BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 13 januari 2011 - 00:24   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 januari 2011 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 00:24 schreef El Aanmeldi het volgende:
ja inderdaad, de meeste reacties zijn ook positief. alleen, zoals het spel van bahia laat zien, is er ook heus ruimte voor kritiek.
ja inderdaad. bijna iedereen is het in dit topic over eens dat Bahia een topgozert is en als een van de weinige het Feyenoordgevoel uitdraagt. maar we moeten ook weer niet doen alsof hij Feyenoord naar een hoger niveau tilde. hij heeft vorig seizoen goed gespeeld, maar daarvoor was hij niet goed genoeg en dit seizoen zou je gezien zijn leeftijd mogen verwachten dat hij tenminste een acceptabel niveau haalt (dat hij de kar niet kan trekken begrijp ik volkomen, dat is ook een stukje leiderschap dat lang niet elke speler heeft), maar hij is helaas te vaak door de ondergrens gezakt.

Maar hij verdiend zeker een prachtig afscheid. veruit de langsdienende speler uit de selectie, altijd een uitstekende instelling, nooit klagen, hulde daarvoor.
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 13 januari 2011 - 07:21   quote  deeplink  
16049_14653
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - donderdag 13 januari 2011 - 08:49   quote  deeplink  
Gun Bahia het allerbeste. Heeft altijd met veel inzet gespeeld.
Goed dat hij nu kenbaar maakt terug te willen naar Brazilie. Nu kan Feyenoord nog wat aan hem verdienen.
Dat laat opnieuw zien dat Bahia een Feyenoordhart heeft
Vnny
 Vnny - donderdag 13 januari 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 23:59 schreef JanM het volgende:
Bahia is een van de weinige spelers met een echt Feyenoord-hart en daarvoor verdient hij respect. Mocht hij teruggaan naar Brazilië krijgt hij wat mij betreft een groots afscheid!
helemaal mee eens! Bahia//HELD
Milo
 Milo - donderdag 13 januari 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 00:04 schreef Phyxsius het volgende:
En ik schaam mij weer eens dat ik Feyenoord supporter ben...
We hebben het over een speler die 5 jaar lang alles voor zijn Feyenoord heeft gegeven
De enige de afgelopen 5 jaar die nooit zeurde, nooit de club in discrediet heeft gebracht
Als supporters zouden wij die man op handen moeten dragen
Het voetbal mist dit soort mannen

Als ik dan een aantal van bovenstaande reacties lees schaam ik me kapot
Dat wij als supporters zo ondankbaar kunnen zijn richting deze man
Hij heeft heimwee, hij voelt zich dus niet thuis
Als bovenstaande reacties een beeld geven van hoe de gemiddelde supporter tegen deze man aan kijkt kan ik hem geen ongelijk geven
Dan ben ik dankbaar dat hij het toch 5 jaar heeft volgehouden bij ons

En stiekem hoop ik dat hij ook een ticket reserveert voor mij
Want als dit Feyenoord is voel ik me ook niet langer thuis bij Feyenoord
Bahia is een grote jongen! Hij heeft 5 jaar lang alles gegeven voor onze club, en ja hij maakt foutjes, waardoor je hem wel wat kan aandoen!
Hij maakt prachtige kopgoals waar een hoop in deze wereld nog wat van kunnen leren!
Nooit zeiken en nooit verzaken!
elke trainer die bij Feyenoord heeft gewerkt, probeerde hem buiten de basis te laten zonder succes, hij speelt altijd!

De uitspraak van Bahia begin vorig jaar vergeet ik nooit meer: Ik ga pas weg bij Feyenoord als ik aanvoerder ben geweest van deze fantastische club!

Bahia als dit gerucht waar is, ga ik je missen!!!!!
Bahia bedankt voor alles! Ik gun je nog een mooie toekomst met je gezin in dat mooie Brazillie!

