BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 750.000 binnen bij SSF

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 15:40 schreef raket het volgende:

[..]

Simpel zeg.Wij je wat jij en je positiefe vriendjes op dit forum aan de hand hebben.Jullie zijn de dupe van een gemaakt groepsproces.Zelf geen mening meer hebben,maar wat de meerderheid zegt aannemen als de waarheid,zonder zelf na te denken.
Leuke analyse, eens klijken of ie ingekopt wordt of gepareerd.
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 15:40 schreef raket het volgende:

[..]

Simpel zeg.Weet je wat jij en je positieve vriendjes op dit forum aan de hand hebben.Jullie zijn de dupe van een gemaakt groepsproces.Zelf geen mening meer hebben,maar wat de meerderheid zegt aannemen als de waarheid,zonder zelf na te denken.
Interessante analyse. Even wat deductie: ik ben dus meegaand en conformeer me aan het groepsproces. Ga ik toch eens aan mijn omgeving vertellen. Een afwijkende mening hebben impliceert niet dat iemand hier geen mening heeft, volgens mij zijn het over het algemeen mensen met een redelijk sterke eigen mening, en ook nog wel eens een afwijkende mening. Kan je denk ik ook wel zien adhv het aantal posts op dit forum. Maar ten aanzien van jij zijn we wel redelijk uniform ja, we vinden je te negatief, en je schiet door in je negativisme, waardoor je de redelijkheid en nuance uit het oog verliest. Jammer, want dat stenen idee van je suggereerde een open en creatieve geest. Ik ben van mening dat je daarna in een contra-productieve status bent geschoten.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 16:19 schreef Els het volgende:

[..]

Interessante analyse. Even wat deductie: ik ben dus meegaand en conformeer me aan het groepsproces. Ga ik toch eens aan mijn omgeving vertellen. Een afwijkende mening hebben impliceert niet dat iemand hier geen mening heeft, volgens mij zijn het over het algemeen mensen met een redelijk sterke eigen mening, en ook nog wel eens een afwijkende mening. Kan je denk ik ook wel zien adhv het aantal posts op dit forum. Maar ten aanzien van jij zijn we wel redelijk uniform ja, we vinden je te negatief, en je schiet door in je negativisme, waardoor je de redelijkheid en nuance uit het oog verliest. Jammer, want dat stenen idee van je suggereerde een open en creatieve geest. Ik ben van mening dat je daarna in een contra-productieve status bent geschoten.
Meegaand vind ik je absoluut niet, authentiek des te meer.
Dat was een compliment.
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 15:40 schreef raket het volgende:

[..]

Simpel zeg.Weet je wat jij en je positieve vriendjes op dit forum aan de hand hebben.Jullie zijn de dupe van een gemaakt groepsproces.Zelf geen mening meer hebben,maar wat de meerderheid zegt aannemen als de waarheid,zonder zelf na te denken.
Ja joh, wij zijn een soort Borg, als je hier genoeg inlogt wordt je geest overgenomen, verzet is zinloos, je wordt geassimileerd.....

Ik voor mij, heb ze dit seizoen gegeven om een fundatie te leggen voor de toekomst, ik verwacht een significante verbetering van de financiële situatie, ik hoop dat ze een groot deel van de selectie bij elkaar kunnen houden zodat we volgend jaar weer om de prijzen kunnen spelen. Als het volgend jaar weer zo kut gaat als nu vind ik het vroeg genoeg voor bijltjesdag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door hotjumper --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja joh, wij zijn een soort Borg, als je hier genoeg inlogt wordt je geest overgenomen, verzet is zinloos, je wordt geassimileerd.....

Ik voor mij, heb ze dit seizoen gegeven om een fundatie te leggen voor de toekomst, ik verwacht een significante verbetering van de financiële situatie, ik hoop dat ze een groot deel van de selectie bij elkaar kunnen houden zodat we volgend jaar weer om de prijzen kunnen spelen. Als het volgend jaar weer zo kut gaat als nu vind ik het vroeg genoeg voor bijltjesdag.
Gvd. Als ik nou schrijf dat ik het met je eens ben...Of wacht...

