BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 januari 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 17:34 schreef raket het volgende:

[..]

Met alex had je tenminste nog een laatst man met een goed schot.Heb je Bahia wel eens zien schieten op de goal,gewoon lachwekkend.Zou toch zeggen als je 5 jaar bij Feyenoord traint,je normaal een bal op de goal kan schieten en als je dat niet kan ,ga je elke dag oefenen na de training.
Heb je Bahia wel eens zien koppen op goal? Ik denk dat er bij Feyenoord weinig zijn die dat beter doen.
En wat het schieten op goal betreft dan maaknik me meer zorgen om de voorhoede spelers.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door hotjumper --
craven
 craven - donderdag 13 januari 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 18:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Heb je Bahia wel eens zien koppen op goal? Ik denk dat er bij Feyenoord weinig zijn die dat beter doen.
En wat het schieten op goal betreft dan maaknik me meer zorgen om de voorhoede spelers.....
idd als je wijnaldum ziet schieten: oie oei oeiiiiiiiiii
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 13 januari 2011 - 18:50   quote  deeplink  
Is heel belangerijk als je beetje scorende verdedigers heb.
En wat wijnaldum betreft die schopt tegen een bal alsof het z'n oma is
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 januari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 18:21 schreef craven het volgende:

[..]

idd als je wijnaldum ziet schieten: oie oei oeiiiiiiiiii
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 18:50 schreef RedDevil1990 het volgende:
Is heel belangerijk als je beetje scorende verdedigers heb.
En wat wijnaldum betreft die schopt tegen een bal alsof het z'n oma is
hahaha, weten jullie zeker dat jullie niet El Ahmadi bedoelen? Kan me toch wat goals van Wijnaldum herinneren die er wel lekker inzaten. Bijvoorbeeld tegen Heracles en tegen Roda dit seizoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 januari 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:45 schreef Milo het volgende:

[..]

jij bent gek! echt waar! je moet jongens als fer, wijnaldum, bruins afzeiken! maar niet bahia daar blijf jij met je handen vanaf!!
nu ga je stoppen raket! duidelijk?
Ja, Fer, Wijnaldum en Bruins afzeiken. Nee, dat is Feyenoord-waardig en daar worden ze beter van. Kritiek hebben ik prima, maar afzeiken dat is gedrag dat thuishoort in 020. Zeker niet als het nog jonge spelers betreft die ook nog eens uit de eigen jeugdopleiding komen.

Bovendien veel mensen doen alsof het al een feit is dat Fer en Wijnaldum nu al willen vertrekken of dadelijk transfervrij de deur uit gaan lopen. Ze hebben beiden al meerdere malen aangegeven dat ze alleen willen afwachten hoe Feyenoord er voor staat volgend seizoen, wat een volkomen normale reactie is. Een transfer forceren of in 2012 gratis de deur uitlopen is helemaal niet aan de orde. Sterker nog gisteren gaven ze nog aan in een interview dat ze alleen vertrekken als het voor zowel hun als Feyenoord goed is. En zeker geen gevalletjes De Guzman. Fer heeft notabene aangegeven dat hij waarschijnlijk gewoon blijft bij Feyenoord. Het is voor sommigen ook nooit goed.

Het is volkomen logisch dat zij rustig bekijken hoe Feyenoord er straks voorstaat. Als Feyenoord komende seizoenen rechter rijtje blijft spelen, dan worden zij ook niet beter. Daarmee kan je zomaar je eigen carriere vermoorden. Dan roepen sommigen dat ze nog niks gepresteerd hebben. Wat had je dan verwacht? Dat deze 2 gassies van 20 al even de boel op sleeptouw zouden nemen en al bij de top van Nederland gaan horen? Bovendien, alsof het alleen hun schuld is dat Feyenoord nu zo slecht draait.

Feyenoord heeft dringend behoefte aan een paar, ervaren, spelers in elke linie die gewoon hun taak op een bepaald niveau kunnen uitvoeren. Dat is bij goede teams de kapstok voor jonge spelers (en mindere voetballers). Dan kunnen die jonge gasten zich ontwikkelen en steeds meer uitblinken. Maar als die kapstok er niet is, worden zij zelf noodgedwongen in die rol gezet, die ze natuurlijk nog niet aankunnen.

