|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Ujpest heeft zojuist het bod geaccepteerd. Het zou gaan om een bedrag van 700.000 euro.
Zo las ik net op een hongarijse site.
Wat triest dachten we net nog een goede speler te hebben pikt die duitse club hem weg triest. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 22:46 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Ujpest heeft zojuist het bod geaccepteerd. Het zou gaan om een bedrag van 700.000 euro. Zo las ik net op een hongarijse site. Wat triest dachten we net nog een goede speler te hebben pikt die duitse club hem weg triest. Lulkoek... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
nog 2 topics en we zitten op de 6060 ,me geluksgetal? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: holywood ster zet zoetermeer op z`n kop? Ben jij sneller als het hart van Nederland Craven? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] holywood ster zet zoetermeer op z`n kop? Ben jij sneller als het hart van Nederland Craven? ??? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik weet het ook niet?komt zo in shownieuws.. Ik heb ook geen bron verders maar dat heeft feyenoord-rotterdam ook niet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Edit: Toch niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
volgens mijn vriend is het de hongaarse VI |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahaahahaha lekker colaaatje rum |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik weet het ook niet?komt zo in shownieuws.. Ik heb ook geen bron verders maar dat heeft feyenoord-rotterdam ook niet? owww..hmmm kijk geen shownieuws |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: antonio jouw vriend??zegt dat dan... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: obiku nagyon seretlek Feyenoord!!! zeg dat maar tegen je vriend! dat verstaat hij dan ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kevin baker was in zoetermeer haha,ik kijk ook niet maar hoor vanuit mijn rug(richting) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kiprich zou het met me eens zijn!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] kevin baker was in zoetermeer haha,ik kijk ook niet maar hoor vanuit mijn rug(richting) who the fuck is dat dan? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
PSV, Hoffenheim, beetje onderhandelen met Feyenoord..... druk mannetje, die zaakwaarnemer van Simon. Of gewoon weer het zoveelste belachelijke topic? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: moest bacon zijn haha
hoe zit het met de eerste feyenoord forum baby trouwens? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 22:46 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Ujpest heeft zojuist het bod geaccepteerd. Het zou gaan om een bedrag van 700.000 euro. Zo las ik net op een hongarijse site. Wat triest dachten we net nog een goede speler te hebben pikt die duitse club hem weg triest. Vraag me af waar jij elke keer dat 'grote' nieuws vandaan haalt. Er is nergens geen klote over te vinden..? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Punt voor jou.
Nja, jammer dan? Eerst afwachten tot het ook echt officieel is. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Zou weer een faal betekenen voor been en hakker en de directie |
|
|
|
|
DY
|
|
|
als ujpest een financieel gezonde club is... waarom zouden ze hem dan voor zo weinig verkopen? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: wattttttt dit meeen je niet |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Ach, over 4 jaar schittert hij bij Milan.. dan kunnen we met ze allen zeggen dat hij voor feyenoord heeft gespeeld! |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Jongens Beenhakker zag het zo goed dat andere het ook zagen zo triest voor ons |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
blijft nog effe afwachten. voor zover ik het begrijp is het meer een gerucht dan een voldongen feit. we zullen het wel zien. ik hoop dat Simon beseft dat ie bij Hoffenheim voorlopig iig geen basis gaat spelen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: laat gvd nog op zich wachten hahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zoals ik in een ander topic al zei, en waar ik al een beetje werd verbeterd, is die Simon zelf overtuigd naar welke club hij wil zodra hij in een volle Kuip heeft gespeeld.
Mocht hij deze week tekenen, volgende week tegen de Graafschap spelen en hij ziet die TiFo actie, wedden dat 'ie blijft! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Wat meen ik niet? ;) |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: haha al deze shit zou echt schande zijn als hij nu wordt weggekaapt |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
lol het enige wat ik krijg als ik intyp bij google: 'simon hoffenheim' is dit belachelijke topic van jou. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
als je via google.hu zoekt krijg je nog een paar sites waaronder de link eerder in dit topic.
EDIT die overigens diezelfde nemzeti sport als bron hebben. is dus de vraag, hoe betrouwbaar is dat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
ooh, die link was er ook al... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Google Chrome, mits je daarmee werkt, kan het ook primitief vertalen ;)
Maar inderdaad, mocht dit waar zijn.. Weer die Duitsers hè :P |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede zet weer van Been en Beenhakker |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
google ken ook vertalen sosrry |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Snelheid: 700 duizend euro bod hoffenheimi Simon Krisztiánért De Nationale Sport Informatie die kan zich goed voorstellen dat de Duitse voetbalcompetitie in Hoffenheimben Chris Simon zal zijn carrière voort te zetten. Újpest is 700 duizend euro werd een team plaats negende in de Bundesliga aangeboden. Dit bedrag is veel hoger dan wat eerder werd zeker een winnaar op de schijnbaar játékosért betalen voor Feyenoord. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Snelheid: 700 duizend euro bod hoffenheimi Simon Krisztiánért De Nationale Sport Informatie die kan zich goed voorstellen dat de Duitse voetbalcompetitie in Hoffenheimben Chris Simon zal zijn carrière voort te zetten. Újpest is 700 duizend euro werd een team plaats negende in de Bundesliga aangeboden. Dit bedrag is veel hoger dan wat eerder werd zeker een winnaar op de schijnbaar játékosért betalen voor Feyenoord. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
maar het is een bod dat nog niet is geaccepteerd? |
|
|
|