Hier ben ik het mee eens, maar niet omdat Hotjumper het schrijft!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gvd. Als ik nou schrijf dat ik het met je eens ben...Of wacht...

Hier ben ik het mee eens, maar niet omdat Hotjumper het schrijft!!!
Welles! Ik heb je net Gé-sms't wat je moet schrijven.
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Welles! Ik heb je net Gé-sms't wat je moet schrijven.
wel een meegaand type, die Henk
Quiroz
 Quiroz - zondag 16 januari 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja joh, wij zijn een soort Borg, als je hier genoeg inlogt wordt je geest overgenomen, verzet is zinloos, je wordt geassimileerd.....

Ik voor mij, heb ze dit seizoen gegeven om een fundatie te leggen voor de toekomst, ik verwacht een significante verbetering van de financiële situatie, ik hoop dat ze een groot deel van de selectie bij elkaar kunnen houden zodat we volgend jaar weer om de prijzen kunnen spelen. Als het volgend jaar weer zo kut gaat als nu vind ik het vroeg genoeg voor bijltjesdag.
Heey, ga jij is effe lekker off-topic!

We gaan toch niet serieus over Feyenoord praten nu? Alles is kut!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

wel een meegaand type, die Henk
Ja klopt, want dat had je me net ge-sms-t.
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja klopt, want dat had je me net ge-sms-t.
moi?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Welles! Ik heb je net Gé-sms't wat je moet schrijven.
Ja, en daaronder stond dat Raket een lul is.

Was niet aardig van je, heb ik maar weggelaten.
raket
 raket - zondag 16 januari 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja joh, wij zijn een soort Borg, als je hier genoeg inlogt wordt je geest overgenomen, verzet is zinloos, je wordt geassimileerd.....

Ik voor mij, heb ze dit seizoen gegeven om een fundatie te leggen voor de toekomst, ik verwacht een significante verbetering van de financiële situatie, ik hoop dat ze een groot deel van de selectie bij elkaar kunnen houden zodat we volgend jaar weer om de prijzen kunnen spelen. Als het volgend jaar weer zo kut gaat als nu vind ik het vroeg genoeg voor bijltjesdag.
Dit vind ik nou een zeer goed verhaal.Ik ga proberen hier aan mee te doen.Weet niet of het lukt,want maak me gauw druk over dingen die bij Feyenoord gebeuren,maar wel een goed idee om dit eens te proberen.
raket
 raket - zondag 16 januari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 16:19 schreef Els het volgende:

[..]

Interessante analyse. Even wat deductie: ik ben dus meegaand en conformeer me aan het groepsproces. Ga ik toch eens aan mijn omgeving vertellen. Een afwijkende mening hebben impliceert niet dat iemand hier geen mening heeft, volgens mij zijn het over het algemeen mensen met een redelijk sterke eigen mening, en ook nog wel eens een afwijkende mening. Kan je denk ik ook wel zien adhv het aantal posts op dit forum. Maar ten aanzien van jij zijn we wel redelijk uniform ja, we vinden je te negatief, en je schiet door in je negativisme, waardoor je de redelijkheid en nuance uit het oog verliest. Jammer, want dat stenen idee van je suggereerde een open en creatieve geest. Ik ben van mening dat je daarna in een contra-productieve status bent geschoten.
Elkaar opgebeld om eventjes te overleggen?Wat voor vak zit jij eigenlijk en hoe lang ga je al?
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 20:23 schreef raket het volgende:

[..]