Ciao amigo!
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 00:04 schreef Phyxsius het volgende:
En ik schaam mij weer eens dat ik Feyenoord supporter ben...
We hebben het over een speler die 5 jaar lang alles voor zijn Feyenoord heeft gegeven
De enige de afgelopen 5 jaar die nooit zeurde, nooit de club in discrediet heeft gebracht
Als supporters zouden wij die man op handen moeten dragen
Het voetbal mist dit soort mannen

Als ik dan een aantal van bovenstaande reacties lees schaam ik me kapot
Dat wij als supporters zo ondankbaar kunnen zijn richting deze man
Hij heeft heimwee, hij voelt zich dus niet thuis
Als bovenstaande reacties een beeld geven van hoe de gemiddelde supporter tegen deze man aan kijkt kan ik hem geen ongelijk geven
Dan ben ik dankbaar dat hij het toch 5 jaar heeft volgehouden bij ons

En stiekem hoop ik dat hij ook een ticket reserveert voor mij
Want als dit Feyenoord is voel ik me ook niet langer thuis bij Feyenoord
Weet je waar ik me voor schaam.Dat domme gelul van sommige supporters.Heel veel supporters lullen maar met elkaar mee,want oh,oh als je wat verkeerd zegt over een Feyenoord speler,dan springen we allemaal overeind.Nou moet ik nog blij zijn dat Bahia 5 jaar bij ons heeft gevoetbald? en na 5 jaar heeft die ineens heimwee?(had die wel wat eerder aan kunnen denken)Ik vind Bahia een leuke vent,geweldig dat die nooit wat verkeerds heeft gezegd over Feyenoord,heeft echt z'n best gedaan,gewoon een aardige jongen.
Maar m'n punten zijn.
1.Hij kon het nivo maar net aan en maakt heel veel fouten
2.Is in 5 jaar niet beter geworden
3.Toen het slecht ging met Feyenoord,had hij het voortouw moeten nemen met de jonkie's
dat deed die niet.
En dat is ook het grote probleem met Feyenoord.Bahia is een topgozer als mens,maar als je het goed bekijkt had Feyenoord al lang afscheid van hem moeten nemen.
Milo
 Milo - donderdag 13 januari 2011 - 09:15   quote  deeplink  
Raket krijg een vet hart!!!!!!!!!!!!!!!!
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - donderdag 13 januari 2011 - 09:15   quote  deeplink  
Ondanks dat zn spel niet altijd maximaal was dit seizoen is het wel een speler met veel feyenoord karakter en 5 jaar trouwe dienst ik zeg bedanken en verkopen..#Held#
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:15 schreef Milo het volgende:
Raket krijg een vet hart!!!!!!!!!!!!!!!!
Feyenoord bril.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 januari 2011 - 09:21   quote  deeplink  
Gaat er niet om dát je iets verkeerd over een speler zegt, maar hóe jij het zegt. Daar is iets mis mee.
Nu heb je het weer over 'dom gelul van sommige supporters'. Dat zijn aanmatigende uitspraken. Roep je andersoortige reacties mee op en idd niet altijd fijnzinnig.

En niemand zegt dat jij blij moet zijn dat ie 5 jaar bij ons heeft gevoetbald.
Sterker: je punten over Bahia zijn steekhoudend.
Milo
 Milo - donderdag 13 januari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:20 schreef raket het volgende:

[..]

Feyenoord bril.
Ja idd maar ken jij een mooiere bril? wie hield vorig jaar 11 keer achter elkaar de nul? Bahia samen met vlaar!
Bahia is idd niet de allerbeste, maar je kan gewoon niet boos worden op die gozert! Altijd geknokt! in 5 jaar tijd alles gegeven!
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 23:35 schreef raket het volgende:

[..]

En leuk voor Feyenoord,ben z'n maandelijkse fouten wel een beetje zat en had veel meer van hem verwacht toen het zo slecht ging met Feyenoord.Heel wat jaartjes bij Feyenoord,maar toen het niet goed ging niet het voortouw genomen(vond ik zeer teleurstellend).Middelmatige speler die Feyenoord niet verder heeft geholpen.
Vind dit gewoon normaal geschreven.Vertel m'n mening,maar dan ben ik gelijk van alles en nog wat,nou prima.Maar dan moet je niet neer gaan zetten dat ik op een rare toon schrijf,nee dat komt door de reactie's hier op.Omdat de meeste supporters niet tegen kritische geluiden kunnen en alles door een Feyenoord bril zien.Ik zou liever ook heel de dag een Feyenoord bril op willen hebben,maar dat gaat niet.Want het gaat kut met de club en dan moet ik bedroefd zijn dat Bahia weggaat?En een gat in de lucht springen dat ze het contract van Bruins gaan verlengen?Nee natuurlijk niet,gewoon een lachertje.Maar wel aan de supporters geld vragen en dan zulke dingen blijven doen.
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:27 schreef Milo het volgende:

[..]

