BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politiebescherming voor Moulijn-'grapjas'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
just-me
 just-me - donderdag 13 januari 2011 - 23:57   quote  deeplink  
moulijnec1_gr.jpg
De politie in Mijdrecht houdt rekening met de komst van Feyenoord-supporters, die wraak willen nemen voor een grap over Coen Moulijn.

Een redacteur van een lokale omroep uit Mijdrecht twitterde dat de crematiekosten van de voetballer bespaard hadden kunnen worden bij de brand in Moerdijk.

Ferry Mulder vroeg zich vorige week op Twitter af "of ze Moulijn niet beter in de brand in Moerdijk hadden kunnen smijten. Dat had de kosten van het crematorium gescheeld."

Belaagd

Direct nadat redacteur @Redlum25 zijn 'grap' twitterde, werd hij virtueel belaagd door talloze woedende Feyenoord-fans.

De politie houdt de woning van de man en de studio van de lokale omroep extra in de gaten. Ook zijn de experts van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme ingeschakeld.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2011/01/politiebescherming_voor_moulij.html
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 14 januari 2011 - 00:50   quote  deeplink  
ach. moeten ze hem denk heel lang bewaken. nogmaals. ik ben tegen represailes. wel exuses maken op tv of radio
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 januari 2011 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 - 23:57 schreef just-me het volgende:

De politie houdt de woning van de man en de studio van de lokale omroep extra in de gaten. Ook zijn de experts van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme ingeschakeld.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2011/01/politiebescherming_voor_moulij.html
politie houdt de studio van de lokale omroep extra in de gaten?
beetje vreemd, heb begrepen dat ie op non-actief is gezet?
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - vrijdag 14 januari 2011 - 00:55   quote  deeplink  
sommige reacties bij SpitsNieuws bericht, zijn echt gewoon te erg.
net zoals deze laffe kut hond moeten alle mensen die hier een grapje van inzien een nekschot krijgen. En deze zou ik graag af willen vuren.
ted
 ted - vrijdag 14 januari 2011 - 01:01   quote  deeplink  
Nou ja ik vind het niet zo gek hoor .Die imbeciel spoort niet .
Terminator
 Terminator - vrijdag 14 januari 2011 - 01:02   quote  deeplink  
ach je moet er niet zoveel waarde aan hechten en gewoon als er weer een dooie ajaksmiet is gewoon hetzelfde bij ze flikken want dan lachen (WIJ) weer.....com si com sa

GEEN GEZEUR GEEN GEZEIK ALLE JODEN NAAR MOERDIJK!

JALALALALALALAAAAAA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 januari 2011 door Terminator --
just-me
 just-me - vrijdag 14 januari 2011 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 01:02 schreef Terminator het volgende:
ach je moet er niet zoveel waarde aan hechten en gewoon als er weer een dooie ajaksmiet is gewoon hetzelfde bij ze flikken want dan lachen (WIJ) weer.....com si com sa

GEEN GEZEUR GEEN GEZEIK ALLE JODEN NAAR MOERDIJK!

JALALALALALALAAAAAA
Zal het tegen mijn vrouw zeggen......
Els
 Els - vrijdag 14 januari 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 01:02 schreef Terminator het volgende:
ach je moet er niet zoveel waarde aan hechten en gewoon als er weer een dooie ajaksmiet is gewoon hetzelfde bij ze flikken want dan lachen (WIJ) weer.....com si com sa

GEEN GEZEUR GEEN GEZEIK ALLE JODEN NAAR MOERDIJK!

JALALALALALALAAAAAA
Zo blijf je bezig. Ik ga liever uit van mijn eigen waarden en normen, en laat mijn gedrag niet bepalen door één of andere trieste gek met een diep ziek gevoel voor humor.
meijerop1
 meijerop1 - vrijdag 14 januari 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Beste Els, Ook gezien de opmerking van TERMINATOR is die man uit Mijdrecht niet de enige trieste gek. TERMINATOR verlaagt zich tot het zelfde niveau en ik ben bang dat een badeend het nog van hem wint met een IQ test voor de kleuterschool.........Wees eens supporter en kijk zelf eens in de spiegel, zielig mannetje!!!!
rv1992
 rv1992 - vrijdag 14 januari 2011 - 10:22   quote  deeplink  
nja iedreeen zit nu wel weer te zeuren op terminator... maar bij Sparta-Feyenoord waren dr ook weer 4000 man ofzo dat aan het zingen... En ik zal niet gek op kijken als dat de volgende week ook weer gebeurt..
En ik zou het eigenlijk niet erg vinden, want het probleem is juist gewoon dat Ferry het over Coen Moulijn zei, en dat om crematiekosten te besparen! en dat is gewoon respectloos, en je beledigt dan wel een legende..
Als cruijff over een tijdje dood is, en dan gaan wij zoiets zingen, dan was ik er ook tegen. Maar om nou ook gelijk zo moeilijk te doen als het over "joden" gaat vind ik een beetje overdreven.. aangezien ze toch de ergste dingen altijd voor elkaar wensen..
just-me
 just-me - vrijdag 14 januari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 09:32 schreef Els het volgende:

[..]

Zo blijf je bezig. Ik ga liever uit van mijn eigen waarden en normen, en laat mijn gedrag niet bepalen door één of andere trieste gek met een diep ziek gevoel voor humor.
+1
JanM
 JanM - vrijdag 14 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Dit draagt iig niet positief bij aan het imago van Feyenoord-supporters. We kunnen alleen maar hopen dat het bij dreigementen blijft! En die zak moet natuurlijk heel snel minimaal zijn excuses maken!
KKL
 KKL - vrijdag 14 januari 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Welk imago?
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 januari 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 09:32 schreef Els het volgende:

[..]

Zo blijf je bezig. Ik ga liever uit van mijn eigen waarden en normen, en laat mijn gedrag niet bepalen door één of andere trieste gek met een diep ziek gevoel voor humor.
+2
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 januari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 09:32 schreef Els het volgende:

[..]

Zo blijf je bezig. Ik ga liever uit van mijn eigen waarden en normen, en laat mijn gedrag niet bepalen door één of andere trieste gek met een diep ziek gevoel voor humor.
+3
de flh
 de flh - vrijdag 14 januari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
+4
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 14 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 09:32 schreef Els het volgende:

[..]

Zo blijf je bezig. Ik ga liever uit van mijn eigen waarden en normen, en laat mijn gedrag niet bepalen door één of andere trieste gek met een diep ziek gevoel voor humor.
hoe bepaalt hij jouw gedrag dan?!

Heb er wel moeite mee en zit er totaal niet mee dat het hem minimaal dun door de broek loopt...als je groot en oud genoeg bent om die dingen via twitter de lucht in te gooien
moet je ook oud en groot genoeg zijn om na te denken over wat er kan gebeuren denk ik.

Hij kan ook op voorhand gedacht hebben,"ik laat mijn gedrag niet beinvloeden door een paar Mensen/Feyenoorders/Hooligans/Voetbalfans,ik blijf toch vinden dat ik een grap maak"

Hij bepaalt voor mij in ieder geval niks en volgens mij heb ik hier ook bvb over Vertongen gezien dat hij z'n been moest breken,de Kuip niet uit mocht,90 minuten uitgescholden en uitgefloten moest worden.

Hoop overigens wel dat het andersom zou gebeuren omdat ik het smakeloos vind en totaal niet Feyenoord
Milo
 Milo - vrijdag 14 januari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 10:22 schreef rv1992 het volgende:
nja iedreeen zit nu wel weer te zeuren op terminator... maar bij Sparta-Feyenoord waren dr ook weer 4000 man ofzo dat aan het zingen... En ik zal niet gek op kijken als dat de volgende week ook weer gebeurt..
En ik zou het eigenlijk niet erg vinden, want het probleem is juist gewoon dat Ferry het over Coen Moulijn zei, en dat om crematiekosten te besparen! en dat is gewoon respectloos, en je beledigt dan wel een legende..
Als cruijff over een tijdje dood is, en dan gaan wij zoiets zingen, dan was ik er ook tegen. Maar om nou ook gelijk zo moeilijk te doen als het over "joden" gaat vind ik een beetje overdreven.. aangezien ze toch de ergste dingen altijd voor elkaar wensen..
+1 hamas hamas ferry aan het gas!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 14 januari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 17:40 schreef Milo het volgende:

[..]

