|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond het al te lang duren...Mogelijk is Feyenoord mis/gebruikt om die jongen in de kijkert te laten komen om daarmee de prijs omhoog te drijven.
Waarom zou een club (Ujpest) met zo'n jong talent, in zee gaan met een club (wij) die geen cent te makken heeft? Vond het van de start allemaal wat vreemd. Nogmaals, het riekt naar bedrog...Feyenoord is gebruikt.
Hierboven twee eerdere quotes mijnerzijds.
Waarom?
Omdat meteen -lekker opportunistisch- Feyenoord door sommigen verantwoordelijk wordt gesteld. Is gelul vooraf!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 13:45 schreef geert1908 het volgende:staat nog niets op site van hoffenheim maar waar rook is is vuur dus gaat niet naar feijenoord , waar ik al bang voor was ( duurt te lang )en zal over 3 jaar voor 10 -15 milj of meer verkocht worden aan een topclub en dan lopen we weer veel geld mis zoals wel vaker gebeurd !!!!! wanneer worden ze in het maasgebouw een x wakker als de kas weer redelijk gevuld is misschien? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: feyenoord wist toch dat de speler geld zou kosten? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: eens, maar denk wel dat je positie wat beter is als er gewoon geld beschikbaar is ipv in een positie te verkeren waarin allerlei constructies aangewend moeten worden om uiteindelijk toch een doel te bereiken |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
jongens leg je er gewoon bij neer dat hij niet komt kan het alleen maar meevallen als hij wel kom zonder geld kan je kan je nu eenmaal niet shoppen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 14:14 schreef sevillana het volgende:[..] eens, maar denk wel dat je positie wat beter is als er gewoon geld beschikbaar is ipv in een positie te verkeren waarin allerlei constructies aangewend moeten worden om uiteindelijk toch een doel te bereiken Tuurlijk maar als je ziet hoe feyenoord zijn kwaliteiten zo ophemeld, tsjaa dan wek je interesse.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het is natuurlijk lastig zaken doen, als straks bij een transfer een groot deel van het geld naar een eerdere club gaat, blijft de slechte financiële langer in stand. Die afweging moet je natuurlijk altijd blijven maken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 14:19 schreef craven het volgende:[..] Tuurlijk maar als je ziet hoe feyenoord zijn kwaliteiten zo ophemeld, tsjaa dan wek je interesse.... kweenie, . . denk dat 't misschien toch meer te maken heeft met wat de media er van maakt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 15:06 schreef sevillana het volgende:[..] kweenie, . . denk dat 't misschien toch meer te maken heeft met wat de media er van maakt Zeker weten. En waarom zou Ujpest er daar bovenop niet in meewerken om zo gozert bij andere clubs te prijzen? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Nou ja dan komt ie niet. We zijn echt niet afhankelijk van een 19-jarig Hongaars knulletje dat in 2 oefenwedstrijden tegen een eerste-divisieclub en een regionaal elftal van Oman 2 doelpuntjes gemaakt heeft hoor. Als tie wel komt is het leuk en dan hopen we dat het écht een goede is/word en als tie niet komt komt er volgend seizoen wel weer een nieuwe God bij...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door Marco12345 -- |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
marco dat zeg je nu maar als je uitblinker bent in een oefen duel en onze zogenaamde goed voetballers bakken er geen klote van dat zegt genoeg ajax-feyenoord word gewoon weer een schiettent |
|
|
|
|
Sanchos Diego
|
|
|
Die andere clubs hebben niet voor niets intresse.. moet dus wel een jongen zijn waar je wat aan hebt.. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Feyenoord wil Krisztián Simon graag vastleggen en bracht deze week via directeur Eric Gudde naar buiten dat er met Ujpest reeds een akkoord bereikt is over de voorwaarden van een transfer. Mario Been hoopt ten zeerste de indrukwekkende proefspeler uit Hongarije daadwerkelijk aan de slag kan bij Feyenoord. Hij is nog steeds geen Feyenoorder. We hopen wel dat het voor maandag 24.00 uur gaat gebeuren, zegt Been licht zorgelijk tegen Radio Rijnmond. Anders is hij niet speelgerechtigd in de Klassieker tegen Ajax. Leo Beenhakker en zijn mensen zijn er heel hard mee bezig. Hopen dat het op tijd rondkomt, aldus Been. Simon zal tot het einde van het seizoen gehuurd worden van Ujpest, de huidige nummer zestien van de Hongaarse competitie.
