BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Tomasson doet laatste poging om loopbaan nog te redden'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - zaterdag 15 januari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=134748

'Tomasson doet laatste poging om loopbaan nog te redden'

Zaterdag, 15 januari 2011 om 12:50

Jon Dahl Tomasson gaat spannende weken tegemoet. De aanvaller van Feyenoord zit al wekenlang in de lappenmand en gaat zes weken iedere dag met een speciaal apparaat krachttraining doen in het ziekenhuis. Daarna, of misschien zelfs tijdens die zes weken, wordt besloten of Tomasson zijn carrière nog kan voortzetten of niet. Dat meldt het regionale Megastad FM.

De 34-jarige Deen, die al eerder een punt zette achter zijn interlandcarrière en over een aflopend contract beschikt, staat al maandenlang aan de kant met een peesblessure. Tomasson zei enkele weken geleden nog goede hoop te hebben dat hij na de winterstop kan terugkeren, maar dit bleek niet haalbaar. Tomasson ging niet mee op trainingskamp naar Oman.

De clubleiding van Feyenoord vreest voor het einde van de loopbaan van de aanvaller, die er nog alles aan doet om dit te voorkomen. Tomasson speelde dit seizoen nog geen enkele wedstrijd voor Feyenoord: in de twee seizoenen hiervoor kwam hij tot 37 competitiewedstrijden. Met de duels van zijn eerste periode in Rotterdam meegeteld staat de teller op 159 competitieduels.
de flh
 de flh - zaterdag 15 januari 2011 - 14:32   quote  deeplink  
Nou daar gaat ie dan.. op hoop van zegen!!
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - zaterdag 15 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
voetbalzone is de site der fakeheid
De Spot
 De Spot - zaterdag 15 januari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Ook zo'n vage blessure net als Robben..op het WK vlammen..en je club in de steek laten..heb er geen goed woord voor over!
Los van dat we hem keihard nodig hebben.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 15 januari 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Hoop dat 'ie nog in actie kan komen. Uiteraard voor Feyenoord, maar ook voor hem zelf, in plaats van dat hij zonder nog een bal aan te raken zijn carrière moet afsluiten.
Vnny
 Vnny - zaterdag 15 januari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 14:46 schreef De Spot het volgende:
Ook zo'n vage blessure net als Robben..op het WK vlammen..en je club in de steek laten..heb er geen goed woord voor over!
Los van dat we hem keihard nodig hebben.
In de steek laten? Alsof je er iets aan kunt doen dat je geblesseerd bent, of moet hij geblesseerd spelen?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 januari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 14:46 schreef De Spot het volgende:
Ook zo'n vage blessure net als Robben..op het WK vlammen..en je club in de steek laten..heb er geen goed woord voor over!
Los van dat we hem keihard nodig hebben.
Robben ging toch voetballen terwijl hij al een blessure had, Jon Dahl liep de blessure op tijdens een wedstrijd op het wk. Is een wezelijk verschil
sevillana
 sevillana - zaterdag 15 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 15:24 schreef Bosifyable het volgende:
Hoop dat 'ie nog in actie kan komen. Uiteraard voor Feyenoord, maar ook voor hem zelf, in plaats van dat hij zonder nog een bal aan te raken zijn carrière moet afsluiten.
eens
qwerto
 qwerto - zaterdag 15 januari 2011 - 17:51   quote  deeplink  
nou anders haal je mido toch -.-

Nee Tomasson is gewoon onze beste aanvaller ! (mits fit) hij kan die jonies als 1 van de weinige leiden !

want we hebben nu vlaar die in z'n hele carriere 4 volledige seizoenen heeft gespeeld en Fer die gemiddeld 2 jaar ouder is dan de rest van de talenten !

Niet echt noemenswaardig of wel ?!
De Spot
 De Spot - zaterdag 15 januari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 15:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Robben ging toch voetballen terwijl hij al een blessure had, Jon Dahl liep de blessure op tijdens een wedstrijd op het wk. Is een wezelijk verschil
Eens maar wel opvallend dat ook Jon zolang eruit is...er speelt meer heb ik het idee...daarvoor was die ook geblesseerd maar op een wk kan het wel allemaal...die gozer valt al jaren van de ene in de andere blessure..heb je geen reet aan!!
Royaal
 Royaal - zaterdag 15 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 21:46 schreef De Spot het volgende:

[..]

Eens maar wel opvallend dat ook Jon zolang eruit is...er speelt meer heb ik het idee...daarvoor was die ook geblesseerd maar op een wk kan het wel allemaal...die gozer valt al jaren van de ene in de andere blessure..heb je geen reet aan!!
als er een iemand in de Feijenoord selectie van nu respect verdiend is hij het wel
dus snap niet waar je die diskrediet vandaan durft te halen
MMM
 MMM - zaterdag 15 januari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
JDT///HELD
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 15 januari 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 23:13 schreef MMM het volgende:
JDT///HELD
Eens.
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 23:13 schreef MMM het volgende:
JDT///HELD
Eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
een.s
De Spot
 De Spot - zondag 16 januari 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 21:50 schreef Royaal het volgende:

[..]

als er een iemand in de Feijenoord selectie van nu respect verdiend is hij het wel
dus snap niet waar je die diskrediet vandaan durft te halen
Ik zeg toch niet dat ik hem niet respecteer..zet alleen vraagtekens bij ze blessures..dat mag toch!!

