BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Over enkele uren tekent Luc bij Inter :(

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Hoe zit t nu met zn contract eigenlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 08:32 schreef KKL het volgende:
Arsenal...is nu 'plotseling' in beeld dus zou het mij niets verbazen dat Luc niet naar Inter gaat
Niet zo plotseling, is al een aantal weken gaande.
FR-Han
 FR-Han - maandag 17 januari 2011 - 09:43   quote  deeplink  
toch is er op de asenal site niets te vinden. of ik zit op de verkeerde site. maar een voetbalclub met zo,n kanonnetje en de naam arsenal zou toch de echte moeten zijn
Vnny
 Vnny - maandag 17 januari 2011 - 10:26   quote  deeplink  
duren wel lang die enkele uren zeg...
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - maandag 17 januari 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Er zal toch eerst een bod moeten komen voordat er over de voorwaarden gesproken gaat worden.
Luc + zaakwaarnemer hebben in ieder geval aangegeven hoe zij erin staan (voorkeur om nog een 1,5 jaar bij Feyenoord te blijven). Ik denk zelf dat Inter ook een voorkeur zal hebben om Luc nog bij een minder sterke competitie te stallen en zich verder te laten ontwikkelen. Hij is nog niet klaar voor de serie A.
Rustig afwachten maar!
JanM
 JanM - maandag 17 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 21:59 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, laat ook maar ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Lange uren trouwens.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 17 januari 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:50 schreef Feyenoord-ultras het volgende:

[..]

Als die niet klaar voor zou zijn, vind ik dat hij gewoon in Rotterdam moet blijven en
niks moet tekenen.

Voor de mense die t willen lezen, ik heb t bericht over luc vertaalt en online gezet op http://www.feyenoord-ultras.nl/files/news.php
Geef die jongen is ongelijk. Hij kan daar trainen met de beste spelers ter wereld en krijgt waarschijnlijk 2-3 keer zoveel betaald. Hij kan ook binnenkort een zware belssure krijgen en zijn zijn kansen verkeken. Als zo'n wagen langsrijdt moet je wel gek zijn om daar niet op te stappen. Echte clubliefde in de mate dat je nergens anders wilt spelen is met Moulijn heengegaan, dat is de realiteit. We kunnen er erg boos over worden of het accepteren. In elk geval is het de harde waarheid.
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 11:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Ach, laat ook maar ...
Doe dat bij elke post!
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - maandag 17 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
http://www.calcioa.it/calciomercato-inter/calciomercato-inter-luc-castaignos-si-fa-male-ma-non-e-grave.html
ik vertrouwde die website maar die liet mij in de steek
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Feyenoord krijgt één miljoen voor spits Castaignos'
18/01/2011 11:04

Internazionale heeft het eerste serieuze bod nog niet richting Rotterdam gefaxt, maar iedereen gaat er van uit dat de transfer van Luc Castaignos wel in orde komt.

Feyenoord lichtte weliswaar de optie voor nog twee jaar in het contract van de jonge aanvaller, maar die clausule is niet rechtsgeldig. Castaignos tekende toen hij vijftien was en op die leeftijd mogen clubs spelers niet langer dan drie jaar vastleggen.

De jonge spits gunt Feyenoord nu een transfersom, maar eist in ruil wel redelijkheid. Feyenoord wil vijf miljoen, Inter biedt drie, zodat de uiteindelijke deal waarschijnlijk op vier miljoen wordt rondgemaakt.

Feyenoord krijgt daarvan 25 procent, de rest gaat naar de investeerders van de Talent Pool waarvan Castaignos deel uit maakt. 'We wachten op Inter', aldus Arie Treffers, zaakwaarnemer van de jonge spits tegen Voetbal International. 'Maar we gaan er nog steeds van uit dat alles in orde komt.'
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 januari 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:26 schreef craven het volgende:
Feyenoord krijgt één miljoen voor spits Castaignos'
18/01/2011 11:04

Internazionale heeft het eerste serieuze bod nog niet richting Rotterdam gefaxt, maar iedereen gaat er van uit dat de transfer van Luc Castaignos wel in orde komt.

Feyenoord lichtte weliswaar de optie voor nog twee jaar in het contract van de jonge aanvaller, maar die clausule is niet rechtsgeldig. Castaignos tekende toen hij vijftien was en op die leeftijd mogen clubs spelers niet langer dan drie jaar vastleggen.

De jonge spits gunt Feyenoord nu een transfersom, maar eist in ruil wel redelijkheid. Feyenoord wil vijf miljoen, Inter biedt drie, zodat de uiteindelijke deal waarschijnlijk op vier miljoen wordt rondgemaakt.

