BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 750.000 binnen bij SSF

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - vrijdag 14 januari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
is raket niet die gozert van die stenen?
craven
 craven - vrijdag 14 januari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
yep...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 14 januari 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 15:53 schreef raket het volgende:

[..]

Pak je bril even en lees het nog een keer.Veel mensen gillen dat ze geld gaan storten,maar doen het niet.
Gooi jij je ego-bril nou weg en lees eens wat je schrijft. Veel mensen gillen NIET dat ze geld storten en doen het wel.
Milo
 Milo - vrijdag 14 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
al 2 keer gestort hoeveel heb jij gestort raketje of ben je gesmolten?
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 januari 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 16:32 schreef Milo het volgende:
is raket niet die gozert van die stenen?
en dat vond ik, in principe, nog niet eens zo'n slecht idee van 'm
Milo
 Milo - vrijdag 14 januari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 17:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

en dat vond ik, in principe, nog niet eens zo'n slecht idee van 'm
ik ook niet maar toen het idee van de plank werd geveegt is hij meteen rare dingen gaan roepen!
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 januari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 17:42 schreef Milo het volgende:

[..]

ik ook niet maar toen het idee van de plank werd geveegt is hij meteen rare dingen gaan roepen!
dat dan weer wel . . .
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 januari 2011 - 17:49   quote  deeplink  
In de situatie waarin we zitten is Bruins zo'n beetje de top van wat wij ons kunnen perimenteren. Nu onze "grote" talenten huiverig zijn om bij te tekenen is de kans dat we binnenkort een klapper maken ook een stuk kleiner geworden.
raket
 raket - zaterdag 15 januari 2011 - 03:26   quote  deeplink  
Kijk even op fr fanatic en lees dat verhaal eens.Dat bedoel ik nou.Is het nou duidelijk.75 euro cent per supporter als je er 1.000.000 hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door raket --
Maximus
 Maximus - zaterdag 15 januari 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 03:26 schreef raket het volgende:
Kijk even op fr fanatic en lees dat verhaal eens.Dat bedoel ik nou.Is het nou duidelijk.75 euro cent per supporter als je er 1.000.000 hebt.
Is die actie al afgelopen dan PLAATVOORJEKOP.NL ???
Els
 Els - zaterdag 15 januari 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 03:26 schreef raket het volgende:
Kijk even op fr fanatic en lees dat verhaal eens.Dat bedoel ik nou.Is het nou duidelijk.75 euro cent per supporter als je er 1.000.000 hebt.
In welk vak zit jij eigenlijk?
Els
 Els - zaterdag 15 januari 2011 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 03:26 schreef raket het volgende:
Kijk even op fr fanatic en lees dat verhaal eens.Dat bedoel ik nou.Is het nou duidelijk.75 euro cent per supporter als je er 1.000.000 hebt.
Goede tip, heb het artikel gelezen. De 2e storting van mij gaat er nu ws niet komen, want ik begrijp uit het artikel dat mijn geld, wat ik gezamelijk met anderen stort, door een paar wezenlozen gebruikt gaat worden om de boel weer op te ruiien. " We pleuren Jacobs eruit" Kijk, dat schept vertrouwen.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 15 januari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
Ophouden met ouwe hoeren. Stort vanaf nu een tientje per gewonnen wedstrijd!
sevillana
 sevillana - zaterdag 15 januari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 10:56 schreef Dubble O ms het volgende:
Ophouden met ouwe hoeren. Stort vanaf nu een tientje per gewonnen wedstrijd!
en nu maar hopen dat het de spelersgroep ook voldoende motiveerd
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 10:56 schreef Dubble O ms het volgende:
Ophouden met ouwe hoeren. Stort vanaf nu een tientje per gewonnen wedstrijd!
Totaal mee eens, wat maakt het verdomme uit of een bedrag mee- of tegenvalt? Posts van Raket hierover dragen niets bij. Ego-tripperij eerste klas en meermalen zijn EIGEN gelijk en waarheid willen halen.

Het gaat om de club te helpen, NIET of je buurman wel of niet gestort heeft, is niet interessant.
Als je het bijeengebrachte bedrag tot heden tegen vindt vallen, dat mag je dat vinden.

Maar iemand die het zó dramatisch aanzet heeft meer problemen met zichzelf.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 januari 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 09:02 schreef Els het volgende:

[..]

