BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer wordt er moe van...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 januari 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Het zou gewoon eens fijn als één van de spelers zijn lot gewoon onvoorwaardelijk aan de club zou verbinden.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - woensdag 12 januari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 21:44 schreef hotjumper het volgende:
Het zou gewoon eens fijn als één van de spelers zijn lot gewoon onvoorwaardelijk aan de club zou verbinden.
zodat we zekerheid hebben. en dat we weten wie een echt rood-wit hart heb!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 21:44 schreef hotjumper het volgende:
Het zou gewoon eens fijn als één van de spelers zijn lot gewoon onvoorwaardelijk aan de club zou verbinden.
Een soort babovic?Maar worden zijn woorden dan niet verkeerd begrepen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 januari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 21:44 schreef hotjumper het volgende:
Het zou gewoon eens fijn als één van de spelers zijn lot gewoon onvoorwaardelijk aan de club zou verbinden.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=125503

Stefan de Vrij heeft dat een tijdje terug al min of meer gedaan.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 januari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een soort babovic?Maar worden zijn woorden dan niet verkeerd begrepen?
Bedoel meer een Del Piero, Nedved of Camoranesi die bij Juventus bleven toen ze in zwaar weer zat.
craven
 craven - woensdag 12 januari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 22:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bedoel meer een Del Piero, Nedved of Camoranesi die bij Juventus bleven toen ze in zwaar weer zat.
en buffon niet te vergeten :)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 januari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
En Buffon natuurlijk!
craven
 craven - woensdag 12 januari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
vrees dat we dat niet zien bij dit feyenoord
feyenoord for life
 feyenoord for life - woensdag 12 januari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Fer en Wijnaldum willen in principe gewoon blijven, maar wel op voorwaarde dat er volgend jaar een enigzins representatief elftal staat, waarin ook zijzelf zich kunnen ontwikkelen. Zij willen dat bij een vertrek zowel Feyenoord als zijzelf er beter van worden. maw vetrekken alla de Guzman is niet aan de orde, maar ze zien het ook niet zitten om volgend jaar weer rechterrijtje te gaan spelen in een elftal dat als los zand aan mekaar hangt.

Op zich helemaal niet gek dat ze dat vinden. (Bijna) elke speler heeft de ambitie om op het hoogst haalbare niveau te spelen, dat is gezonde ambitie. En zowel Fer als Wijnaldum hebben ook het talent om de (sub)top in een grote competitie te halen. Omdat te bereiken moeten ze zich wel blijven ontwikkelen. Ik begrijp best dat in een kwakkelend Feyenoord dat maar net boven de degradatiestreep staat het vooruitzicht op een goede ontwikkeling (en uiteindelijk een mooie transfer naar het buitenland) vertroebeld. Tegelijkertijd voelen ze zich nog verbonden met Feyenoord, ik kan niet inschatten in hoeverre zij ook daadwerkelijk supporter zijn, maar ze willen Feyenoord graag helpen (allereerst door te presteren in Feyenoord 1 en vervolgens wanneer die grote buitelandse club zich aandient, in goede stijl te vertrekken).

Vind het geen onlogisch gedachte, vind het bovendien begrijpelijk dat ze niet zomaar hun krabbel onder een nieuwe verbintenis zetten, zolang er nog veel onduidelijkheid is over de sterkte van Feyenoord volgend seizoen. Stel dat ze nu bijtekenen en Feyenoord speelt komende jaren geen (positieve) rol van betekenis in de Eredivisie, dan worden zij ook niet beter.

Leroy Fer heeft overigens al min of meer laten doorschemeren dat hij bij Feyenoord wil blijven.
volgens mij hebben ze al anderhalf jaar zelf nog niks gepresteerd en zijn zij mede schuldig aan het feit dat we nu in het rechter rijtje staan ,al uitgeschakeld waren voor dat de europatour amper begonnen was en ook nog eens uitgeschakeld werden in de knjb-beker.
als je dan echt zo begaan ben teken je gewoon voor 2 jaar bij en dan probeer je je cluppie wel een positieve rol van betekenis toe te dichten inplaats van dat gejammer. vind het ook geen onlogische gedachte dat je hogerop wil,vind het wel een onlogische gedachte dat uitgerekend degene die zijn cluppie miljoenen heeft gekost met zijn slaapmomentjes niet wil bijtekenen en wil kijken of het volgend seizoen misschien beter gaat tekenen of oprotten
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 13 januari 2011 - 05:37   quote  deeplink  
amen.
Milo
 Milo - donderdag 13 januari 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 22:34 schreef feyenoord for life het volgende:

[..]

volgens mij hebben ze al anderhalf jaar zelf nog niks gepresteerd en zijn zij mede schuldig aan het feit dat we nu in het rechter rijtje staan ,al uitgeschakeld waren voor dat de europatour amper begonnen was en ook nog eens uitgeschakeld werden in de knjb-beker.
als je dan echt zo begaan ben teken je gewoon voor 2 jaar bij en dan probeer je je cluppie wel een positieve rol van betekenis toe te dichten inplaats van dat gejammer. vind het ook geen onlogische gedachte dat je hogerop wil,vind het wel een onlogische gedachte dat uitgerekend degene die zijn cluppie miljoenen heeft gekost met zijn slaapmomentjes niet wil bijtekenen en wil kijken of het volgend seizoen misschien beter gaat tekenen of oprotten
idd wie miste die bal voor open doel in belgie?
Vnny
 Vnny - donderdag 13 januari 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:34 schreef Milo het volgende:

[..]

idd wie miste die bal voor open doel in belgie?
En een penalty in de beker?
MMM
 MMM - donderdag 13 januari 2011 - 09:40   quote  deeplink  
En liet z'n man lopen tegen de joden?
Milo
 Milo - donderdag 13 januari 2011 - 09:47   quote  deeplink  
grappig he fertje? nu jij weer? bijtekenen en je waffel houden en zorgen dat je je salaris waard bent!
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:47 schreef Milo het volgende:
grappig he fertje? nu jij weer? bijtekenen en je waffel houden en zorgen dat je je salaris waard bent!
Er zijn wel meer spelers hun salaris niet waard.Bahia,de cler,bruins,biseswar,bas van noordwijk,vlemmings.
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 13 januari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
=

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door Marco12345 --
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 13 januari 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Fer tekent wel bij, evenals Vlaar. Maar die WIjnaldum die steeds meer praatjes heeft en tevreden is met zijn ontwikkeleing!!! Die tekent niet bij! LET MAAR OP!!

Fer en Vlaar zijn redelijke jongens. Teamspelers en geen ego's

Komt goed.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 13 januari 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Op zich een goed verhaal. Als hij nu nog weg gaat moet hij beseffen dat hij zich beter niet meer in de Kuip kan vertonen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door Feyenoord till i die --
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - donderdag 13 januari 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Begrijp niet dat deze jongens niet gewoon netje bijtekenen zonder feyenoord zijn ze niks geweest of geworden, klein beetje rood wit hart moeten ze toch wel hebben?Bedoel ze praten allemaal alsof ze messi of ronaldo zijn..kom op even..linker rijtje eredivisie dus eerst nog maar eens zien laten wat je kan!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 13 januari 2011 - 10:37   quote  deeplink  
+1
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 januari 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 10:09 schreef raket het volgende:

[..]

Er zijn wel meer spelers hun salaris niet waard.Bahia,de cler,bruins,biseswar,bas van noordwijk,vlemmings.
Ik vond van Noordwijk ook tegenvallen in het veld
kuipje
 kuipje - donderdag 13 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:34 schreef gfvp1 het volgende:

[..]

Het blijven over het paard getilde jochies, omdat zij(de spelers) en niemand anders verantwoordelijk zijn voor de prestaties op het veld. Doordat zij niet met passie spelen en ik elke week weer de wil om echt te winnen zie ontbreken staat Feyenoord nu in het rechter rijtje.Met dit materiaal moet je namelijk gewoon in de top 5/6 kunnen spelen. Alleen lopen ze erbij als een stel labbekakken zonder enig inzicht. Het is allemaal een of twee tempo's te laag. Met deze spelers moet je een elftal als bv willem 2 of de graafschap gewoon kapot kunnen spelen, maar de echte passie ontbreekt. Ik was gisteren bij de wedstrijd in Oman(zit er toevallig voor mijn werk nog steeds)en dat was werklijk niet om aan te zien. Ook tijdens zo'n wedstrijd zie ik een Fer met zijn koptelefoon op op de bank zitten; totaal niet gemotiveerd of geinteresseerd! daar moet m.i. Been echt iets van zeggen.
Uiteraard is het belangrijk dat het perspectief crecendo moet zijn en daar zijn niet de spelers op af te rekenen, maar deze uitermate belabberde directie en RvC( Pim B. uitgezonderd). Ik vrees echter dat zolang de directie blijft bestaan uit baantjesgeile ex-ambtenaren en een Jacobs die mede verantwoordelijk is voor de finaciele chaos waarin de club verkeerd dat het niet veel voorwaarts zal gaan,omdat deze mensen absoluut geen voetbalgogme,voetbalkennis en voetbalinzicht hebben en het ze daarnaast nog eens ontbeert aan een netwerk van waaruit ze evt. nog eens iets zinvols voor de club zouden kunnen betekenen. Daarnaast hebben ze niet eens een solide financieel netwerk, waardoor ze zelf nog geldstromen zouden kunnen aanboren.Zij vinden het allen maar mooi om in de picture te staan.
Het is vooralsnog een zegen dat Pim Blokland bereid is geweest wegens zijn liefde voor Feyenoord geld in de club te steken, maar ook deze man heeft geen netwerk in de voetbalwereld. Immers zo'n Beenhakker met zijn achtergrond krijgt al weinig voor elkaar.
Begrijp me niet verkeerd ik hoop van harte dat het veel beter zal gaan met Feyenoord, maar ze zijn niet eens in staat om Simon voor de wedstrijd tegen ajax te contracteren, omdat ze weer eens niet hebben geanticipeerd. Ik hoor zo'n Gudde dan zeggen dat er zoveel haken en ogen aan zitten, maar dat is niet het geval het is pure onkunde.

Feyenoord zou erbij gebaat zijn als er weer eens een andere wind in de Kuip zou waaien bv door een directie te hebben, alsmede een RvC bestaande uit oudvoetballers (met enig bedrijfsmatig inzicht) van deze prachtige club in combinatie met een aantal iconen die de clubtraditie(gewoon mooi voetbal met een mentaliteit van geen woorden maar daden) zouden kunnen bewaken.
Indien dat het geval zou zijn zouden jochies als Fer, Wijnaldum, maar ook Vlaar(die twee jaar lang geblesserd was en derhalve niet heeft gepresteerd) niet eens overwegen om zulke uitspraken te doen, omdat ze dan mogelijk meer in het gareel zouden kunnen worden gehouden en het wel een eer zouden vinden voor het door ons feyenoordlegioen zo geliefde club uit te komen. Uiteraard is het zo dat als je een uitzonderlijk talent hebt er altijd wel grote clubs voor jou als speler komen, maar dat is momenteel bij geen enkele speler het geval.
Ik zou dus tegen deze spelers willen zeggen nog lekker voor Feyenoord blijven spelen je echt ontwikkelen en pas ronde je 25-27e jaar weggaan dan misluk je ook niet in het buitenland als allerlei voorgangers.

Nog een ding: Het regent vrijwel nooit in Oman. gisteren landde gudde in het land en zowaar het begon te regenen. Toch wel tekenend................
ben het roerend met je eens, ik snap ook niet dat jonge spelers naar het buitenland gaan. Als je kijkt naar de spelers die rond hun 19e weg zijn gegaan. Kan ik er maar een of twee noemen die geslaagd is (v persie, vd vaart). Als je kijkt naar spelers die rond hun 23e weg zijn gegaan. Kan ik er heel wat meer noemen. (Cocu, De boertjes, Gio, Sneijder, Robben, Kuijt enz..) Dit moeten zij toch ook inzien?
kuipje
 kuipje - donderdag 13 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:34 schreef gfvp1 het volgende:

[..]

