|
|
Vnny
|
|
|
Bruins staat open voor een nieuw contract!
Ik weet zeker dat hij hiermee een aantal van jullie heel blij zal maken.... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ja, dan kunnen we hem nog langer aan Excelsior verhuren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat zien ze bij de technische leiding in hem? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Dat hij behoorlijk veel techniek heeft. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
het is idd knap om je zelf te dollen! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Je had er toch niet aan moeten denken dat en Bahia en bruins weg waren gegaan,gelukkig gaat Feyenoord het laatste geld wat ze hebben aan bruins spenderen.Jeetje wat ben ik opgelucht,had anders geen oog dicht gedaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ik Bruins was zou ik in dit geval Fer, Wijnaldum cs. even navolgen. Tegen die tijd is Been dat vuiltje in z'n oog weer kwijt. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Zou Been in Oman een zonnesteek hebben opgelopen of zou die Bruins op de training dingen laten zien die we in de wedstrijden nooit terugzien. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 09:32 schreef Nibke het volgende:Zou Been in Oman een zonnesteek hebben opgelopen of zou die Bruins op de training dingen laten zien die we in de wedstrijden nooit terugzien. ik ga voor de zonnesteek |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 09:32 schreef Nibke het volgende:Zou Been in Oman een zonnesteek hebben opgelopen of zou die Bruins op de training dingen laten zien die we in de wedstrijden nooit terugzien. Ja, zoals z'n nieuwe maatpak en z'n i-pad. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dan ga ik voor de klap met de sleggert. zelfs een zonnesteek is niet heftig genoeg om bruins een contract verlenging te geven |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Nou, als het daar nog maar bij blijft dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gewoon zielig dit.. Die gozer heeft op het eerste halfjaar na niks gepresteerd maar meneer krijgt wel een contractverlenging straks..
Ongelooflijk |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 09:36 schreef MMM het volgende:Gewoon zielig dit.. Die gozer heeft op het eerste halfjaar na niks gepresteerd maar meneer krijgt wel een contractverlenging straks.. Ongelooflijk ik zeg laten we dan Babovic terug halen! ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens, die had meer pit en kwaliteit. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
oeps straks krijg ik zelfs heimwee naar die gozert! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha.Bruins wil kijken hoe het er financieel dadelijk voor staat en sportief.Nou sportief zal het nooit wat worden en als Feyenoord aan deze jongen geld gaat uit geven,krijgt Feyenoord echt geen geld meer van me en zet ik m'n maandelijkse betaling stil.Minachting naar de supporters toe.SCHANDE |
|
|
|
|
pfe83
|
|
|
En als hij straks toch opeens wel goed gaat voetballen en hij loopt gratis de deur uit, loopt iedereen hier ook weer te zeiken over mismanagement enzo.... Het is ook nooit goed! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 10:20 schreef pfe83 het volgende:En als hij straks toch opeens wel goed gaat voetballen en hij loopt gratis de deur uit, loopt iedereen hier ook weer te zeiken over mismanagement enzo.... Het is ook nooit goed! Onzin. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik hoop toch dat ze di doen om zijn transferrechten te behouden. Voor de breedte/concurrentie mag hij blijven maar dat hij geen vaste kracht is, is nu wel duidelijk. |
|
|
|
|
pfe83
|
|
|
quote: haha, zegt de persoon die vindt dat Babovic meer kwaliteit had dan Bruins....... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Laat hem maar blijven. Wat dat betreft is het maar goed dat hij soms uit de verf komt en niet altijd. Anders had hij ook al voor het grote geld gekozen!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
bij bastos hebben we ook niet gepiept! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 10:20 schreef pfe83 het volgende:En als hij straks toch opeens wel goed gaat voetballen en hij loopt gratis de deur uit, loopt iedereen hier ook weer te zeiken over mismanagement enzo.... Het is ook nooit goed! Eens !!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het blijft gewoon één van de beste voetballers van de huidige selectie. Ik vind het wel goed nieuws. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ik sta er ook achter, houden deze jongen niet weer een JDG Scenario creëren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 11:01 schreef hotjumper het volgende:Het blijft gewoon één van de beste voetballers van de huidige selectie. Ik vind het wel goed nieuws. Jammer dat het er al jaren niet uitkomt.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Wat stylzz zegt.