Ja idd maar ken jij een mooiere bril? wie hield vorig jaar 11 keer achter elkaar de nul? Bahia samen met vlaar!
Bahia is idd niet de allerbeste, maar je kan gewoon niet boos worden op die gozert! Altijd geknokt! in 5 jaar tijd alles gegeven!
Ik ben ook niet boos op Bahia.Ik ga echt wel voor hem klappen als die z'n afscheid krijgt,maar hij heeft Feyenoord in 5 jaar niet verder geholpen,dus ik zal er ook geen traan om laten als die terug gaat naar Brazilie.Weet je wat ik kut zou vinden als Vlaar weg zou gaan.Weet je wat ik vervelend vond dat kuijt en kalou weg gingen.Die jongens werden beter bij Feyenoord.Maar Feyenoord heeft gewoon heel veel geld uitgegeven aan salaris voor Bahia en we zijn er niks mee opgeschoten
Vnny
 Vnny - donderdag 13 januari 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:13 schreef raket het volgende:

[..]

Weet je waar ik me voor schaam.Dat domme gelul van sommige supporters.Heel veel supporters lullen maar met elkaar mee,want oh,oh als je wat verkeerd zegt over een Feyenoord speler,dan springen we allemaal overeind.Nou moet ik nog blij zijn dat Bahia 5 jaar bij ons heeft gevoetbald? en na 5 jaar heeft die ineens heimwee?(had die wel wat eerder aan kunnen denken)Ik vind Bahia een leuke vent,geweldig dat die nooit wat verkeerds heeft gezegd over Feyenoord,heeft echt z'n best gedaan,gewoon een aardige jongen.
Maar m'n punten zijn.
1.Hij kon het nivo maar net aan en maakt heel veel fouten
2.Is in 5 jaar niet beter geworden
3.Toen het slecht ging met Feyenoord,had hij het voortouw moeten nemen met de jonkie's
dat deed die niet.
En dat is ook het grote probleem met Feyenoord.Bahia is een topgozer als mens,maar als je het goed bekijkt had Feyenoord al lang afscheid van hem moeten nemen.
1. alleen dit seizoen maar zo ken ik nog meer spelers
2. wie wel van de huidige selectie?
3. hij is geen leider dus dat mag je niet van hem verwachten
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 januari 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Laat maar.
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:32 schreef Vnny het volgende:

[..]

1. alleen dit seizoen maar zo ken ik nog meer spelers
2. wie wel van de huidige selectie?
3. hij is geen leider dus dat mag je niet van hem verwachten
Juist dus had Feyenoord in moeten grijpen.Maar wel 5 jaar lang een salaris opstrijken van ongeveer 6 ton en heeft Feyenoord niet beter gemaakt.Kan Bahia niks aan doen.Ik zou ook lekker blijven zitten.Bij elk ander bedrijf of voetbal club was je al weggeweest,maar Feyenoord houd liever z'n cult helden en ook daarom zit Feyenoord nu in de financiele malaise.Ik hou ook van Feyenoord,maar dit kan alleen bij Feyenoord dat dit gebeurd en het heeft in mijn ogen iets tragisch
Milo
 Milo - donderdag 13 januari 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:32 schreef raket het volgende:

[..]

