|
|
piet de paler
|
|
|
Bij RTV rijnmond (u weet wel de omroep die geen 60000 euri wil betalen voor uitzendrechten maar zegt feyenoord fan te zijn) wordt er beweerd dat Bruins Feyenoord gaat verlaten.Ik ben benieuwd hoe de Fans hierover denken.Ik weet het namelijk niet meer met deze jongen. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
t ging een tijdje beter, toen been net bij Feyenoord was. Maar daarna kakte t weer in. Denk wel dat hij kan voetballen. Maar bij Feyenoord heeft hij al genoeg kansen gehad om dat te bewijzen. Vond Hofs beter.. Hoewel Bruins ook wel eens mooie dingen gedaan heeft op t veld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
In potentie is het één van de beste voetballers die we hebben, de algehele malaise heeft echter ook zijn weerslag op hem. Hij is te afhankelijk van de spelers om hem heen. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jammer, goede speler, maar nooit echt laten zien wat hij in huis heeft. was desalniettemin eerste kwart van de competitie misschien wel de beste Feyenoorder, daarna weer ingezakt.
mocht hij echt vertrekken, wie gaat hem vervangen? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 12:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:jammer, goede speler, maar nooit echt laten zien wat hij in huis heeft. was desalniettemin eerste kwart van de competitie misschien wel de beste Feyenoorder, daarna weer ingezakt. mocht hij echt vertrekken, wie gaat hem vervangen? ik |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: hehehe Bij voorbaat al beter want dan weet ik zeker dat je niet verzaakt!talent (tuurlijk) dat zal wel maar verzaken en niet achter je man aanlopen en dat als middenvelder is een kwalijke zaak!en hij moet ook zorgen dat mensen meer achter hem aanlopen dan hoeft tie dat niet steeds bij andere te doen wat tie toch niet doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hij dan toch gaat heb ik het liever over het bedrag wat we er aan overhouden... Bruins bedankt!!!!Heb heus wel gezien dat je het in je hebt,helaas kwam het er niet vaak uit! |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
ik denk dat je dan een van de betere moet missen het is alleen jammer dat het er niet altijd uitkomt en dat nonchelante doet hem natuurlijk ook geen goed |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
van mij mag ie blijven, en . . . . . . wat hotjumper hierboven schrijft |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
mooi.. strik erom heen en weg.
we hebben betere middevelders als luigi |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 12:02 schreef hotjumper het volgende:In potentie is het één van de beste voetballers die we hebben, de algehele malaise heeft echter ook zijn weerslag op hem. Hij is te afhankelijk van de spelers om hem heen. +1 |
|
|
|
|
harryzuid
|
|
|
ik vind dat geen ramp dat hij weggaat hoop eigenlijk dat dit geen gerucht is ben hem liever kwijt dan rijk we moeten spelers hebben die willen of kunnen knokken in dat veld en dat heeft bruins niet vindt ik |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 12:02 schreef hotjumper het volgende:In potentie is het één van de beste voetballers die we hebben, de algehele malaise heeft echter ook zijn weerslag op hem. Hij is te afhankelijk van de spelers om hem heen. Precies. |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
kevin,10
|
|
|
mooie strik eromheen en voor het ontvangen bedrag haal je babovic terug klaar ! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
jammer dat het er nooit helemaal uitgekomen is bij Feyenoord, hoop dat we een leuk bedrag voor hem kunnen krijgen als hij weg gaat. Op zich hebben we genoeg middenvelders. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
Ik eet niet meer,slaap slecht(vaak eruit voor een bekertje water)heb nachtmerrie's,sta sinds dit bericht onder doktersbehandeling en slik de zwaarste medicijnen,ga scheiden,omdat ik m'n vrouw in elkaar hebt geslagen,omdat ze blij was dat bruins weg ging.Nee jongens na dit bericht is mijn wereld ingestort en leef ik in een hel. Ik hoop dat het nog goed komt,maar mijn wereld zal nooit meer hetzelfde zijn,weet die jongen van bruins wel wat die aanricht bij de meeste supporters? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Beetje flauw om hier een topic over te openen,,,,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Flikker nou eens op met die babbelvis ! die gozer had aleen inzet en praatjes maar heeft verder werkelijk niks betekend ! ja oke een prachtige voorzet van el Ahmadi afgemaak woehoe !
Haal dan een echte nummer 10 ! en niet zo'n halfbakken gozer als bruins die 1 op de 10 wedstrijden aardig presteerd ! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: in potentie of algemeen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk algemeen . . . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 17:47 schreef qwerto het volgende:[..] Flikker nou eens op met die babbelvis ! die gozer had aleen inzet en praatjes maar heeft verder werkelijk niks betekend ! ja oke een prachtige voorzet van el Ahmadi afgemaak woehoe ! Babovic heeft meer betekend dan Bruins in al die jaren. Je vergeet trouwens die wonderschone goal tegen FC Groningen, of je hebt die wedstrijd gemist. Kan ook.. |
|
|
|
|
Bram7200
|
|
|
Mooi strik erom en gelijk gaan brengen. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 18:52 schreef MMM het volgende:[..] Babovic heeft meer betekend dan Bruins in al die jaren. Je vergeet trouwens die wonderschone goal tegen FC Groningen, of je hebt die wedstrijd gemist. Kan ook.. okee 2 momenten Woehoe we hebben al tijden geen nummer 10 met stijl en klasse en overzicht/inzicht gehad en babbelvis had dat ook niet ! daarnaats zal die ons nu miljoenen kosten die je van Bruins zijn transfer never zal krijgen |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Is in potentie één van de beste spelers van de laatste jaren. maar je kunt je afvragen: A. Zit het bij die jongen wel goed zussen z'n oren? B. Wordt die jongen wel goed begeleid? Is niet bepaald het voorbeeld van werklust en daar ligt een schone taak voor de trainer. Helaas was Mario als speler nou ook niet bepaald het schoolvoorbeeld van werklust. Had toch ook veel meer uit zijn carriere kunnen halen. Misschien zou het een idee zijn hem één seizoen aan AZ te verhuren. Misschien dat we daar dan een jochie heen sturen en er een jaar clater een echte vent voor terug krijgen. Ik blijf er van overtuigd dat hij heel veel talent heeft. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 19:06 schreef qwerto het volgende:[..] okee 2 momenten Woehoe we hebben al tijden geen nummer 10 met stijl en klasse en overzicht/inzicht gehad en babbelvis had dat ook niet ! daarnaats zal die ons nu miljoenen kosten die je van Bruins zijn transfer never zal krijgen een van de laatste spelers die aan het bovenstaand profiel voldeed
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: weetje ik vind het best maar bruins voldoet daar ik in de verste verte niet van Mokotjo wel een beetje |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Mokotjo//held...ik denk beter dan luigi |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Zit in ieder geval meer potentie in om een betere voetballer te zijn/worden. Alleen Mokotjo op 10? Of doelde je daar niet op? |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 19:32 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Is in potentie één van de beste spelers van de laatste jaren. maar je kunt je afvragen: A. Zit het bij die jongen wel goed zussen z'n oren? B. Wordt die jongen wel goed begeleid? Is niet bepaald het voorbeeld van werklust en daar ligt een schone taak voor de trainer. Helaas was Mario als speler nou ook niet bepaald het schoolvoorbeeld van werklust. Had toch ook veel meer uit zijn carriere kunnen halen. Misschien zou het een idee zijn hem één seizoen aan AZ te verhuren. Misschien dat we daar dan een jochie heen sturen en er een jaar clater een echte vent voor terug krijgen. Ik blijf er van overtuigd dat hij heel veel talent heeft. Eens, behalve over het verhuren. Die gast heeft echt potentie maar het komt er maar zelden uit. Is een van de weinige die een bal echt lekker klaar kan leggen enz. Zonde om zo'n speler weg te doen. Anderzijds, hoelang moeten we wachten tot hij het echt laat zien. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 19:52 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zit in ieder geval meer potentie in om een betere voetballer te zijn/worden. Alleen Mokotjo op 10? Of doelde je daar niet op? nee dat niet... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 19:06 schreef qwerto het volgende:[..] okee 2 momenten Woehoe we hebben al tijden geen nummer 10 met stijl en klasse en overzicht/inzicht gehad en babbelvis had dat ook niet ! daarnaats zal die ons nu miljoenen kosten die je van Bruins zijn transfer never zal krijgen Hadden er meer kunnen zijn als hij vaker had gespeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: was babovic een 10 dan?lijkt mij sterk dus waar hebben we het dan over? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja maar had daar nooit gespeeld dus appels met bananen vergelijken toch.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ach t hele topic is gelul... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat dan weer wel. +1 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bruins///HELD!
Bab....///HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nog meer goed nieuws, make my day! |
|
|
|