Het blijven over het paard getilde jochies, omdat zij(de spelers) en niemand anders verantwoordelijk zijn voor de prestaties op het veld. Doordat zij niet met passie spelen en ik elke week weer de wil om echt te winnen zie ontbreken staat Feyenoord nu in het rechter rijtje.Met dit materiaal moet je namelijk gewoon in de top 5/6 kunnen spelen. Alleen lopen ze erbij als een stel labbekakken zonder enig inzicht. Het is allemaal een of twee tempo's te laag. Met deze spelers moet je een elftal als bv willem 2 of de graafschap gewoon kapot kunnen spelen, maar de echte passie ontbreekt. Ik was gisteren bij de wedstrijd in Oman(zit er toevallig voor mijn werk nog steeds)en dat was werklijk niet om aan te zien. Ook tijdens zo'n wedstrijd zie ik een Fer met zijn koptelefoon op op de bank zitten; totaal niet gemotiveerd of geinteresseerd! daar moet m.i. Been echt iets van zeggen.
Uiteraard is het belangrijk dat het perspectief crecendo moet zijn en daar zijn niet de spelers op af te rekenen, maar deze uitermate belabberde directie en RvC( Pim B. uitgezonderd). Ik vrees echter dat zolang de directie blijft bestaan uit baantjesgeile ex-ambtenaren en een Jacobs die mede verantwoordelijk is voor de finaciele chaos waarin de club verkeerd dat het niet veel voorwaarts zal gaan,omdat deze mensen absoluut geen voetbalgogme,voetbalkennis en voetbalinzicht hebben en het ze daarnaast nog eens ontbeert aan een netwerk van waaruit ze evt. nog eens iets zinvols voor de club zouden kunnen betekenen. Daarnaast hebben ze niet eens een solide financieel netwerk, waardoor ze zelf nog geldstromen zouden kunnen aanboren.Zij vinden het allen maar mooi om in de picture te staan.
Het is vooralsnog een zegen dat Pim Blokland bereid is geweest wegens zijn liefde voor Feyenoord geld in de club te steken, maar ook deze man heeft geen netwerk in de voetbalwereld. Immers zo'n Beenhakker met zijn achtergrond krijgt al weinig voor elkaar.
Begrijp me niet verkeerd ik hoop van harte dat het veel beter zal gaan met Feyenoord, maar ze zijn niet eens in staat om Simon voor de wedstrijd tegen ajax te contracteren, omdat ze weer eens niet hebben geanticipeerd. Ik hoor zo'n Gudde dan zeggen dat er zoveel haken en ogen aan zitten, maar dat is niet het geval het is pure onkunde.

Feyenoord zou erbij gebaat zijn als er weer eens een andere wind in de Kuip zou waaien bv door een directie te hebben, alsmede een RvC bestaande uit oudvoetballers (met enig bedrijfsmatig inzicht) van deze prachtige club in combinatie met een aantal iconen die de clubtraditie(gewoon mooi voetbal met een mentaliteit van geen woorden maar daden) zouden kunnen bewaken.
Indien dat het geval zou zijn zouden jochies als Fer, Wijnaldum, maar ook Vlaar(die twee jaar lang geblesserd was en derhalve niet heeft gepresteerd) niet eens overwegen om zulke uitspraken te doen, omdat ze dan mogelijk meer in het gareel zouden kunnen worden gehouden en het wel een eer zouden vinden voor het door ons feyenoordlegioen zo geliefde club uit te komen. Uiteraard is het zo dat als je een uitzonderlijk talent hebt er altijd wel grote clubs voor jou als speler komen, maar dat is momenteel bij geen enkele speler het geval.
Ik zou dus tegen deze spelers willen zeggen nog lekker voor Feyenoord blijven spelen je echt ontwikkelen en pas ronde je 25-27e jaar weggaan dan misluk je ook niet in het buitenland als allerlei voorgangers.

Nog een ding: Het regent vrijwel nooit in Oman. gisteren landde gudde in het land en zowaar het begon te regenen. Toch wel tekenend................
ben het roerend met je eens, ik snap ook niet dat jonge spelers naar het buitenland gaan. Als je kijkt naar de spelers die rond hun 19e weg zijn gegaan. Kan ik er maar een of twee noemen die geslaagd is (v persie, vd vaart). Als je kijkt naar spelers die rond hun 23e weg zijn gegaan. Kan ik er heel wat meer noemen. (Cocu, De boertjes, Gio, Sneijder, Robben, Kuijt enz..) Dit moeten zij toch ook inzien?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 januari 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:34 schreef gfvp1 het volgende:

[..]

Nog een ding: Het regent vrijwel nooit in Oman. gisteren landde gudde in het land en zowaar het begon te regenen. Toch wel tekenend................
Dat is maar hoe je t bekijkt, voor zo'n droog land is regen een zegen.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 13 januari 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 15:15 schreef de flh het volgende:
+2

Bijtekenen of Uitgefloten worden.
uitfluiten is voor joden!!!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 13 januari 2011 - 13:38   quote  deeplink  
ik word steeds minder fan van wijnaldum
KKL
 KKL - vrijdag 14 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Fer tekent wel bij
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Ik denk t eerlijk ook.
Gini is meer beinvloedbaar.
de flh
 de flh - vrijdag 14 januari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 13:22 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

uitfluiten is voor joden!!!
alleen bij uitfluiten van eigen feyenoord-spelers.

als ze niet bijtekenen, zijn ze niets voor me.. dus zeker geen feyenoord-spelers.
de flh
 de flh - vrijdag 14 januari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 10:28 schreef scarface1979 het volgende:
Fer tekent wel bij, evenals Vlaar. Maar die WIjnaldum die steeds meer praatjes heeft en tevreden is met zijn ontwikkeleing!!! Die tekent niet bij! LET MAAR OP!!