Goede tip, heb het artikel gelezen. De 2e storting van mij gaat er nu ws niet komen, want ik begrijp uit het artikel dat mijn geld, wat ik gezamelijk met anderen stort, door een paar wezenlozen gebruikt gaat worden om de boel weer op te ruiien. " We pleuren Jacobs eruit" Kijk, dat schept vertrouwen.
ik had precies hetzelfde toen is dat las! loze kreten als Jacobs eruit, Gudde eruit. en meer dingen als in de trant van alles is kut, zelfs het opgehaalde bedrag is kut. pffff

ik zal eens in de zoveel tijd blijven storten (een leuk bedrag na elke gewonnen wedstrijd lijkt me een leuk streven), maar niet vanwege het geschreeuw van die gasten...
Dace73
 Dace73 - zaterdag 15 januari 2011 - 12:51   quote  deeplink  
Ze hebben gelijk dit is de tijd om het te doen.
De argumenten begrijp ik wel van laten de spelers een duit in het zakje doen. maar zo werkt het niet. Spelers zijn passanten geven niks om de club lopen het liefst transfervrij uit de kuip om zelf geld op te strijken. ze hebben geen clubliefde of in ieder geval niet genoeg. Het is alleen een beroep voor hun.
Bronckhorst en kuyt waren denk ik de laatste.
Maar wij houden van de club en zijn het beu om iedere week de hoon over ons heen te krijgen.
Ik heb 100 euro gedoneerd. Je kan natuurlijk niet bij iedereen in zijn portemonnee kijken maar dit is de tijd om de club te helpen. samen met de investeerders Pim Blokland heeft het voortouw genomen en wij moeten hem volgen. Ik zeg geen woorden maar daden laten we onze club omhoog helpen.
Jacobs heeft in mijn ogen gefaald maar er is wel weer visie bij de club en heb vertrouwen in deze mensen geef ze een kans
raket
 raket - zaterdag 15 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 17:42 schreef Milo het volgende:

[..]

ik ook niet maar toen het idee van de plank werd geveegt is hij meteen rare dingen gaan roepen!
Het idee is nog niet van tafel,want er is nog geen beslissing genomen over het nieuwe stadion.
raket
 raket - zaterdag 15 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 08:56 schreef Els het volgende:

[..]

In welk vak zit jij eigenlijk?
Dubbel JJ.Ben jij dat dikke wijf wat altijd bij de boarding boven de trap zit.Lijkt je me echt zo'n type voor.Gebreide Feyenoord trui met een gouden F en geen enkel commentaar willen horen over haar club.Ik ben net zo fanatieke supporter als wat je van de rest moet geloven,ben 39 jaar en ga al 23 jaar naar Feyenoord.Begin vak T,daarna vak W en de laatste jaren Dubbel JJ.Staan nog meer oudere jongens die alle elllende al meegemaakt hebben van Feyenoord,ook de leuke dingen natuurlijk Europa cup en de kampioensschappen.Ben geen gloryhunter,maar ben het wel zat hoe het beleid al jaren wordt gevoerd en hoe er met geld omgaat en wat voor cult helden er bij Feyenoord rondlopen die niks toevoegen aan het elftal en die de meeste supporters dan als de absolute helden zien van dit Feyenoord.Helden zijn fraser,de wolf,heus,van gobbel,kuyt,van hooydonk.In dit elftal mis ik het heilig vuur,de echte wil om te winnen,je zelf verbeteren met trainingen,er echt voor gaan in een wedstrijd,het is gewoon een gezappig zooitje.(ik weet zeker dat bruins en bahia na de training als eerste naar binnen gaan om te gaan douchen,inplaats van na de training eventjes oefenen op de goal met voorzetten of vrije trappen,riant salaris,maar er wat extra aan doen om beter te worden ontbreekt gewoon bij die gasten)Er wordt geld ingezameld,ik stort geld en wat krijg ik er voor terug?Dat ze bruins willen behouden en dat Leo beenhakker weg moet.En zo gaat het weer de verkeerde kant op en dat ben ik zat,want ik wil een elftal dat het gras opeet en wint.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door raket --
Els
 Els - zaterdag 15 januari 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 16:50 schreef raket het volgende:

[..]

