BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sparta en Feyenoord in één stadion

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 12 januari 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Ik zal eerlijk zijn: ik behoor tot het electoraat van Leefbaar Rotterdam. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ik weinig affiniteit heb met het Rotterdamse PvdA-college. Dat neemt niet weg dat ik evenals Leefbaar Rotterdam het toejuich dat hetzelfde college vooralsnog geen besluit over een nieuwe Kuip wil nemen.

De draagkracht onder de Rotterdamse bevolking ontbreekt en de noodzaak is door het mislopen van de organisatie van een WK verdwenen.

Kijk. Moet je luisteren. Een korte cursus partijpolitiek.

De PvdA beweert dan wel niemand uit te sluiten, maar deed dat wel door Leefbaar Rotterdam na de verkiezingen op de reservebank te plaatsen. De PvdA beweert dat afkomst niet relevant is, maar toch stemmen allochtonen vooral op hun landgenoten op de PvdA-kieslijst.

Leefbaar Rotterdam gaat echter regelmatig tekeer als een ontketende pyromaan in een brandende kachel. Politiek is ook diplomatiek te werk gaan. Ik wacht met ongeduld op de dag dat Peter van Heemst (PvdA) en Ronald Sorensen (Leefbaar Rotterdam) nader tot elkaar zullen komen. Beide partijen gaan naar mijn illustere mening dan ook allesbehalve vrijuit. Na het fluitsignaal bepaal ik de eindstand: ex aequo.

De alinea hierboven moet als Erasmusbruggetje, geweldige woordspeling in dit kader, naar de eveneens rivaliserende verhoudingen tussen Feyenoord en Sparta en hun stadionplannen dienen.

Sparta en Feyenoord hebben in tegenstelling tot de PvdA en Leefbaar Rotterdam geen verziekte verstandshouding. Sparta en Feyenoord hebben beiden plannen voor de bouw van een stadion. Sparta en Feyenoord hebben beiden geen cent te makken.

Dat maakt voor deze geboren Westlander een simpele optelsom: doorbreek de impasse, wees vooruitstrevend en bouw een gemeenschappelijk stadion. Ik ben ervan overtuigd dat een dergelijk initiatief op voldoende steun onder de bevolking zou kunnen rekenen.

Natuurlijk, dit lumineuze idee is niet vooruitstrevend. In bijvoorbeeld Milaan delen AC Milan en Internazionale al sinds mensenheugenis een stadion. Ik hunker nu al naar de zinsnede 'Milaan aan de Maas', dat is van een andere orde dan 'Manhattan aan de Maas' en 'Mekka aan de Maas'.

Opdat Sparta én Feyenoord uit hun as verrijzen. (RICHARD VAN DEN BOVENKAMP, clubreporter Sparta)
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/562824/2011/01/12/Sparta-en-Feyenoord-in-een-stadion.dhtml

Moet niet gekker worden
MMM
 MMM - woensdag 12 januari 2011 - 18:07   quote  deeplink  
NEE!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Stukje partijpolitiek? Zie de relatie niet m.b.t. je Milaan aan de Maas-wens.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 12 januari 2011 - 18:14   quote  deeplink  
Dan kan bij Sparta thuis 1/3 van het stadion dicht blijven :)
JanM
 JanM - woensdag 12 januari 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Spoort niet!
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 12 januari 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 18:14 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Dan kan bij Sparta thuis 1/3 van het stadion dicht blijven :)
Ze mogen blij zijn als ze 1 vak vol krijgen
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 12 januari 2011 - 18:27   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
sevillana
 sevillana - woensdag 12 januari 2011 - 19:42   quote  deeplink  
gaat 't niet worden, . . denk trouwens dat vooral de sp...anen dit boycotten
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2011 - 19:58   quote  deeplink  
"Kijk. Moet je luisteren. Een korte cursus partijpolitiek.

De PvdA beweert dan wel niemand uit te sluiten, maar deed dat wel door Leefbaar Rotterdam na de verkiezingen op de reservebank te plaatsen. De PvdA beweert dat afkomst niet relevant is, maar toch stemmen allochtonen vooral op hun landgenoten op de PvdA-kieslijst.

Leefbaar Rotterdam gaat echter regelmatig tekeer als een ontketende pyromaan in een brandende kachel. Politiek is ook diplomatiek te werk gaan. Ik wacht met ongeduld op de dag dat Peter van Heemst (PvdA) en Ronald Sorensen (Leefbaar Rotterdam) nader tot elkaar zullen komen. Beide partijen gaan naar mijn illustere mening dan ook allesbehalve vrijuit. Na het fluitsignaal bepaal ik de eindstand: ex aequo."