Wat dat betreft is Gil Swerts eigenlijk een uitstekende aankoop (ervan uitgaande dat hij zijn AZ-niveau haalt), een speler bij uitstek geschikt om deel uit te maken van een dergelijke kapstok. Echter een ervaren spits is goud waard voor dit Feyenoord. Zet in dit Feyenoord bijvoorbeeld een Kuyt/Tomasson/Bellamy neer en je speelt makkelijk linker rijtje. Gasten als Cabral, Castaignos en dadelijk ook Simon hebben niemand om op de steunen, omdat het beetje ervaring dat Feyenoord nog heeft achterin loopt en een enkeling op het middenveld.

Daar ligt het werkelijke probleem van Feyenoord, niet bij onrealistische verwachtingen tov van oa Fer en Wijnaldum die gewoon heel normaal en logisch gewoon de zaken even willen afwachten, maar zeker de club willen en ook gaan helpen.

STEUNEN IS GOUD!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door T-FeYeN00rD --
raket
 raket - donderdag 13 januari 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 19:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ja, Fer, Wijnaldum en Bruins afzeiken. Nee, dat is Feyenoord-waardig en daar worden ze beter van. Kritiek hebben ik prima, maar afzeiken dat is gedrag dat thuishoort in 020. Zeker niet als het nog jonge spelers betreft die ook nog eens uit de eigen jeugdopleiding komen.

Bovendien veel mensen doen alsof het al een feit is dat Fer en Wijnaldum nu al willen vertrekken of dadelijk transfervrij de deur uit gaan lopen. Ze hebben beiden al meerdere malen aangegeven dat ze alleen willen afwachten hoe Feyenoord er voor staat volgend seizoen, wat een volkomen normale reactie is. Een transfer forceren of in 2012 gratis de deur uitlopen is helemaal niet aan de orde. Sterker nog gisteren gaven ze nog aan in een interview dat ze alleen vertrekken als het voor zowel hun als Feyenoord goed is. En zeker geen gevalletjes De Guzman. Fer heeft notabene aangegeven dat hij waarschijnlijk gewoon blijft bij Feyenoord. Het is voor sommigen ook nooit goed.

Het is volkomen logisch dat zij rustig bekijken hoe Feyenoord er straks voorstaat. Als Feyenoord komende seizoenen rechter rijtje blijft spelen, dan worden zij ook niet beter. Daarmee kan je zomaar je eigen carriere vermoorden. Dan roepen sommigen dat ze nog niks gepresteerd hebben. Wat had je dan verwacht? Dat deze 2 gassies van 20 al even de boel op sleeptouw zouden nemen en al bij de top van Nederland gaan horen? Bovendien, alsof het alleen hun schuld is dat Feyenoord nu zo slecht draait.

Feyenoord heeft dringend behoefte aan een paar, ervaren, spelers in elke linie die gewoon hun taak op een bepaald niveau kunnen uitvoeren. Dat is bij goede teams de kapstok voor jonge spelers (en mindere voetballers). Dan kunnen die jonge gasten zich ontwikkelen en steeds meer uitblinken. Maar als die kapstok er niet is, worden zij zelf noodgedwongen in die rol gezet, die ze natuurlijk nog niet aankunnen.

Wat dat betreft is Gil Swerts eigenlijk een uitstekende aankoop (ervan uitgaande dat hij zijn AZ-niveau haalt), een speler bij uitstek geschikt om deel uit te maken van een dergelijke kapstok. Echter een ervaren spits is goud waard voor dit Feyenoord. Zet in dit Feyenoord bijvoorbeeld een Kuyt/Tomasson/Bellamy neer en je speelt makkelijk linker rijtje. Gasten als Cabral, Castaignos en dadelijk ook Simon hebben niemand om op de steunen, omdat het beetje ervaring dat Feyenoord nog heeft achterin loopt en een enkeling op het middenveld.

Daar ligt het werkelijke probleem van Feyenoord, niet bij onrealistische verwachtingen tov van oa Fer en Wijnaldum die gewoon heel normaal en logisch gewoon de zaken even willen afwachten, maar zeker de club willen en ook gaan helpen.

STEUNEN IS GOUD!!!
Kritiek hebben is ook goed.Anders wordt het zo gezappig en slaapt iedereen in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door raket --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 januari 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 20:27 schreef raket het volgende:

[..]