Dubbel JJ.Ben jij dat dikke wijf wat altijd bij de boarding boven de trap zit.Lijkt je me echt zo'n type voor.Gebreide Feyenoord trui met een gouden F en geen enkel commentaar willen horen over haar club.Ik ben net zo fanatieke supporter als wat je van de rest moet geloven,ben 39 jaar en ga al 23 jaar naar Feyenoord.Begin vak T,daarna vak W en de laatste jaren Dubbel JJ.Staan nog meer oudere jongens die alle elllende al meegemaakt hebben van Feyenoord,ook de leuke dingen natuurlijk Europa cup en de kampioensschappen.Ben geen gloryhunter,maar ben het wel zat hoe het beleid al jaren wordt gevoerd en hoe er met geld omgaat en wat voor cult helden er bij Feyenoord rondlopen die niks toevoegen aan het elftal en die de meeste supporters dan als de absolute helden zien van dit Feyenoord.Helden zijn fraser,de wolf,heus,van gobbel,kuyt,van hooydonk.In dit elftal mis ik het heilig vuur,de echte wil om te winnen,je zelf verbeteren met trainingen,er echt voor gaan in een wedstrijd,het is gewoon een gezappig zooitje.(ik weet zeker dat bruins en bahia na de training als eerste naar binnen gaan om te gaan douchen,inplaats van na de training eventjes oefenen op de goal met voorzetten of vrije trappen,riant salaris,maar er wat extra aan doen om beter te worden ontbreekt gewoon bij die gasten)Er wordt geld ingezameld,ik stort geld en wat krijg ik er voor terug?Dat ze bruins willen behouden en dat Leo beenhakker weg moet.En zo gaat het weer de verkeerde kant op en dat ben ik zat,want ik wil een elftal dat het gras opeet en wint.
Wat een charmante manier heb je toch weer om een mede-supporter te beschrijven. Je bent echt het zonnetje in huis, he? Maar nee, ik ben niet die wat corpulente dame bij jou in het vak. Kritiek van mede-supporters kan ik hebben, omdat je dezelfde liefde deelt. Bij jou ligt dat anders, je aanvallen op Feyenoord en de supporters zijn zo vilein, dat ik eerlijk gezegd tot nu toe, en nog steeds, aanneem dat je een Ajaxsupporter bent. Doordat je in vak JJ zit, zal ik een klein beetje van die gedachte afstappen, maar de twijfel overheerst. Tot nu toe vind ik je een heel vervelend ventje, en is de enige goede gedachte dat van die stenen geweest. Frustratie over het beleid van Feyenoord begrijp ik, en deel ik, maar je uitleven op een individu, die zich niet kan verdedigen, vind ik laf.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 januari 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 16:50 schreef raket het volgende:

[..]

