|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Marathonweg wordt Coen Moulijnweg (FR-Fanatic)
|
|
|
Royaal
|
|
|
De Marathonweg in Rotterdam-Zuid heet binnenkort de Coen Moulijnweg. Het college van B&W heeft dat besloten om het Feyenoord icoon te eren.
Wanneer de weg die langs De Kuip loopt wordt omgedoopt, is nog niet zeker. De datum voor de officiële onthulling wordt bepaald in samenspraak met de familie van Coen Moulijn. Burgemeester Aboutaleb kondigde het eerbetoon afgelopen zaterdag al aan tijdens de uitvaart van de legendarische voetballer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2011 door Royaal -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
zeker, heel mooi.
al had ik de olympiaweg graag gezien al coen moulijnweg. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
d-nom
|
|
|
Mooi gebaar en zeer terecht, maar ik had het ook super gevonden als ze het Stadhuisplein hadden verandert in het Coen Moulijn Plein. MR. Feyenoord 4ever |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op donderdag 13 januari 2011 - 16:18 schreef d-nom het volgende:Mooi gebaar en zeer terecht, maar ik had het ook super gevonden als ze het Stadhuisplein hadden verandert in het Coen Moulijn Plein. MR. Feyenoord 4ever ja of het stadhuis in het coen moulijnhuis |
|
|
|
|
henrik
|
|
|
Is zeker mooi. Maar Coen Moulijnplein bekt beter dan Coen Moulijnweg. Weg is-ie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
adje
|
|
|
Had gedacht er zal wel weer een tijd over heen gaan maar ziet, goede zaak dit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Moulijndam bekt ook wel lekker. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik vond dat ze een beetje uit dr bek stonk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Mooi gebaar maar hadden ze alleen al moeten doen toen die nog leefde |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mooi, héél mooi! Alleen mocht de nieuwe Kuip er nou komen, dopen ze daar ook een weg om in de Coen Moulijnweg?
Of beter, beide; of nog beter, Coen Moulijn stadion? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik dacht in 1e instantie ook aan de Olympiaweg, maar goed, heb er wel vrede mee |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
KKL