|
|
Sanchos Diego
|
|
|
Het Italiaanse Corriere dello Sport kopt op haar voorpagina dat Inter binnen twee dagen hoopt rond te komen met Feyenoord over de overgang van Luc Castaignos. Hij zou dan nog een half jaar of anderhalf jaar bij Feyenoord blijven op huurbasis.
Feyenoord vroeg aanvankelijk zes miljoen euro en daarnaast enkele bonussen. Volgens de Italiaanse krant lijken beide partijen op een bedrag tussen de 3,5 en 4 miljoen euro uit te komen met nog enkele bonussen. Bookmark and Share
ZIJN ZE NOU HELEMAAL GEK GWORDEN??
straks loopt die jongen over een halfjaar al voor 3,5 miljoen de deur uit.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hmmm, Wil uitsluitend de vastgelegde ins and outs weten, voordat er weer te snel geoordeeld wordt... 3,5 miljoen en daarnaast geweldige bonussen en wat al niet meer...Ook niet verkeerd dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 12 januari 2011 - 14:28 schreef FR-Henk het volgende:Hmmm, Wil uitsluitend de vastgelegde ins and outs weten, voordat er weer te snel geoordeeld wordt... 3,5 miljoen en daarnaast geweldige bonussen en wat al niet meer...Ook niet verkeerd dan. Precies, 3½ miljoen + nog 1½ jaar kosteloos terughuren + die Slopert + deel opbrengst bij evt. doorverkoop + premie bij CL / kampioenschap / etc kan een prima deal zijn! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Castaignos is vooralsnog ook weer niet dat toptalent gebleken. Talent, maar verder niet overdrijven... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 12 januari 2011 - 14:32 schreef FR-Henk het volgende:Castaignos is vooralsnog ook weer niet dat toptalent gebleken. Talent, maar verder niet overdrijven... Ook dat! Wie betaalt er in deze tijd nou meer dan 5 miljoen voor een speler die het nog maar moet bewijzen allemaal. Sterker nog, kijk überhaupt naar transfers en -bedragen en je ziet dat heel de markt op slot zit! Pakken wat je nu pakken kunt zou ik zeggen, wetende dat hij anders sowieso gratis de deur uitloopt, vergeet dat niet! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 januari 2011 - 14:31 schreef JanM het volgende:[..] Precies, 3½ miljoen + nog 1½ jaar kosteloos terughuren + die Slopert + deel opbrengst bij evt. doorverkoop + premie bij CL / kampioenschap / etc kan een prima deal zijn! tenzij ze een premie krijgen bij het kampioenschap van dit jaar.. ze lopen geloof ik 11 punten achter.. zou ik wel weer iets voor feyenoord vinden ;) |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Hopend dat Feyenoord meer heeft bedongen bij verkoop e.d. Lijkt een te laag bedrag, maar je weet niet wat er nog voor Feyenoord uit te halen is. Na verkoop en verhuur aan Feyenoord van spelers |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 12 januari 2011 - 14:31 schreef JanM het volgende:[..] Precies, 3½ miljoen + nog 1½ jaar kosteloos terughuren + die Slopert + deel opbrengst bij evt. doorverkoop + premie bij CL / kampioenschap / etc kan een prima deal zijn! laat ze die andere sloper er ook nog maar bij doen Matarazzi |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ben ik wel tevreden mee. 4 Miljoen euro... Wat heeft Castaignos nou gepresteerd? Natuurlijk zit er veel potentie in, maar voor hetzelfde geld scheurt ie zn kruisbanden en zitten wij er mee. Ik zou gelijk verkopen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het is niet anders, de gekte is er een beetje af op de transfer markt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoeveel keer meer dan de transfersom voor Bruma................ Niet meer zeuren. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
sorry els...ma tis nie veel... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het is niet veel, als je schuldenvrij bent, hij topscorer van de eredivisie is, hij nog 5 jaar vastligt.......... vul alle redenen maar in. Feyenoord heeft geen gelukkige hand met transfers, dus ik zou deze 3,5 tot 4 miljoen koesteren. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 12 januari 2011 - 18:23 schreef Els het volgende:Het is niet veel, als je schuldenvrij bent, hij topscorer van de eredivisie is, hij nog 5 jaar vastligt.......... vul alle redenen maar in. Feyenoord heeft geen gelukkige hand met transfers, dus ik zou deze 3,5 tot 4 miljoen koesteren. Idd! En misschien nog wel een paar bijkomende dingen in het voordeel van Feyenoord? Dan doe je het gewoon goed! |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3,5 miljoen voor Castaignos is gewoon te weinig. Luc is ver in zijn ontwikkeling gezien zijn leeftijd. Dat hij, ondanks het gegeven dat hij vaak op een eiland staat en Feyenoord positiespel bij tijd en wijlen belabberd is, toch erin slaagt in de laatste 7 wedstrijden 5 keer te scoren is lovenswaardig.
Hij doet over de gehele competitie gezien iets langer dan 200 minuten over een goal. Mocht hij dit gemiddelde vasthouden en alle wedstrijden hebben gespeeld dan kom je in totaal op 15 goals in een seizoen, wat gezien de omstandigheden en zijn leeftijd een uitstekend gemiddelde is. Hij heeft natuurlijk niet alles gespeeld en zal waarschijnlijk na de winterstop ook niet alles spelen, maar daar staat weer tegenover dat hij in het eerste kwart van de competitie nog erg moest wennen en pas later begon te scoren en ook voetballend gezien goede wedstrijden begon te spelen.
Bovendien zitten niet voor niets grote Europese topclubs achter hem aan. En laten we vergeten dat hij ook al topscorer is geworden bij het Europees kampioenschap onder 17.