Is dit een cursus partijpolitiek? Denk je dat je lezers stom zijn of zo?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 januari 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Achtelijk stukje zeg. Bovendien is dit allang onderzocht en als zijnde 'slecht alternatief' afgeseveerd.
just-me
 just-me - woensdag 12 januari 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 18:15 schreef JanM het volgende:
Spoort niet!
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 januari 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 19:42 schreef sevillana het volgende:
gaat 't niet worden, . . denk trouwens dat vooral de sp...anen dit boycotten
goed van ze...
el-loco
 el-loco - woensdag 12 januari 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Vent hou jij je bij de politiek bemoei je niet meer met de voetbal! Ik hoop dat je meer verstand hebt van gemeentelijke politiek. Feyenoord en sp in een stadion ja en toen werd je wakker! NEEEEEEE
de flh
 de flh - woensdag 12 januari 2011 - 20:53   quote  deeplink  
OPDONDEREN MET DAT TYFUSLEEFBAAR. ZIJ HEBBEN NIEUWE KUIP OM ZEEP GEHOLPEN.
Zij waren de eersten die géén nieuwe kuip wilden, zelfs nog voor het WK. Ondertussen wel flyeren bij de harde kern en tijdens Met die fuck-Ronald Buyt, die overal loopt ouwehoeren dat ie harde kern feyenoord was.. maar ondertussen wel de plannen van z'n club saboteren!!
Eikel!
de flh
 de flh - woensdag 12 januari 2011 - 20:53   quote  deeplink  
en tijdens wedstrijden
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 12 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 - 18:05 schreef RedWhiteBlack het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: ik behoor tot het electoraat van Leefbaar Rotterdam.

De PvdA beweert dan wel niemand uit te sluiten, maar deed dat wel door Leefbaar Rotterdam na de verkiezingen op de reservebank te plaatsen. De PvdA beweert dat afkomst niet relevant is, maar toch stemmen allochtonen vooral op hun landgenoten op de PvdA-kieslijst.

Leefbaar Rotterdam gaat echter regelmatig tekeer als een ontketende pyromaan in een brandende kachel.

De alinea hierboven moet als Erasmusbruggetje, geweldige woordspeling in dit kader.

Sparta en Feyenoord hebben in tegenstelling tot de PvdA en Leefbaar Rotterdam geen verziekte verstandshouding.

Dat maakt voor deze geboren Westlander een simpele optelsom: doorbreek de impasse, wees vooruitstrevend en bouw een gemeenschappelijk stadion. Ik ben ervan overtuigd dat een dergelijk initiatief op voldoende steun onder de bevolking zou kunnen rekenen.

Ik hunker nu al naar de zinsnede 'Milaan aan de Maas', dat is van een andere orde dan 'Manhattan aan de Maas' en 'Mekka aan de Maas'.

Opdat Sparta én Feyenoord uit hun as verrijzen. (RICHARD VAN DEN BOVENKAMP, clubreporter Sparta)
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/562824/2011/01/12/Sparta-en-Feyenoord-in-een-stadion.dhtml
De onozelheid druipt er gewoon vanaf, net als in Mijdrecht kan ook hier iedereen in de politiek
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 12 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
En dan bedoel ik dus voor 1 keer niet de burgevadert van de stad.

Een ontkentende pyromaan in een brandende kachel, klinkt als iets totaal nutteloos
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
oprotte.
kuipje
 kuipje - donderdag 13 januari 2011 - 11:34   quote  deeplink  
alsof AC en Inter beste vrienden zijn, of Bayern en 1860..
Ik vind dat het moet kunnen, het is niet zo dat we hand in hand met de spartanen het stadion in moeten.
MMM
 MMM - donderdag 13 januari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Oprotten met die junkies uit Spangen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 13 januari 2011 - 13:17   quote  deeplink  
Moet je elke keer tussen de naalden doorlopen, en je autoradio voortaan thuislaten?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 13 januari 2011 - 13:18   quote  deeplink  
Hij vergeet even dat zowel inter als ac wereld top zijn en zo'n stadion beiden verdienen. Wat moet een Jupiler club met 5000 supporters samen in een stadion met Feyenoord met elke keer 40.000 supporters en de ambitie om te verdubbelen? Slaat kant nog wal. Sukkel.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 januari 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Gewoon ordinaire partijreclame.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 13 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
anti-reclame bedoel je. Je zult maar op zo'n knakker je stem hebben uitgebracht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sparta en Feyenoord in één stadion









0.0064439