|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Jol: 'Ik denk dat ik niet veel verkeerd heb gedaan' (AjaxF-side.nl)
|
|
|
bla bla bla
|
|
|
Wat vinden jullie hiervan? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ach hij deed het niet slecht maar op een gegeven moment miste ik het ajax spelletje wel... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Denk dat Jol het volste recht heeft om zo te reageren, want wat waren we blij met de huldiging in de ArenA met de bekerwinst op f-noord en op een punt na net geen kampioen! Die lul van een kesler heeft gewoon zijn mond voorbij gepraat en had dit nooit zo mogen brengen.
Ik vind dat Jol zich nog netjes weerd, ik had zeker veel meer over die keslul gezegd dan hij nu deed!
Jol, bedankt voor de fijne tijd, maar we hebben meer vertrouwen in Frank de Boer!
Respect aan Martin Jol evengoed! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Martin Jol is een goeie trainer, maar handelde niet naar het Ajax wat we voor ogen hebben. Op zijn manier heeft hij het uitstekend gedaan, maar ook hij ging op den duur de raarste dingen doen. De structuur moet gewoon veranderd worden. Alles moet Ajax-gezind zijn en handelen naar het Ajax-systeem. Er moet een sterke man boven de trainer komen, die de lange termijn in de gaten houd. Frank de Boer moet handelen naar de man boven hem, want Frank kan over 2 jaar weg zijn. Die man moet dus ontzettend veel verstand van voetbal hebben en weten wat AJAX nodig heeft, want Frank bezit die eigenschappen ook. Het is gebleken dat vd.Boog dat niet is, want hij haalde oudere spelers die Jol wilde hebben met het verhaal dat er nu geen eigen Jeugd voorhanden is. Hij wist een paar maanden geleden dus niet wat Ajax in principe in huis heeft en dat kan in mijn ogen niet.
Keje Molenaar zou uitermate geschikt zijn om vd.Boog op te volgen. Daaronder komt dus een Technisch Directeur, die ontzettend veel verstand heeft van het spelletje en weet wat er eventueel gehaald moet worden. Dit alles in samenspraak met Johan Cruijff. Keje, JC en de Boer zitten al op één lijn. De lijnen naar mekaar moeten korter en er moet niet teveel geluld worden. We moeten lullen over het geweldige spel van Ajax en de geweldige prestaties en dat krijg je doordat op het veld plezier de leidraad is. In de Ledenraad hoeven maar een man of 6 te zitten, want 6 sterke mensen komen snel tot een éénsgezinde en juiste oplossing. De directie en het bestuur moeten puur AJAX-bloed bezitten en puur handelen naar de VOETBALCLUB AJAX en niet naar het bedrijf Ajax. Wanneer alle geledingen bij Ajax warmte uitstraalt komen de prestaties en de Miljoenen vanzelf. Op lange termijn moet AJAX weg van de beurs, want die hele kutbeurs kweekt wrijving en daar is Ajax niet bij gebaat. AJAX FOREVER!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En weet je wat ik nog steeds niet snap? Dat mijn Ajax de tweede seizoenshelft van de vorige competite toch echt hartverwarmend voetbalde. En dat was ook onder Jol. Ik snap het werkelijk niet. Neemt niet weg dat ik blij ben met het opstappen van Jol, want het spel was op een zeker moment niet meer om aan te zien. Je zag het nadrukkelijk aan de spelers, zij hadden geen greintje zelfvertouwen meer en dat moet je een coach wel degelijk aanrekenen! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