+1 hamas hamas ferry aan het gas!
ik heb nog wel een potje blauwzuur staan, zou dat werken?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 15 januari 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 10:22 schreef rv1992 het volgende:
nja iedreeen zit nu wel weer te zeuren op terminator... maar bij Sparta-Feyenoord waren dr ook weer 4000 man ofzo dat aan het zingen... En ik zal niet gek op kijken als dat de volgende week ook weer gebeurt..
En ik zou het eigenlijk niet erg vinden, want het probleem is juist gewoon dat Ferry het over Coen Moulijn zei, en dat om crematiekosten te besparen! en dat is gewoon respectloos, en je beledigt dan wel een legende..
Als cruijff over een tijdje dood is, en dan gaan wij zoiets zingen, dan was ik er ook tegen. Maar om nou ook gelijk zo moeilijk te doen als het over "joden" gaat vind ik een beetje overdreven.. aangezien ze toch de ergste dingen altijd voor elkaar wensen..
Crijff is een neppert, speelde overal, was zeker niet de neusjes trouw
rv1992
 rv1992 - zaterdag 15 januari 2011 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 08:02 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Crijff is een neppert, speelde overal, was zeker niet de neusjes trouw
tjaaa was maar ook ff een voorbeeld :P
ik heb het niet zo met die club, dus zoveel wil ik ook alweer niet van ze weten haha :D
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 15 januari 2011 - 08:21   quote  deeplink  
Weet ook niets van die club, weet alleen dat hij "zijn"eigen club de titel door de neus heeft geboort, en ons eraan heeft geholpen
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 januari 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 08:21 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Weet ook niets van die club, weet alleen dat hij "zijn"eigen club de titel door de neus heeft geboort, en ons eraan heeft geholpen
Maar dat was echt niet om ons een plezier te doen, alleen om zijn eigen gram te halen. Door zijn komst heeft hij een elftal uit elkaar getrokken dat de tweede helft van de jaren tachtig had kunnen domineren in de ere divisie.
sevillana
 sevillana - zaterdag 15 januari 2011 - 11:41   quote  deeplink  
+1
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 15 januari 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 11:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar dat was echt niet om ons een plezier te doen, alleen om zijn eigen gram te halen. Door zijn komst heeft hij een elftal uit elkaar getrokken dat de tweede helft van de jaren tachtig had kunnen domineren in de ere divisie.
Blijf toch een neus hé.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 15 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 23:13 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

ik heb nog wel een potje blauwzuur staan, zou dat werken?
dan zou ik gaan voor het minder opvallende en minder beruchte zyclon-b. ;-)
evh112
 evh112 - zaterdag 15 januari 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 21:50 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dan zou ik gaan voor het minder opvallende en minder beruchte zyclon-b. ;-)
Minder berucht? Daar zijn volgens mij heel wat mensen door overleden in de Tweede Wereld oorlog hoor.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 15 januari 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 22:12 schreef evh112 het volgende:

[..]

Minder berucht? Daar zijn volgens mij heel wat mensen door overleden in de Tweede Wereld oorlog hoor.
ja das waar. die duitsers waren ook geen lievertjes
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 januari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 22:23 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ja das waar. die duitsers waren ook geen lievertjes
verrijkte uranium dan?
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 15 januari 2011 - 22:30   quote  deeplink  
maandag ochtendzeik van obiku na een weekendje wild gedaan te hebben kan ook. of beide! en menselijke ziekenhuis resten werken ook. uiteraard voor de gesnavelde
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 januari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
dat is uiteraard logisch!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 16 januari 2011 - 08:32   quote  deeplink  
Koud en guur??? Gooi maar joden in dat Moerdijkse vuur!!!!
PieterBos
 PieterBos - zondag 16 januari 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 09:32 schreef Els het volgende:

[..]

Zo blijf je bezig. Ik ga liever uit van mijn eigen waarden en normen, en laat mijn gedrag niet bepalen door één of andere trieste gek met een diep ziek gevoel voor humor.
+5
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 08:58   quote  deeplink  
Hij heeft nu wel genoeg aandacht gekregen hier denk?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 januari 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 08:58 schreef hotjumper het volgende:
Hij heeft nu wel genoeg aandacht gekregen hier denk?
dacht het ook!!!

SLOTJE..
craven
 craven - zondag 16 januari 2011 - 11:46   quote  deeplink  
eens
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 08:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Koud en guur??? Gooi maar joden in dat Moerdijkse vuur!!!!
dat is inmiddels al een poosje gedoofd
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Wat dat weer allemaal gekost heeft, wordt tijd voor een twitter-wet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politiebescherming voor Moulijn-'grapjas'









0.0084750