Feyenoord krijgt daarvan 25 procent, de rest gaat naar de investeerders van de Talent Pool waarvan Castaignos deel uit maakt. 'We wachten op Inter', aldus Arie Treffers, zaakwaarnemer van de jonge spits tegen Voetbal International. 'Maar we gaan er nog steeds van uit dat alles in orde komt.'
meer krijgen we er toch niet voor.
JanM
 JanM - dinsdag 18 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Doe dat bij elke post!
Als jij nou eens gewoon fan wordt van Partizan Belgrado en hun forum vervolgens gaat lopen vergallen met je negatieve posts, hebben wij er in ieder geval geen last meer van. Jezus man, iedere post die van jou voorbij komt is negatief. Blijf jezelf (en anderen) dan niet langer kwellen!
JanM
 JanM - dinsdag 18 januari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
ON: alles is beter dan een speler die gratis de deur uitloopt aan het einde van dit seizoen!
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Tuurlijk zo is het ook, maar je staart je al gauw blind op een bedrag...
JanM
 JanM - dinsdag 18 januari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:32 schreef craven het volgende:
Tuurlijk zo is het ook, maar je staart je al gauw blind op een bedrag...
Iedereen had liever 10 miljoen gehoord, maar dat is ook helemaal niet realistisch in de huidige tijd/markt en daarnaast moet hij het allemaal nog maar bewijzen!
Collin
 Collin - dinsdag 18 januari 2011 - 11:34   quote  deeplink  
De mensen in de talentpools zouden 25% te verdelen krijgen toch?? i.p.v. anders om
Collin
 Collin - dinsdag 18 januari 2011 - 11:35   quote  deeplink  
En trouwens, die enkele uren duren daar wel lang zeg.
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Iedereen had liever 10 miljoen gehoord, maar dat is ook helemaal niet realistisch in de huidige tijd/markt en daarnaast moet hij het allemaal nog maar bewijzen!
iedereen hoopt op de pot met goud, hoewel niet realistisch, wel begrijpelijk
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:34 schreef Collin het volgende:
De mensen in de talentpools zouden 25% te verdelen krijgen toch?? i.p.v. anders om
dat dacht ik ook
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Als jij nou eens gewoon fan wordt van Partizan Belgrado en hun forum vervolgens gaat lopen vergallen met je negatieve posts, hebben wij er in ieder geval geen last meer van. Jezus man, iedere post die van jou voorbij komt is negatief. Blijf jezelf (en anderen) dan niet langer kwellen!
Nee. Pleur jij gewoon op, (k)neusje!
JanM
 JanM - dinsdag 18 januari 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee. Pleur jij gewoon op, (k)neusje!
Ga lekker tekeningen maken, kleuter!
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:38 schreef craven het volgende:

[..]

dat dacht ik ook
Ja, en anders alsnog pek en veren voor Bosz klaarzetten. En als we dan toch bezig zijn, kunnen we Gudde dan ook niet pimpen?
Vnny
 Vnny - woensdag 19 januari 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Ja en alsnog voor Mark Wotte, die heeft ons echt de vernieling in geholpen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 19 januari 2011 - 10:33   quote  deeplink  
De onzin tussen JanM en MMM is een van de dingen die dit bestuur in zijn zak kan steken!! Dit komt allemaal door hun onzinnige beslissingen!!! Wanneer maken wij als supporters nu eens 1 blok tegen dit wanbeleid??? Met deze directie en RVC word het nooit meer wat!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:
De onzin tussen JanM en MMM is een van de dingen die dit bestuur in zijn zak kan steken!! Dit komt allemaal door hun onzinnige beslissingen!!! Wanneer maken wij als supporters nu eens 1 blok tegen dit wanbeleid??? Met deze directie en RVC word het nooit meer wat!!
omdat ik helemaal niet tegen dit bestuur en RvC ben? En dat laat ik me ook niet opdringen.
MMM
 MMM - woensdag 19 januari 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Hou mij erbuiten haha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat ik helemaal niet tegen dit bestuur en RvC ben? En dat laat ik me ook niet opdringen.
ook.
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat ik helemaal niet tegen dit bestuur en RvC ben? En dat laat ik me ook niet opdringen.
daarom woon jij ook in hyppo!
JanM
 JanM - woensdag 19 januari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:
De onzin tussen JanM en MMM is een van de dingen die dit bestuur in zijn zak kan steken!! Dit komt allemaal door hun onzinnige beslissingen!!! Wanneer maken wij als supporters nu eens 1 blok tegen dit wanbeleid??? Met deze directie en RVC word het nooit meer wat!!
Dit vind ik ook te veel eer!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - woensdag 19 januari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat ik helemaal niet tegen dit bestuur en RvC ben? En dat laat ik me ook niet opdringen.
Zo is dat!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Over enkele uren tekent Luc bij Inter :(









0.0086541