|
|
ajax21
|
|
|
BELEK - Ismaïl Aissati is blij met de huidige ontwikkelingen bij Ajax. Onder Martin Jol verdween de middenvelder uti beeld en momenteel is hij verhuurd aan Vitesse. Met de komst van Frank de Boer als hoofdtrainer in Amsterdam, ziet Aissati een terugkeer wel zitten. ,,Je ziet dat dat de ploeg goed heeft gedaan", zegt de oud-middenvelder van PSV en FC Twente tegen NUsport. ,,Ajax leek op een dood spoor te zitten. Nu is er weer vertrouwen en goed voetbal."
,,Ze spelen weer het echte Ajax-spel; 4-3-3 met de punt naar voren. Dominant, willen de bal weer hebben en gaan uit van eigen kracht. Dat hoort ook bij Ajax vind ik. In dat systeem zie ik wel een rol voor mezelf."
Frank de Boer en assistent Danny Blind waren vanavond toeschouwer bij het duel van Vitesse tegen Kayserispor. De Arnhemmers kregen een pak slaag (1-5). Aissati speelde één helft mee.
,,Wij willen ook zo spelen als Ajax, maar het is best lastig om telkens te wennen aan nieuwe ploeggenoten. Of het gezellig is in de kleedkamer? Ja hoor, best wel", aldus de geboren Utrechter.
Bron http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/562847/2011/01/12/Aissati-ruikt-kansen-na-komst-De-Boer-bij-Ajax.dhtml
Wat vinden jullie? is er in dit ajax-systeem plek voor aissati? Ik zelf vind Aissati een goede voetballer, met veel inzicht, (ook al heeft hij dit bij ajax niet tot nauwelijks laten zien). MAAR de enige positie waarin ik aissati zou willen zien spelen is op de plek van Eriksen. En dan gaat mijn voorkeur toch uit naar Eriksen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En als Eriksen niet speelt gaat mijn voorkeur weer uit naar lodeiro, nee Aissatti is een gepasseerd station lijkt me.. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Laten we hopen dat lodeiro naast eriksen ook zijn kansen gaat krijgen.. Ik denk dat lodeiro nog van betekenis kan zijn/worden voor ajax |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
Aissati ruik lekker verder.. We hebben je niet nodig. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
aisatti heeft meer ervaring en wedstrijd ritme dan lodeiro
ik vind dat frank aissati een kans moet geven het is een goede voetballer |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
denk t niet, 1 x een mooie goal gemaakt...... die terugspeelbal over z'n eigen keeper! LOL |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 12:35 schreef tommie77 het volgende:aisatti heeft meer ervaring en wedstrijd ritme dan lodeiro ik vind dat frank aissati een kans moet geven het is een goede voetballer nee joh hij is een gepasseerd station en we hebben lodeiro ook nog... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hij ruikt zichzelf denk ik......weer teveel knoflook natuurlijk man..... |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
Precies! Gewoon verkopen.. Levert ons ook weer geld op. We hebben goede spelers genoeg;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 12:35 schreef tommie77 het volgende:aisatti heeft meer ervaring en wedstrijd ritme dan lodeiro ik vind dat frank aissati een kans moet geven het is een goede voetballer Wielaert heeft meer wedstrijdritme dan Olequer en Ooijer bij elkaar, moeten we die dan ook maar terughalen??
Lodeiro is een groot talent, en verdient oprecht een kans, Aissatti is alleen maar geflopt bij de grotere clubs, en zeker hij heeft al genoeg kansen gehad bij Ajax. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Ben het niet met je eens, aisatti speelde geweldig bij fc twente |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat toen geen topclub was, maar middenmoot.. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
was toen der tijd inderdaad een middenmoter! en ik vind hem bij vitesse er nou ook niet echt boven uit steken, wat ik overigens ook enorm jammer vind. wat ik eerder al zei vind ik aissati een goeie voetballer (in potentie, kijk naar inderdaad fc twente), maar het hogere niveau is blijkbaar niet zijn niveau |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies.......HELEMAAL NIKS voor ajax!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hij is net als bakircioglu, bij twente lijkt het heel wat, maar bij ajax veel te slap! |
|
|
|