|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 13:28 schreef Els het volgende:[..] Nee, we zijn in elk geval wel heel erg consistent, voor het minste of geringste slaan we hier op tilt..... Omdat als er iets kritisch over een speler of het beleid word geschreven,heel veel luitjes op hun achterste poten gaan staan,want waag het niet om wat negatiefs te schrijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 13:40 schreef raket het volgende:[..] Omdat als er iets kritisch over een speler of het beleid word geschreven,heel veel luitjes op hun achterste poten gaan staan,want waag het niet om wat negatiefs te schrijven Wat een onzin, de meesten hier doen de hele dag niets anders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 13:23 schreef Els het volgende:[..] Het is ook nooit goed. Fer en Wijnaldum willen niet bijtekenen: forum op stelten, want dat zouden ze wel moeten doen. Bruins wil wel bijtekenen: forum op stelten, want Been heeft een zonnesteek. Ben blij dat ik een vrouw ben, en dus wat minder wispelturig ben...... Bruins wil ook nog niet bijtekenen. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja,want hij wil eerst kijken hoeveel die betaald gaat krijgen van Feyenoord,hij mag blij zijn dat Feyenoord met hem wil praten.Als ik elke week zo m'n werk aflevert,dan zou ik blij zijn als m'n baas m'n contract wil verlengen voor hetzelfde bedrag. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 13:40 schreef raket het volgende:[..] Omdat als er iets kritisch over een speler of het beleid word geschreven,heel veel luitjes op hun achterste poten gaan staan,want waag het niet om wat negatiefs te schrijven Nee, dat criterium hanteer ik inmiddels alleen voor jou. Je bent zo negatief, dat ik wel eens heb overwogen een Rx Efexor voor je te gaan halen. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
ik vind dat Bruins wat meer krediet verdient dan hij krijgt. Zet die gozert bij een goed draaiend team en hij speelt de sterren van de hemel. Maak me meer zorgen om die Simon. Zoals ik al eerder zei: dat is nog lang niet rond. Als ik het zo lees raken we daar steeds verder vandaan..... |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 14:18 schreef Els het volgende:[..] Nee, dat criterium hanteer ik inmiddels alleen voor jou. Je bent zo negatief, dat ik wel eens heb overwogen een Rx Efexor voor je te gaan halen. Negatief is iets anders realist en vind als iets niet goed is naar mijn mening dat gezegd moet worden.Maar wat voor positief nieuws kunnen we halen uit.Feyenoord wil verder met luigi bruins,Bahia heeft heimwee en nog geen miljoen opgehaald door de supporters(al geef ik toe 750.000 euro is een hoop geld). Weet je wanneer ik positief was.Toen in 2002 de eufa cup werd gewonnen,toen we kampioen werden in groningen en thuis tegen Nac,de europa cup wedstrijden(vooral uit).Maar nu gaat het al drie keer Kut en nu moeten we blij zijn met luigi bruins en zien we in Bahia ineens een held.Denk trouwens dat wel meer Feyenoord supporters dat spul slikken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door raket -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 14:32 schreef raket het volgende:[..] Negatief is iets anders realist en vind als iets niet goed is naar mijn mening dat gezegd moet worden.Maar wat voor positief nieuws kunnen we halen uit.Feyenoord wil verder met luigi bruins,Bahia heeft heimwee en nog geen miljoen opgehaald door de supporters(al geef ik toe 750.000 euro is een hoop geld). Weet je wanneer ik positief was.Toen in 2002 de eufa cup werd gewonnen,toen we kampioen werden in groningen en thuis tegen Nac,de europa cup wedstrijden(vooral uit).Maar nu gaat het al drie keer Kut en nu moeten we blij zijn met luigi bruins en zien we in Bahia ineens een held.Denk trouwens dat wel meer Feyenoord supporters dat spul slikken Ik kan me, gelukkig, niet alles herinneren wat jij post, maar volgens mij is de samenvatting ongeveer zo: Mulder is kut, wat die kan er niets van. Been is kut, is geen trainer voor Feyenoord, maakt niemand beter en is een tactisch onbenul Bahia is kut, want hij kan niet verdedigen Bruins is kut, want hij kan niet voetballen Fer, Vlaar en Wijnaldum zijn kut, want