Dubbel JJ.Ben jij dat dikke wijf wat altijd bij de boarding boven de trap zit.Lijkt je me echt zo'n type voor.Gebreide Feyenoord trui met een gouden F en geen enkel commentaar willen horen over haar club.Ik ben net zo fanatieke supporter als wat je van de rest moet geloven,ben 39 jaar en ga al 23 jaar naar Feyenoord.Begin vak T,daarna vak W en de laatste jaren Dubbel JJ.Staan nog meer oudere jongens die alle elllende al meegemaakt hebben van Feyenoord,ook de leuke dingen natuurlijk Europa cup en de kampioensschappen.Ben geen gloryhunter,maar ben het wel zat hoe het beleid al jaren wordt gevoerd en hoe er met geld omgaat en wat voor cult helden er bij Feyenoord rondlopen die niks toevoegen aan het elftal en die de meeste supporters dan als de absolute helden zien van dit Feyenoord.Helden zijn fraser,de wolf,heus,van gobbel,kuyt,van hooydonk.In dit elftal mis ik het heilig vuur,de echte wil om te winnen,je zelf verbeteren met trainingen,er echt voor gaan in een wedstrijd,het is gewoon een gezappig zooitje.(ik weet zeker dat bruins en bahia na de training als eerste naar binnen gaan om te gaan douchen,inplaats van na de training eventjes oefenen op de goal met voorzetten of vrije trappen,riant salaris,maar er wat extra aan doen om beter te worden ontbreekt gewoon bij die gasten)Er wordt geld ingezameld,ik stort geld en wat krijg ik er voor terug?Dat ze bruins willen behouden en dat Leo beenhakker weg moet.En zo gaat het weer de verkeerde kant op en dat ben ik zat,want ik wil een elftal dat het gras opeet en wint.
wat een triest mannetje ben je toch ...
raket
 raket - zaterdag 15 januari 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 20:39 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een charmante manier heb je toch weer om een mede-supporter te beschrijven. Je bent echt het zonnetje in huis, he? Maar nee, ik ben niet die wat corpulente dame bij jou in het vak. Kritiek van mede-supporters kan ik hebben, omdat je dezelfde liefde deelt. Bij jou ligt dat anders, je aanvallen op Feyenoord en de supporters zijn zo vilein, dat ik eerlijk gezegd tot nu toe, en nog steeds, aanneem dat je een Ajaxsupporter bent. Doordat je in vak JJ zit, zal ik een klein beetje van die gedachte afstappen, maar de twijfel overheerst. Tot nu toe vind ik je een heel vervelend ventje, en is de enige goede gedachte dat van die stenen geweest. Frustratie over het beleid van Feyenoord begrijp ik, en deel ik, maar je uitleven op een individu, die zich niet kan verdedigen, vind ik laf.
Ik word voor alles en nog wat uitgemaakt,geef aleen commentaar op een hoop dingen die mij niet zinnen en op een heel normale manier.Alleen voor sommige komt dat hard aan,omdat ze geen commentaar dulden op onze club.En omdat ik voor alles en nog wat wordt uitgemaakt,schiet ik een keer uit m'n slof en zeg ik dik wijf en dan pikken jullie dat eruit om mij om de oren te slaan.Jij kent me nog geen eens,maar moet je is kijken hoe je reageert op de post die ik doe.Dus eerst even in de spiegel kijken voordat je moeilijk gaat lopen doen.Ben nooit als eerste begonnen met mensen aan te vallen via internet omdat ik niemand persoonlijk ken,dus dat zou te makkelijk scoren zijn,maar als ik zelf van alles om m'n oren krijg,kan je verwachten dat je wat terug krijg.Dan ben ik voor 020 en een zielig mannetje.Nou daar lach ik om(ha,ha,ha)
Dit is een forum waar iedereen z'n dingen kwijt kan over Feyenoord.Jullie bekijken graag alles positief en ik bekijk het graag met een kritische blik,omdat er teveel fout gaat.
Geef dan is een reactie op de dingen die ik aangeef,inplaats van alleen maar dat ik mensen beschadigd,want dat is de reinste onzin.Vind jij dat de spelers de ballen uit hun broek lopen,zit er gif in dit elftal,moet bruins blijven,is bahia beter geworden in 5 jaar,was 350.000 euro voor leon vlemmings niet teveel geld voor een assistent trainer(want ik zie de spelers niet beter worden),is het geen lachtertje dat in de dug out een vent van 150 kilo zit tussen allemaal afgetrainde spelers,zoveel supporters die nu de kans krijgen om Feyenoord te helpen en er nog maar 750.000 euro is ingezameld(terwijl we een miljoen supporters hebben)Is het niet schandalig dat je seizoenskaart duurder is geworden?vind jij de geruchten terecht dat leo beenhakker misschien weg moet en ze op Rijnmond met Martin van geel op de proppen komen(die geruchten gaan,nee geweldig ging het bij 020 en roda)Er gaat teveel fout en dat moet je ook willen zien en niet alleen maar de leuke dingen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door raket --
Els
 Els - zaterdag 15 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 23:34 schreef raket het volgende:

[..]

