BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 750.000 binnen bij SSF

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
joepje3
 joepje3 - woensdag 12 januari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord-supporters hebben vanaf de start van actie Supporters steunen Feyenoord 750.000 euro bijeengebracht voor de financiële gezondmaking van Feyenoord. Dat heeft Pim Blokland woensdag namens de Vrienden van Feyenoord (VvF) bekend gemaakt tijdens een informele persbijeenkomst in de lobby van het Crowne Plaza hotel in Sohar, waar de selectie deze week verblijft voor een trainingskamp. Blokland verwacht dat één miljoen euro op korte termijn bereikt zal worden. Zodra dit bedrag binnen is, wordt een volwaardige participatie in de VvF afgenomen. Blokland hoopt op een vliegwieleffect nu een miljoen euro in zicht is. Zodra dat bedrag bereikt is, brengen we dat uiteraard ook naar buiten, zei hij.

De actie Supporters steunen Feyenoord werd begin december van vorig jaar gelanceerd in De Kuip. De actie is een initiatief van de Vrienden van Feyenoord onder leiding van Pim Blokland, de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) en Het Legioen. Supporters steunen Feyenoord biedt supporters de mogelijkheid om Feyenoord te helpen om financieel weer gezond te worden. Zij kunnen zich hiertoe voor tenminste 10 euro aansluiten bij de vereniging Supporter Steunen Feyenoord (SSF).
Supporters die deelnemen worden via hun bijdrage formeel lid van de SSF. Het gestorte bedrag geldt als eenmalige contributie voor deze vereniging. Elke 10 euro die wordt gestort geeft recht op één stem in de vereniging. Zodra er door supporters gezamenlijk één miljoen euro bijeen is gebracht, wordt van dit geld een volwaardige participatie in de VvF genomen. De supporters worden met deze participatie betrokken bij het reilen en zeilen van de club.
Klik hier om naar de website van Supporters steunen Feyenoord te gaan.
Bron: Feyenoord.nl

En nu als een gek naar het miljoen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2011 door joepje3 --
gfvp1
 gfvp1 - woensdag 12 januari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
+1
raket
 raket - woensdag 12 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Ik heb het gezegd.Geld inzamelen voor Feyenoord door supporters lukt gewoon niet.Iedereen dacht even een paar miljoen op te halen,maar geen woorden maar daden gaat deze keer niet op.Vind het heel vreemd
peertje93
 peertje93 - woensdag 12 januari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
wanneer krijgen we die certificiaat, zitten supporters op te wachten namelijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 januari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:59 schreef raket het volgende:
Ik heb het gezegd.Geld inzamelen voor Feyenoord door supporters lukt gewoon niet.Iedereen dacht even een paar miljoen op te halen,maar geen woorden maar daden gaat deze keer niet op.Vind het heel vreemd
tsja, kennelijk zijn er niet voldoende mensen voldoende verbonden met de club om dergelijke bedragen op te halen.

Desalniettemin vind ik dat het huidige bedrag de goede kant op gaat. Bij de vorige actie bleven we op 100.000 steken....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 januari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 17:03 schreef peertje93 het volgende:
wanneer krijgen we die certificiaat, zitten supporters op te wachten namelijk
is duidelijk gezegd. gaat nog een tijdje overheen. eerst moet die miljoen gehaald worden en daarna gaat alles gefixed worden. het duurt nog wel een paar maanden voordat we de certificaten binnnenkrijgen.
gladdeharry
 gladdeharry - woensdag 12 januari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Dit wil dus zeggen dat we weer 750.000 euri dichter bij het gezondmaken van Feyenoord zijn gekomen.Zonder de familie Blokland was er helemaal geen aktie geweest!!
Els
 Els - woensdag 12 januari 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:59 schreef raket het volgende:
Ik heb het gezegd.Geld inzamelen voor Feyenoord door supporters lukt gewoon niet.Iedereen dacht even een paar miljoen op te halen,maar geen woorden maar daden gaat deze keer niet op.Vind het heel vreemd
Wat een onvoorstelbare hautaine zak ben je toch.
MMM
 MMM - woensdag 12 januari 2011 - 17:56   quote  deeplink  
Mooi bedrag
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 januari 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 17:51 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een onvoorstelbare hautaine zak ben je toch.
Wat een onvoorstelbaar scherpe observante ben je toch....
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 18:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat een onvoorstelbaar scherpe observante ben je toch....
+1
Vnny
 Vnny - woensdag 12 januari 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 17:51 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een onvoorstelbare hautaine zak ben je toch.
+ 1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:59 schreef raket het volgende:
Ik heb het gezegd.Geld inzamelen voor Feyenoord door supporters lukt gewoon niet.Iedereen dacht even een paar miljoen op te halen,maar geen woorden maar daden gaat deze keer niet op.Vind het heel vreemd
Je typt graag in termen als 'ík' heb gelijk gekregen en 'alle anderen' niet, he?
Dit zijn daden jochie, 750.000 euri's! Door Feyenoorders bijeen gebracht!
En dat in een dure periode voor mensen (Sint en Kerst enzo).
En het einde is nog niet in zicht.