ze tekenen niet bij De supporters zijn kut, want ze halen maar 750.000 euro op De mensen op dit forum zijn kut, want ze leggen jouw realisme uit als negativisme. Zo kan ik nog wel even doorgaan. De Uefa cup is van het vorige decennium, het kampioenschap van de vorige eeuw. Ik hou van Feyenoord, daar kan ik eigenlijk niets aan doen. Houden van en loyaliteit gaan bij mij samen, zeg maar hand in hand. Dat betekent dat ik heel veel kritiek zal hebben, maar wel in besloten kring, of nog liever 1 op 1. Als er anderen bij zijn, hou ik die kritiek voor me, en zal 'the object of my affection' te vuur en te zwaard verdedigen. Zo zit het volgens mij met veel supporters, en ik vind het opvallend, dat dat bij jou niet zo lijkt te werken. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 14:55 schreef Els het volgende:[..] Ik kan me, gelukkig, niet alles herinneren wat jij post, maar volgens mij is de samenvatting ongeveer zo: Mulder is kut, wat die kan er niets van. Been is kut, is geen trainer voor Feyenoord, maakt niemand beter en is een tactisch onbenul Bahia is kut, want hij kan niet verdedigen Bruins is kut, want hij kan niet voetballen Fer, Vlaar en Wijnaldum zijn kut, want ze tekenen niet bij De supporters zijn kut, want ze halen maar 750.000 euro op De mensen op dit forum zijn kut, want ze leggen jouw realisme uit als negativisme. Zo kan ik nog wel even doorgaan. De Uefa cup is van het vorige decennium, het kampioenschap van de vorige eeuw. Ik hou van Feyenoord, daar kan ik eigenlijk niets aan doen. Houden van en loyaliteit gaan bij mij samen, zeg maar hand in hand. Dat betekent dat ik heel veel kritiek zal hebben, maar wel in besloten kring, of nog liever 1 op 1. Als er anderen bij zijn, hou ik die kritiek voor me, en zal 'the object of my affection' te vuur en te zwaard verdedigen. Zo zit het volgens mij met veel supporters, en ik vind het opvallend, dat dat bij jou niet zo lijkt te werken. Mulder is zeker op dit moment kut,straalt niks uit Mario vind ik geweldig Bahia,geweldig persoon,maar zonde van al het salaris wat die heeft verdiend.Veel fouten Lachtertje als bruins z'n contract wordt verlengd Fer,wijnaldum en vooral Vlaar vind ik top.Vind wel dat ze verplicht zijn om 2 jaar bij te tekenen,omdat iedereen rond Feyenoord z'n best doet om Feyenoord er weer boven op te helpen.Zou een goed signaal van die jongens zijn. Mensen op dit forum hebben een andere mening en kijken te vaak door een Feyenoord bril. Als je geen kritiek meer mag hebben op een forum en alleen maar positief met elkaar wil praten over Feyenoord,is er iets niet goed. De meeste supporters zijn geweldig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door raket -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 14:55 schreef Els het volgende:[..] Ik kan me, gelukkig, niet alles herinneren wat jij post, maar volgens mij is de samenvatting ongeveer zo: Mulder is kut, wat die kan er niets van. Been is kut, is geen trainer voor Feyenoord, maakt niemand beter en is een tactisch onbenul Bahia is kut, want hij kan niet verdedigen Bruins is kut, want hij kan niet voetballen Fer, Vlaar en Wijnaldum zijn kut, want ze tekenen niet bij De supporters zijn kut, want ze halen maar 750.000 euro op De mensen op dit forum zijn kut, want ze leggen jouw realisme uit als negativisme. Zo kan ik nog wel even doorgaan. De Uefa cup is van het vorige decennium, het kampioenschap van de vorige eeuw. Ik hou van Feyenoord, daar kan ik eigenlijk niets aan doen. Houden van en loyaliteit gaan bij mij samen, zeg maar hand in hand. Dat betekent dat ik heel veel kritiek zal hebben, maar wel in besloten kring, of nog liever 1 op 1. Als er anderen bij zijn, hou ik die kritiek voor me, en zal 'the object of my affection' te vuur en te zwaard verdedigen. Zo zit het volgens mij met veel supporters, en ik vind het opvallend, dat dat bij jou niet zo lijkt te werken. volgens mij vergat je nog een, niet onbelangrijk, iets in je opsomming;
raket is kut, want hij is, overwegend, negatief ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
Oprotten wat een waardeloze voetballer. Geen inzet helemaal niks. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 15:16 schreef sevillana het volgende:[..] volgens mij vergat je nog een, niet onbelangrijk, iets in je opsomming; raket is kut, want hij is, overwegend, negatief ? Nou geef jij eens je mening dan over het rijtje wat ik hierboven hebt opgenoemd.Ben benieuwd of we veel verschillen,moet je toch echt je best doen. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 11:01 schreef hotjumper het volgende:Het blijft gewoon één van de beste voetballers van de huidige selectie. Ik vind het wel goed nieuws. Zo is het! Helemaal mee eens. De mensen die Bruins slecht vinden zouden is wat meer objectief naar hem moeten kijken. Die jongen kan niets goed doen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 14:55 schreef Els het volgende:[..] Ik kan me, gelukkig, niet alles herinneren wat jij post, maar volgens mij is de samenvatting ongeveer zo: Mulder is kut, wat die kan er niets van. Been is kut, is geen trainer voor Feyenoord, maakt niemand beter en is een tactisch onbenul Bahia is kut, want hij kan niet verdedigen Bruins is kut, want hij kan niet voetballen Fer, Vlaar en Wijnaldum zijn kut, want ze tekenen niet bij De supporters zijn kut, want ze halen maar 750.000 euro op De mensen op dit forum zijn kut, want ze leggen jouw realisme uit als negativisme. Zo kan ik nog wel even doorgaan. De Uefa cup is van het vorige decennium, het kampioenschap van de vorige eeuw. Ik hou van Feyenoord, daar kan ik eigenlijk niets aan doen. Houden van en loyaliteit gaan bij mij samen, zeg maar hand in hand. Dat betekent dat ik heel veel kritiek zal hebben, maar wel in besloten kring, of nog liever 1 op 1. Als er anderen bij zijn, hou ik die kritiek voor me, en zal 'the object of my affection' te vuur en te zwaard verdedigen. Zo zit het volgens mij met veel supporters, en ik vind het opvallend, dat dat bij jou niet zo lijkt te werken. hehe, geniaal! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 15:04 schreef raket het volgende:[..] Mulder is zeker op dit moment kut,straalt niks uit Mario vind ik geweldig Bahia,geweldig persoon,maar zonde van al het salaris wat die heeft verdiend.Veel fouten Lachtertje als bruins z'n contract wordt verlengd Fer,wijnaldum en vooral Vlaar vind ik top.Vind wel dat ze verplicht zijn om 2 jaar bij te tekenen,omdat iedereen rond Feyenoord z'n best doet om Feyenoord er weer boven op te helpen.Zou een goed signaal van die jongens zijn. Mensen op dit forum hebben een andere mening en kijken te vaak door een Feyenoord bril. Als je geen kritiek meer mag hebben op een forum en alleen maar positief met elkaar wil praten over Feyenoord,is er iets niet goed. De meeste supporters zijn geweldig grotendeels oneens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Salzburg kan ie ook heen blijkbaar. |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
las net dat salzburg interesse voor bruins had |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
sorry stylzz je was sneller als ik |
|
|
|
|
Biernaldum
|
|
|
O dat is mooi! Maar niet bij Feyenoord |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Toch nog goed nieuws!! Strik er omheen en wegwezen voor een leuk bedragje.
Op de dag dat Leo Beenhakker, technisch directeur van Feyenoord, toegeeft dat de club het contract met Luigi Bruins wil verlengen. Daar meldt de Oostenrijkse media dat Red Bull Salzburg serieuze belangstelling heeft voor de 23-jarige middenvelder.
De ploeg van trainer Huub Stevens is regerend kampioen in Oostenrijk, maar ging teleurstellend als nummer drie de winterstop in. Bovendien is de club al uitgeschakeld in de Europa League. Om haar selectie te versterken, kijkt de technische staf ook rond in ons land. Assistent-trainer Ton Lokhoff werkte jarenlang met Bruins samen bij Excelsior.
Luigi Bruins is een van de spelers die wij op ons lijstje hebben staan. Ik heb twee seizoenen heel succesvol met hem samengewerkt en ik denk dat hij wat kan toevoegen aan ons spel, citeerde Der Kurier de assistent-trainer. De kans dat de middenvelder in januari zijn koffers pakt, zou groot zijn. Bruins heeft er geen geheim van gemaakt dat hij graag een buitenlands avontuur wil aangaan en Feyenoord zou zeker gezien het aflopende contract van Bruins bereid zijn om mee te werken aan een vertrek.