Dat gezeik de hele tijd, werkt ook nog eens keihard als ie speelt én hij passt wél naar z'n medespelers. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Ja als electromonteur, niet als voetballer |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 10:20 schreef pfe83 het volgende:En als hij straks toch opeens wel goed gaat voetballen en hij loopt gratis de deur uit, loopt iedereen hier ook weer te zeiken over mismanagement enzo.... Het is ook nooit goed! Die gaat nooit goed voetballen, en al gaat hij goed voetballen,zijn inzet blijft kut |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Bruins is gewoon technisch erg begaafd en een zeer goede voetballer. Hij moet alleen wat meer peper in zijn reet krijgen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 13:03 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Die gaat nooit goed voetballen, en al gaat hij goed voetballen,zijn inzet blijft kut Bullshit! Hij werk dit seizoen harder dan Wijnaldum, Biseswar en Fer bij elkaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 12:57 schreef de flh het volgende:Wat stylzz zegt. Dat gezeik de hele tijd, werkt ook nog eens keihard als ie speelt én hij passt wél naar z'n medespelers. ?????????? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Dan moet je echt beter opletten. Als er iemand dit seizoen veel meters maakt tijdens z'n wedstrijden. Altijd mee terugschakelen, veel verdedigend werk doen.. ik ben daar echt tevreden over. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: En toch blijft het kut. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 09:28 schreef FR-Henk het volgende:Als ik Bruins was zou ik in dit geval Fer, Wijnaldum cs. even navolgen. Tegen die tijd is Been dat vuiltje in z'n oog weer kwijt. Het is ook nooit goed. Fer en Wijnaldum willen niet bijtekenen: forum op stelten, want dat zouden ze wel moeten doen. Bruins wil wel bijtekenen: forum op stelten, want Been heeft een zonnesteek. Ben blij dat ik een vrouw ben, en dus wat minder wispelturig ben...... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Ik vind hem dit seizoen erg vooruitgegaan. Daarvoor was ik ook geen fan van hem. Ziet er nu ook veel afgetrainder uit. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 13:23 schreef Els het volgende:[..] Het is ook nooit goed. Fer en Wijnaldum willen niet bijtekenen: forum op stelten, want dat zouden ze wel moeten doen. Bruins wil wel bijtekenen: forum op stelten, want Been heeft een zonnesteek. Ben blij dat ik een vrouw ben, en dus wat minder wispelturig ben...... Zoals gewoonlijk weer erg scherp Els. Ben alleen bang dat dit forum bij elk nieuws op stelten is. Dat zal niet gaan wijzigen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 13:26 schreef Pietje1 het volgende:[..] Zoals gewoonlijk weer erg scherp Els. Ben alleen bang dat dit forum bij elk nieuws op stelten is. Dat zal niet gaan wijzigen. Nee, we zijn in elk geval wel heel erg consistent, voor het minste of geringste slaan we hier op tilt..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Dat dan weer wel, de gemiddelde flipperkast is er niks bij. Het houdt de boel wel levendig hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik voel me niet echt aangesproken, maar dat is eigenlijk niets nieuws. |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
tjonge jonge daar kan je vrolijk van worden al 4 jaar bezig om zich te bewijzen en nog steeds niks laten zien..mooi aan excelsior verkopen en punt erachter |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 13:37 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:tjonge jonge daar kan je vrolijk van worden al 4 jaar bezig om zich te bewijzen en nog steeds niks laten zien..mooi aan excelsior verkopen en punt erachter miskend talent? |
|
|
|