voor Feyenoord blijven spelen je echt ontwikkelen en pas ronde je 25-27e jaar weggaan dan misluk je ook niet in het buitenland als allerlei voorgangers.

Nog een ding: Het regent vrijwel nooit in Oman. gisteren landde gudde in het land en zowaar het begon te regenen. Toch wel tekenend................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2011 door gfvp1 --
Milo
 Milo - woensdag 12 januari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
ze willen dat er kwaliteit bij komt moeten jullie eerst maar weg gaan! slaapie fer en tienerpappie gini
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 12 januari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 13:58 schreef JanM het volgende:
En ik word best wel moe van Fer ...
+1

Als ie nu gewoon z'n contract verlengt, krijgt ie dat gezeur ook niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2011 door RedWhiteBlack --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 12 januari 2011 - 18:23   quote  deeplink  
idd, het is zo makkelijk allemaal, als hij nu bijtekend kan hij zich dit seizoen zelfs een paar slaapmomentjes veroorloven, want dan zeggen wij: Maar hij heeft in ieder geval bijgetekend, het is toch een echte.
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 18:44   quote  deeplink  
Weet je waar ik moe van word?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 12 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
van jezelf misschien?
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 18:58 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
van jezelf misschien?
Valt erg mee!
sevillana
 sevillana - woensdag 12 januari 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

Leroy Fer heeft overigens al min of meer laten doorschemeren dat hij bij Feyenoord wil blijven.
ik hoorde hem dat vanmiddag ook zeggen voor microfoon van RTV Rijnmond
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 12 januari 2011 - 19:25   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 januari 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 19:25 schreef El Aanmeldi het volgende:
nouja, hij blijft inderdaad tot 2012 ja. Maar de vraag is of die bijtekent.
hij wil op een goede manier weg bij de club. Als het voor zowel hem als Feyenoord goed is. Dus niet wanneer het, sportief gezien, slecht gaat en ook niet wanneer Feyenoord niets aan hem verdiend.

Dus mocht hij na dit seizoen blijven dan is het waarschijnlijk dat hij zijn contract verlengd.
sevillana
 sevillana - woensdag 12 januari 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 19:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hij wil op een goede manier weg bij de club. Als het voor zowel hem als Feyenoord goed is. Dus niet wanneer het, sportief gezien, slecht gaat en ook niet wanneer Feyenoord niets aan hem verdiend.

Dus mocht hij na dit seizoen blijven dan is het waarschijnlijk dat hij zijn contract verlengd.
precies
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Dan moet ie dat eens in klinkklare woorden zeggen.

Anders blijft het denken wat hij denkt..
sevillana
 sevillana - woensdag 12 januari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 19:39 schreef FR-Henk het volgende:
Dan moet ie dat eens in klinkklare woorden zeggen.

Anders blijft het denken wat hij denkt..
waarschijnlijk het interview gemist?
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 12 januari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 19:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

waarschijnlijk het interview gemist?
Heeft hij gezegd dat ie:
a) bij Feyenoord wil blijven,
b) dientengevolge bijtekent?

of:

a) bij Feyenoord wil blijven
b) maar het eerst nog even aankijkt.

Eerste is helder, het 2e niet.
sevillana
 sevillana - woensdag 12 januari 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 19:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft hij gezegd dat ie:
a) bij Feyenoord wil blijven,
b) dientengevolge bijtekent?

of:

a) bij Feyenoord wil blijven
b) maar het eerst nog even aankijkt.

Eerste is helder, het 2e niet.
http://www.feyenoordleven.nl/?p=4066
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Okee, hij heeft wat meer verbondenheid getoond, onder voorwaarden weliswaar.
Bijft voor interpretatie vatbaar echter.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 19:53 schreef FR-Henk het volgende:
Okee, hij heeft wat meer verbondenheid getoond, onder voorwaarden weliswaar.
Bijft voor interpretatie vatbaar echter.
Ben met je eens dat hij hier geen statement maakt, maar ik ben er met Fer wel van overtuigd dat we geen gevalletje De Guzman met hem krijgen. Die duidelijk heeft hij wel gegeven.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 12 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 januari 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 20:09 schreef El Aanmeldi het volgende:
Zolang ze praten met woorden als, zou dit, zou eventueel... komt er niks van.

Je hoort vooral de opvallend slechte camouflage van de mediatraining als wijnaldum spreekt. Heeft niet de capaciteit om een vloeiend gesprek te voeren omdat hij na moet denken bij alles wat hij zegt.

