|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Frank de Boer wil gesprek met Van Basten (AjaxF-side.nl)
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Frank de Boer gaat mogelijk snel om tafel met Marco van Basten. De Boer is benieuwd hoe Van Basten zijn periode bij Ajax heeft beleefd. Dat zegt De Boer in een interview met Voetbal International: 'Een half jaar geleden wilde ik al graag met hem praten, maar door de drukte rond het WK kwam het er niet van. Ik ben benieuwd hoe hij alles ervaren heeft, wat hij achteraf gezien anders had willen doen. Dat lijkt me hartstikke interessant. Wat mij betreft gaat dat gesprek absoluut een keer plaatsvinden.' AjaxF-side.NL De Boer geeft in hetzelfde interview aan dat hij geen hoofdtrainer was geworden als hij net als Van Basten en Jol de hele technische portefeuille had gekregen: 'Absoluut niet. Dan had ik veel te veel op mijn bordje gekregen. Ik zie mezelf als voetbaltrainer, niet als een soort technisch directeur.' |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Zeer verstandige beslissing van Frank! De Boer weet wat ie wil en vraagt hulp, omdat hij zich nergens te groot voor voelt. FRANK DE BOER///////HELD |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Hij is leergierig, durft zich kwetsbaar op te stellen en weet wat zijn sterktes en zwaktes zijn. Ik hoop dat hij zo ambitieus en gedreven blijft, dan kan hij volgens mij een hele grote coach worden. Ik hoor hem alleen maar verstandige dingen zeggen. En het mooiste is, dat hij uitgaat van de eigen kracht en niet continu checkt of het gras van de buren groener is. Hij heeft geen zak met 10 miljoen euro nodig, hij laat gewoon een paar knapen uit de A1 doorstromen! Geweldig toch? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 13:47 schreef Harm de Graaf het volgende:Hij is leergierig, durft zich kwetsbaar op te stellen en weet wat zijn sterktes en zwaktes zijn. Ik hoop dat hij zo ambitieus en gedreven blijft, dan kan hij volgens mij een hele grote coach worden. Ik hoor hem alleen maar verstandige dingen zeggen. En het mooiste is, dat hij uitgaat van de eigen kracht en niet continu checkt of het gras van de buren groener is. Hij heeft geen zak met 10 miljoen euro nodig, hij laat gewoon een paar knapen uit de A1 doorstromen! Geweldig toch? Perfect verwoord Harm! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: inderdaad, had het niet beter kunnen doen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 13:47 schreef Harm de Graaf het volgende:Hij is leergierig, durft zich kwetsbaar op te stellen en weet wat zijn sterktes en zwaktes zijn. Ik hoop dat hij zo ambitieus en gedreven blijft, dan kan hij volgens mij een hele grote coach worden. Ik hoor hem alleen maar verstandige dingen zeggen. En het mooiste is, dat hij uitgaat van de eigen kracht en niet continu checkt of het gras van de buren groener is. Hij heeft geen zak met 10 miljoen euro nodig, hij laat gewoon een paar knapen uit de A1 doorstromen! Geweldig toch? Ik ben het geheel en al met je eens!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ook....met jullie....het begin is er.... |
|
|
|