Al meldde Leo Beenhakker op Nusport.nl juist in gesprek te zijn met Bruins over verlenging van zijn aflopende contract. Zelf zegt de middenvelder geen haast te hebben. Er kan snel een beslissing zijn, maar het kan ook nog even duren. Waaraan dat ligt? Aan heel veel dingen, zowel sportief als financieel. Ik wil eerst kijken hoe het in het begin van de tweede seizoenshelft met me gaat. Laat mij eerst maar lekker voetballen. Ik heb geen haast.
(Bron: elfvoetbal.nl)
Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 om 16:28 (9 minuten geleden) (32 x bekeken) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bruins is zeker de beste speler maar het komt er niet uit met al die blinde om hem heen.Mijn vraag is dan kunnen blinden opeens weer zien anders heeft het wat betreft Bruins geen zin om het contract te verlengen?Zo zie ik het ? |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Goed onderbouwd. Dus mulder is goed,mario is kut,vlaar,wijnaldum en fer mogen weg,bruins moet blijven. O,ja en bahia was geweldig.Ja dan zijn we het niet eens
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Strik erom en weg ermee |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Cashen Feyenoord!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ff een vraagje MMM,Bruins zijn kwaliteiten zijn toch het spelverdelen? Hier en daar heeft hij mooie en slimme passes gegeven vind ik. Maar ik ben er van overtuigd dat Bruins zijn probleem juist zijn medespelers zijn...Er is te weinig beweging voorin en er zijn al helemaal te weinig spelers die op de juiste manier de ruimte in lopen...Bruins zijn vechtlust is idd wat beter geworden maar zijn kwaliteiten komen niet bovendrijven als niemand daar gebruik van maakt.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 18:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ff een vraagje MMM,Bruins zijn kwaliteiten zijn toch het spelverdelen? Hier en daar heeft hij mooie en slimme passes gegeven vind ik. Maar ik ben er van overtuigd dat Bruins zijn probleem juist zijn medespelers zijn...Er is te weinig beweging voorin en er zijn al helemaal te weinig spelers die op de juiste manier de ruimte in lopen...Bruins zijn vechtlust is idd wat beter geworden maar zijn kwaliteiten komen niet bovendrijven als niemand daar gebruik van maakt.. Wat natuurlijk ook voor el ahmadi geldt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wat bij bruins tegenwerkt is zijn laconieke houding, dat wekt bij sommige mensen irritatie op. Zo is hij altijd al geweest en als t dan niet loopt, dan werkt het tegen je... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bruins is te flegmatiek. Een goed team bestaat uit spelers die de longen uit hun lijf werken en -in vorm- hun specifieke kwaliteiten daarnaast etaleren. Bruins knokt te weinig, maakt herhaaldelijk verkeerde keuzes en is te lichtvoetig. Hij startte aardig, maar ging mee in de brij. Dat hij het team niet mee heeft vind ik een non-argument. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 09:22 schreef raket het volgende:Je had er toch niet aan moeten denken dat en Bahia en bruins weg waren gegaan,gelukkig gaat Feyenoord het laatste geld wat ze hebben aan bruins spenderen.Jeetje wat ben ik opgelucht,had anders geen oog dicht gedaan. Azijnzeiker |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 17:30 schreef raket het volgende:[..] Goed onderbouwd. Dus mulder is goed,mario is kut,vlaar,wijnaldum en fer mogen weg,bruins moet blijven. O,ja en bahia was geweldig.Ja dan zijn we het niet eens kwestie van interpretatie, . . als dit jouw uitleg is dan gun ik jou dat plezier . . . . . |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Inpakken en wegbrengen. Dat wil ik zelfs doen op mijn fiets. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Oke,jullie willen iets positief. Gaat lekker he jongens de laatste tijd bij Feyenoord.Zit elke week te genieten man op de tribune.Die bruins is me toch geweldig en bahia daar is geen spits tegen bestand.Swerts terug gehaald,jammer dat die toen weg ging,maar ja hij was natuurlijk toen ook niet te houden,want elke club in de serie A wilden hem hebben,maar blij dat die terug is,nu krijgen we zeker geen doelpunt meer tegen.Bruins die gaat misschien bij tekenen,ja er moet natuurlijk wel een paar miljoen per jaar bij met z'n salaris,maar dat is logisch.Kut trouwens Bahia wil terug naar Brazlie,nou denkt dat die een groter ontvangst krijgt als Ronaldinho vandaag.Hoop wel dat Vlaar,wijnaldum en fer bij tekenen,maar dat zal wel,want Vlaar hebben we jaren salaris betaald en heeft nog niet veel gespeeld,dus die blijft,al is het maar een gebaar naar de club en de supporters.Wat je ook steeds beter ziet is de hand van Leon vlemmings,echt blij dat we die toen voor 350.000 euro hebben weggekocht bij NAC anders hadden we nu waarschijnlijk een kut elftal gehad,je ziet die gasten steeds beter worden.Bas van noordwijk geeft trouwens een feest,die is nu officeel 150 kilo en dat staat hem ook echt goed naast al die afgetrainde spelers,echt het visite kaartje van Feyenoord.In mokum zijn ze trouwens al voor 19 dec aan het trainen voor de klassieker,de verdedigers zijn constant sprintjes aan het oefenen,omdat ze bang zijn dat van beukering hun elke keer de achterkant van de voetbalschoenen laat zien.Mulder word trouwens opgeroepen voor te keepen bij het nederlands elftal tafelvoetballen,daar gaat natuurlijk geen bal meer in.De seizoenskaarten worden volgend jaar wel weer duurder,maar dat is natuurlijk ook logisch,met zo'n geweldig beleid en dit spelers materiaal.Heb er helemaal zin de tweede helft van de competitie,eerst dat gajes uit 020 eventjes vernederen in eigen huis en dan gaat het helemaal goed komen. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 20:11 schreef raket het volgende:[..] Oke,jullie willen iets positief. Gaat lekker he jongens de laatste tijd bij Feyenoord.Zit elke week te genieten man op de tribune.Die bruins is me toch geweldig en bahia daar is geen spits tegen bestand.Swerts terug gehaald,jammer dat die toen weg ging,maar ja hij was natuurlijk toen ook niet te houden,want elke club in de serie A wilden hem hebben,maar blij dat die terug is,nu krijgen we zeker geen doelpunt meer tegen.Bruins die gaat misschien bij tekenen,ja er moet natuurlijk wel een paar miljoen per jaar bij met z'n salaris,maar dat is logisch.Kut trouwens Bahia wil terug naar Brazlie,nou denkt dat die een groter ontvangst krijgt als Ronaldinho vandaag.Hoop wel dat Vlaar,wijnaldum en fer bij tekenen,maar dat zal wel,want Vlaar hebben we jaren salaris betaald en heeft nog niet veel gespeeld,dus die blijft,al is het maar een gebaar naar de club en de supporters.Wat je ook steeds beter ziet is de hand van Leon vlemmings,echt blij dat we die toen voor 350.000 euro hebben weggekocht bij NAC anders hadden we nu waarschijnlijk een kut elftal gehad,je ziet die gasten steeds beter worden.Bas van noordwijk geeft trouwens een feest,die is nu officeel 150 kilo en dat staat hem ook echt goed naast al die afgetrainde spelers,echt het visite kaartje van Feyenoord.In mokum zijn ze trouwens al voor 19 dec aan het trainen voor de klassieker,de verdedigers zijn constant sprintjes aan het oefenen,omdat ze bang zijn dat van beukering hun elke keer de achterkant van de voetbalschoenen laat zien.Mulder word trouwens opgeroepen voor te keepen bij het nederlands elftal tafelvoetballen,daar gaat natuurlijk geen bal meer in.De seizoenskaarten worden volgend jaar wel weer duurder,maar dat is natuurlijk ook logisch,met zo'n geweldig beleid en dit spelers materiaal.Heb er helemaal zin de tweede helft van de competitie,eerst dat gajes uit 020 eventjes vernederen in eigen huis en dan gaat het helemaal goed komen. gaat een beetje de goede kant op zo, . . maar overdrijven is ook weer een kunst apart |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:Bruins is te flegmatiek. Een goed team bestaat uit spelers die de longen uit hun lijf werken en -in vorm- hun specifieke kwaliteiten daarnaast etaleren. Bruins knokt te weinig, maakt herhaaldelijk verkeerde keuzes en is te lichtvoetig. Hij startte aardig, maar ging mee in de brij. Dat hij het team niet mee heeft vind ik een non-argument. Enigszins mee eens. Maar veel teams hebben spelers die minder voor het team werken, maar ook spelers die meer voor creativiteit zijn etc en vaak minder voor het team doen. Denk bijvoorbeeld maar aan Ronaldinho in zijn topjaren bij Barca. Al komt Bruins niet bij hem in de buurt natuurlijk. Maar er zijn legio clubs met dergelijke spelers, waar het wel goed gaat.