Hopelijk is het slechts een gerucht. Gudde bracht al naar buiten dat er overeenstemming was. Dan moet je toch zeker zijn van je zaak, lijkt mij. |
|
|
|
|
Sanchos Diego
|
|
|
Ik heb niets op de feyenoord site gelezen... En ook niet het intervieuw gezien waar het vertelt werd.. Dus of Gudde het echt gezegd heeft??? Ik betwijfel het.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 15:31 schreef vakkieQkeleku het volgende:Feyenoord wil Krisztián Simon graag vastleggen en bracht deze week via directeur Eric Gudde naar buiten dat er met Ujpest reeds een akkoord bereikt is over de voorwaarden van een transfer. Mario Been hoopt ten zeerste de indrukwekkende proefspeler uit Hongarije daadwerkelijk aan de slag kan bij Feyenoord. Hij is nog steeds geen Feyenoorder. We hopen wel dat het voor maandag 24.00 uur gaat gebeuren, zegt Been licht zorgelijk tegen Radio Rijnmond. Anders is hij niet speelgerechtigd in de Klassieker tegen Ajax. Leo Beenhakker en zijn mensen zijn er heel hard mee bezig. Hopen dat het op tijd rondkomt, aldus Been. Simon zal tot het einde van het seizoen gehuurd worden van Ujpest, de huidige nummer zestien van de Hongaarse competitie. Hopelijk is het slechts een gerucht. Gudde bracht al naar buiten dat er overeenstemming was. Dan moet je toch zeker zijn van je zaak, lijkt mij. tsja, leuk dat Gudde dit heeft verkondigd en ik besef dat een mondeling accoord ook rechtsgeldig kan zijn, maar zo lang er nog geen handtekeningen op papier staan kan het nog alle kanten op met dit verhaal |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
cudde lult al jaren uit zijn vette nek hij liegt en bedriegd iedereen en niemand heeft het in de gaten hij moet eens duidelijk zijn en zeggen hij komt niet lekker de supporters rustig houden met dat gelul |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 15:45 schreef jo3h het volgende:cudde lult al jaren uit zijn vette nek hij liegt en bedriegd iedereen en niemand heeft het in de gaten hij moet eens duidelijk zijn en zeggen hij komt niet lekker de supporters rustig houden met dat gelul Nou dit vind ik zelfs te ver gaan.Had in het begin ook moeite met hem,maar hoor van heel veel mensen,dat die z'n stinkende best doen en de vrienden van feyenoord zijn ook zeer tevreden over hem.Wie moet het dan gaan doen volgens jou? |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
ik bedoel dat hij zegt het is rond met zijn club maar dat is dus niet waar je moet pas wat naar buiten brengen als het rond is maar nu duiken alle duitse clubs op simon het duurt te lang net als altijd hak eens knopen door duidelijk graag |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Zijn we er dan toch weer ingetuind? |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 15:50 schreef jo3h het volgende:ik bedoel dat hij zegt het is rond met zijn club maar dat is dus niet waar je moet pas wat naar buiten brengen als het rond is maar nu duiken alle duitse clubs op simon het duurt te lang net als altijd hak eens knopen door duidelijk graag Daar heb je zeker wel een punt.Er is teveel aandacht aan die gozer besteed.Maar dat komt natuurlijk ook door de media en dat die twee keer scoort.Maar van het bestuur hadden ze zeker eventjes de mond moeten houden,totdat het echt rond was geweest.Nu zijn er teveel slapende honden wakker geworden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 16:04 schreef raket het volgende:[..] Daar heb je zeker wel een punt.Er is teveel aandacht aan die gozer besteed.Maar dat komt natuurlijk ook door de media en dat die twee keer scoort.Maar van het bestuur hadden ze zeker eventjes de mond moeten houden,totdat het echt rond was geweest.Nu zijn er teveel slapende honden wakker geworden. De clubs waren wel rond over verhuur, denk ik, nog niet rond was de koop door Feyenoord op langere termijn. En vooral het perecentage voor Ujpest bij doorverkoop. En er was nog een tussenpersoon die roet in het eten gooide, makelaar van Simon mogelijk? |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Simon tekent gewoon maandag een contract bij ons !!