Kritiek hebben is ook goed.Anders wordt het zo gezappig en slaapt iedereen in.
Natuurlijk. Ik erger me ook aan dat gezapige sfeertje dat af en toe dreigt. Neerleggen bij de situatie is funest. Kritiek krijgen is zelfs een noodzaak om het beste uit jezelf te halen. Maar dat moet nooit ten koste gaan van de steun.
Milo
 Milo - vrijdag 14 januari 2011 - 16:22   quote  deeplink  
krijg je dit weer, steunen is goud! word ik zo moe van! ik lijk fer wel!
en vergelijk mij niet met een JOOD!!!!!!
craven
 craven - vrijdag 14 januari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 19:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[..]

hahaha, weten jullie zeker dat jullie niet El Ahmadi bedoelen? Kan me toch wat goals van Wijnaldum herinneren die er wel lekker inzaten. Bijvoorbeeld tegen Heracles en tegen Roda dit seizoen.
Gini scoort veel te weinig en dat is een feit
craven
 craven - vrijdag 14 januari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 16:22 schreef Milo het volgende:
krijg je dit weer, steunen is goud! word ik zo moe van! ik lijk fer wel!
en vergelijk mij niet met een JOOD!!!!!!
zolang je niet twittert met 020 matties, dan zal het wel goed zijn....
Milo
 Milo - vrijdag 14 januari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 16:27 schreef craven het volgende:

[..]

zolang je niet twittert met 020 matties, dan zal het wel goed zijn....
hahahaha
MMM
 MMM - vrijdag 14 januari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 16:22 schreef Milo het volgende:
krijg je dit weer, steunen is goud! word ik zo moe van! ik lijk fer wel!
en vergelijk mij niet met een JOOD!!!!!!
Jood
craven
 craven - vrijdag 14 januari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
showdown-717716.jpg
Milo
 Milo - vrijdag 14 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 16:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Jood
je bent te ver gegaan homo! met je babovic!
jij komt op mijn lijstje!
craven
 craven - vrijdag 14 januari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
hahahaha
MMM
 MMM - vrijdag 14 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 16:50 schreef Milo het volgende:

[..]

je bent te ver gegaan homo! met je babovic!
jij komt op mijn lijstje!
Hahahaha
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 14 januari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Bahia man met het voetbalhart op de juiste plek,nooit geen gekke uitspraken gedaan,te hoog van de toren geblazen,niks..
Gun het hem van harte!! en zou idd mooi zijn als de club er ook wat aan verdient
Milo
 Milo - vrijdag 14 januari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
+ 1 bahia///held
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 14 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 16:22 schreef Milo het volgende:
krijg je dit weer, steunen is goud! word ik zo moe van! ik lijk fer wel!
en vergelijk mij niet met een JOOD!!!!!!
hahaha. Ik kijk wel uit om jou met een jood te vergelijken. En voorzover ik het kan inschatten ben je dat ook zeker niet. Ik wil wel aangegeven dat het heel makkelijk is om sommige spelers de grond in te trappen, terwijl ze veel meer gebaat zijn bij onvoorwaardelijk steun.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - vrijdag 14 januari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 januari 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 21:45 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

onvoorwaardelijk? dus als bahia schreeuwt dat ie naar 020 wil steun je hem ook? ;)
er ontstaan ook wel vaak heel vreemde fantasieën in jouw brein hè?
Wtje
 Wtje - vrijdag 14 januari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Opbouwend zeer matig. Lopen mensen rond die die voor een stuk minder salaris beter zijn dan Bahia en ook beter kunnen verdedigen
craven
 craven - vrijdag 14 januari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 21:51 schreef sevillana het volgende:

[..]

er ontstaan ook wel vaak heel vreemde fantasieën in jouw brein hè?
ik zeg: El Afmeldi...
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 januari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 22:27 schreef craven het volgende:

[..]

ik zeg: El Afmeldi...
eens!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 14 januari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 21:52 schreef Wtje het volgende:
Opbouwend zeer matig. Lopen mensen rond die die voor een stuk minder salaris beter zijn dan Bahia en ook beter kunnen verdedigen
Er zijn inderdaad betere verdedigers, maar bij Bahia draait het, mijn inziens, om zijn mentaliteit en karakter.

En daarom; Bahia//Feyenoorder!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 januari 2011 door Bosifyable --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 januari 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 21:52 schreef Wtje het volgende:
Opbouwend zeer matig. Lopen mensen rond die die voor een stuk minder salaris beter zijn dan Bahia en ook beter kunnen verdedigen
Nu ken ik een 8 voudig Nederlandse international die hem niet uit de basis kon spelen.....jij bent 1 van de velen die Bahia onderschat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 januari 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 22:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nu ken ik een 8 voudig Nederlandse international die hem niet uit de basis kon spelen.....
die een draaicirkel van een olietanker had?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 januari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

die een draaicirkel van een olietanker had?
Maar wel het (Feyenoord)hart op de juiste plek blijkt te hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 14 januari 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 21:45 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

onvoorwaardelijk? dus als bahia schreeuwt dat ie naar 020 wil steun je hem ook? ;)
ehhh... vraag het me nog maar een keer als ie dat werkelijk doet. er zijn uitzonderingen. wanneer een speler zich ernstig misdraagt (uitingen als bovenstaande vallen daar, wanneer je bij Feyenoord speelt waarschijnlijk ook onder) of wanneer een speler echt de kantjes er van afloopt of die zich groter voelt dan de club e.d.