afgelopen seizoen speelde AJAX inderdaad erg sterk onder Jol, helaas heeft het bestuur ervoor gezorgd dat mensen als Pantelic en Rommedahl weg gingen, waardoor AJAX plots onder Jol anders ging voetballen. Dus ik ben van mening dat Jol het inderdaad niet slecht heeft gedaan en dat een man als Kessler gewoon zijn mond moet houden. Mede het bestuur is verantwoordelijk dat Jol weg is gegaan, de een is er blij mee de ander niet. Natuurlijk ben ik ook blij met een man als De Boer die er nu staat, wil niet zeggen dat er nog een hoop moet veranderen binnen AJAX, met name bij het bestuur. Inderdaad moeten er mensen komen te zitten die AJAX kennen en liefhebben. Als ze met hun hart werken komt de rest vanzelf en ik ben ervan overtuigd dat De Boer het AJAX weer aan het voetballen krijg. Ik bedank Jol voor zijn bewezen diensten en wens hem veel succes in de toekomst. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
ben blij dat hij weg is suarez heeft heel de situatie verbloemd voor menner jol.Hij heeft domme mensen gehaald en bracht hele domme wissels toe die ik in het stadion af en toe niet kon begrijpen .hij speelde veel te angstig voetbal met een blok op het middenveld dat is in mij ogen geen ajax voetbal.En op het laatst was het helemaal niet meer om aan te zien lange bal naar voren en de spitsen moesten er wat mee doen ,sorry hoor maar met alle respeect ik ben blij dat we weer een beetje AMSTERDAMSE bravour gaan met dit ajax en deze trainer want ik denk dat dit de beste zet is geweest wat ajax nu doet |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 19:06 schreef gabri het volgende:ben blij dat hij weg is suarez heeft heel de situatie verbloemd voor menner jol.Hij heeft domme mensen gehaald en bracht hele domme wissels toe die ik in het stadion af en toe niet kon begrijpen .hij speelde veel te angstig voetbal met een blok op het middenveld dat is in mij ogen geen ajax voetbal.En op het laatst was het helemaal niet meer om aan te zien lange bal naar voren en de spitsen moesten er wat mee doen ,sorry hoor maar met alle respeect ik ben blij dat we weer een beetje AMSTERDAMSE bravour gaan met dit ajax en deze trainer want ik denk dat dit de beste zet is geweest wat ajax nu doet Zo zie ik het ook, het was geen Ajax voetbal. Het was survival voetbal met een wereldspits. Je zag het aan het begin van dit seizoen.. alle ballen naar voren alleen El Pistolero schoot niet met scherp. Als die 15x paal/lat-momenten in het goal waren terechtgekomen dan hadden we nu dik bovenaan gestaan met nog steeds hetzelfde gezeik. Frank is er en dat is veel beter. Eindelijk weer jeugd en geen gekut met oudere importspelers. Jol had maar 2 jaar om kampioen te worden, enige opdracht. Geen enkele opbouw elftal was vereist dus kocht hij maar raak.
Ik heb nu weer een sterk AJAX gevoel en dat is het belangrijkste. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jol heeft het naar zijn mogelijkheden en kwaliteiten prima gedaan, maar is zoals ik al vanaf zijn aanstellen zei, absoluut geen Ajax trainer, maar dat neemt niet weg dat het wel een goede trainer is, maar dus niet voor Ajax. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk dat jolletje de druk niet aan kon...TE bang was om te verliezen en daarom vast wilde houden aan de `zekerheidjes`die we hadden.....en als die dan niet presteerden dan durfde hij daar niets aan te doen man....hij is het grootste voorbeeld van een angsttrainer vind ik...zolang als het goed ging had hij geluk maar als er iets mis ging durfde hij gewoon niet in te grijpen......TE bang!!!! dus compleet GEEN AJAX trainer....want ajax is gewoon een klasse apart man,op elk nivo in de club!!!!!!Bij elke andere club zal hij het best goed doen,maar hij heeft totaal geen lef!!!!En dat wil ik in een trainer zien...Frank is op de goede weg hierin maar ook hij is er nog lang niet en wat frank op hem voor heeft is dat hij WEL de amsterdamse school kent....en WEL de amsterdamse bluf....Maar ik wil niet te vroeg juichen om frank want de weg is echt nog heel lang......Maar ik vertrouw in hem en dat is al heel wat man!!!!! de trots keert weer terug bij mij.....JODUH JODUH JODUH |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|