|
|
Sanchos Diego
|
|
|
Feyenoord hoopt Sergei Khizhnichenko vast te leggen, zo meldt Edward van Cuilenborg van Megastad FM via zijn Twitter. Volgens de verslaggever wordt de Kazachstaanse spits dan wel voor de rest van het seizoen uitgeleend aan Excelsior.
Ook Mario Been, trainer van de Rotterdammers, ziet de spits graag komen. "Ik zou hem het komende half jaar graag in Rotterdam willen zien, bij Feyenoord of Excelsior", liet de oefenmeester eerder deze week in een interview weten.
Khizhnichenko speelt momenteel bij Lokomotiv Astana en werd eerder verhuurd aan Atyrau. Het is niet bekend hoeveel de club wil hebben voor de negentienjarige aanvaller en of Feyenoord dat bedrag kan betalen. Voor zijn komst naar Lokomotiv Astana was de jonge voorhoedespeler actief voor Vostok, een club uit Kazachstan.
Goed nieuws denk ik.. eerst een halfjaartje rijpen bij Exelsior en daarna klaar voor het echte werk bij Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een te groot risico wat mij betreft. Ik vind dat Feyenoord op dit moment alleen spelers moet vastleggen die meteen van waarde zijn. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
De nieuwe Koevermans alleen 12 jaar jonger, altijd proberen zou ik zeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 - 09:48 schreef MMM het volgende:Een te groot risico wat mij betreft. Ik vind dat Feyenoord op dit moment alleen spelers moet vastleggen die meteen van waarde zijn. Dat hangt er van af wat t kost. je moet wel aan de toekomst blijven werken, over 3 jaar spelers voor dat moment vast leggen is waarschijnlijk dan ook te duur, dan blijf je middelmaat aantrekken. |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Schijnbaar twijfelt men en in deze financiele situatie, bij twijfel niet doen. Probeer nu al voor volgend seizoen Koevermans vast te leggen, er komt salarisruimte door het einde contract van Tomasson en de Cler. Castaignons blijft volgend jaar waarschijnlijk ook nog en hopelijk is Cisse er volgend jaar ook weer bij. Laat van Beukering nog een jaartje extra blijven op basis van een prestatiecontract en dan heb je mijn inziens volgend seizoen een redelijke aanvals linie. Als Simon er volgend jaar dan ook bij kan zijn en een Cabral met een jaartje meer ervaring lijkt mij allemaal niet verkeerd om het zo te doen, maar ja wie ben ik? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 - 10:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat hangt er van af wat t kost. je moet wel aan de toekomst blijven werken, over 3 jaar spelers voor dat moment vast leggen is waarschijnlijk dan ook te duur, dan blijf je middelmaat aantrekken. Eens! Nu is zo'n speler nog haalbaar, als hij zich al bewezen heeft niet meer. Iig niet voor Feyenoord ... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
goeie speler....dat had ik al snel gezien |
|
|
|