BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Weer het gevoel dat AJAX kampioen kan worden!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 13 januari 2011 - 00:34   quote  deeplink  
Heel veel seizoenen dacht ik: "Nou, als we goed starten, dan kunnen we meedraaien om het kampioenschap"

Toch viel die hoop elke keer weer gauw weg als ik het spel van Ajax dan zag.

Nu met Frank de Boer aan het roer, heb ik weer eens ECHT het gevoel dat het goed gaat komen! Dus niet zoals met Jol, v Basten enz... maar nu ECHT het gevoel dat Ajax weer het beste voetbal gaat spelen!!

Hoe is het gevoel bij mijn mede-forummers?
jef24
 jef24 - donderdag 13 januari 2011 - 01:31   quote  deeplink  
Ik deel dat gevoel!!! Ik denk dat Frank de selectie ook grotendeels bij elkaar kan houden.
En het grote verschil met Jol is volgens mij dat ze nu met een veel duidelijke boodschap het veld in worden gestuurd! positiespel en inzet, dat heeft hij al snel verbeterd!
Ik denk wel dat het heel lastig gaat worden,maar dat het Ajax toch gaat lukken.
Dan mag Stekelenburg de schaal omhoog houden, heeft hij verdiend.
En er zullen dan wel veel spelers vertrekken. Maar dan krijgen we het nieuwe Ajax onder leiding van onze Frank, ook daar heb ik nu al veel vertrouwen in!!!
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 08:20   quote  deeplink  
Alleen als we alles winnen hebben we een kans.
Geen gelijkspel meer en geen verlies.
Twente en PSV zullen net zo weinig punten gaan verliezen.
Dus uit bij PSV zijn 3 punten en thuis tegen Twente 3 punten...

zie teletekst 819

819-01.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door Ride --
Brandje
 Brandje - donderdag 13 januari 2011 - 09:22   quote  deeplink  
Vooralsnog zijn wij er niet zwakker op geworden. PSV is zonder Affelay gewoon 30% minder en ze zijn Reis ook nog eens kwijt. Ik denk dat PSV niet eens in de top 3 eindigt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door Brandje --
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:22 schreef Brandje het volgende:
Vooralsnog zijn wij er niet zwakker op geworden. PSV is zonder Affelay gewoon 30% minder en ze zijn Reis ook nog eens kwijt. Ik denk dat PSV niet eens in de top 3 eindigt.
Wanneer sluit de transfermarkt?

Theo is belangrijk voor Twente, als die weg is gaat het helemaal niet meer met die boertjes
frans-jozef
 frans-jozef - donderdag 13 januari 2011 - 09:42   quote  deeplink  
ja brandje, je hebt gelijk. Psv is door het vertrek van Affelay een stuk zwakker. Twente is ook niet meer die stabiele ploeg van vorig jaar... en wij: dankzij Frank zie je toch dat dit team weer plezier heeft in het voetballen. En ze komen het veld ook weer op met een uitstraling van KOM MAAR OP, WIJ ZIJN AJAX. Ik geloof weer in die derde ster.
Brandje
 Brandje - donderdag 13 januari 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:41 schreef Ride het volgende:

[..]

Wanneer sluit de transfermarkt?

Theo is belangrijk voor Twente, als die weg is gaat het helemaal niet meer met die boertjes
Volgens mij sluit hij op 31-01 maar het zou ook best door Engeland een dagje later zijn.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 13 januari 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 00:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Heel veel seizoenen dacht ik: "Nou, als we goed starten, dan kunnen we meedraaien om het kampioenschap"

Toch viel die hoop elke keer weer gauw weg als ik het spel van Ajax dan zag.

Nu met Frank de Boer aan het roer, heb ik weer eens ECHT het gevoel dat het goed gaat komen! Dus niet zoals met Jol, v Basten enz... maar nu ECHT het gevoel dat Ajax weer het beste voetbal gaat spelen!!

