|
|
verbrande harry
|
|
|
Het schitterende punt dat Frank de Boer zwevend door de Turkse lucht tijdens het partijtje voettennis maakte, vergrootte het ontzag van zijn spelers. Toch stond de adembenemende actie vooral symbool voor de indrukwekkende actieve carrière van de 112-voudige international en niet voor zijn nieuwe rol als trainer. In Belek spreekt De Boer klare Ajax-taal, zonder omhaal van woorden. Het elftal zit nu op zestig procent van het Ajax-voetbal dat me voor ogen staat, zei de coach. Ik denk dat het nog twee maanden duurt voordat ik echt rustig op de bank zit.
De Boer sprak in het Cornelia Diamond Hotel van een voortreffelijke trainingsweek. "Qua organisatie, weer, veld en intensiteit. De spelers geven duidelijk aan te geloven in de huidige aanpak. En we gaan met zn allen één kant op. Het enthousiasme en fanatisme waren groot. Dat wordt versterkt doordat de spelers resultaat zien. Ze worden sterker en het positiespel gaat elke dag vooruit.
Het verschil met zijn aantreden, is al enorm. "De jongens hadden nauwelijks vertrouwen in hun eigen spel. Ze waren apathisch, gelaten, kozen eigenlijk altijd voor veiligheid en dat was on-Ajax. Er werd zonder initiatief van achteruit gespeeld, waardoor ze na een lange bal hoopten op een bevlieging van de spitsen. Normaal is dat je laatste redmiddel, als de tegenstander zo veel druk zet, dat je niet anders kunt. Dan is het lekker als er op de training vier van de vier lange ballen tot balverlies lijden. Dan beseffen ze dat ik gelijk heb. Overigens betekent dat niet dat Jol volgens hem ongelijk had. "Hij had een andere filosofie, maar was succesvol.
Ofschoon Ajax volgens De Boer nog niet is waar het hoort te zijn en de Amsterdammers met Feyenoord thuis, FC Utrecht uit, Telstar/NAC thuis (beker) en NAC uit een zwaar programma wacht, ziet hij niet op tegen de herstart van de competitie. "Waarom? Bij AC Milan en thuis van AZ win je ook niet zo maar even. Als we de weg die we zijn ingeslagen met zn allen goed oppakken, vind ik dat we voor het kampioenschap moeten gaan.
Tekst: De Telegraaf AjaxF-side.NL
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15090 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ach meen je dat nou tuuut tuuut,kijk is naar de tijd van posten |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Uuhm dat die van Remco eerder is?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onbelangrijk mensen, zit een minuutje tussen, dus waren tegelijk.......Kan niemand iets aan doen |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee dat die van mijn eerder is bedoel je kijken man whahahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 11:56 schreef remco k het volgende:Onbelangrijk mensen, zit een minuutje tussen, dus waren tegelijk.......Kan niemand iets aan doen ja precies kan niemand wat aan doen,haskopf dacht interesant te doen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Eehm deze is 11:49 en die andere is 11:48 Maar het is wel onzin idd, dus op z'n Joduh's gezegd : Sollie ;) Maar ik dacht ik zeg het gewoon, maar toen zag ik weer een minuutje later dat je al in het andere topic gepost had.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoezo dacht ik interessant te doen? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: hoezo door meteen dom te reageren en niet goed te kijken daarom... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoezo kijk ik niet goed? Als jij goed kijkt zie je dat bij dit topic 11:49 staat En als je naar het andere topic gaat staat er 11:48 Dus wie moet er hier nu beter kijken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 12:09 schreef Hasjkoph het volgende:Hoezo kijk ik niet goed? Als jij goed kijkt zie je dat bij dit topic 11:49 staat En als je naar het andere topic gaat staat er 11:48Dus wie moet er hier nu beter kijken? ach jongen het buskruit heb jij niet uitgevonden...helaas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je bent uitgeluld en je komt met deze reactie? Sjongejonge... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ik ga je het uitleggen lees dit goed;
kunnen we niet samen dat topic gelijk hebben aangemaakt(kijk naar de tijd) en dat remco net effe eerder was met posten.
uitgeluld een knappe jongen die dat voor elkaar krijgt...
ga rustig effe zitten en denk na voor je reageerd wees deze keer slim.
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dat is waar, maar zeg dat dan.. Je zegt alleen kijk naar de tijd van posten, en daarom denk ik dat je bedoelt dat jouw topic eerder is, en niet dat je bedoelde dat het niet uit maakt omdat het ongeveer gelijk is. Maar ik vind dat we hier te lang over door zeiken. Dus zullen we nu stoppen? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 12:20 schreef Hasjkoph het volgende:Dat is waar, maar zeg dat dan.. Je zegt alleen kijk naar de tijd van posten, en daarom denk ik dat je bedoelt dat jouw topic eerder is, en niet dat je bedoelde dat het niet uit maakt omdat het ongeveer gelijk is. Maar ik vind dat we hier te lang over door zeiken. Dus zullen we nu stoppen? ja hoor geen probleem,love is in the air haha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph