|
|
Royaal
|
|
|
quote: ik hoop het man anders shit man |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Hoe is het in vredesnaam weer mogelijk. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Hier kan Been / Beenhakker toch ook niets aan doen indien dit waar blijkt te zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lopen gewoon weer te treuzelen, tsja dan loop je het risico dat hij naar een andere club gaat.. Wat een slappe teringzooi is het toch ook bij Feyenoord.. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
jah precies er staat dat de nationale sport informatie zich goed kan 'voorstellen' of het is slecht vertaald en ze bedoel iets anders of het is een schijtbericht. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: hebben ze daar ook die neppe bromsnor :-D |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 00:16 schreef MMM het volgende:[..] Lopen gewoon weer te treuzelen, tsja dan loop je het risico dat hij naar een andere club gaat.. Wat een slappe teringzooi is het toch ook bij Feyenoord.. Tegen meer geld moet je altijd afleggen. Te prematuur om getreuzel van de club te verwijten. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Helaas kunnen ze er deze keer niet veel aan doen, als de ene meer geld bied en qua salaris is het daar beter dan heb je niks te vertellen, dan kan je wel zo'n mooie club zijn wat Simon zo mooi zei, maar dan is het wel een geldwolf.. en 700.000 euro, tja als dat waar is dan is het gewoon K u T !! Feyenoord kan en mag op dit moment niks van de KNJB, alleen huren..
Ik zeg, leuk gescout voor andere clubs ... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 00:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tegen meer geld moet je altijd afleggen. Te prematuur om getreuzel van de club te verwijten. Helemaal juist!!!!!!!! |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
ok nu weet ik het 1 van jullie is webmaster van fr fanatic welke van jullie??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond het al te lang duren...Mogelijk is Feyenoord mis/gebruikt om die jongen in de kijkert te laten komen om daarmee de prijs omhoog te drijven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 00:32 schreef FR-Henk het volgende:Vond het al te lang duren...Mogelijk is Feyenoord mis/gebruikt om die jongen in de kijkert te laten komen om daarmee de prijs omhoog te drijven. zou wel eens heel dicht bij de waarheid kunnen liggen |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 00:32 schreef FR-Henk het volgende:Vond het al te lang duren...Mogelijk is Feyenoord mis/gebruikt om die jongen in de kijkert te laten komen om daarmee de prijs omhoog te drijven. Dit moet je toch van te voren weten af te bakenen door duidelijke afspraken op papier te zetten. Ik heb dus nog goede hoop dat het goed komt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 00:30 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:ok nu weet ik het 1 van jullie is webmaster van fr fanatic welke van jullie??? Maakt dat iets uit? :P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 00:36 schreef Nibke het volgende:[..] Dit moet je toch van te voren weten af te bakenen door duidelijke afspraken op papier te zetten. Ik heb dus nog goede hoop dat het goed komt. Ik ook, maar... Waarom zou een club (Ujpest) met zo'n jong talent, in zee gaan met een club (wij) die geen cent te makken heeft? Vond het van de start allemaal wat vreemd. Nogmaals, het riekt naar bedrog...Feyenoord is gebruikt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 00:36 schreef Nibke het volgende:[..] Dit moet je toch van te voren weten af te bakenen door duidelijke afspraken op papier te zetten. Ik heb dus nog goede hoop dat het goed komt. denk dat Feyenoord niet de club is die de regels bepaalt in deze, je kunt natuurlijk heel veel op papier zetten maar dan zal de andere partij toch ook moeten tekenen voor accoord |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 00:45 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik ook, maar... Waarom zou een club (Ujpest) met zo'n jong talent, in zee gaan met een club (wij) die geen cent te makken heeft? Vond het van de start allemaal wat vreemd. Nogmaals, het riekt naar bedrog...Feyenoord is gebruikt. Zou maar zo kunnen. We kopen hem gewoon zelf.(VvF) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha. met SSF hebben we al 750.000 opgehaald dus we kunnen hoffenheim overtreffen;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 00:16 schreef MMM het volgende:[..] Lopen gewoon weer te treuzelen, tsja dan loop je het risico dat hij naar een andere club gaat.. Wat een slappe teringzooi is het toch ook bij Feyenoord.. Kwel jezelf niet langer zou ik zeggen en kies een andere club joh. Eentje waar alles WEL goed is en de spelers er wel iets van kunnen! |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Waarom niet meteen doorgepakt toen al direct bleek dat die jongen een aanwinst zou zijn. Maar nee, Gudde wilde, dat schrijft hij zelf, het onderste uit de kan hebben.De sportieve kant van de zaak interesseerde hem geen moer, het ging hem om een eventuele latere doorverkoop. En weer staat Feyenoord gigantisch voor lul. Wanneer wordt die Gudde nu eindelijk het Maasgebouw uitgetrapt!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 10:35 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Waarom niet meteen doorgepakt toen al direct bleek dat die jongen een aanwinst zou zijn. Maar nee, Gudde wilde, dat schrijft hij zelf, het onderste uit de kan hebben.De sportieve kant van de zaak interesseerde hem geen moer, het ging hem om een eventuele latere doorverkoop. En weer staat Feyenoord gigantisch voor lul. Wanneer wordt die Gudde nu eindelijk het Maasgebouw uitgetrapt!! gudde doet wat ie moet doen. hij kan niets! er is niets. had jij het beter gedaan met de mogelijkheden die er zijn? of ieder ander? |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ben je lekker mee klerezooi, hebben ze eindelijk iemand die feyenoord waardig is wachten ze te lang! Prutsters |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Al die clubs in het buitenland kunnen schulden maken(man.u 800 miljoen/Liverpool 400 miljoen) en als gvd Feyenoord 30 miljoen rood staan grijpt de knjb in. te triest voor woorden! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 - 22:46 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Ujpest heeft zojuist het bod geaccepteerd. Het zou gaan om een bedrag van 700.000 euro. Zo las ik net op een hongarijse site. Wat triest dachten we net nog een goede speler te hebben pikt die duitse club hem weg triest. Gvd!!!Je heb toch gelijk !!!! Dat krijg je ervan als je met een pareltje in de media showt en de hele wereld laten weten hoe goed en gekoop dat pareltje wel niet is!!! Laat de rest van de wereld ook maar weten dat je geen geld heb eigenlijk voor dat pareltje en dat je die waarschijnlijk voor weinig kan gaan ophalen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Op de site van hoffenheim staat nog niks |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op headliner stond gisteren ook nog niks.. Maar idd er is misschien niks aan de hand.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Er wordt iets genoemd op de geruchtenpagina, maar daar staat Hoffenheim niet bij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: heel moffrika zit opeens achter Simon aan !!!
Volgens de Hongaarse voetbalsite nemzetisport.hu is er serieuze interesse voor de verdiensten van Krisztián Simon uit Duitsland. Hoffenheim zou 700.000 euro overhebben voor de speler die momenteel meetraint met de selectie van Feyenoord. Deze interesse kan er mogelijk voor zorgen dat de transfer van de Hongaar naar Feyenoord afketst.
Újpest FC zou 15% van de tranferrechten behouden indien de speler naar Hoffenheim vertrekt. Ook Werder Bremen, Eintracht Frankfurt, Hertha BSC en VFB Stuttgart willen de buitenspeler graag inlijven. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
Dus Feyenoord zorgen dat hij vandaag nog tekent |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Hij gaat niet naar Hoffenheim of een andere club dan Feyenoord joh. Die gozer begint te wennen aan Feyenoord, is meegegaan naar Oman. Hij moet meer lef hebben dan wie dan ook om opeens z´n krabbel onder een Duits contract te zetten. Woensdag scoort ie gewoon 3x tegen 020
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door finsend -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik las laatst iets over dat Ujpest 50% van de transfer rechten wilde hebben als hij bij Feyenoord doorverkocht zou worden. Feyenoord zou 10% genoeg vinden, werd vermeld in dat artikel dan.
Waarom zakt Ujpest nu 35% en had Feyenoord niet 10% kunnen stijgen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Omdat Hoffenheim 7 ton betaald. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
ze slapen straks weer bij feyenoord als ie naar een andere club gaat |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
er is bij feyenoord nog niets veranderd hebben ze een goed speler duurt het allemaal weer veel te lang zoals altijd dus ze leren het nooit stelletje amateurs zijn het allemaal |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
het zal nooit een topclub worden het is nog net zo zootje als jaren geleden beloven maar niks doen maak er maar fc rotterdam van samen met sparta en exselsior misschien wordt het dan nog wat maar zo niet |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 11:46 schreef jo3h het volgende:het zal nooit een topclub worden het is nog net zo zootje als jaren geleden beloven maar niks doen maak er maar fc rotterdam van samen met sparta en exselsior misschien wordt het dan nog wat maar zo niet flikkert op... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 11:46 schreef jo3h het volgende:het zal nooit een topclub worden het is nog net zo zootje als jaren geleden beloven maar niks doen maak er maar fc rotterdam van samen met sparta en exselsior misschien wordt het dan nog wat maar zo niet What..?! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 11:42 schreef jo3h het volgende:er is bij feyenoord nog niets veranderd hebben ze een goed speler duurt het allemaal weer veel te lang zoals altijd dus ze leren het nooit stelletje amateurs zijn het allemaal Beetje jammer hè? |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
als dit waar is wat ik lees dan hoop ik dat hij daar gelijk een blessure oploopt en voor de rest van dit jaaaaaar 11 maanden dus niet meer kan voetballen maar wat wil simon nou zelf dat teld volgens mij en als dat duitsland is dan hoop ik op die blessure zou een rotstreek zijn van hem feyenoord aan het lijntje houden en dan snel bij een andere club tekenen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ook ergens wel logisch, maar Hoffenheim staat 9e in de Bundesliga, wij dan wel 13e in de Eredivisie, maar denk dat 'ie bij ons beter tot zijn recht zal/kan komen.
Neem aan dat 'ie binnen een paar wedstrijden op een basisplaats kan rekenen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat denk ik ook wel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Daarom, al weet ik natuurlijk niet hoe dat precies bij Hoffenheim geregeld zal worden. Of welke van die andere Duitse clubs geïnteresseerd zijn.. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
welnee waarom zat Pim Blokland ook in Oman? Die gaat komen let maar op. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Simon komt gewoon naar de Kuip let maar op. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Die dikke van Noordwijf had gewoon die sultan een x in zn kont moeten nemen... die geeft 20miljoen per dag uit.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Thank you, for your constructive crticism.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben dan eerder bang dat Van Noortwijk moet betalen... |
|
|
|
|
geert1908
|
|
|
staat nog niets op site van hoffenheim maar waar rook is is vuur dus gaat niet naar feijenoord , waar ik al bang voor was ( duurt te lang )en zal over 3 jaar voor 10 -15 milj of meer verkocht worden aan een topclub en dan lopen we weer veel geld mis zoals wel vaker gebeurd !!!!! wanneer worden ze in het maasgebouw een x wakker |
|
|
|