Hoe is het gevoel bij mijn mede-forummers?
ik deel je mening wel maar frank die zit er net en het voetbal is duidelijk verbeterd,ik verwacht aan de ene kant geen wonderen maar hoop toch echt in het voorjaar op het leidse te staan...joduuuuh,joduuuuh.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 13 januari 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Ook ik heb het idee dat we nog kampioen kunnen worden. Toch hangt dit van een paar factoren af. 1e Factor: wat gebeurt er nog tijdens de transferperiode? En dan voornamelijk bij de concurenten. Komt er bij PSV een vervanger voor Affelay (bv Van Bommel?) Gaat bij Twente Janssen weg?
Maar het 2de factor wie gaat er bij ons in de spits spelen? Gaat Suarez op de valreep weg of el-hammie? Wordt dan Cvitanic de Ajax spits?. Ik ben ervan overtuigd dat de Jong in iedersgeval niet onze diepste spits moet gaan worden. De wedstrijden die we nu onder de Boer hebben gespeeld zagen er goed uit, maar makkelijk scoren doen we nog steeds niet. En dat baart mij enigzins zorgen.
Gruber
 Gruber - donderdag 13 januari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Heb ook zeker het gevoel dat alles weer mogelijk is. Psv gaat het niet redden. Die hebben ook met affelay toch al in 7 wedstrijden verliespunten opgelopen. Cruciaal gaan de eerste wedstrijden worden na de winterstop. Feyenoord thuis moet geen probleem zijn. Echter daarna utrecht en NAC uit. Ajax heeft het vaak moeilijk uit bij Utrecht, en NAc thuis is ook wereld van verschil met NAC uit. Gelukkig spelen we daar wel op een zondagmiddag, en zit 'het avondje NAC' er dus niet in... Psv begint met makkelijk programma. Uit naar vvv, en WIllem 2 thuis. Twente krijgt Heracles thuis en moet uit naar Groningen (lastig). Eerste weken dus goed doorkomen dan wordt Ajax kampioen!!
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Net wat ik zeg... geen punt meer verliezen.
Wij hebben thuis verloren van Utrecht en Ado.. die moeten we dus uit winnen.
PSV hebben we thuis gelijkgespeelt dus moeten we die uit winnen.
Feyenoord is geen enkel probleem maar de andere moeten nog naar de kuip toe geloof ik.
Als we nog 1 wedstrijd verliezen is de missie al kansloos.
Zo simpel is het gewoon
Brandje
 Brandje - donderdag 13 januari 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 11:36 schreef Ride het volgende:
Net wat ik zeg... geen punt meer verliezen.
Wij hebben thuis verloren van Utrecht en Ado.. die moeten we dus uit winnen.
PSV hebben we thuis gelijkgespeelt dus moeten we die uit winnen.
Feyenoord is geen enkel probleem maar de andere moeten nog naar de kuip toe geloof ik.
Als we nog 1 wedstrijd verliezen is de missie al kansloos.
Zo simpel is het gewoon
Oneens over die wedstrijd verliezen!!! Alsof Twente en PSV elke wedstrijd heersen. Die speelden net zo slecht en wisselvallig als Ajax voor de winterstop. Alleen zijn wij er in tegenstelling tot PSV (nog) niet zwakker op geworden en is er bij ons wel een stijgende lijn. PSV levert met het vertrek van Affelay een hoop in want het middenveld van hen is zo statisch. Plus het wegvallen van Reis en dat gaan ze daar echt wel merken
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 11:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Oneens over die wedstrijd verliezen!!! Alsof Twente en PSV elke wedstrijd heersen. Die speelden net zo slecht en wisselvallig als Ajax voor de winterstop. Alleen zijn wij er in tegenstelling tot PSV (nog) niet zwakker op geworden en is er bij ons wel een stijgende lijn. PSV levert met het vertrek van Affelay een hoop in want het middenveld van hen is zo statisch. Plus het wegvallen van Reis en dat gaan ze daar echt wel merken
Mag je vinden maar voorlopig staan we 6 punten achter... wedstrijd minder gespeeld maar toch 6 punten.Dus als je er ééntje verliest blijf je op 3 punten achter staan.

Nogmaals... het zal best dat hun ook niet alles winnen maar ik ben vorig seizoen niet vergeten.
Toen wonnen we alles en gingen we PSV voorbij die 9 punten voorsprong had.
Twente had uiteindelijk 1 puntje meer dan ons.
De afgelopen jaren zijn we te vaak 2e geworden... dus echt gerust op een goede afloop ben ik nog steeds niet.
Brandje
 Brandje - donderdag 13 januari 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 11:53 schreef Ride het volgende:

[..]

Mag je vinden maar voorlopig staan we 6 punten achter... wedstrijd minder gespeeld maar toch 6 punten.Dus als je er ééntje verliest blijf je op 3 punten achter staan.

Nogmaals... het zal best dat hun ook niet alles winnen maar ik ben vorig seizoen niet vergeten.
Toen wonnen we alles en gingen we PSV voorbij die 9 punten voorsprong had.
Twente had uiteindelijk 1 puntje meer dan ons.
De afgelopen jaren zijn we te vaak 2e geworden... dus echt gerust op een goede afloop ben ik nog steeds niet.
Ik ben er ook niet gerust op maar zeg alleen dat een potje verliezen nog niet dodelijk hoeft te zijn. We krijgen NAC, Utrecht, PSV, Roda en Heerenveen nog uit en om al die wedstrijden te winnen moet echt alles meezitten.
Seppie
 Seppie - donderdag 13 januari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Met De Boer vanaf nu aan het roer zal ons aller Ajax er zeker op vooruit gaan! Hij heeft de ervaring en visie en hij dwingt respect af! Hij wil het echte Ajax spel weer gaan spelen en traint op: (snel en goed) inpassen, positiespel, snel druk zetten, aanvallende instelling (=ouderwetse nr 10, punt naar voren, inschuivende verdediger). Ik hoop dan ook op het "Barca-effect" dat meneer Guardiola heeft kunnen neerzetten. Zij spelen eigenlijk gewoon het Ajax spelletje: 4-3-3! En dat is uiteindelijk allemaal afkomstig uit A'dam! (invloed van o.a. Cruijff). Zie ook de overeenkomsten tussen De Boer en Pep: dezelfde generatie, trainers, visie.
Het zal niet direct morgen al zichtbaar zijn en heeft wat tijd nodig, maar ook ik voel voor het eerst in jaaaaren dat Ajax weer Ajax wordt! 1 voor allen, allen voor 1! WIJ kunnen de wereld aan, WIJ zijn de beste, kijk uit hier komt Ajax! DAT is de instelling en A'damse bluf die we zo nodig hebben. En dat gekoppeld aan 1 van de beste jeugdopleidingen van de wereld en DE uitvinder van het 4-3-3 systeem. Europa moet weer bang worden en kippenvel krijgen als ze zien/horen dat ze tegen Ajax moeten spelen.
AJAX is op de weg terug! Laat ze maar komen!
Rachid 07
 Rachid 07 - donderdag 13 januari 2011 - 12:44   quote  deeplink  
Jongens het is al voorspeld door paragnost ajax kampioen 2011
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 12:26 schreef Seppie het volgende:
Met De Boer vanaf nu aan het roer zal ons aller Ajax er zeker op vooruit gaan! Hij heeft de ervaring en visie en hij dwingt respect af! Hij wil het echte Ajax spel weer gaan spelen en traint op: (snel en goed) inpassen, positiespel, snel druk zetten, aanvallende instelling (=ouderwetse nr 10, punt naar voren, inschuivende verdediger). Ik hoop dan ook op het "Barca-effect" dat meneer Guardiola heeft kunnen neerzetten. Zij spelen eigenlijk gewoon het Ajax spelletje: 4-3-3! En dat is uiteindelijk allemaal afkomstig uit A'dam! (invloed van o.a. Cruijff). Zie ook de overeenkomsten tussen De Boer en Pep: dezelfde generatie, trainers, visie.
Het zal niet direct morgen al zichtbaar zijn en heeft wat tijd nodig, maar ook ik voel voor het eerst in jaaaaren dat Ajax weer Ajax wordt! 1 voor allen, allen voor 1! WIJ kunnen de wereld aan, WIJ zijn de beste, kijk uit hier komt Ajax! DAT is de instelling en A'damse bluf die we zo nodig hebben. En dat gekoppeld aan 1 van de beste jeugdopleidingen van de wereld en DE uitvinder van het 4-3-3 systeem. Europa moet weer bang worden en kippenvel krijgen als ze zien/horen dat ze tegen Ajax moeten spelen.
AJAX is op de weg terug! Laat ze maar komen!
Met dit ben ik het veel meer eens.. als dit de bedoeling is van het topic dan wel.

Dit jaar is wederom een 2e jaar van een trainer die de karwei niet afmaakt.
Gelukkig krijgt Frank nu een veel langere tijd om te bouwen.
Net als v. Gaal begin jaren '90
AFCA!
 AFCA! - donderdag 13 januari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Ik heb er vertrouwen in :)
Seppie
 Seppie - donderdag 13 januari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Precies "Ride"! En daarbij is De Boer ook door Van Gaal geschoold en heeft veel ervaring: Champions League en wereldbeker winnen met jonge ploeg die het Ajax spelletje ook speelde, veel ervaring als speler in Oranje EN mee kunnen kijken in de keuken van Oranje vanuit een trainers oogpunt (met Van Marwijk) waar ze toch wel even de finale van de world cup bereikten EN hem zelfs bijna wonnen tegen een Spanje met grote Barcelona invloeden. Niet niks! Nogmaals, het komt zeker goed met deze man aan het roer!
remco k
 remco k - donderdag 13 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Ajax moet enkel naar zichzelf kijken, we hebben een wedstrijd minder gespeeld, en als die "gewoon" gewonnen wordt, dan staan we binnen 3 punten van de nummer 1. Ik hoor hier een aantal mensen zeggen, dat ze niet verwachten dat PSV en Twente nog veel punten gaan laten liggen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar men dat op baseerd, ze hebben allebei namelijk de eerste seizoenshelft net als Ajax heel veel punten laten liggen.

Alles is mogelijk en als Ajax alleen naar zichzelf kijkt, en vooral de kleinere wedstijden absoluut geen puntverlies meer gaat leiden, dan staan we in mei met de schaal in de lucht te dansen als een stel idioten.....
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 15:44 schreef remco k het volgende:
Ajax moet enkel naar zichzelf kijken, we hebben een wedstrijd minder gespeeld, en als die "gewoon" gewonnen wordt, dan staan we binnen 3 punten van de nummer 1. Ik hoor hier een aantal mensen zeggen, dat ze niet verwachten dat PSV en Twente nog veel punten gaan laten liggen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar men dat op baseerd, ze hebben allebei namelijk de eerste seizoenshelft net als Ajax heel veel punten laten liggen.

Alles is mogelijk en als Ajax alleen naar zichzelf kijkt, en vooral de kleinere wedstijden absoluut geen puntverlies meer gaat leiden, dan staan we in mei met de schaal in de lucht te dansen als een stel idioten.....
Als de top3 op dezelfde manier punten laat liggen als voor de winterstop verandert er weinig aan de stand Remco ;)

Dus moeten wij beter scoren dan de tegenstanders en gewoon niks meer verliezen.
En dan hopen dat de anderen dat niet doen.
De afgelopen 7 jaar zijn er vreemdere seizoenen geweest en de bewuste dag dat er 3 kampioen kon worden op 1 dag en dat die pisveeers er met de schaal vandoor gaan ben ik nog steeds niet vergeten.
Kloterigste dag uit mijn Ajax-leven. Zelfs AZ gunde ik het toen meer...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door Ride --
remco k
 remco k - donderdag 13 januari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 15:47 schreef Ride het volgende:

[..]

Als de top3 op dezelfde manier punten laat liggen als voor de winterstop verandert er weinig aan de stand Remco ;)

Dus moeten wij beter scoren dan de tegenstanders en gewoon niks meer verliezen.
En dan hopen dat de anderen dat niet doen.
De afgelopen 7 jaar zijn er vreemdere seizoenen geweest en de bewuste dag dat er 3 kampioen kon worden op 1 dag en dat die pisveeers er met de schaal vandoor gaan ben ik nog steeds niet vergeten.
Kloterigste dag uit mijn Ajax-leven. Zelfs AZ gunde ik het toen meer...
De eerste zin nog eens lezen, Ajax moet het zelf doen, Ajax is een stap vooruit gegaan ten op zichte van de afgelopen maanden, en dat valt van de andere drie clubs niet te zeggen..
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

De eerste zin nog eens lezen, Ajax moet het zelf doen, Ajax is een stap vooruit gegaan ten op zichte van de afgelopen maanden, en dat valt van de andere drie clubs niet te zeggen..
:+ ik rekende ons al in de top3...

Heb er desondanks wel altijd hoop op heejjj...
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 13 januari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 09:22 schreef Brandje het volgende:
30% minder? Voetbal is geen exacte wetenschap. Er staan altijd andere spelers op. In de competitie kwam PSV met Afellay in Kerkrade tot 0-0, zonder Afellay en zonder Reis werd er in de beker uit bij Roda met 1-3 gewonnen. Volgens jou zou PSV-30% daar niet toe in staat kunnen zijn. Ik denk dat we 5 wedstrijden na de winterstop weten hoe de verhoudingen staan.
Seppie
 Seppie - donderdag 13 januari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Je bent er toch niet oprecht trots op om een Mocro met een zachte 'G' te zijn he? En wat doe je op een Ajax forum? Blijf je gewoon lekker met Pisvee bezig houden man!
Pietje
 Pietje - donderdag 13 januari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Het gevoel dat Ajax kampioen gaat worden heb ik aan de start van elk seizoen. En aan de start van het huidige seizoen al helemaal na de sprankelende tweede seizoenshelft van de vorige competitie. Hoe bedrogen zijn we uitgekomen! Met Frank de Boer hebben we echter een echte Ajacied uit de Ajax-voetbalschool, maar ja, dat hadden we met Marco van Basten enkele jaren geleden ook... Er komen een aantal lastige wedstrijden aan: Feyenoord thuis en Utrecht en NAC uit. Na die drie wedstrijden weten we ongeveer wel waar ons Ajax staat. Wel is een feit, dat sinds Frank de Boer voor de ploeg staat het weer AJAX is, met dwingend voetbal met legio kansen op grote overwinningen. Maar ja, dan moet er wel makkelijker gescoord gaan worden. Als ras-optimist zeg ik toch gewoon: Ajax wordt kampioen!
Pietje
 Pietje - donderdag 13 januari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 17:07 schreef Seppie het volgende:
Je bent er toch niet oprecht trots op om een Mocro met een zachte 'G' te zijn he? En wat doe je op een Ajax forum? Blijf je gewoon lekker met Pisvee bezig houden man!
Hoho, Seppie! PSVMocro is helemaal oké! Hij komt hier allang en geeft op een prima manier zijn mening, zonder provovaties!
remco k
 remco k - donderdag 13 januari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 17:03 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

30% minder? Voetbal is geen exacte wetenschap. Er staan altijd andere spelers op. In de competitie kwam PSV met Afellay in Kerkrade tot 0-0, zonder Afellay en zonder Reis werd er in de beker uit bij Roda met 1-3 gewonnen. Volgens jou zou PSV-30% daar niet toe in staat kunnen zijn. Ik denk dat we 5 wedstrijden na de winterstop weten hoe de verhoudingen staan.
Dat ben ik helemaal met je eens, je kan echter niet ontkennen, dat als je beste speler weg gaat, dat je dan niet zwakker bent geworden.. Ajax won ook makkelijk van Vitesse en Az zonder Suarez, maar toch is het wel onze beste speler... Voetbal is zoals jij al zegt geen exacte wetenschap.
remco k
 remco k - donderdag 13 januari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 17:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hoho, Seppie! PSVMocro is helemaal oké! Hij komt hier allang en geeft op een prima manier zijn mening, zonder provovaties!
+1
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 13 januari 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

+2
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 13 januari 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 17:32 schreef remco k het volgende:

[..]

+1
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 17:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

+2
Thanks. Maar ik reageer er niet meer op. Hij is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die zo een primaire reactie post. Ik vind het best. ;)

quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 17:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, je kan echter niet ontkennen, dat als je beste speler weg gaat, dat je dan niet zwakker bent geworden.. Ajax won ook makkelijk van Vitesse en Az zonder Suarez, maar toch is het wel onze beste speler... Voetbal is zoals jij al zegt geen exacte wetenschap.
Ja, als je puur kijkt naar individuele kwaliteiten, dan heeft PSV zonder twijfel ingeleverd. Alleen is de conclusie dat het dan ook slechter zal gaan wat voorbarig. Jouw voorbeeld van Ajax zonder Suarez geeft dat ook aan.

Ik vind het belangrijk hoe het team als collectief oogt en Ajax voetbalde zonder de sterren in de voorhoede fris en gretig onder De Boer. Ik snap daarom de positieve stemming bij Ajacieden wel. Het zal na de winterstop spannend worden om te kijken of Ajax de lijn kan doortrekken en of PSV zonder Afellay weer gaat draaien, misschien wordt Twente op het eind weer de lachende derde. De eredivisie is qua niveau niet altijd goed, maar het blijft tenminste wel spannend.
joduh
 joduh - donderdag 13 januari 2011 - 18:36   quote  deeplink  
-1 hahahah
joduh
 joduh - donderdag 13 januari 2011 - 18:37   quote  deeplink  
ik wordt een beetje leipo van die gevoelens....ik heb die gevoelens al 6 jaar voordat de comp begint man....en elk jaar krijg ik weer een domper,dus ik reken nu gewoon NIET op een kampioenschap........
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 13 januari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 18:36 schreef joduh het volgende:
-1 hahahah
hahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 13 januari 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 18:37 schreef joduh het volgende:
ik wordt een beetje leipo van die gevoelens....ik heb die gevoelens al 6 jaar voordat de comp begint man....en elk jaar krijg ik weer een domper,dus ik reken nu gewoon NIET op een kampioenschap........
LOL :P

Dat heb ik vaak, als ik iets verwacht beurt het niet en als ik niet iets verwacht dan gebeurt het wel.
Dus ik hoop niet dat Ajax kampioen wordt ;)
joduh
 joduh - donderdag 13 januari 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 18:59 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

LOL :P

Dat heb ik vaak, als ik iets verwacht beurt het niet en als ik niet iets verwacht dan gebeurt het wel.
Dus ik hoop niet dat Ajax kampioen wordt ;)
hahah me 2 man!
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 13 januari 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 18:36 schreef joduh het volgende:
-1 hahahah
- 99 maar dat mocht bekend zijn...

alhoewel ik p=vmocro wel kan waarderen.. goede uitgesproken mening.
en weinig van zijn stuk te krijgen.

Eerlijke opponent.. daar hou ik wel van.
remco k
 remco k - donderdag 13 januari 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 20:10 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

PSv is geen eerlijke opponent, zou hij stiekem Ajax mocro zijn???
joduh
 joduh - donderdag 13 januari 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 20:10 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

ach,ik heb ook weinig moeite met hem.....hij gedraagt zich zoals het moet op een ander forum dan van pisvee...en hij is hier in ieder geval niet om te stoken man!en daarbij heb ik minder hekel aan die boeren dan aan die kakkerlakken ...maar om lekker te discussieren met hem laat ik wel aan pietje en remco over hahahahahah
Pietje
 Pietje - donderdag 13 januari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 20:27 schreef joduh het volgende:

[..]

ach,ik heb ook weinig moeite met hem.....hij gedraagt zich zoals het moet op een ander forum dan van pisvee...en hij is hier in ieder geval niet om te stoken man!en daarbij heb ik minder hekel aan die boeren dan aan die kakkerlakken ...maar om lekker te discussieren met hem laat ik wel aan pietje en remco over hahahahahah
Hahaha dat ga ik ook zeker blijven doen man! Ik kan eerlijkheid erg waarderen. Zo ben ikzelf ook namelijk. Het wordt niet altijd en overal gewaardeerd... Jammer dan ;-)
Ride
 Ride - vrijdag 14 januari 2011 - 08:52   quote  deeplink  
afca.gif
Seppie
 Seppie - vrijdag 14 januari 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Ach jongens, ik reageerde gewoon op het feit dat hij overduidelijk een PSV fan/aanhanger is. Mijn excuses als het lullig overkwam. Ik dacht gewoon: Ik ga ook niet op een PSV forum kijken of reageren. Simpelweg omdat 1) het me niet interesseert en 2) het kan provoceren. Nogmaals sorry PSVMocro. Ik ben ook maar "gewoon" een fanatieke Ajax fan. :)
Brandje
 Brandje - vrijdag 14 januari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 18:13 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thanks. Maar ik reageer er niet meer op. Hij is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die zo een primaire reactie post. Ik vind het best. ;)

[..]

Ja, als je puur kijkt naar individuele kwaliteiten, dan heeft PSV zonder twijfel ingeleverd. Alleen is de conclusie dat het dan ook slechter zal gaan wat voorbarig. Jouw voorbeeld van Ajax zonder Suarez geeft dat ook aan.