Hoe verwend ben jij wel niet?
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:59 schreef raket het volgende:
Ik heb het gezegd.Geld inzamelen voor Feyenoord door supporters lukt gewoon niet.Iedereen dacht even een paar miljoen op te halen,maar geen woorden maar daden gaat deze keer niet op.Vind het heel vreemd
Ken je dat lied "Vlieg met me mee naar de regenboog"? Zou je ook eens moeten proberen!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 12 januari 2011 - 19:33   quote  deeplink  
Wou al zeggen ik vind knap hor zoveel geld.
Ik heb het jammer genoeg niet.
Ik ben alleen benieuwd hoeveel een ajax, psv en twente ophalen met zulke actie's
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 januari 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je typt graag in termen als 'ík' heb gelijk gekregen en 'alle anderen' niet, he?
Dit zijn daden jochie, 750.000 euri's! Door Feyenoorders bijeen gebracht!
En dat in een dure periode voor mensen (Sint en Kerst enzo).
En het einde is nog niet in zicht.

Hoe verwend ben jij wel niet?
Eens
dennie
 dennie - woensdag 12 januari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 16:59 schreef raket het volgende:
Ik heb het gezegd.Geld inzamelen voor Feyenoord door supporters lukt gewoon niet.Iedereen dacht even een paar miljoen op te halen,maar geen woorden maar daden gaat deze keer niet op.Vind het heel vreemd
Heb jij wel een reel beeld... ?? Enige idee hoeveel 10tjes er nodig zijn voor een miljoen??? 100.000... je hebt er al 10.000 nodig voor een tonnetje k vind dit best een indrukwekkend bedrag... denk dat er weinig clubs in Nederland zijn die dit na kunnen doen.
vries60
 vries60 - woensdag 12 januari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Gaat zeker de goede kant op al vind ik wel dat er weinig promotie voor wordt gemaakt.Een groot deel van de Feyenoord aanhang is volgens mij nog niet bereikt met deze aktie. Maar dat miljoen gaat er zeker komen de komende tijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 januari 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 17:51 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een onvoorstelbare hautaine zak ben je toch.
Toch heeft raket een punt Els...
Teminste de meeste raketen wel toch?
sevillana
 sevillana - woensdag 12 januari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 20:13 schreef vries60 het volgende:
Gaat zeker de goede kant op al vind ik wel dat er weinig promotie voor wordt gemaakt.Een groot deel van de Feyenoord aanhang is volgens mij nog niet bereikt met deze aktie. Maar dat miljoen gaat er zeker komen de komende tijd.
als alle supporters die achter deze actie staan iedere maand een aantal euries (naar draagkracht) op de rekening storten denk ik dat we een heel end op de goede weg komen.
Red
 Red - woensdag 12 januari 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Eigenlijk valt dat bedrag mij ook best tegen hoor. (shoot me!)
Als ik terug kijk met hoeveel enthousiasme supporters op elke forum aan het vertellen waren hoeveel ze al gedoneerd hadden en hoeveel ze nog zullen doneren....
Er zijn genoeg mensen die meer dan €10 hebben gedoneerd, veel meer zelfs.

