|
|
sevillana
|
|
|
quote: je kunt er natuurlijk ook een topje onder dragen |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 11:13 schreef Els het volgende:[..] Amateurniveau vind ik ongeloofwaardig, maar laten we het erop houden dat je graag de uitersten van het spectrum opzoekt om de discussie levendig te houden. Opbouwend is Bahia niet sterk, maar daarom spelen ze over het algemeen ook met z'n elven. Dat is in principe waar een team op gebouwd is, elkaars sterke punten accentueren en elkaars minder positieve verdoezelen. De Wolf had in zijn tijd ook echt wel z'n tekortkomingen, maar door de bank genomen zijn we toch wel erg tevreden over hem. Ok, daar heb je wel gelijk in. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Ik ook niet hoor. Hoe heette die winkel ook al weer die ze verkocht? Die hele winkel was al super hip ;-) |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 13:21 schreef Pietje1 het volgende:[..] Ik ook niet hoor. Hoe heette die winkel ook al weer die ze verkocht? Die hele winkel was al super hip ;-) Bluetiek Inn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ga nu maar, wat een natte krant zeg.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Maar Bahia is niet de enige die mag spreken met een Braziliaanse club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik betaal je ticket als je vandaag nog gaat |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: dan help ik hem met inpakken! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Van mij? Yes, het eerste goeie nieuws van vandaag. |
|
|
|
|
Sanchos Diego
|
|
|
Die gast is met zijn hoofd al in Brasiliƫ!!! Wat voetbalt hij als een krant zeg! Wordt gewoon bang als hij aan de bal is.... |
|
|
|
|
realistisch
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 21:40 schreef Sanchos Diego het volgende:Die gast is met zijn hoofd al in Brasiliƫ!!! Wat voetbalt hij als een krant zeg! Wordt gewoon bang als hij aan de bal is.... Bahia is echt de slechtste verdediger van feyenoord, slome sukkel is dat zeg |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
Ik denk dat als die braziliaanse club bahia wilde hebben, dat ze daar nu nog wel een weekje over gaan slapen! Elke x de bal opeisen, maar dan toch besluitloos en weer terug op mulder, en een paar keer de bal wegschieten gewoon in de voeten van zon snavel. |
|
|
|