BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui in aanbieding

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 13 januari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Voor Mounir El Hamdaoui kan het oefenduel met Galatasaray zaterdag wel eens een heel bijzondere betekenis krijgen. De aanvaller van Ajax is bij de Turkse club aangeboden, zo bevestigt een bron binnen Galatasaray.

De Turken zijn vanwege de blessuregevoeligheid van Milan Baros op zoek naar een spits, hebben nog twee kandidaten op de lijst staan, maar overwegen de komst van de Rotterdammer serieus. Galatasaray bekijkt momenteel of de spits, die in onmin leefde met Frank de Boer, haalbaar is. Zijn salaris zou binnen het budget passen. Maar de transfersom van vijf miljoen euro kan een obstakel vormen.

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/48403/el-hamdaoui-in-aanbieding.html
gabri
 gabri - donderdag 13 januari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
is niet waar de boer gaat hammie inpassen in het elftal om meer te bewegen in de spits en te kaatsen voorin maar als hij gaat moet dit betekenen dat suarez blijft .je word nu erg gek van al die geruchten
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 11:06 schreef gabri het volgende:
is niet waar de boer gaat hammie inpassen in het elftal om meer te bewegen in de spits en te kaatsen voorin maar als hij gaat moet dit betekenen dat suarez blijft .je word nu erg gek van al die geruchten
Ik niet... zo lang het nog geen 31-1 is en ik geen officieel bericht zie op ajax.nl dan vind ik alles best wat ze nu schrijven/roepen/chatten/twitteren/etc...
Brandje
 Brandje - donderdag 13 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 11:06 schreef gabri het volgende:
Je zit (deels) ernaast. De Boer wil het Barca systeem spelen en die spelen juist NIET met een kaatsende spits( en dat is EL Hammie dus ook niet!) maar met louter bewegende mensen en daarom des te moeilijker te verdedigen.
Henk de Vries
 Henk de Vries - donderdag 13 januari 2011 - 12:05   quote  deeplink  
ik snap Ajax niet hoor
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 12:05 schreef Henk de Vries het volgende:
ik snap Ajax niet hoor
Ik wel:

El Hamdaoui niet aangeboden
Ajax heeft RTL Z laten weten dat Mounir El Hamdaoui niet is aangeboden bij Galatasaray. Volgens een woordvoerder bieden de Amsterdammers nooit spelers aan bij clubs. "Dat hebben we nog nooit gedaan." El Hamdaoui vertrok afgelopen zomer voor vijf miljoen euro van AZ naar Ajax.

"Of er gesprekken met Galatasaray plaatsvinden, daar kan ik niet op ingaan. We gaan nu eenmaal niet in op mogelijke transfers. Tenzij een andere club het wereldkundig zou maken, dan is het een ander verhaal."
Brandje
 Brandje - donderdag 13 januari 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Lang leve de sensatiemedia!!
El Hamdaoui niet aangeboden
Ajax heeft RTL Z laten weten dat Mounir El Hamdaoui niet is aangeboden bij Galatasaray. Volgens een woordvoerder bieden de Amsterdammers nooit spelers aan bij clubs. "Dat hebben we nog nooit gedaan." El Hamdaoui vertrok afgelopen zomer voor vijf miljoen euro van AZ naar Ajax.
"Of er gesprekken met Galatasaray plaatsvinden, daar kan ik niet op ingaan. We gaan nu eenmaal niet in op mogelijke transfers. Tenzij een andere club het wereldkundig zou maken, dan is het een ander verhaal."

http://www.ajaxclub.nl/nieuws/El_Hamdaoui_niet_aangeboden.html
Rogier
 Rogier - donderdag 13 januari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Lol....zou El Hamdaoui's gezicht wel eens willen zien toen hij de krant open sloeg. Het sloeg hem gelijk in de knie !
dege
 dege - donderdag 13 januari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
de media probeerd weer eens olie op het vuur te gooien, wederom een stom artikel uit de telegraaf.
Zolang AJAX zelf niks bekend maakt maak ik me niet zo veel zorgen.
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 14 januari 2011 - 11:42   quote  deeplink  
wat zal ik fluiten bij je eerste wedstrijd
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 14 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 11:38 schreef Ride het volgende:

[..]

Ik niet... zo lang het nog geen 31-1 is en ik geen officieel bericht zie op ajax.nl dan vind ik alles best wat ze nu schrijven/roepen/chatten/twitteren/etc...
en quoten.... ;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 14 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 12:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

en quoten.... ;)
bij deze :-)
remco k
 remco k - vrijdag 14 januari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
ppppffffffff
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 14 januari 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 14:29 schreef remco k het volgende:
ppppffffffff
Heuh??
remco k
 remco k - vrijdag 14 januari 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 14:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heuh??
Mouinir dit, Mounir dat, Mounir zus en Mounir zo. Begint een beetje op een Mounir GATE te lijken...
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 14 januari 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Mouinir dit, Mounir dat, Mounir zus en Mounir zo. Begint een beetje op een Mounir GATE te lijken...
LOL :P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui in aanbieding

0.0077641