Ik vind het gewoon stom van hem dat die er op het WK gewoon met die blessure heeft doorgespeeld...hij had er gelijk uit moeten gaan.
Wij hebben nu geen reet aan hem,juist hij had de gasten op de goede weg kunnen helpen..ik baal daar gewoon van.
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 12:11 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik hem niet respecteer..zet alleen vraagtekens bij ze blessures..dat mag toch!!

Ik vind het gewoon stom van hem dat die er op het WK gewoon met die blessure heeft doorgespeeld...hij had er gelijk uit moeten gaan.
Wij hebben nu geen reet aan hem,juist hij had de gasten op de goede weg kunnen helpen..ik baal daar gewoon van.
Denemarken had al drie keer gewisseld, omdat hij het karakter heeft waarom wij hem zo graag zien, liet hij zijn team niet in de steek.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 16 januari 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Dat onderwerp is al vaak zat aangesneden idd. Beetje onnodig.
De Spot
 De Spot - zondag 16 januari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 12:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Denemarken had al drie keer gewisseld, omdat hij het karakter heeft waarom wij hem zo graag zien, liet hij zijn team niet in de steek.
oke maar Feyenoord is er wel de dupe van...en betaalt zijn salaris..maar goed de discussie is al eerder geweest...laten we ons maar op de Jode gaan richten!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Het zou mooi zijn als Tomasson zou zeggen in investeer 1/2 van mijn salaris in de kas.liever zie ik hem weer voetballen.Maar soms lijkt het wel of de liefde altijd van een kant moet komen.En als het nu 1 speler was maar Cisse en fernandez zijn hetzelfde hoewel de laatste nog wat clementie heeft.Of wat te denken van Ronnie Vlaar heel lang geblesseerd geweest en nu twijfelen over bijtekenen.Ik dank dat ik in een andere wereld leef waar sommige werknemers vrijwillig inleveren om hun bedrijf draaiende te houden zonder ontslagen.maar ja ik ben maar een eenvoudige boerenlul die zondag naar zn cluppie ga (met heel veel mensen)en ik heb nog geld gestort ook.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 16:38 schreef piet de paler het volgende:
Het zou mooi zijn als Tomasson zou zeggen in investeer 1/2 van mijn salaris in de kas.liever zie ik hem weer voetballen.Maar soms lijkt het wel of de liefde altijd van een kant moet komen.En als het nu 1 speler was maar Cisse en fernandez zijn hetzelfde hoewel de laatste nog wat clementie heeft.Of wat te denken van Ronnie Vlaar heel lang geblesseerd geweest en nu twijfelen over bijtekenen.Ik dank dat ik in een andere wereld leef waar sommige werknemers vrijwillig inleveren om hun bedrijf draaiende te houden zonder ontslagen.maar ja ik ben maar een eenvoudige boerenlul die zondag naar zn cluppie ga (met heel veel mensen)en ik heb nog geld gestort ook.
Liever een eenvoudige boerenlul met moreel en mentaliteit dan een omhooggevallen boerenlul zonder die eigenschappen.
Milo
 Milo - maandag 17 januari 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Tomasson is nog 1 van de allerlaatste die als speler ajax haat tot op het bot!
Tomasson wat er ook gebeurd bedankt voor alles!
de flh
 de flh - maandag 17 januari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
Nog niet bedanken, dat doe je achteraf, zolang het tegendeel nog niet is bewezen ga ik er van uit dat het goed komt met hem. ook al is het tegen beter weten in.
fredje
 fredje - maandag 17 januari 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 12:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Denemarken had al drie keer gewisseld, omdat hij het karakter heeft waarom wij hem zo graag zien, liet hij zijn team niet in de steek.
En daar baal ik van. Als het de finale was kon er mee leven.
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 10:10 schreef Milo het volgende:
Tomasson is nog 1 van de allerlaatste die als speler ajax haat tot op het bot!
Tomasson wat er ook gebeurd bedankt voor alles!
Eens.
Quiroz
 Quiroz - maandag 17 januari 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Blijft een held!
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens.
+1
BRAYY
 BRAYY - maandag 17 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 - 14:46 schreef De Spot het volgende:
Ook zo'n vage blessure net als Robben..op het WK vlammen..en je club in de steek laten..heb er geen goed woord voor over!
Los van dat we hem keihard nodig hebben.
heeft tomasson geflamt op het wk? heb ik dan gemist zeker. feyenoord moet de deense bond aanklagen ze lieten tomasson gewoon staan omdat ze 3 x hadden gewisselt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
JDT > HELD.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Tomasson doet laatste poging om loopbaan nog te redden'









0.0070328