Mischien heb ik ons wel een beetje rijk gerekend. Er werd pas verteld dat de VvF bijna 20 miljoen hebben opgehaald. Min de 17 miljoen die ze er al in hebben gestoken, blijft er toch een 2 a 3 miljoen. Ik had hoop dat dat het door ons gedoneerd bedrag was.
el-loco
 el-loco - woensdag 12 januari 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Ik heb gestort echter ik denk dat de mensen momenteel de broekriem aan moeten halen!
Els
 Els - woensdag 12 januari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 20:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Toch heeft raket een punt Els...
Teminste de meeste raketen wel toch?
Nou, of 'ie nou een stomp, rood puntje heeft, of een bleke, scherpe punt, het blijft wat mij betreft een lul.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 januari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 22:32 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, of 'ie nou een stomp, rood puntje heeft, of een bleke, scherpe punt, het blijft wat mij betreft een lul.
hahahahahahaha
raket
 raket - woensdag 12 januari 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 17:51 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een onvoorstelbare hautaine zak ben je toch.
Hartelijk dank.Maar vond er niks raars aan wat ik schreef.Heb een paar weken geleden aangegeven dat geld inzamelen van supporters gewoon niet lukt onder de supporters.(voorbeelden genoeg)Ik vind dat net zo jammer als jou,maar dat is nou eenmaal de realiteit.Je kan alles wel bekijken door een Feyenoord bril en allles positief bekijken,maar een kritische noot is best goed op z'n tijd en dit is nou eenmaal de realiteit.Geld inzamelen onder Feyenoord supporters lukt gewoon niet,erg jammer maar helaas.
Natuurlijk is 750.000 een hoop geld,maar niet de miljoenen die iedereen had verwacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2011 door raket --
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 12 januari 2011 - 23:23   quote  deeplink  
stort ff wat bij Raket dan gaan we als een speer
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 23:21 schreef raket het volgende:

[..]
Natuurlijk is 750.000 een hoop geld,maar niet de miljoenen die iedereen had verwacht.
Nou schrijf je het weer! Hoe kom jij er nou bij dat iedereen miljoenen had verwacht?
Je verwart verwachting met hoop???
raket
 raket - woensdag 12 januari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou schrijf je het weer! Hoe kom jij er nou bij dat iedereen miljoenen had verwacht?
Je verwart verwachting met hoop???
Als je deze site en ander feyenoord site's een paar weken geleden moest geloven en wat je in het stadion voor bedragen hoorden,vind ik het tot nu toe tegen vallen,vooral omdat in die 750.00 euro veel geld zit van mensen die ook echt wel wat geld hebben,zoals oud spelers en bekenden
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 januari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
Misschien Helpen de opmerkingen van bepaalde spelers ook niet echt mee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2011 door hotjumper --
raket
 raket - woensdag 12 januari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 23:37 schreef hotjumper het volgende:
Misschien Helpen de opmerkingen van bepaalde spelers ook niet echt mee!
Je bedoelt.Dat Vlaar,fer en wijnaldum gewoon hadden moet zeggen,we teken 2 jaar bij en over 2 jaar zien we wel.Dat is ook een signaal naar de supporters toe of bedoel je dat niet?
Els
 Els - woensdag 12 januari 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 23:32 schreef raket het volgende:

[..]

Als je deze site en ander feyenoord site's een paar weken geleden moest geloven en wat je in het stadion voor bedragen hoorden,vind ik het tot nu toe tegen vallen,vooral omdat in die 750.00 euro veel geld zit van mensen die ook echt wel wat geld hebben,zoals oud spelers en bekenden
750.000 euro in iets meer dan een maand is in mijn ogen een substantieel bedrag. Jij had misschien, om welke reden dan ook, de veronderstelling dat er in no time miljoenen zouden binnenstromen, maar velen zien een ander doel en ander perspectief. De actie duurt vele maanden, dat is niet gedaan, omdat de heer Blokland verwachtte, dat er in 1 maand alles binnen was. Het is geen ramp, zoals Haiti. Er is ook substantieel minder ellende, minder media aandacht en de regering verdubbelt de opbrengst ook niet. Ik ben het wel met je eens, dat er meer binnen te halen is, als er meer aandacht voor zou zijn, maar om één of andere reden kiest Feyenoord daar niet voor.
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Mooie tussenstand! Hopen dat er uiteindelijk idd zo'n € 30 miljoen bij elkaar geharkt wordt zoals Blokland gezegd schijnt te hebben ...
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 13 januari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Mooi bedrag het eerste miljoen komt vanzelf

En dan volgen de miljoenen in de loop van tijd wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door Ronnie W --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 13 januari 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 23:32 schreef raket het volgende:

[..]