Ik ben ook niet boos op Bahia.Ik ga echt wel voor hem klappen als die z'n afscheid krijgt,maar hij heeft Feyenoord in 5 jaar niet verder geholpen,dus ik zal er ook geen traan om laten als die terug gaat naar Brazilie.Weet je wat ik kut zou vinden als Vlaar weg zou gaan.Weet je wat ik vervelend vond dat kuijt en kalou weg gingen.Die jongens werden beter bij Feyenoord.Maar Feyenoord heeft gewoon heel veel geld uitgegeven aan salaris voor Bahia en we zijn er niks mee opgeschoten
te veel salaris uitgeven aan iemand die bijna nooit geblesseerd is? bijna nooit geschorst is? bijna de perfecte assistent is? die je nooit maar dan nooit hoord klagen? die gast mag van mij 2 miljoen per jaar krijgen!

ik wil jou niet horen als we tegen die joden spelen en bahia schakeld de spits uit en de winnende maakt!
MMM
 MMM - donderdag 13 januari 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Tuurlijk is Bahia een goede kerel met clubliefde maar qua spel is/was het natuurlijk middelmaat.
Milo
 Milo - donderdag 13 januari 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:37 schreef raket het volgende:

[..]

Juist dus had Feyenoord in moeten grijpen.Maar wel 5 jaar lang een salaris opstrijken van ongeveer 6 ton en heeft Feyenoord niet beter gemaakt.Kan Bahia niks aan doen.Ik zou ook lekker blijven zitten.Bij elk ander bedrijf of voetbal club was je al weggeweest,maar Feyenoord houd liever z'n cult helden en ook daarom zit Feyenoord nu in de financiele malaise.Ik hou ook van Feyenoord,maar dit kan alleen bij Feyenoord dat dit gebeurd en het heeft in mijn ogen iets tragisch
jij bent gek! echt waar! je moet jongens als fer, wijnaldum, bruins afzeiken! maar niet bahia daar blijf jij met je handen vanaf!!
nu ga je stoppen raket! duidelijk?
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:42 schreef Milo het volgende:

[..]

te veel salaris uitgeven aan iemand die bijna nooit geblesseerd is? bijna nooit geschorst is? bijna de perfecte assistent is? die je nooit maar dan nooit hoord klagen? die gast mag van mij 2 miljoen per jaar krijgen!

ik wil jou niet horen als we tegen die joden spelen en bahia schakeld de spits uit en de winnende maakt!
Ik gok meer op een persoonlijke fout van Bahia
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:45 schreef Milo het volgende:

[..]

jij bent gek! echt waar! je moet jongens als fer, wijnaldum, bruins afzeiken! maar niet bahia daar blijf jij met je handen vanaf!!
nu ga je stoppen raket! duidelijk?
Ha,ha.Ik duik gelijk onder en trek alle snoeren uit m'n computer.
Milo
 Milo - donderdag 13 januari 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:47 schreef raket het volgende:

[..]

Ha,ha.Ik duik gelijk onder en trek alle snoeren uit m'n computer.
goed zo! want ik word er link van!
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:48 schreef Milo het volgende:

[..]

goed zo! want ik word er link van!
De waarheid is ook niet fijn.Maar we leven natuurlijk niet in het sprookjesbos.
Milo
 Milo - donderdag 13 januari 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:49 schreef raket het volgende:

[..]

De waarheid is ook niet fijn.Maar we leven natuurlijk niet in het sprookjesbos.
waarheid? lees eens mijn posts door vriend, ik heb gezegd dan bahia niet de beste is! maar jij zegd dat hij niks heeft betekend kijk eens iets verder, en voor maar 6 ton? wat verdient zuipie de cler? 1,6 miljoen dat is geld weggooien, pannekoek!
Gilles
 Gilles - donderdag 13 januari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Hoeveel moet Bahia opleveren?
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:54 schreef Milo het volgende:

[..]