Fer en Vlaar zijn redelijke jongens. Teamspelers en geen ego's

Komt goed.
Zo zie ik het ook wel gaan, misschien dat Wijnaldum dan ook bijdraait.

Maar die pingelaar begin mij ook steeds meer te irriteren.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 14 januari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 13:23 schreef de flh het volgende:

[..]

alleen bij uitfluiten van eigen feyenoord-spelers.

als ze niet bijtekenen, zijn ze niets voor me.. dus zeker geen feyenoord-spelers.
Zolang ze in een feyenoord shirt op het veld voetballen zijn het feyenoorders en die fluit je niet uit. Zo ja ben je niets beter dan die idioten in 020.
de flh
 de flh - vrijdag 14 januari 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 13:35 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zolang ze in een feyenoord shirt op het veld voetballen zijn het feyenoorders en die fluit je niet uit. Zo ja ben je niets beter dan die idioten in 020.
Dat zei ik ook altijd, maar als een speler weigert bij te tekenen bij een club die het financieel heel moeilijk heeft.. dan vermoord ie de club.. in zo'n geval mag je best uitgefloten worden.

ik zal overigens nooit iemand uitfluiten vanwege z'n prestaties. altijd steunen, maar dit?!?
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 14 januari 2011 - 14:15   quote  deeplink  
Blijft joods gedrag.
de flh
 de flh - vrijdag 14 januari 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Prima, ga jij dan maar lekker stil blijven en niets doen terwijl ze bijna gratis de kuip uitwandelen. succes er mee. ik fluit dan liever.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 14 januari 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 14:19 schreef de flh het volgende:
Prima, ga jij dan maar lekker stil blijven en niets doen terwijl ze bijna gratis de kuip uitwandelen. succes er mee. ik fluit dan liever.
dan hoop ik dat er iemand in je buurt zit die je dat wel afleert, met een beetje hoop zit wel naast mij.
Milo
 Milo - vrijdag 14 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 14:19 schreef de flh het volgende:
Prima, ga jij dan maar lekker stil blijven en niets doen terwijl ze bijna gratis de kuip uitwandelen. succes er mee. ik fluit dan liever.
+1
Milo
 Milo - vrijdag 14 januari 2011 - 17:47   quote  deeplink  
pietje niet zo zeiken! ;)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 januari 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Ik fluit pas als hij in dat geval zijn afscheidsrondje loopt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 14 januari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 13:35 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zolang ze in een feyenoord shirt op het veld voetballen zijn het feyenoorders en die fluit je niet uit. Zo ja ben je niets beter dan die idioten in 020.
mee eens.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 14 januari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 17:47 schreef Milo het volgende:
pietje niet zo zeiken! ;)
ik kan daar gewoon slecht tegen, das alles.

valt me wel tegen van je dat jij met hem mee gaat fluiten trouwens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 januari 2011 door Pietje1 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 januari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 11:45 schreef KKL het volgende:
Fer tekent wel bij
het intresseerd mij niet eens meer wat ze gaan doen.....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 januari 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 23:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

het intresseerd mij niet eens meer wat ze gaan doen.....
Dat heb ik nou ook. Ze zijn het niet waard om je lang met hen bezig te houden.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 januari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 23:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

het intresseerd mij niet eens meer wat ze gaan doen.....
Is natuurlijk wel een verklaring waarom sommige supporters zich zo vastklampen aan babovic, we snakken naar een speler die dezelfde onvoorwaardelijke liefde voor de club voelt als wij (of in ieder geval net doet alsof)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door hotjumper --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 januari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Is natuurlijk wel een verklaring waarom sommige supporters zich zo vastklampen aan babovic, we snakken naar een speler die dezelfde onvoorwaardelijke liefde voor de club voelt als wij (of in ieder geval net doet alsof)
Eindelijk iemand die het in een paar zinnen prima verwoord!! 10+

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer wordt er moe van...









0.0111289