Als je deze site en ander feyenoord site's een paar weken geleden moest geloven en wat je in het stadion voor bedragen hoorden,vind ik het tot nu toe tegen vallen,vooral omdat in die 750.00 euro veel geld zit van mensen die ook echt wel wat geld hebben,zoals oud spelers en bekenden
De FSV heeft welgeteld 90.000 binnengehaald met hun geweldige collecte acties. Moet ik zeggen dat Pim en co het toch "ietsjes" beter doet....

Ik word echt zwaar geflipt van dat negatieve gedoe elke keer.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 januari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
ik reageer er niet eens meer op.

oh .. kudt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door Stylzz --
sevillana
 sevillana - donderdag 13 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:
ik reageer er niet eens meer op.

oh .. kudt.
waar op?
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 13:12 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

De FSV heeft welgeteld 90.000 binnengehaald met hun geweldige collecte acties. Moet ik zeggen dat Pim en co het toch "ietsjes" beter doet....

Ik word echt zwaar geflipt van dat negatieve gedoe elke keer.
Je moet niet flippen als iemand een ander mening heeft.Ik hoop dat we 10 miljoen binnen halen met de supporters,maar denk dat we al moeite hebben met die 1 miljoen,jammer had het ook graag anders gezien.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - donderdag 13 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
raket heeft gewoon gelijk, maar mensen geloven graag in sprookjes zoals het sprookje dat we meer dan 1 miljoen supporters zouden hebben. fabeltje natuurlijk, het zijn maar enkele tienduizenden die echt hart voor de club hebben en die storten dan ook. derest die roept veel maar doet niks.
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 14:43 schreef Feijenoord1908 het volgende:
raket heeft gewoon gelijk, maar mensen geloven graag in sprookjes zoals het sprookje dat we meer dan 1 miljoen supporters zouden hebben. fabeltje natuurlijk, het zijn maar enkele tienduizenden die echt hart voor de club hebben en die storten dan ook. derest die roept veel maar doet niks.
Kijk ook een realist.Waarschijnlijk net zo'n groot hart voor Feyenoord als ik heb,maar zo is het gewoon.We kunnen onze oogkleppen wel ophouden en alles met de mantel der liefde bedekken,maar dit is de realiteit.
Het is voor sommige geen liefde,maar een hype om er bij te horen.Die mensen gillen meestal het hardst dat ze geld storten,maar doen niks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door raket --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 14:43 schreef Feijenoord1908 het volgende:
raket heeft gewoon gelijk, maar mensen geloven graag in sprookjes zoals het sprookje dat we meer dan 1 miljoen supporters zouden hebben. fabeltje natuurlijk, het zijn maar enkele tienduizenden die echt hart voor de club hebben en die storten dan ook. derest die roept veel maar doet niks.
Ja, dan valt t bedrag tot nu toe juist toch helemaal niet tegen?
IPV negatief doen dat t zo weinig is, kan je dus ook zeggen dat t met de groep fanatiekelingen die we hebben t best goed doen!
Els
 Els - donderdag 13 januari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 14:43 schreef Feijenoord1908 het volgende:
raket heeft gewoon gelijk, maar mensen geloven graag in sprookjes zoals het sprookje dat we meer dan 1 miljoen supporters zouden hebben. fabeltje natuurlijk, het zijn maar enkele tienduizenden die echt hart voor de club hebben en die storten dan ook. derest die roept veel maar doet niks.
Raket is gewoon een azijnzeiker. Of we 1 miljoen supporters hebben, weet ik niet, maar ik weet wel heel zeker dat we geen 1 miljoen draagkrachtige supporters hebben. Als je dat eens een paar keer in je achterhoofd plant, dan is het ook makkelijker om dingen op hun waarde te schatten.
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 14:58 schreef Els het volgende:

[..]