Btw, het team kan juist een goed argument zijn. Het positiespel bij Feyenoord is bij tijd en wijlen dramatisch, te voorspelbaar te weinig beweging etc. Juist daarvan is een spelverdeler afhankelijk. Als zijn teamgenoten niet vrijlopen, dan kan hij de bal niet geven. Zo simpel is het.
Aan de andere kant, Feyenoord heeft ook dit seizoen al behoorlijk wat wedstrijden wel acceptabel spel laten zien (maar had het te weinig stootkracht) en daarin heeft Bruins ook zeker niet altijd gepresteerd.
Desalniettemin vind ik het zonde om een speler met zijn kwaliteiten (want die heeft ie wel degelijk), zomaar gratis de deur uit te laten lopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 18:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ff een vraagje MMM,Bruins zijn kwaliteiten zijn toch het spelverdelen? Hier en daar heeft hij mooie en slimme passes gegeven vind ik. Maar ik ben er van overtuigd dat Bruins zijn probleem juist zijn medespelers zijn...Er is te weinig beweging voorin en er zijn al helemaal te weinig spelers die op de juiste manier de ruimte in lopen...Bruins zijn vechtlust is idd wat beter geworden maar zijn kwaliteiten komen niet bovendrijven als niemand daar gebruik van maakt.. Eigenlijk heeft Henk mijn mening perfect verwoord:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:Bruins is te flegmatiek. Een goed team bestaat uit spelers die de longen uit hun lijf werken en -in vorm- hun specifieke kwaliteiten daarnaast etaleren. Bruins knokt te weinig, maakt herhaaldelijk verkeerde keuzes en is te lichtvoetig. Hij startte aardig, maar ging mee in de brij. Dat hij het team niet mee heeft vind ik een non-argument.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 20:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Enigszins mee eens. Maar veel teams hebben spelers die minder voor het team werken, maar ook spelers die meer voor creativiteit zijn etc en vaak minder voor het team doen. Denk bijvoorbeeld maar aan Ronaldinho in zijn topjaren bij Barca. Al komt Bruins niet bij hem in de buurt natuurlijk. Maar er zijn legio clubs met dergelijke spelers, waar het wel goed gaat. Btw, het team kan juist een goed argument zijn. Het positiespel bij Feyenoord is bij tijd en wijlen dramatisch, te voorspelbaar te weinig beweging etc. Juist daarvan is een spelverdeler afhankelijk. Als zijn teamgenoten niet vrijlopen, dan kan hij de bal niet geven. Zo simpel is het. Aan de andere kant, Feyenoord heeft ook dit seizoen al behoorlijk wat wedstrijden wel acceptabel spel laten zien (maar had het te weinig stootkracht) en daarin heeft Bruins ook zeker niet altijd gepresteerd. Desalniettemin vind ik het zonde om een speler met zijn kwaliteiten (want die heeft ie wel degelijk), zomaar gratis de deur uit te laten lopen. ook (enigszins) eens |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Maar je kan niet zeggen dat ik niet m'n best doe!! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Raket heeft natuurlijk wel helemaal gelijk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat jij wilt . . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 20:11 schreef raket het volgende:[..] Oke,jullie willen iets positief. Gaat lekker he jongens de laatste tijd bij Feyenoord.Zit elke week te genieten man op de tribune.Die bruins is me toch geweldig en bahia daar is geen spits tegen bestand.Swerts terug gehaald,jammer dat die toen weg ging,maar ja hij was natuurlijk toen ook niet te houden,want elke club in de serie A wilden hem hebben,maar blij dat die terug is,nu krijgen we zeker geen doelpunt meer tegen.Bruins die gaat misschien bij tekenen,ja er moet natuurlijk wel een paar miljoen per jaar bij met z'n salaris,maar dat is logisch.Kut trouwens Bahia wil terug naar Brazlie,nou denkt dat die een groter ontvangst krijgt als Ronaldinho