Desalniettemin is het altijd een gok of Luc kan doorgroeien naar de top, maar de potentie is er zeker en laat dit seizoen al zien (terwijl hij net 18 is) dat hij nu al goed meekan in Feyenoord 1. Qua goals, maar zeker ook gezien zijn veldspel dat met de week verbeterd.
Luc is nog geen 10 miljoen waard, zo realistisch moet je denk ik wel zijn, maar 5-6 miljoen + clausules lijkt me toch niet meer of minder dan marktconform. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 januari 2011 - 19:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:3,5 miljoen voor Castaignos is gewoon te weinig. Luc is ver in zijn ontwikkeling gezien zijn leeftijd. Dat hij, ondanks het gegeven dat hij vaak op een eiland staat en Feyenoord positiespel bij tijd en wijlen belabberd is, toch erin slaagt in de laatste 7 wedstrijden 5 keer te scoren is lovenswaardig. Hij doet over de gehele competitie gezien iets langer dan 200 minuten over een goal. Mocht hij dit gemiddelde vasthouden en alle wedstrijden hebben gespeeld dan kom je in totaal op 15 goals in een seizoen, wat gezien de omstandigheden en zijn leeftijd een uitstekend gemiddelde is. Hij heeft natuurlijk niet alles gespeeld en zal waarschijnlijk na de winterstop ook niet alles spelen, maar daar staat weer tegenover dat hij in het eerste kwart van de competitie nog erg moest wennen en pas later begon te scoren en ook voetballend gezien goede wedstrijden begon te spelen. Bovendien zitten niet voor niets grote Europese topclubs achter hem aan. En laten we vergeten dat hij ook al topscorer is geworden bij het Europees kampioenschap onder 17. Desalniettemin is het altijd een gok of Luc kan doorgroeien naar de top, maar de potentie is er zeker en laat dit seizoen al zien (terwijl hij net 18 is) dat hij nu al goed meekan in Feyenoord 1. Qua goals, maar zeker ook gezien zijn veldspel dat met de week verbeterd. Luc is nog geen 10 miljoen waard, zo realistisch moet je denk ik wel zijn, maar 5-6 miljoen + clausules lijkt me toch niet meer of minder dan marktconform. Helemaal mee eens. Je ziet Luc met de wedstrijd groeien.Ik hoop dat Feyenoord een goede deal maakt als Luc voor 40 miljoen word doorverkocht aan Barcelona bv. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: heb je dat filmpje wel eens gezien op youtube van de overtredingen van Materazzi? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 12 januari 2011 - 19:58 schreef fredje het volgende:[..] Helemaal mee eens. Je ziet Luc met de wedstrijd groeien.Ik hoop dat Feyenoord een goede deal maakt als Luc voor 40 miljoen word doorverkocht aan Barcelona bv. 40 miljoen maar? Wakker worden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mooi bedrag voor t afkopen van een contract wat misschien niet rechtsgeldig is. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: ja ik dacht ook meer aan 150 miljoen ofzo... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 12 januari 2011 - 19:58 schreef fredje het volgende:[..] Helemaal mee eens. Je ziet Luc met de wedstrijd groeien.Ik hoop dat Feyenoord een goede deal maakt als Luc voor 40 miljoen word doorverkocht aan Barcelona bv. Hahaha! Barcelona zit 400 miljoen in de schuld en Michel Platini gaat dat soort schuldendragende clubs zwaar aanpakken. Vergeet het: bedragen van 40 miljoen zullen over enkele jaren zelfs voor echte wereldtoppers niet betaald worden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 21:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hahaha! Barcelona zit 400 miljoen in de schuld en Michel Platini gaat dat soort schuldendragende clubs zwaar aanpakken. Vergeet het: bedragen van 40 miljoen zullen over enkele jaren zelfs voor echte wereldtoppers niet betaald worden. ach dan gaat het wel op een andere manier..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou nee, Platini wil (naast veel meer) dat al die clubs hun schuld op termijn naar max. 30 miljoen terugdringen, op straffe van uitsluiting (europeser) competities. Verder vergaande transparantie financ. huishouding en max. 50% van de begroting aan salariskosten. Ik mag die Platini wel. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 21:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou nee, Platini wil (naast veel meer) dat al die clubs hun schuld op termijn naar max. 30 miljoen terugdringen, op straffe van uitsluiting (europeser) competities. Verder vergaande transparantie financ. huishouding en max. 50% van de begroting aan salariskosten. Ik mag die Platini wel. denk je? via ingewikkelde constructies denk ik dat er wel wat gesjoemeld kan worden, het is een illusie om te denken dat het voetbal "schoon" wordt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 21:23 schreef craven het volgende:[..] denk je? via ingewikkelde constructies denk ik dat er wel wat gesjoemeld kan worden, het is een illusie om te denken dat het voetbal "schoon" wordt.. Tuurlijk blijft sjoemelen mogelijk, maar wel stukken moeilijker. Platini wil bv. een salarisplafond bewerkstelligen. Clubeigenaren, miljardairs mogen voortaan alleen nog maar investeren in de jeugdopleiding van een club. Spelers kopen is dan niet meer mogelijk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tsjaa we zullen zien, platini wil veel, en dat is op zich wel oke.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als hij echt wat wil doen tegen de uitwassen, moet hij die makelaars eens aanpakken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dacht dat de UEFA de eisen aan makelaarschap wil verscherpen en malafide voetbalmakelaars wil uitsluiten. Geen waterdichte garantie, maar voorkomt idiote makelaarskosten voor clubs. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Eens vond die 7 miljoen nog wel aardig klinken:) is in 1x gehalveerd |
|
|
|