Ik word voor alles en nog wat uitgemaakt,geef aleen commentaar op een hoop dingen die mij niet zinnen en op een heel normale manier.Alleen voor sommige komt dat hard aan,omdat ze geen commentaar dulden op onze club.En omdat ik voor alles en nog wat wordt uitgemaakt,schiet ik een keer uit m'n slof en zeg ik dik wijf en dan pikken jullie dat eruit om mij om de oren te slaan.Jij kent me nog geen eens,maar moet je is kijken hoe je reageert op de post die ik doe.Dus eerst even in de spiegel kijken voordat je moeilijk gaat lopen doen.Ben nooit als eerste begonnen met mensen aan te vallen via internet omdat ik niemand persoonlijk ken,dus dat zou te makkelijk scoren zijn,maar als ik zelf van alles om m'n oren krijg,kan je verwachten dat je wat terug krijg.Dan ben ik voor 020 en een zielig mannetje.Nou daar lach ik om(ha,ha,ha)
Dit is een forum waar iedereen z'n dingen kwijt kan over Feyenoord.Jullie bekijken graag alles positief en ik bekijk het graag met een kritische blik,omdat er teveel fout gaat.
Zoals al eerder aangegeven, ik vind niet dat je normaal reageert, en het diskwalificeren van een medesupporter is echt niet het enige negatieve wat je hier post. Je ontspoort makkelijk, begint redelijk snel grof te worden en bent, in mijn ogen, een ongelofelijk negatieve azijnzeiker die in het verleden is blijven hangen. En ik hou er ernstig rekening mee dat je inderdaad een snavel bent ja, zoals ik jou reacties zie, zie ik ze ook van van onze amsterdamse vrienden. De kritische blik heb ik met medesupporters, en kritiek van anderen kan ik slecht verdragen.
raket
 raket - zaterdag 15 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 23:53 schreef Els het volgende:

[..]

Zoals al eerder aangegeven, ik vind niet dat je normaal reageert, en het diskwalificeren van een medesupporter is echt niet het enige negatieve wat je hier post. Je ontspoort makkelijk, begint redelijk snel grof te worden en bent, in mijn ogen, een ongelofelijk negatieve azijnzeiker die in het verleden is blijven hangen. En ik hou er ernstig rekening mee dat je inderdaad een snavel bent ja, zoals ik jou reacties zie, zie ik ze ook van van onze amsterdamse vrienden. De kritische blik heb ik met medesupporters, en kritiek van anderen kan ik slecht verdragen.
Ik heb er boven nog wat bij gezet.Even kijken of je daar normaal op kan reageren,want we je allemaal uitkraamt over snavels en dat je geen kritiek kan hebben,ja dat is jou probleem,want ik ga natuurlijk niet m'n mond houden omdat Els daar niet tegen kan en gezellig met z'n allen inslapen,omdat het allemaal zo geweldig gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door raket --
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 23:57 schreef raket het volgende:

[..]

Ik heb er boven nog wat bij gezet.Even kijken of je daar normaal op kan reageren,want we je allemaal uitkraamt over snavels en dat je geen kritiek kan hebben,ja dat is jou probleem,want ik ga natuurlijk niet m'n mond houden omdat Els daar niet tegen kan.
Hoeft ook niet, ik zie jou alleen niet als één van ons, en zal dus vaker je negativisme benadrukken. Discussieren doe ik wel met posters hier die wel van Feyenoord houden.
raket
 raket - zondag 16 januari 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:00 schreef Els het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, ik zie jou alleen niet als één van ons, en zal dus vaker je negativisme benadrukken. Discussieren doe ik wel met posters hier die wel van Feyenoord houden.
Ja douw je kop maar in het zand.Lekker gezellig met z'n allen positief over Feyenoord praten.Ik zou niks anders willen,maar je laat je wel vreselijk kennen als je niet wil reageren op de dingen die ik aangeef die in mijn ogen fout zijn.
Als alle supporters zo zouden zijn,dan zitten we zeker de eerste 10 jaar nog naar een kut elftal te kijken,wat niks wint en betalen we elk jaar weer meer voor onze seizoenskaart.Maar succes op je roze wolk en keep dreaming.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door raket --
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:04 schreef raket het volgende:

[..]

Ja douw je kop maar in het zand.Lekker gezellig met z'n allen positief over Feyenoord praten.Ik zou niks anders willen,maar je laat je wel vreselijk kennen als je niet wil reageren op de dingen die ik aangeef die in mijn ogen fout zijn.
Als alle supporters zo zouden zijn,dan zitten we zeker de eerste 10 jaar nog naar een kut elftal te kijken,wat niks wint en betalen we elk jaar weer meer voor onze seizoenskaart.Maar succes op je roze wolk en keep dreaming.
Tx. En nou moet ik je natuurlijk iets terugwensen? Maar wat wens je een azijnzeiker die alles al heeft?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:17 schreef Els het volgende:

[..]