waarheid? lees eens mijn posts door vriend, ik heb gezegd dan bahia niet de beste is! maar jij zegd dat hij niks heeft betekend kijk eens iets verder, en voor maar 6 ton? wat verdient zuipie de cler? 1,6 miljoen dat is geld weggooien, pannekoek!
Ongeveer 6 ton,kan dus ook meer zijn,moet je nagaan.Ja tim de cler 1,6 miljoen.Daarom zeg ik ook Feyenoord is ook daardoor naar de klote gegaan.Heeft bahia Feyenoord naar een hoger plan getrokken?De langst zittende Feyenoord speler vind ik als mens geweldig maar als speler middelmatig.Dat noemen ze een mening en daar kan jij het lekker niet mee eens zijn,maar ja wat moet ik daar mee.We leven in een vrij land en er zijn best meer supporters die er zo over denken.Gewoon een slecht beleid dat je zo'n middelmatige speler 5 jaar bij Feyenoord rond laat huppelen.Misschien moet jij ook eens beter de post lezen,dan lees je tenminste niet alleen dat Bahia word aangevallen,maar dat ik met punten kom die ik niet goed vind van bahia en de technische leiding en dat ik niet met de wolven in het bos mee huil.
Maar hou jij lekker je Feyenoord bril op,dan blijf ik de zaken realistisch bekijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door raket --
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 13 januari 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 23:47 schreef raket het volgende:

[..]

Heeft Bahia de kar getrokken toen het slecht ging?Vergelijk hem een beetje met Gyan,cult held,deed echt z'n best,maar als je eerlijk bent is het gewoon een lachertje.Die jongens zijn gewoon middelmatige spelers die feyenoord al lang had weg moeten sturen.Je mag toch wel verwachten als je langer als 5 jaar bij Feyenoord zit,dat er een stijgende lijn in zit,nou die heb ik niet gezien.Nooit een onvertogen woord,altijd aardig,nou geweldig.Moet een killer achter in staan zoals fraser,de wolf of van gobbel,dat waren kanjers.Bahia heeft gewoon 5 jaar z'n geld verdiend met middelmatig spel en hier en daar een uitschieter.
Dan kan je iedereen wel wegsturen pik. Of heb jij liever Saidi Gibs Paauwe de Nooijer vd Berg etc? Je overschat Feyenoord. Het is neit allemaal de Wolf Fraser en Konterman wat de klok slaat in de verdediging van Feyenoord. En dan is Bahia een hele goede trouwe kracht. Altijd verlengt, nooit ouwehoeren. Voor hem is ook wel eens interesse geweest van mooie clubs uit Portugal. Heb je hem nooit over gehoord. EN met de juiste spelers om zich heen is het een topverdediger
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 13 januari 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Bahia//Held!!!!

Ik snap hem wel. Dit komt omdat de leiding maar blijft ouwehoeren dat het de komende jaren niks word. Als ik uit een tropisch land kwam zou ik mijn heil ook weer daar gaan zoeken. Of er moet een grote club komen maar dat is denk ik niet voor hem aan de orde. Een leuke speler voor ons maar daar blijft het bij.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 13 januari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 januari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Krijgen we nog wat voor de rots?
Milo
 Milo - donderdag 13 januari 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 10:31 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Dan kan je iedereen wel wegsturen pik. Of heb jij liever Saidi Gibs Paauwe de Nooijer vd Berg etc? Je overschat Feyenoord. Het is neit allemaal de Wolf Fraser en Konterman wat de klok slaat in de verdediging van Feyenoord. En dan is Bahia een hele goede trouwe kracht. Altijd verlengt, nooit ouwehoeren. Voor hem is ook wel eens interesse geweest van mooie clubs uit Portugal. Heb je hem nooit over gehoord. EN met de juiste spelers om zich heen is het een topverdediger
zet je bahia in een goed team dan is het de beste mandekker van NL! dat is hij nu al!
MMM
 MMM - donderdag 13 januari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 11:57 schreef Milo het volgende:

[..]

zet je bahia in een goed team dan is het de beste mandekker van NL! dat is hij nu al!
Hahaha wat heb je gedronken man?
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 13 januari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 00:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zeer mee eens, al zijn m.i. de meeste reacties juist positief over Bahia.
Dan ben ik misschien te vroeg gestopt met lezen
Heb ongeveer de eerste 20 gelezen en dat was overheersend negatief
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 13 januari 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Hij mag wel weg.
Is gebleken dat hij niet constant is en gun hem het beste.
Ondanks dat ik in het verleden niet altijd positieve uitlatingen over hem heb gedaan.