Ik vind het belangrijk hoe het team als collectief oogt en Ajax voetbalde zonder de sterren in de voorhoede fris en gretig onder De Boer. Ik snap daarom de positieve stemming bij Ajacieden wel. Het zal na de winterstop spannend worden om te kijken of Ajax de lijn kan doortrekken en of PSV zonder Afellay weer gaat draaien, misschien wordt Twente op het eind weer de lachende derde. De eredivisie is qua niveau niet altijd goed, maar het blijft tenminste wel spannend.
Ik denk alleen dat ajax nu een systeem gaat spelen wat meer op het team gebasseerd is en niet zoals onder Jol op de bevliegingen van Suarez. Bij PSV heb ook het idee dat het wachten is op een bevlieging van Dsudzak of (eerder) Affelay. Ik denk dat Ajax om die rede, dus minder afhankelijk zijn van Suarez, de titel gaat halen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 14 januari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
118579.jpg

DIT WORDT 'M, DEZE RAS AJACIED MAAKT ONS KAMPIOEN!!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 14 januari 2011 - 14:02   quote  deeplink  
Ik moet het allemaal nog zien.. De komende 3 wedstrijden worden gewoon erg belangrijk. We moeten ook niet te hard van stapel lopen, 3 potjes gewonnen voor de winterstop met een minimaal aantal mogelijk doelpunten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 14 januari 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 14:02 schreef Johnnyafca het volgende:
Ik moet het allemaal nog zien.. De komende 3 wedstrijden worden gewoon erg belangrijk. We moeten ook niet te hard van stapel lopen, 3 potjes gewonnen voor de winterstop met een minimaal aantal mogelijk doelpunten.
dat viel toch wel mee, Milan uit werd 2x gescoord ;-)
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 14 januari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Daar heb je volkomen gelijk in, toch vond ik dat er te weinig gescoord werd om 100% te overtuigen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 14 januari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 15:05 schreef Johnnyafca het volgende:
Daar heb je volkomen gelijk in, toch vond ik dat er te weinig gescoord werd om 100% te overtuigen..
Te weinig overtuiging??? Milan werd weggespeeld in ...jawel....MILAAN!
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 14 januari 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 10:40 schreef Seppie het volgende:
Ach jongens, ik reageerde gewoon op het feit dat hij overduidelijk een PSV fan/aanhanger is. Mijn excuses als het lullig overkwam. Ik dacht gewoon: Ik ga ook niet op een PSV forum kijken of reageren. Simpelweg omdat 1) het me niet interesseert en 2) het kan provoceren. Nogmaals sorry PSVMocro. Ik ben ook maar "gewoon" een fanatieke Ajax fan. :)
Is ok! ;)

quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 10:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat ajax nu een systeem gaat spelen wat meer op het team gebasseerd is en niet zoals onder Jol op de bevliegingen van Suarez. Bij PSV heb ook het idee dat het wachten is op een bevlieging van Dsudzak of (eerder) Affelay. Ik denk dat Ajax om die rede, dus minder afhankelijk zijn van Suarez, de titel gaat halen.
Het is niet zo dat PSV zonder idee voetbalt. De lange bal wordt nauwelijks gehanteerd en ze proberen via combinatievoetbal de aanvallers te bereiken. Alleen laat de uitvoering te wensen over. Verder is het idd zo dat als je vanuit een gedachte voetbalt het minder belangrijk wordt wie er op het veld staat. Zolang de spelers op het veld maar duidelijk weten wat hun taak binnen het systeem is.

Ik ben daarom ook wel benieuwd of Suarez en El Hamdaoui zich kunnen schikken in het systeem van De Boer. Het vraagt namelijk een andere discipline vergeleken met de speelwijze van Jol. Alle veldspelers moeten meedoen in het drukzetten en meeverdedigen, anders wordt Ajax kwetsbaar. Daarom was de keuze op De Jong logisch, omdat hij wel een speler is die zich zal wegcijferen voor het elftal. Alleen lever je wel stootkracht in.

quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 15:05 schreef Johnnyafca het volgende:
Ajax moet waken voor het Arsenalsyndroom. Dominant voetbal met een verzorgd veldspel, maar toch de deksel op de neus krijgen omdat de goals uitblijven. Alle tegenstanders, hoe zwak ze ook zijn, krijgen per wedstrijd minimaal 1 grote kans. AZ had (hoe onterecht het ook was geweest) in de 88ste minuut gewoon op 1-1 kunnen komen in de beker, terwijl Ajax gedurende de hele wedstrijd de betere partij was.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 14 januari 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Goed gezien Mocro, we moeten weer net zo makkelijk gaan scoren als de vorige 2e seizoenshelft.

Net wat Johnny zegt, de komende 3 wedstrijden zijn cruciale punten verzamelaars.

We gaan het beleven, de winterstop is goed benut. Morgenavond kijken hoe het er uitziet tegen Galatasaray

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Weer het gevoel dat AJAX kampioen kan worden!!

0.0103771