Dit vind ik nou een zeer goed verhaal.Ik ga proberen hier aan mee te doen.Weet niet of het lukt,want maak me gauw druk over dingen die bij Feyenoord gebeuren,maar wel een goed idee om dit eens te proberen.
De ellende van jaren is helaas niet op stel en sprong op te lossen, het kan echter zomaar zo zijn dat wij straks 1 van de eerste topfitte zijn die haar zaakjes weer op orde hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De ellende van jaren is helaas niet op stel en sprong op te lossen, het kan echter zomaar zo zijn dat wij straks 1 van de eerste topfitte zijn die haar zaakjes weer op orde hebben.
Als jij dat nou ook eens uitlegt aan al die zwartkijkers die vinden 'dat de Feyenoordleiding moet oprotten' dan scheelt dat 200 posts per week en nog meer rust in de club.
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 20:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als jij dat nou ook eens uitlegt aan al die zwartkijkers die vinden 'dat de Feyenoordleiding moet oprotten' dan scheelt dat 200 posts per week en nog meer rust in de club.
Oh let wel, ik zie dit bestuur ook niet echt zitten, maar ik heb geen idee wie het beter zal doen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 21:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Oh let wel, ik zie dit bestuur ook niet echt zitten, maar ik heb geen idee wie het beter zal doen.
Mwah, ze tonen in ieder geval goed op het 'huis' te kunnen passen. Geen creatief bestuur, meer saneerders. Dat is wat we nodig hebben. Even geen risico's.
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 21:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mwah, ze tonen in ieder geval goed op het 'huis' te kunnen passen. Geen creatief bestuur, meer saneerders. Dat is wat we nodig hebben. Even geen risico's.
Precies.
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Meegaand vind ik je absoluut niet, authentiek des te meer.
Dat was een compliment.
Ook als zodanig opgevat. En komt op dezelfde manier terug ;-)
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 20:26 schreef raket het volgende:

[..]

Elkaar opgebeld om eventjes te overleggen?Wat voor vak zit jij eigenlijk en hoe lang ga je al?
Ik zit op T, en kom zo'n 34 jaar in de Kuip.
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 22:41 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zit op T, en kom zo'n 34 jaar in de Kuip.
denk dat raket 34 jaar terug nog, of misschien in de planning zat, of misschien een raketje was?
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 22:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk dat raket 34 jaar terug nog, of misschien in de planning zat, of misschien een raketje was?
Nee, als ik het goed onthouden heb, was 'ie toen 5. Maar nog niet in de Kuip.
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 22:44 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, als ik het goed onthouden heb, was 'ie toen 5. Maar nog niet in de Kuip.
scherp van je, het laatste dus

raketje.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door sevillana --
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 23:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

scherp van je, het laatste dus

[ afbeelding ]
;-)
raket
 raket - maandag 17 januari 2011 - 04:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 22:41 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zit op T, en kom zo'n 34 jaar in de Kuip.
En nog zo positief over alles.Hulde aan Els
Alleen jammer dat je na zoveel jaar als ervaringssupporters niet het verschil tussen een snavel en een Feyenoordsupporter ziet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door raket --
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 04:35 schreef raket het volgende:

[..]

En nog zo positief over alles.Hulde aan Els
Alleen jammer dat je na zoveel jaar als ervaringssupporters niet het verschil tussen een snavel en een Feyenoordsupporter ziet.
Voor jouw gemoedsrust: ik begin een beetje te twijfelen, maar blijf voorzichtig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Els --
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 09:10   quote  deeplink  
Tering wat een ouwelullen allemaal hier zeg...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 09:10 schreef Stylzz het volgende:
Tering wat een ouwelullen allemaal hier zeg...
Lijkt Nederland wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 09:20   quote  deeplink  
De vergrijzing slaat inderdaad ook hier toe.
Ik voel een generatiekloof ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 09:23   quote  deeplink  
Yep, Corrie en de Rekels herleven.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 09:29   quote  deeplink  
He?
Milo
 Milo - maandag 17 januari 2011 - 10:01   quote  deeplink  
Gvd zeg, raket en els zijn verliefd!

normaal vind ik dat vrouwen hun mond moeten houden over voetbal en zekers over MIJN club, maar els is een uitzondering!
Raket begon goed hier op het forum, maar is wat afgedwaald! hij klinkt langzamerhand als onze oude "vriend" antonio, zeer jammer!
raket ik vind je geen lul, maar wat je zei over bahia schoot totaal im mijn verkeerde keelgat!