Krisztian Simon tekent maandag een contract bij Feyenoord. De Rotterdammers huren de Hongaarse aanvaller voor een half jaar van het Hongaarse Ujpest TE. Dat bevestigde trainer Mario Been tegenover RTV Rijnmond. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 15:47 schreef raket het volgende:[..] Nou dit vind ik zelfs te ver gaan.Had in het begin ook moeite met hem,maar hoor van heel veel mensen,dat die z'n stinkende best doen en de vrienden van feyenoord zijn ook zeer tevreden over hem.Wie moet het dan gaan doen volgens jou? Eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 15:45 schreef jo3h het volgende:cudde lult al jaren uit zijn vette nek hij liegt en bedriegd iedereen en niemand heeft het in de gaten hij moet eens duidelijk zijn en zeggen hij komt niet lekker de supporters rustig houden met dat gelul Gsa je nou morgen je excuses bij Gudde aanbieden? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Gudde heeft misschien een aantal foutjes gemaakt zoals bij de Guzman.. maar voor de rest is het een goede man.. Weet wat bezuinigen is! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 18:30 schreef Xapter het volgende:[..] Gudde heeft misschien een aantal foutjes gemaakt zoals bij de Guzman.. maar voor de rest is het een goede man.. Weet wat bezuinigen is! Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hij komt hij komt die kleine simon komt. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
had ik al gezegt dat hij wel komt en ook dat hij tegen die neusen 2x zou scoren en casje 1x het wordt dus 2-3 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
en tegen de graafschap 4-1 we komen in dat linker rijtje op plaats 7 |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
en we pakken die laatste plaats voor uefa cup voetbal voor aankomend jaar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Bem jij de voetbal-fluisteraar? |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
na volgend seizoen zijn de schulden opgelost let maar op |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk wel dat met Swerts achterin en deze jongen voor in,er misschien wat gaat gebeuren (alleen niet tegen de neuzen) Al is het alleen de frisse wind die er doorheen gaat waaien (oman moet je vergeten) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Deze uitspraak is niet echt gewaagd, maar wel mooi. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
nee dat niet maar ik volg feyenoord al zo lang ik heb de wedstrijd fc utrecht- feyenoord ook gezien maar dan nog met onze coen erin geweldig was hij ik was toen ongeveer 10 jaar |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
vergeet niet welke club het eerst voor nederland de europa cup 1 en de wereldbeker binne haalde oke het komt allemaal goed |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 20:56 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:vergeet niet welke club het eerst voor nederland de europa cup 1 en de wereldbeker binne haalde oke het komt allemaal goed is idd wel typisch een uitspraak voor de voetbal-fluisteraar, . . maar uh . . . ik zie het verband even niet met Simon?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het komt ook goed, maar het maakt het zo leuk dat het stap voor stap beter wordt. Die weg, die maakt het zo boeiend. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:Ik denk wel dat met Swerts achterin en deze jongen voor in,er misschien wat gaat gebeuren (alleen niet tegen de neuzen) Al is het alleen de frisse wind die er doorheen gaat waaien (oman moet je vergeten) juist wel tegen die neuzen mooier kan het toch niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 20:57 schreef sevillana het volgende:[..] is idd wel typisch een uitspraak voor de voetbal-fluisteraar, . . maar uh . . . ik zie het verband even niet met Simon? dat feyenoord met simon een grote stap vooruit doet naar boven en dan volgt de rest vanzelf schuld vrij worden en weer van de partij is in het uefa cup voetbal en dan weer naar de top van europa binnen een aantal jaren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 januari 2011 - 21:58 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:[..] dat feyenoord met simon een grote stap vooruit doet naar boven en dan volgt de rest vanzelf schuld vrij worden en weer van de partij is in het uefa cup voetbal en dan weer naar de top van europa binnen een aantal jaren leest goed . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BREAKING news. Hij gaat niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
En over twee jaar gaat ie naar Arsenal. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En we stoppen hem niet in een talentpool, dat zou ook wel weer eens aardig zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus alle NIEUWE spelers worden niet automatisch gehypotheekt? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Laten we het hopen, het zou prettig zijn als Feyenoord weer van Feyenoord is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah.. dr zitten nog wel wat investeerders nu he... |
|
|
|