Als je gewoon eerlijk bent hoeft dat niet toch?
Is ook waar, maar waarschijnlijk horen die gasten van hun zaakwaarnemers dat ze zich niet moeten uitlaten over de situatie om nog alle kanten uit te kunnen.
sevillana
 sevillana - woensdag 12 januari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 20:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is ook waar, maar waarschijnlijk horen die gasten van hun zaakwaarnemers dat ze zich niet moeten uitlaten over de situatie om nog alle kanten uit te kunnen.
idd, . . tsja, . . . . altijd weer die zaakwaarnemers
de flh
 de flh - woensdag 12 januari 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:34 schreef gfvp1 het volgende:

[..]

Het blijven over het paard getilde jochies, omdat zij(de spelers) en niemand anders verantwoordelijk zijn voor de prestaties op het veld. Doordat zij niet met passie spelen en ik elke week weer de wil om echt te winnen zie ontbreken staat Feyenoord nu in het rechter rijtje.Met dit materiaal moet je namelijk gewoon in de top 5/6 kunnen spelen. Alleen lopen ze erbij als een stel labbekakken zonder enig inzicht. Het is allemaal een of twee tempo's te laag. Met deze spelers moet je een elftal als bv willem 2 of de graafschap gewoon kapot kunnen spelen, maar de echte passie ontbreekt. Ik was gisteren bij de wedstrijd in Oman(zit er toevallig voor mijn werk nog steeds)en dat was werklijk niet om aan te zien. Ook tijdens zo'n wedstrijd zie ik een Fer met zijn koptelefoon op op de bank zitten; totaal niet gemotiveerd of geinteresseerd! daar moet m.i. Been echt iets van zeggen.
Uiteraard is het belangrijk dat het perspectief crecendo moet zijn en daar zijn niet de spelers op af te rekenen, maar deze uitermate belabberde directie en RvC( Pim B. uitgezonderd). Ik vrees echter dat zolang de directie blijft bestaan uit baantjesgeile ex-ambtenaren en een Jacobs die mede verantwoordelijk is voor de finaciele chaos waarin de club verkeerd dat het niet veel voorwaarts zal gaan,omdat deze mensen absoluut geen voetbalgogme,voetbalkennis en voetbalinzicht hebben en het ze daarnaast nog eens ontbeert aan een netwerk van waaruit ze evt. nog eens iets zinvols voor de club zouden kunnen betekenen. Daarnaast hebben ze niet eens een solide financieel netwerk, waardoor ze zelf nog geldstromen zouden kunnen aanboren.Zij vinden het allen maar mooi om in de picture te staan.
Het is vooralsnog een zegen dat Pim Blokland bereid is geweest wegens zijn liefde voor Feyenoord geld in de club te steken, maar ook deze man heeft geen netwerk in de voetbalwereld. Immers zo'n Beenhakker met zijn achtergrond krijgt al weinig voor elkaar.
Begrijp me niet verkeerd ik hoop van harte dat het veel beter zal gaan met Feyenoord, maar ze zijn niet eens in staat om Simon voor de wedstrijd tegen ajax te contracteren, omdat ze weer eens niet hebben geanticipeerd. Ik hoor zo'n Gudde dan zeggen dat er zoveel haken en ogen aan zitten, maar dat is niet het geval het is pure onkunde.

Feyenoord zou erbij gebaat zijn als er weer eens een andere wind in de Kuip zou waaien bv door een directie te hebben, alsmede een RvC bestaande uit oudvoetballers (met enig bedrijfsmatig inzicht) van deze prachtige club in combinatie met een aantal iconen die de clubtraditie(gewoon mooi voetbal met een mentaliteit van geen woorden maar daden) zouden kunnen bewaken.
Indien dat het geval zou zijn zouden jochies als Fer, Wijnaldum, maar ook Vlaar(die twee jaar lang geblesserd was en derhalve niet heeft gepresteerd) niet eens overwegen om zulke uitspraken te doen, omdat ze dan mogelijk meer in het gareel zouden kunnen worden gehouden en het wel een eer zouden vinden voor het door ons feyenoordlegioen zo geliefde club uit te komen. Uiteraard is het zo dat als je een uitzonderlijk talent hebt er altijd wel grote clubs voor jou als speler komen, maar dat is momenteel bij geen enkele speler het geval.
Ik zou dus tegen deze spelers willen zeggen nog lekker voor Feyenoord blijven spelen je echt ontwikkelen en pas ronde je 25-27e jaar weggaan dan misluk je ook niet in het buitenland als allerlei voorgangers.

Nog een ding: Het regent vrijwel nooit in Oman. gisteren landde gudde in het land en zowaar het begon te regenen. Toch wel tekenend................
Mooi stukje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer wordt er moe van...









0.0091960