vandaag.Hoop wel dat Vlaar,wijnaldum en fer bij tekenen,maar dat zal wel,want Vlaar hebben we jaren salaris betaald en heeft nog niet veel gespeeld,dus die blijft,al is het maar een gebaar naar de club en de supporters.Wat je ook steeds beter ziet is de hand van Leon vlemmings,echt blij dat we die toen voor 350.000 euro hebben weggekocht bij NAC anders hadden we nu waarschijnlijk een kut elftal gehad,je ziet die gasten steeds beter worden.Bas van noordwijk geeft trouwens een feest,die is nu officeel 150 kilo en dat staat hem ook echt goed naast al die afgetrainde spelers,echt het visite kaartje van Feyenoord.In mokum zijn ze trouwens al voor 19 dec aan het trainen voor de klassieker,de verdedigers zijn constant sprintjes aan het oefenen,omdat ze bang zijn dat van beukering hun elke keer de achterkant van de voetbalschoenen laat zien.Mulder word trouwens opgeroepen voor te keepen bij het nederlands elftal tafelvoetballen,daar gaat natuurlijk geen bal meer in.De seizoenskaarten worden volgend jaar wel weer duurder,maar dat is natuurlijk ook logisch,met zo'n geweldig beleid en dit spelers materiaal.Heb er helemaal zin de tweede helft van de competitie,eerst dat gajes uit 020 eventjes vernederen in eigen huis en dan gaat het helemaal goed komen. Ongezond cynisme... Wat zal jij dagelijks koppijn hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: klopt hij is laconiek op het irritante af.. Maar geloof mij dat je voor lul in het veld loopt als Wijnaldum Schaken en Biseswar en misschien ook wel Cabral voor je loopt.Luc is op dit monent de enige die een open ruimte opzoekt. En dat is waar Bruins zijn kwaliteiten uit moet halen.. Geloof mij nou dat hij in een ervaren team beter tot zijn recht komt.. allemaal individueel...
Maar ook ik zie liever type de Baap hoor hahahah |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Vond het een goed duidelijk stuk hoor Raket |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 14:55 schreef Els het volgende:[..] Ik kan me, gelukkig, niet alles herinneren wat jij post, maar volgens mij is de samenvatting ongeveer zo: Mulder is kut, wat die kan er niets van. Been is kut, is geen trainer voor Feyenoord, maakt niemand beter en is een tactisch onbenul Bahia is kut, want hij kan niet verdedigen Bruins is kut, want hij kan niet voetballen Fer, Vlaar en Wijnaldum zijn kut, want ze tekenen niet bij De supporters zijn kut, want ze halen maar 750.000 euro op De mensen op dit forum zijn kut, want ze leggen jouw realisme uit als negativisme. Zo kan ik nog wel even doorgaan. De Uefa cup is van het vorige decennium, het kampioenschap van de vorige eeuw. Ik hou van Feyenoord, daar kan ik eigenlijk niets aan doen. Houden van en loyaliteit gaan bij mij samen, zeg maar hand in hand. Dat betekent dat ik heel veel kritiek zal hebben, maar wel in besloten kring, of nog liever 1 op 1. Als er anderen bij zijn, hou ik die kritiek voor me, en zal 'the object of my affection' te vuur en te zwaard verdedigen. Zo zit het volgens mij met veel supporters, en ik vind het opvallend, dat dat bij jou niet zo lijkt te werken. Voeg Babovic///HELD! toe en ik zou zweren dat je het over mijn vriend had! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee. Jammer he, knulletje.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij heb toch geen dubbele account he ?hahaha Dat je ook JanM heet en ruzie met je eigen maakt hahaha ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij heb toch geen dubbele account he ?hahaha Dat je ook JanM heet en ruzie met je eigen maakt hahaha ;) Hahahaha nee, tuurlijk niet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij heb toch geen dubbele account he ?hahaha Dat je ook JanM heet en ruzie met je eigen maakt hahaha ;) Nee, dat zou dan de ultieme zelfbevrediging moeten zijn. |
|
|
|
|
|