Laat hem maar maar gaan. Krijg ik misschien wat minder last van mijn hart als hij aan de bal is.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 13 januari 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:13 schreef raket het volgende:

[..]

Weet je waar ik me voor schaam.Dat domme gelul van sommige supporters.Heel veel supporters lullen maar met elkaar mee,want oh,oh als je wat verkeerd zegt over een Feyenoord speler,dan springen we allemaal overeind.Nou moet ik nog blij zijn dat Bahia 5 jaar bij ons heeft gevoetbald? en na 5 jaar heeft die ineens heimwee?(had die wel wat eerder aan kunnen denken)Ik vind Bahia een leuke vent,geweldig dat die nooit wat verkeerds heeft gezegd over Feyenoord,heeft echt z'n best gedaan,gewoon een aardige jongen.
Maar m'n punten zijn.
1.Hij kon het nivo maar net aan en maakt heel veel fouten
2.Is in 5 jaar niet beter geworden
3.Toen het slecht ging met Feyenoord,had hij het voortouw moeten nemen met de jonkie's
dat deed die niet.
En dat is ook het grote probleem met Feyenoord.Bahia is een topgozer als mens,maar als je het goed bekijkt had Feyenoord al lang afscheid van hem moeten nemen.
Ach ik heb nu een aantal van jou berichten gelezen
En ben blij dat jij geen club runt
Jij schijnt elke speler die het voortouw niet neemt weg te willen hebben
Er zijn genoeg topspelers die het voortouw niet nemen
Je hebt een enkele speler nodig om de kar te trekken
Misschien 3, maar als ze dat alle 11 gaan doen (zoals jij lijkt te willen) heb je ook een groot probleem

Bahia is op het moment het best haalbare voor onze club
Zijn vervanger zal zeker niet beter worden
Wij hebben zat spelers die slechter zijn dan Bahia

Als je wilt door selecteren verwijder je steeds je slechtste speler en vervang je die door een betere
Door een speler uit de middelmaat eruit te gooien en te vervangen verhoog je het niveau niet
Je maakt het kwaliteitsverschil tussen je spelers enkel nog schrijnender
En je zorgt voor nog meer onrust in je team

Daarbij komt het volgende
Als Bahia blijft hebben we al een tekort aan verdedigers in de ogen van de trainer
Als Bahia gaat moet je dus minstens 2 verdedigers halen
En gelet op jullie commentaar moeten ze beter zijn dan Bahia
Voor een club zonder geld is het verrekte moeilijk om 2 spelers te halen die beter zijn dan hun huidige materiaal
Zeker als je na gaat dat al het geld dat vrijkomt direct de schuldenlast in moet

Bahia weg doen is niet de oplossing
Daar vergroot je het probleem alleen maar mee
de flh
 de flh - donderdag 13 januari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 00:04 schreef Phyxsius het volgende:
En ik schaam mij weer eens dat ik Feyenoord supporter ben...
We hebben het over een speler die 5 jaar lang alles voor zijn Feyenoord heeft gegeven
De enige de afgelopen 5 jaar die nooit zeurde, nooit de club in discrediet heeft gebracht
Als supporters zouden wij die man op handen moeten dragen
Het voetbal mist dit soort mannen

Als ik dan een aantal van bovenstaande reacties lees schaam ik me kapot
Dat wij als supporters zo ondankbaar kunnen zijn richting deze man
Hij heeft heimwee, hij voelt zich dus niet thuis
Als bovenstaande reacties een beeld geven van hoe de gemiddelde supporter tegen deze man aan kijkt kan ik hem geen ongelijk geven
Dan ben ik dankbaar dat hij het toch 5 jaar heeft volgehouden bij ons

En stiekem hoop ik dat hij ook een ticket reserveert voor mij
Want als dit Feyenoord is voel ik me ook niet langer thuis bij Feyenoord
Dit is feyenoord niet.. zijn gewoon een stelletje zeikende eikels bij elkaar zonder respect..
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 13 januari 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Wat mij wel bevreemd is dat Bahia een paar maanden geleden zee: Als Feyenoord mij vraagt bij te tekenen, die ik het meteen. Dit was als reactie op de twijfelingen van de jonge garde om te verlengen.