Tx. En nou moet ik je natuurlijk iets terugwensen? Maar wat wens je een azijnzeiker die alles al heeft?
Hij wil alleen maar lezen dat ie gelijk heeft en dingen al eens eerder heeft gezegd.
Nee dus...
En hij kan realisme niet van positief denken onderscheiden.
Vrij sneu allemaal.
raket
 raket - zondag 16 januari 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:17 schreef Els het volgende:

[..]

Tx. En nou moet ik je natuurlijk iets terugwensen? Maar wat wens je een azijnzeiker die alles al heeft?
Terugwensen??Wat heb ik je gewenst?Durf je niet te reageren op de dingen die ik in de vorige post aangeef of heb je er ook geen antwoorden op en je weet je diep in je hart dat het ook eigenlijk wel zo is wat ik zeg.De waarheid over Feyenoord is gewoon kei en kei hard en daar moeten we als supporters en club uitkomen,maar dat moet wel gewoon gezegd worden,anders krijg je van die Noord korea praktijken,waar ze ook net doen of alles koek en ei is,terwijl het ook gewoon een klere zooi is.Reageer nou gewoon is en zeg jij nou eens wat je van bruins,bahia,bas van noordwijk,vlemmings,leo beenhakker,martin van geel en het geld wat binnegekomen is vind.Je kan elke keer wel domme reactie's geven,maar dat is wel heel simpel
raket
 raket - zondag 16 januari 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij wil alleen maar lezen dat ie gelijk heeft en dingen al eens eerder heeft gezegd.
Nee dus...
En hij kan realisme niet van positief denken onderscheiden.
Vrij sneu allemaal.
Weet je wat sneu is dadelijk op de banken staan en Bahia en bruins uitzwaaien met een bravour of hun de club beter hebben gemaakt.Weet je wat sneu is met elkaar mee lullen op dit forum of alles koek en ei is.Ik mag toch wel na 23 jaar stadion bezoek kritisch zijn over de dingen die fout gaan en nu ze de hulp hebben ingeroepen van de supporters om geld in te zamelen,zie ik gewoon weer dingen die op dit moment weer fout gaan.Seizoenskaart duurder,geld aan Feyenoord doneren,maar wel bruins een langer contract willen geven en leo beenhakker in willen ruilen voor die paardenlul van martin van geel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door raket --
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:26 schreef raket het volgende:

[..]

Terugwensen??Wat heb ik je gewenst?Durf je niet te reageren op de dingen die ik in de vorige post aangeef of heb je er ook geen antwoorden op en je weet je diep in je hart dat het ook eigenlijk wel zo is wat ik zeg.De waarheid over Feyenoord is gewoon kei en kei hard en daar moeten we als supporters en club uitkomen,maar dat moet wel gewoon gezegd worden,anders krijg je van die Noord korea praktijken,waar ze ook net doen of alles koek en ei is,terwijl het ook gewoon een klere zooi is.Reageer nou gewoon is en zeg jij nou eens wat je van bruins,bahia,bas van noordwijk,vlemmings,leo beenhakker,martin van geel en het geld wat binnegekomen is vind.Je kan elke keer wel domme reactie's geven,maar dat is wel heel simpel
Nogmaals, ik zie jou niet als één van ons, ik ga er nog steeds vanuit dat je een snavel bent, die hier een beetje zit te zeiken en te stangen. Ik heb dus geen enkele behoefte om met jou te discussieren.
Je hebt me gewenst dat ik kan blijven dromen. Dat is, kort samengevat, je aardigste post. Dus dank je wel voor dat, maar verder vind ik je gewoon geen aardig, leuk persoon. In het normale leven ga ik zelden om met mensen die ik niet interessant of aardig vind, waarom zou dat op dit forum anders moeten zijn?
raket
 raket - zondag 16 januari 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:35 schreef Els het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zie jou niet als één van ons, ik ga er nog steeds vanuit dat je een snavel bent, die hier een beetje zit te zeiken en te stangen. Ik heb dus geen enkele behoefte om met jou te discussieren.
Je hebt me gewenst dat ik kan blijven dromen. Dat is, kort samengevat, je aardigste post. Dus dank je wel voor dat, maar verder vind ik je gewoon geen aardig, leuk persoon. In het normale leven ga ik zelden om met mensen die ik niet interessant of aardig vind, waarom zou dat op dit forum anders moeten zijn?
Succes verder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door raket --
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:37 schreef raket het volgende:

[..]

