BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ‘Simon tekent maandag bij Feyenoord’

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 16 januari 2011 - 17:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

‘Simon tekent maandag bij Feyenoord’ (FeyenoordTime)

just-me
 just-me - maandag 17 januari 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Simon verlaat vroeg de training van #Feyenoord, hopelijk om een handtekening te gaan zetten voor 12 uur

aldus iemand die ik ken en bij de training staat te kijken
Nibke
 Nibke - maandag 17 januari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 11:57 schreef just-me het volgende:
Simon verlaat vroeg de training van #Feyenoord, hopelijk om een handtekening te gaan zetten voor 12 uur

aldus iemand die ik ken en bij de training staat te kijken
Speciaal voor de degenen die het altijd negatief inzien;
Hij wordt op het vliegveld naar Hoffenheim gezet.
Royaal
 Royaal - maandag 17 januari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 11:57 schreef just-me het volgende:
Simon verlaat vroeg de training van #Feyenoord, hopelijk om een handtekening te gaan zetten voor 12 uur

aldus iemand die ik ken en bij de training staat te kijken
whaha toevallig een zeer bekende journalist?
twitter....
turok
 turok - maandag 17 januari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Krisztian Simon start hoogstwaarschijnlijk aanstaande woensdag in de basis tegen Ajax. Dat heeft Mario Been zojuist bevestigd tegenover Megastad FM.

Simon heeft vandaag zijn contract voor de rest van het seizoen getekend. Over een langer verblijf bij de Rotterdammers zijn Feyenoord en Ujpest in onderhandeling.
Eerder deze week mengde ook Hoffenheim zich in de strijd om de Hongaar maar nu blijkt dat Simon toch naar Feyenoord komt. Simon verliet vandaag eerder de training, dit had volgens Mario Been te maken met het vele reizen de afgelopen dagen en voor het zetten van een handtekening onder een verbintenis. Simon is na het trainingskamp in Oman direct teruggevlogen naar Hongarije om daar de laatste zaken te regelen. Om zich vervolgens maandag weer te melden op de training.
Simon heeft in zijn twee optredens voor Feyenoord al twee assists en twee doelpunten op zijn naam geschreven.
(Bron: megastadfm.nl)
jacqueline
 jacqueline - maandag 17 januari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
waarom nog niets op feyenoord.nl??
Ik hoorde net ook op de audio van Been dat ie binnen een paar minuten zou tekenen, maar dat is inmiddels weer 2 uur geleden ?!
Don oss
 Don oss - maandag 17 januari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Heeft ie nou getekend of niet??
Ik hoor er niks meer over, das mooi klote..
piet
 piet - maandag 17 januari 2011 - 18:40   quote  deeplink  
Krisztián Simon zal in ieder geval tot het eind van dit seizoen op huurbasis uitkomen voor Feyenoord. Maandagavond zijn de laatste formaliteiten tussen Feyenoord, Simon en diens werkgever Ujpest FC in orde gemaakt, waardoor de 19-jarige Hongaarse buitenspeler nu officieel deel uit kan maken van de selectie van Mario Been. Feyenoord stelt alles in het werk om Simon, die afgelopen week al meereisde naar het trainingskamp in Oman, speelgerechtigd te krijgen voor de klassieker tegen Ajax van woensdagavond.

Krisztián Simon is een exponent van de jeugdopleiding van Ujpest FC uit Boedapest, de oudste club van Hongarije. De snelle en technisch vaardige buitenspeler verblijft sinds begin januari in Rotterdam en maakte tijdens zijn stage een uitstekende indruk. Zo was hij zowel tegen Sparta als in Oman goed voor een doelpunt en bereidde hij in de strijd om de Zilveren Bal ook twee goals voor. Eerder kwam hij al op huurbasis uit voor Wolverhampton Wanderers.
bron: feyenoord.nl

hehe eindelijk....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door piet --
PieterBos
 PieterBos - maandag 17 januari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail.aspx?contentcode=20110117_krisztian_simon
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 19:05   quote  deeplink  
bevestigd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Lees alleen niets over de optie tot koop. Zou wenselijk zijn.
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
staat nu ook op NOS TT
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 19:06 schreef FR-Henk het volgende:
Lees alleen niets over de optie tot koop. Zou wenselijk zijn.
dat wordt nu nog bekonkeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ‘Simon tekent maandag bij Feyenoord’









0.0072720