|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Ik las dat vanochtend in de italiaanse krant,Napoli was op zoek naar een mideenvelder en hadden Leroy benadert maar hij heeft contact afgeslagen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Een miljoentje of 4/5 en strik eromheen, bedankt voor de bewezen diensten! |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: En wat halen we van die 4/5 mil. dan terug??? Klopt... helemaal geen reet, want er is geen geld. Gaan we beter presteren zonder Fer?? Nee.. alweer goed, want we hebben niet beter/zelfde niveau in de gelederen.
Dus lekker die strik aan je dame geven |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
nu een statement en voor 3 jaar bijtekenen |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Nee Fer heeft het het afgelopen jaar top gedaan en moet nog nadenken of hij nog bijtekent! Ik denk dat mokotjo niet minder is bv! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 - 17:51 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Ik las dat vanochtend in de italiaanse krant,Napoli was op zoek naar een mideenvelder en hadden Leroy benadert maar hij heeft contact afgeslagen. bist you italia? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Niet bijtekenen = OPROTTEN |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik las vanmiddag in Marca dat Napoli Fer evt een jaar bij Real Madrid had willen stallen, maar omdat Fer fan van Barca is heeft hij bedankt voor de eer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 - 19:11 schreef sevillana het volgende:ik las vanmiddag in Marca dat Napoli Fer evt een jaar bij Real Madrid had willen stallen, maar omdat Fer fan van Barca is heeft hij bedankt voor de eer logisch, dat doe je ook niet. Hij is niet gek natuurlijk. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
paco
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: had er geen knipoog bij vermeld, . . blijf 't namelijk heel vreemd vinden om te knipogen naar 't mannelijk geslacht, snappo? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
raket
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: had 't idee ja, . . maar dan nog, ben al een tijdje (redelijk) gelukkig getrouwd dus zit niet verlegen om 'n knipoog van jou |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof hier helemaal niets van.Wees eens eerlijk Fer is een talent (die moet oppassen dat het geen eeuwig talent wordt)Ik denk dat de zaakwaarnemer dit graag laat horen. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 11:34 schreef sevillana het volgende:[..] had 't idee ja, . . maar dan nog, ben al een tijdje (redelijk) gelukkig getrouwd dus zit niet verlegen om 'n knipoog van jou hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 15:19 schreef El Aanmeldi het volgende:[..] een knipoog betekent niets anders dan het bericht met een korreltje zout dienen te nemen toch? ik snap niet waarom je de betekenis in de relationele sferen zoekt. hap! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 - 19:11 schreef sevillana het volgende:ik las vanmiddag in Marca dat Napoli Fer evt een jaar bij Real Madrid had willen stallen, maar omdat Fer fan van Barca is heeft hij bedankt voor de eer eindelijk taal die ik ook begrijp! |
|
|
|