Wat is er de afgelopen twee maanden veranderd dat hij nu ineens heimwee heeft en weg wil?

Overigens voor mij is Bahia///HELD!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door Pietje1 --
de flh
 de flh - donderdag 13 januari 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 11:57 schreef Milo het volgende:

[..]

zet je bahia in een goed team dan is het de beste mandekker van NL! dat is hij nu al!
Dat wilde ik ook net zeggen. Al is die andere Braziliaan bij Twente ook goed.

Maar meer smaken zijn er niet in NL.
de flh
 de flh - donderdag 13 januari 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 13:04 schreef Pietje1 het volgende:
Wat mij wel bevreemd is dat Bahia een paar maanden geleden zee: Als Feyenoord mij vraagt bij te tekenen, die ik het meteen. Dit was als reactie op de twijfelingen van de jonge garde om te verlengen.

Wat is er de afgelopen twee maanden veranderd dat hij nu ineens heimwee heeft en weg wil?

Overigens voor mij is Bahia///HELD!!
Er broeit volgens mij iets binnen de selectie, maar dan speculeer ik obv texten in de media en lichaamstaal tijdens wedstrijden.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 13 januari 2011 - 13:12   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
de flh
 de flh - donderdag 13 januari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Is ook wel logisch. je kon er op wachten met deze prestaties.. aan de andere kant, zulk gedrag is vaak ook de oorzaak van slechte prestaties.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 13 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 januari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
banner_fsv.jpg
baas.
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 11:57 schreef Milo het volgende:

[..]

zet je bahia in een goed team dan is het de beste mandekker van NL! dat is hij nu al!
Psv koopt alex en Feyenoord Bahia.Dat is het verschil.Kan het bahia niet kwalijk nemen,dat die 5 jaar blijft zitten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 januari 2011 - 13:51   quote  deeplink  
PSV huurde Alex, daar zijn ze dus uiteindelijk net zo veel mee opgeschoten.
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 13:51 schreef Stylzz het volgende:
PSV huurde Alex, daar zijn ze dus uiteindelijk net zo veel mee opgeschoten.
Ja,klopt.Zeker waar.
Maar vond Alex van een veel hoger nivo dan Bahia
Waardoor psv ook beter voetbal speelde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door raket --
de flh
 de flh - donderdag 13 januari 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 13:54 schreef raket het volgende:

[..]

Ja,klopt.Zeker waar.
Maar vond Alex van een veel hoger nivo dan Bahia
Waardoor psv ook beter voetbal speelde
Wat een onzin. Als Alex nu bij feyenoord had gespeeld, was ie ook gewoon meegezogen in de malaise. De problemen zijn gewoon te groot.

Gio heeft gewoon heel veel gecamoufleerd vorig seizoen. Dat is alles. Van alle huidige spelers, zouden er maar een 2 misschien een basisplaats krijgen bij een subtopclub. That's it.

De rest moet gewoon nog groeien. Komt wel goed.
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 16:02 schreef de flh het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als Alex nu bij feyenoord had gespeeld, was ie ook gewoon meegezogen in de malaise. De problemen zijn gewoon te groot.

Gio heeft gewoon heel veel gecamoufleerd vorig seizoen. Dat is alles. Van alle huidige spelers, zouden er maar een 2 misschien een basisplaats krijgen bij een subtopclub. That's it.

De rest moet gewoon nog groeien. Komt wel goed.
Met alex had je tenminste nog een laatst man met een goed schot.Heb je Bahia wel eens zien schieten op de goal,gewoon lachwekkend.Zou toch zeggen als je 5 jaar bij Feyenoord traint,je normaal een bal op de goal kan schieten en als je dat niet kan ,ga je elke dag oefenen na de training.
adje
 adje - donderdag 13 januari 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Als Feyenoord vooruit wil, is het beter dat hij gaat, scheelt tegen goals maar moet wel zeggen zoals eerder al aangegeven in dit forum hij is wel een echte Feyenoorder.
Opvolgers staan al klaar Indi/de Vrij

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .









0.0067310