Geen enkele Feyenoorder valt op dit moment in een van die categorieen, dus ik steun ze allemaal, ook al hebben sommigen een vrij dramatische eerste seizoenshelft achter de rug. Betekend natuurlijk niet dat ze geen kritiek krijgen. Verre van dat. Maar steun wel. Daar staan wij toch bovendien bekend om als Feyenoordsupporters? Dit (onder andere) onderscheidt ons toch bovendien van zo'n beetje elke andere club? Zolang je maar je best en je goed gedraagd, heb je de steun van het legioen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 januari 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 23:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar wel het (Feyenoord)hart op de juiste plek blijkt te hebben.
EN DAT MOET FF MET CAPS.DAARVOOR KEVIN///BEDANKT..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 14 januari 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 22:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nu ken ik een 8 voudig Nederlandse international die hem niet uit de basis kon spelen.....jij bent 1 van de velen die Bahia onderschat.
mwa, aan het optreden van die 8 voudig international zat wel een verhaal, dus het is ook niet helemaal eerlijk om ze zo te vergelijken. Hij had het lastig met bewegelijke spitsen, maar ik heb wel altijd genoten van zijn inzet en zijn bij tijd en wijle spijkerharde (maar toch vaak faire) 'interventies'. Hij had denk ik nog van waarde kunnen zijn voor dit Feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 januari 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 23:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, aan het optreden van die 8 voudig international zat wel een verhaal, dus het is ook niet helemaal eerlijk om ze zo te vergelijken. Hij had het lastig met bewegelijke spitsen, maar ik heb wel altijd genoten van zijn inzet en zijn bij tijd en wijle spijkerharde (maar toch vaak faire) 'interventies'. Hij had denk ik nog van waarde kunnen zijn voor dit Feyenoord.
Dus precies als André!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 14 januari 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 23:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dus precies als André!
haha, eigenlijk wel ja als je het zo bekijkt. Beiden hebben zo hun eigen mindere punten, maar hebben zich altijd voor de volle 100% ingezet voor ons Feyenoord. Daarvoor hulde!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 15 januari 2011 - 00:54   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 januari 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 00:04 schreef Phyxsius het volgende:
En ik schaam mij weer eens dat ik Feyenoord supporter ben...
We hebben het over een speler die 5 jaar lang alles voor zijn Feyenoord heeft gegeven
De enige de afgelopen 5 jaar die nooit zeurde, nooit de club in discrediet heeft gebracht
Als supporters zouden wij die man op handen moeten dragen
Het voetbal mist dit soort mannen

Als ik dan een aantal van bovenstaande reacties lees schaam ik me kapot
Dat wij als supporters zo ondankbaar kunnen zijn richting deze man
Hij heeft heimwee, hij voelt zich dus niet thuis
Als bovenstaande reacties een beeld geven van hoe de gemiddelde supporter tegen deze man aan kijkt kan ik hem geen ongelijk geven
Dan ben ik dankbaar dat hij het toch 5 jaar heeft volgehouden bij ons

En stiekem hoop ik dat hij ook een ticket reserveert voor mij
Want als dit Feyenoord is voel ik me ook niet langer thuis bij Feyenoord
Ik begrijp de gevoelens en respecteer deze ook.Maar voetbal is als de filmwereld je kan hele goede films maken maar ineens is de chemie over.En als je dan weggaat lijdt je geen honger (veel geld verdiend).Maar Feyenoord is helaas de club niet (meer) die spelers kan behouden voor het sentiment.Maar nogmaals mijn inzending van Neeeeee geen Bahia was niet bedoeld om alles wat hij voor feyenoord gedaan heeft (en voor betaald is) in het belachelijke te trekken>
Wtje
 Wtje - zaterdag 15 januari 2011 - 15:10   quote  deeplink  
Opbouwende kwaliteiten van Andre zijn echt van een amateur niveau. Beschamend om dat te zien in de Kuip.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 15 januari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 15:10 schreef Wtje het volgende:
Opbouwende kwaliteiten van Andre zijn echt van een amateur niveau. Beschamend om dat te zien in de Kuip.
Zei je iets vergelijkbaars ook niet gisteravond al? ;)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 15:10 schreef Wtje het volgende:
Opbouwende kwaliteiten van Andre zijn echt van een amateur niveau. Beschamend om dat te zien in de Kuip.
Verdedigende kwaliteiten van De Cler zijn echt van amateurniveau, beschamend om te zien in de Kuip.

