|
|
verbrande harry
|
|
|
De spelersgroep van Ajax dreigt nog meer uitgedund te worden, want AC Milan heeft zijn pijlen gericht op Christian Eriksen
De Rossoneri zijn zeer onder de indruk zijn van de 18-jarige Deen, die begin december een geweldige wedstrijd speelde op bezoek in San Siro. De Italianen willen Eriksen in de zomer overnemen voor een bedrag van 11 miljoen euro.
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/48420/-11-miljoen-voor-eriksen-.html |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Eriksen wil het denk ik zelf niet doen, is nog lang niet uitgeleerd hier en hij heeft het hier ook naar zijn zin.. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Die blijft gewoon nog een paar jaar, geen twijfel mogelijk. Over spelers als Suarez en Vertonghen moeten we ons drukker maken denk ik. Die zijn klaar voor de stap. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Gaap... broodje aap..
showtime is een waardeloze site |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
mee eens,maar het verhaal komt officieel van sport 1... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Over drie jaar is hij drie keer zoveel waard |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En SPort1 is nog een vele grotere roddelsite wat betreft transfernieuws, en het feit dat AC Milan het zou willen, betekent niet dat het ook gebeurt, Ik wil ok wel eens wat, en dat gebeurt ook niet altijd. Eriksen blijft bij Ajax, anders had hij niet bihgetekend in de wetenschap dat hij toen al naar Arsenal had gekund, en Ajax gaat een talent, dat in potentie straks voor 30 miljoen verkocht zou kunnen worden, niet nu voor 11 miljoen verkopen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is overigens al bedsproken in een ander topic, over geruchten.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: roddels of gerucht kan gewoon besproken worden,ook al is het in een ander topic aangehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Weer een kwaliteits topic van harry! Geweldig. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien dat mensen dat sarcastisch bedoelen.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: mischien bedoel ik dat ook wel? |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
gelijk pakken zeg ik, wat heeft deze jongen nou gepresteerd? |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
el-loco, heb je de laatste wedstrijden niet gezien? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: jemig slechte ogen of zo...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
Weg met el-loco, heeft duidelijk geen verstand van ajax! Alsje niks nuttigs te zeggen hebt, zeg dan maar niks. |
|
|
|