BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Presentator geschorst na smakeloze grap over Moulijn

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
just-me
 just-me - donderdag 13 januari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Een smakeloze tweet over Coen Moulijn heeft de Mijdrechtse radiopresentator Ferry Mulder voorlopig zijn baan gekost. Zijn werkgever Midpoint FM en TV heeft hem op non-actief gesteld. De plaatselijke omroep in Mijdrecht en omstreken distantieert zich bovendien van de uitspraak van Mulder.
Mulder raakte landelijk in opspraak nadat hij op Twitter liet weten dat ze Feyenoord-icoon Coen Moulijn in de vuurzee in Moerdijk hadden moeten 'smijten' om de crematiekosten te drukken.

Mulder zei achteraf dat hij de impact van zijn tweet had onderschat. Hij dacht dat alleen zijn volgers het bericht zouden oppikken. Zijn verbazing was groot toen de zaak enkele dagen later groot nieuws werd, nadat de harde kern van Feyenoord-supporters hem op Twitter had bedreigd.

Ook kreeg hij thuis dreigtelefoontjes. Mulder noemt zijn opmerking inmiddels 'onhandig'.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/3462/Coen-Moulijn/article/detail/562900/2011/01/13/Presentator-geschorst-na-smakeloze-grap-over-Moulijn.dhtml

Zijn twitter: http://twitter.com/#!/search/Redlum25

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door just-me --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 13 januari 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 10:55 schreef just-me het volgende:
Mulder raakte landelijk in opspraak nadat hij op Twitter liet weten dat ze Feyenoord-icoon Coen Moulijn in de vuurzee in Moerdijk hadden moeten 'smijten' om de crematiekosten te drukken.

Mulder zei achteraf dat hij de impact van zijn tweet had onderschat. Hij dacht dat alleen zijn volgers het bericht zouden oppikken.

Vind de sanctie nog steeds vrij licht voor dit vergrijp, al word ik er wel een heel klein beetje, idd niet veel, maar iets blijer door.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 13 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Waarom een nieuw topic openen hiervoor terwijl er al een topic bestaat over deze levesmoeie man?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 13 januari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Omdat hier staat dat die lullenzuiger geschorst is. Is nog niet ontslagen en gekielhaalt, maar toch, dus ik denk daarom.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 januari 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Ondertussen heeft ie teveel aandacht gekregen. Zal ie vast op geilen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 13 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Op het één wat meer als op het ander :)
Edspyk
 Edspyk - zondag 16 januari 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Ik hoop dat die voor het leven geschorst is,vuile teringhond!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Presentator geschorst na smakeloze grap over Moulijn









0.0077579