Raket is gewoon een azijnzeiker. Of we 1 miljoen supporters hebben, weet ik niet, maar ik weet wel heel zeker dat we geen 1 miljoen draagkrachtige supporters hebben. Als je dat eens een paar keer in je achterhoofd plant, dan is het ook makkelijker om dingen op hun waarde te schatten.
Je weet zelf ook dat veel dingen die ik roep gewoon waar zijn,maar je wil het niet horen,omdat je alleen maar positieve dingen wil horen over Feyenoord.Zou graag heel de dag postief over Feyenoord praten,maar dat gaat niet,want er gaat gewoon teveel fout.Neem alleen het laatste nieuws dat luigi bruins wil nadenken over z'n financieele plaatje.Zie het helemaal voor me.Leo overlegd met mario,mario wat vind je van luigi?Mario zegt,jo ga toch maar even met z'n zaakwaarnemer praten,misschien dat het ooit nog eens wat word.Dat doet Leo en dan word die als een klein kind naar huis gestuurd,omdat meneer bruins even over z'n financiele zaken na wil denken(opzouten met die gozer).Hij mag god op z'n blote knieen danken dat die dat prachtige shirt aan mag trekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door raket --
FR_LIMBO
 FR_LIMBO - donderdag 13 januari 2011 - 15:52   quote  deeplink  
Ik vind het een geweldig bedrag wat er nu al binnen is! Er zijn ook vele minderjarigen onder de supporters van Feyenoord, die hebben echt geen honderden euri's ter beschikking om te storten in dit fonds.
Gelukkig hard op weg om alle negatieve saldi weg te werken, de rentelasten worden steeds lager dus blijft er nog meer over om de rentedragende leningen te verlagen!
Verder niet te gek doen met nieuwe spelers enz. dan komt het vanzelf wel goed. een aantal van onze talenten goed door laten groeien!
Alleen of mario daar de juiste trainert voor is?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 13 januari 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 14:58 schreef Els het volgende:

[..]

Raket is gewoon een azijnzeiker. Of we 1 miljoen supporters hebben, weet ik niet, maar ik weet wel heel zeker dat we geen 1 miljoen draagkrachtige supporters hebben. Als je dat eens een paar keer in je achterhoofd plant, dan is het ook makkelijker om dingen op hun waarde te schatten.
+1
En over je eerdere uitspraak dat raket gewoon een lul is heb je ook gelijk
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 januari 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 14:46 schreef raket het volgende:

[..]

Kijk ook een realist.Waarschijnlijk net zo'n groot hart voor Feyenoord als ik heb,maar zo is het gewoon.We kunnen onze oogkleppen wel ophouden en alles met de mantel der liefde bedekken,maar dit is de realiteit.
Het is voor sommige geen liefde,maar een hype om er bij te horen.Die mensen gillen meestal het hardst dat ze geld storten,maar doen niks.
Nou en? Wat is nou je punt?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 januari 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Is raket soms die lul van de fsv, die toen ook de goeie gevers op hun ziel trapte met zijn grote muil?
Els
 Els - donderdag 13 januari 2011 - 23:35   quote  deeplink  
zou zomaar kunnen, fits the profile.....
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 14 januari 2011 - 15:31   quote  deeplink  
valt wel op dat de posters hier die het eens zijn met raket Feijenoord1908, marco12345 en hijzelf onze meest gewaardeerde posters zijn ;-)
raket
 raket - vrijdag 14 januari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 21:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou en? Wat is nou je punt?
Pak je bril even en lees het nog een keer.Veel mensen gillen dat ze geld gaan storten,maar doen het niet.
raket
 raket - vrijdag 14 januari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 23:21 schreef hotjumper het volgende:
Is raket soms die lul van de fsv, die toen ook de goeie gevers op hun ziel trapte met zijn grote muil?
Weet je wat het is.Voor de heer Blokland heb ik heel veel respect,wat die voor onze club doet,echt super.We moeten vooruit kijken en niet meer achterom,nou prima,maar wat ik dan niet begrijp is dat je supporters om geld vraagt en dan bruins misschien gaat laten bijtekenen en dat er geruchten gaan dat leo beenhakker weg moet(oke dat is nog niet zeker,maar vind dat ze dat gelijk moeten ontzenuwen,want afgezien dat leo met z'n Feyenoordsjaal de cirkel is rond maakte en een jaar later td werd bij onze vrienden uit mokkum.Vind ik wel dat hij de man is die zeker moet blijven,anders stort de boel dadelijk weer in elkaar.Ik geef liever geld uit aan een goede td met heel veel contacten in de voetbalwereld en het gezicht van Feyenoord,dan dat het geld aan de Heer Bruins wordt uitgegeven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 januari 2011 door raket --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 750.000 binnen bij SSF









0.0175571