maar raket wat heb jij gestort? ik 2 keer 500 euro.
dat vind ik nu wel ff welletjes!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 17 januari 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 10:01 schreef Milo het volgende:
Gvd zeg, raket en els zijn verliefd!

normaal vind ik dat vrouwen hun mond moeten houden over voetbal en zekers over MIJN club, maar els is een uitzondering!
Raket begon goed hier op het forum, maar is wat afgedwaald! hij klinkt langzamerhand als onze oude "vriend" antonio, zeer jammer!
raket ik vind je geen lul, maar wat je zei over bahia schoot totaal im mijn verkeerde keelgat!

maar raket wat heb jij gestort? ik 2 keer 500 euro.
dat vind ik nu wel ff welletjes!
Zo weinig maar? Minimaal een half jaar omzet had ik wel verwacht van je ;-)
raket
 raket - maandag 17 januari 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 09:10 schreef Stylzz het volgende:
Tering wat een ouwelullen allemaal hier zeg...
Misschien kunnen Els en ik nog met ons looprekje naar de coolsingel.Dan zit Leo in zo'n electrisch karretje en bestuurd die dat ding met z'n kin.
raket
 raket - maandag 17 januari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 10:01 schreef Milo het volgende:
Gvd zeg, raket en els zijn verliefd!

normaal vind ik dat vrouwen hun mond moeten houden over voetbal en zekers over MIJN club, maar els is een uitzondering!
Raket begon goed hier op het forum, maar is wat afgedwaald! hij klinkt langzamerhand als onze oude "vriend" antonio, zeer jammer!
raket ik vind je geen lul, maar wat je zei over bahia schoot totaal im mijn verkeerde keelgat!

maar raket wat heb jij gestort? ik 2 keer 500 euro.
dat vind ik nu wel ff welletjes!
Nou we kunnen ook gelijk te ver gaan.De relatie is nog pril en staat nog in de kinderschoenen.Ik heb 100,00 euro gestort en was van plan om dat deze maand nog een keer te doen,maar wacht even de ontwikkelingen met bruins af en leo beenhakker.Ga geen geld meer storten als ze Leo weg sturen en bruins een nieuw contract aanbieden.Nou ja ieder z'n eigen mening over bahia.Ik vind nog steeds dat die na 5 jaar Feyenoord zich best meer had mogen ontwikkelen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
Ik ga pas weer storten als Beenhakker weg is.
Milo
 Milo - maandag 17 januari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 14:18 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zo weinig maar? Minimaal een half jaar omzet had ik wel verwacht van je ;-)
hahaha ik heb een dure vrouw, en een halfjaar omzet? pppfff dan moet ik mijn werknemers opstraat zetten, een beetje lullig!? en moet ik meer gaan werken, en misschien wel zonde van mijn geld! als beenhakker blijft stort ik ff niet!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Als mijn vrouw zegt: storten!, dan stort ik.
Als ze 'niet storten' zegt: stort ik ook.
Milo
 Milo - maandag 17 januari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:43 schreef FR-Henk het volgende:
Als mijn vrouw zegt: storten!, dan stort ik.
Als ze 'niet storten' zegt: stort ik ook.
tuurlijk! geloof er niks van! hahahaha... vrouwen zijn de baas en wie zegd van niet liegen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Maar ik weet ook niet wat 'baas' betekent???
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:47 schreef Milo het volgende:

[..]

tuurlijk! geloof er niks van! hahahaha... vrouwen zijn de baas en wie zegd van niet liegen!
Klopt. Ik heb het thuis volledig voor het zeggen.
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 14:26 schreef raket het volgende:

[..]

Misschien kunnen Els en ik nog met ons looprekje naar de coolsingel.Dan zit Leo in zo'n electrisch karretje en bestuurd die dat ding met z'n kin.
Ik verwacht dit decennium nog een kampioenschap, dat red ik dan nog wel met een stok.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 750.000 binnen bij SSF









0.0078599