Mag jij kiezen welke kwaliteiten belangrijker zijn voor een verdediger
de flh
 de flh - zaterdag 15 januari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
hehe
Wtje
 Wtje - zaterdag 15 januari 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 15:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zei je iets vergelijkbaars ook niet gisteravond al? ;)
Tja moet om mijn werk ook regelmatig dingen dubbel zeggen, zal daar wel aan liggen (-;
Wtje
 Wtje - zaterdag 15 januari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 15:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Verdedigende kwaliteiten van De Cler zijn echt van amateurniveau, beschamend om te zien in de Kuip.

Mag jij kiezen welke kwaliteiten belangrijker zijn voor een verdediger
Zie liever een opvolger voor Bahia, laten we het daar maar bijhouden.
Dace73
 Dace73 - zaterdag 15 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 23:47 schreef raket het volgende:

[..]

Heeft Bahia de kar getrokken toen het slecht ging?Vergelijk hem een beetje met Gyan,cult held,deed echt z'n best,maar als je eerlijk bent is het gewoon een lachertje.Die jongens zijn gewoon middelmatige spelers die feyenoord al lang had weg moeten sturen.Je mag toch wel verwachten als je langer als 5 jaar bij Feyenoord zit,dat er een stijgende lijn in zit,nou die heb ik niet gezien.Nooit een onvertogen woord,altijd aardig,nou geweldig.Moet een killer achter in staan zoals fraser,de wolf of van gobbel,dat waren kanjers.Bahia heeft gewoon 5 jaar z'n geld verdiend met middelmatig spel en hier en daar een uitschieter.
ben het er wel eens, Hij had aardige periodes maar zakte maakte altijd behoorlijk veel fouten, veel slaapmomentjes en opbouwend was het ook niet, verder wens ik m het beste hoor, dat wel
craven
 craven - zaterdag 15 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Gyan//held hufters!
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 16:00 schreef Wtje het volgende:

[..]

Zie liever een opvolger voor Bahia, laten we het daar maar bijhouden.
Die is er al in de persoon van Martins Indi. Bahia zou dan naar de back positie door kunnen schuiven.
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 15:10 schreef Wtje het volgende:
Opbouwende kwaliteiten van Andre zijn echt van een amateur niveau. Beschamend om dat te zien in de Kuip.
Amateurniveau vind ik ongeloofwaardig, maar laten we het erop houden dat je graag de uitersten van het spectrum opzoekt om de discussie levendig te houden. Opbouwend is Bahia niet sterk, maar daarom spelen ze over het algemeen ook met z'n elven. Dat is in principe waar een team op gebouwd is, elkaars sterke punten accentueren en elkaars minder positieve verdoezelen. De Wolf had in zijn tijd ook echt wel z'n tekortkomingen, maar door de bank genomen zijn we toch wel erg tevreden over hem.
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 11:13 schreef Els het volgende:

[..]

Amateurniveau vind ik ongeloofwaardig, maar laten we het erop houden dat je graag de uitersten van het spectrum opzoekt om de discussie levendig te houden. Opbouwend is Bahia niet sterk, maar daarom spelen ze over het algemeen ook met z'n elven. Dat is in principe waar een team op gebouwd is, elkaars sterke punten accentueren en elkaars minder positieve verdoezelen. De Wolf had in zijn tijd ook echt wel z'n tekortkomingen, maar door de bank genomen zijn we toch wel erg tevreden over hem.
Nou..... Die overhemden van hem waren echt te erg.
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 11:15 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nou..... Die overhemden van hem waren echt te erg.
Dat was idd één van de tekortkomingen. Heb er af en toe nog migraine van.
Milo
 Milo - zondag 16 januari 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 11:15 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nou..... Die overhemden van hem waren echt te erg.
lul niet we hadden allemaal zo'n overhemd!
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 14:01 schreef Milo het volgende:

[..]

lul niet we hadden allemaal zo'n overhemd!
Ik niet, maarja toen droeg ik alleen Fred perry's
Els
 Els - zondag 16 januari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 14:01 schreef Milo het volgende:

[..]

lul niet we hadden allemaal zo'n overhemd!
Ik echt niet hoor. Maar heb dan ook geen borsthaar, scheelt misschien....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .









0.0077800