Succes verder.
Goh, je 2e aardige post. Trendbreuk?
raket
 raket - zondag 16 januari 2011 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:38 schreef Els het volgende:

[..]

Goh, je 2e aardige post. Trendbreuk?
Nee hoor,blijf gewoon mezelf.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:33 schreef raket het volgende:

[..]

Weet je wat sneu is dadelijk op de banken staan en Bahia en bruins uitzwaaien met een bravour of hun de club beter hebben gemaakt.Weet je wat sneu is met elkaar mee lullen op dit forum of alles koek en ei is.Ik mag toch wel na 23 jaar stadion bezoek kritisch zijn over de dingen die fout gaan en nu ze de hulp hebben ingeroepen van de supporters om geld in te zamelen,zie ik gewoon weer dingen die op dit moment weer fout gaan.Seizoenskaart duurder,geld aan Feyenoord doneren,maar wel bruins een langer contract willen geven en leo beenhakker in willen ruilen voor die paardenlul van martin van geel
Dat mag jij, maar snap dan ook dat andere posters dit te zwartgallig vinden.
Je wilt antwoorden, krijg je er van mij een paar:
- de technische leiding wordt geacht te weten welke speler geschikt is, welke niet. Wij hebben allemaal een andere mening over, mogelijk (bruins, Bahia, Schaken etc.), maar wij zijn niet verantwoordelijk en worden er niet op afgerekend.
- Seizoenskaart duurder: niet leuk nee, maar hogere algemene kosten kúnnen daartoe bijdragen, en dat zijn niet de spelerssalarissen in dit geval.
- SSF: 750.000 euri is mooi bedrag of niet. Doel is het miljoen halen. Doel al binnen 6 weken bereikt.

Zo, klaar.
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:35 schreef Els het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zie jou niet als één van ons, ik ga er nog steeds vanuit dat je een snavel bent, die hier een beetje zit te zeiken en te stangen. Ik heb dus geen enkele behoefte om met jou te discussieren.
Je hebt me gewenst dat ik kan blijven dromen. Dat is, kort samengevat, je aardigste post. Dus dank je wel voor dat, maar verder vind ik je gewoon geen aardig, leuk persoon. In het normale leven ga ik zelden om met mensen die ik niet interessant of aardig vind, waarom zou dat op dit forum anders moeten zijn?
ik zou er maar mee ophouden Els, valt in de categorie zinloos en oeverloos, dat soort discussies
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik zou er maar mee ophouden Els, valt in de categorie zinloos en oeverloos, dat soort discussies
Heb het opgegeven, en ga zijn advies opvolgen. Sweet dreams.
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:42 schreef Els het volgende:

[..]

Heb het opgegeven, en ga zijn advies opvolgen. Sweet dreams.
trusten, . . en later gezond weer op
Nibke
 Nibke - zondag 16 januari 2011 - 00:47   quote  deeplink  
Kunnen wij voor die 750.000 Euro niet alvast die Simon halen?
Cash afrekenen door dhr. Blokland en Simon is van ons.
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:47 schreef Nibke het volgende:
Kunnen wij voor die 750.000 Euro niet alvast die Simon halen?
Cash afrekenen door dhr. Blokland en Simon is van ons.
kijk, . . daar is over nagedacht!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

kijk, . . daar is over nagedacht!
En zullen de vele gulle gevers ook erg leuk vinden.....
raket
 raket - zondag 16 januari 2011 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 00:35 schreef Els het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zie jou niet als één van ons, ik ga er nog steeds vanuit dat je een snavel bent, die hier een beetje zit te zeiken en te stangen. Ik heb dus geen enkele behoefte om met jou te discussieren.
Je hebt me gewenst dat ik kan blijven dromen. Dat is, kort samengevat, je aardigste post. Dus dank je wel voor dat, maar verder vind ik je gewoon geen aardig, leuk persoon. In het normale leven ga ik zelden om met mensen die ik niet interessant of aardig vind, waarom zou dat op dit forum anders moeten zijn?
Dit is echt de goedkoopste en lafste manier om te reageren dat ik een 020 supporter zou zijn.Beetje de aandacht afleiden van mijn vragen aan jou wat jij van beplaade situatie's denkt bij Feyenoord,omdat je daarop geen antwoord kan of durft te geven.Ja en bij de mmeste supporters scoor je dan goed om te zeggen dat ik maar een snavel ben,dat vinden ze prachtig,maar een beetje supporter met verstand zal denken(ja echt antwoorden heeft ze niet gegeven)En dan mag ik fr-henk een compliment geven die doet dat wel en heeft die misschien wel gelijk dat ik soms te ver gaat en daar heb ik meer respect voor als voor jou.Een snavel die in de hand in hand staat met een idee om Feyenoord aan geld te helpen via stenen te kopen voor een nieuw stadion,keep dreaming.
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 16 januari 2011 - 11:54   quote  deeplink  
mensen waar gaat dit over
Laat iedereen in zijn waarde. Iedereen mag toch zijn mening geven.
Blijf erbij dit is een mooi begin, had ook een hoger bedrag verwacht.
Maar het einde is nog lang niet in zicht
Zie wel dat er nu wat meer promotie voor gemaakt wordt
Maximus
 Maximus - zondag 16 januari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 07:32 schreef raket het volgende:

[..]

Dit is echt de goedkoopste en lafste manier om te reageren dat ik een 020 supporter zou zijn.Beetje de aandacht afleiden van mijn vragen aan jou wat jij van beplaade situatie's denkt bij Feyenoord,omdat je daarop geen antwoord kan of durft te geven.Ja en bij de mmeste supporters scoor je dan goed om te zeggen dat ik maar een snavel ben,dat vinden ze prachtig,maar een beetje supporter met verstand zal denken(ja echt antwoorden heeft ze niet gegeven)En dan mag ik fr-henk een compliment geven die doet dat wel en heeft die misschien wel gelijk dat ik soms te ver gaat en daar heb ik meer respect voor als voor jou.Een snavel die in de hand in hand staat met een idee om Feyenoord aan geld te helpen via stenen te kopen voor een nieuw stadion,keep dreaming.
Het begon met JOU gezeik over weinig opbrengsten toch? Wat heb JIJ gegeven? graag een bewijs van overschrijving met datum...
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 16 januari 2011 - 12:51   quote  deeplink  
Ook onnodig dat mensen hun bankafschriften moeten laten zien lijkt me, vind je niet?
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 07:32 schreef raket het volgende:

[..]

Dit is echt de goedkoopste en lafste manier om te reageren dat ik een 020 supporter zou zijn.Beetje de aandacht afleiden van mijn vragen aan jou wat jij van beplaade situatie's denkt bij Feyenoord,omdat je daarop geen antwoord kan of durft te geven.Ja en bij de mmeste supporters scoor je dan goed om te zeggen dat ik maar een snavel ben,dat vinden ze prachtig,maar een beetje supporter met verstand zal denken(ja echt antwoorden heeft ze niet gegeven)En dan mag ik fr-henk een compliment geven die doet dat wel en heeft die misschien wel gelijk dat ik soms te ver gaat en daar heb ik meer respect voor als voor jou.Een snavel die in de hand in hand staat met een idee om Feyenoord aan geld te helpen via stenen te kopen voor een nieuw stadion,keep dreaming.
volgens mij is ze al weer een poosje wakker
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 13:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

volgens mij is ze al weer een poosje wakker
Klopt. Scherp, Sevi
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 13:50 schreef Els het volgende:

[..]

Klopt. Scherp, Sevi
ach, . . . kwestie van blijven waarnemen hè
raket
 raket - zondag 16 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 13:50 schreef Els het volgende:

[..]

Klopt. Scherp, Sevi
Simpel zeg.Weet je wat jij en je positieve vriendjes op dit forum aan de hand hebben.Jullie zijn de dupe van een gemaakt groepsproces.Zelf geen mening meer hebben,maar wat de meerderheid zegt aannemen als de waarheid,zonder zelf na te denken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door raket --
Quiroz
 Quiroz - zondag 16 januari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 15:40 schreef raket het volgende:

[..]

Simpel zeg.Wij je wat jij en je positiefe vriendjes op dit forum aan de hand hebben.Jullie zijn de dupe van een gemaakt groepsproces.Zelf geen mening meer hebben,maar wat de meerderheid zegt aannemen als de waarheid,zonder zelf na te denken.
Maar toch blijven we hoog in de concentratie en goed in balans!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 750.000 binnen bij SSF









0.0089020