BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem: "Feyenoord gaat weer meedoen om de titel"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Willem van Hanegem baalt van Feyenoord. De voormalig speler van de club wil graag betrokken worden bij de Rotterdammers, maar contact blijft vooralsnog uit. Toch is hij positief gestemd over de toekomst van de club.
Van Hanegem heeft zijn verbazing geuit vanwege het feit dat er nog niemand van Feyenoord contact met hem heeft gezocht, nadat hij via verschillende media had aangegeven zijn oude club graag te helpen. "Ik ben ervan overtuigd dat ze genoeg kwaliteit in de ploeg hebben", zegt Van Hanegem tegen RTV Rijnmond.

"Alleen zie ik soms simpele dingen mis gaan en misschien dat ik zou kunnen helpen. Ik heb toen mij op tv gevraagd werd of ik Feyenoord zou wilde helpen, impulsief 'ja' gezegd. Daar is toch niks mis mee. Het raakt me dat het niet goed gaat met de club."

Van Hanegem snapt niet dat er nog geen contact met hem is opgenomen. "Ik hoorde ook dat investeerder Pim Blokland vond dat we met elkaar om de tafel moesten, maar dat is niet gebeurd. En die Blokland is niet de minste."

Ondanks de sportieve misère in Rotterdam, is Van Hanegem positief over de toekomst van Feyenoord. "Ze hebben veel goede jonge spelers. Of het nu waar is of niet, maar Internazionale zal die Castaignos toch niet voor niets willen hebben. Als ze deze ploeg bij elkaar houden, gaan ze gewoon weer meedoen om de titel."

http://www.goal.com/nl/news/3398/ek-2012/2011/01/16/2308586/van-hanegem-feyenoord-gaat-weer-meedoen-om-de-titel
MMM
 MMM - zondag 16 januari 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Ga nou eens met Willem praten!!!
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:18 schreef MMM het volgende:
Ga nou eens met Willem praten!!!
eens
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 18:25   quote  deeplink  
Hij kan ook zelf bellen, he. Is niet moeilijk. Een mailtje mag ook.
MMM
 MMM - zondag 16 januari 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Nee, Been of Beenhakker moeten hem uitnodigen. Maar ze zullen wel bang zijn voor hun positie ofzo, vind het maar zielig..
MMM
 MMM - zondag 16 januari 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Mooi interview trouwens op Rijnmond.
Xapter
 Xapter - zondag 16 januari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:26 schreef MMM het volgende:
Nee, Been of Beenhakker moeten hem uitnodigen. Maar ze zullen wel bang zijn voor hun positie ofzo, vind het maar zielig..
beenhakker is nog geld aan het inzamelen voor nieuw beltegoed
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:25 schreef FR-Henk het volgende:
Hij kan ook zelf bellen, he. Is niet moeilijk. Een mailtje mag ook.
Precies.... Ik vraag me af waarom hij dit via de media blijft spelen, is niet echt goed voor de rust!
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:25 schreef FR-Henk het volgende:
Hij kan ook zelf bellen, he. Is niet moeilijk. Een mailtje mag ook.
kan idd, maar wel met 't risico dat het antwoord dan luidt; "nou bedankt hoor Willem, maar we komen er zelf wel uit"
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Blijft beetje herhaling van zetten, zo. Krijgen we nou elke keer als van Hanegem iets zegt over Feyenoord een nieuwe topic?
Quiroz
 Quiroz - zondag 16 januari 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Pff, nee je moet met die enge Lee Huigen praten of hoe heet ie, die kritiek uit op Leo over alles, die kerel mag meelullen omdat ie een zak met geld heeft maar voor de rest mag ie van mij lekker zn muil houden!! En daar moet Willem dan een gesprek meehebben..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

kan idd, maar wel met 't risico dat het antwoord dan luidt; "nou bedankt hoor Willem, maar we komen er zelf wel uit"
Da's toch geen risico? Dat is duidelijkheid. Misschien is Willem bang voor dat antwoord.
Denk alleen niet dat het zo zal gaan.
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:
Blijft beetje herhaling van zetten, zo. Krijgen we nou elke keer als van Hanegem iets zegt over Feyenoord een nieuwe topic?
niet persé, ging mij dit keer meer om de inhoud; "Feyenoord gaat weer meedoen om de titel"
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Da's toch geen risico? Dat is duidelijkheid. Misschien is Willem bang voor dat antwoord.
Denk alleen niet dat het zo zal gaan.
misschien denkt Willem van wel?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

niet persé, ging mij dit keer meer om de inhoud; "Feyenoord gaat weer meedoen om de titel"
En als die groep bijeen blijft, geloof jij dan in die titel?
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En als die groep bijeen blijft, geloof jij dan in die titel?
ik behoud al tig jaren lang geloof in m'n club, . . roep niet jaar in jaar uit dat we kampioen gaan worden, maar hou er wel vertrouwen in dat 't weer een keer goed gaat komen
feyenoord for life
 feyenoord for life - zondag 16 januari 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik behoud al tig jaren lang geloof in m'n club, . . roep niet jaar in jaar uit dat we kampioen gaan worden, maar hou er wel vertrouwen in dat 't weer een keer goed gaat komen
+1
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2011 - 19:55   quote  deeplink  
na coen is willem een feyenoord icoon laat komen die man.en leg de egootjes naast je neer.Ik vertrouw willem zelfs mijn portomonnee toe
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 19:55 schreef piet de paler het volgende:
na coen is willem een feyenoord icoon laat komen die man.en leg de egootjes naast je neer.Ik vertrouw willem zelfs mijn portomonnee toe
Dan zou ik maar niet de collumns van Lex Kroon gaan lezen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2011 - 20:48   quote  deeplink  
ik lees geen collumns ik ergerde mij in het verleden aan hugo Borst en tegenwoordig aan die blinde meneer.Maar ik denk dat ik niets mis zeg.Of stond er in die column iets wat op
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2011 - 20:48   quote  deeplink  
feiten berust
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Wat vind jij mis aan Vincent Bijlo (blinde meneer)?
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Lex Kroon heeft een zeer eigen kijk op het gebeuren bij Feyenoord. Laat ik het zo zeggen, hij is niet geliefd bij het bestuur.

Hij heeft overigens ( niet voor de eerste keer) aangegeven dat hij gaat stoppen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 20:54 schreef FR-Henk het volgende:
Wat vind jij mis aan Vincent Bijlo (blinde meneer)?
Niet helemaal mijn manier van reageren en smaak.maar gelukkig mag iedereen zijn mening hebben.
en laten we dat zo houden
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 20:59   quote  deeplink  
Houden we het zo.
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 20:59 schreef FR-Henk het volgende:
Houden we het zo.
ben benieuwd hoe raket hier over denkt . . . . . . ?
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 16 januari 2011 - 21:14   quote  deeplink  
die is onderweg naar de maan dus het zal wel even duren voor hij reageerd
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 16 januari 2011 - 21:15   quote  deeplink  
is niet kwaad bedoeld hoor maar ik hou wel van een geintje
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 21:15 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
is niet kwaad bedoeld hoor maar ik hou wel van een geintje
ja ja . . .
alibabba
 alibabba - zondag 16 januari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
V.Hanegem is optimistisch over Feyenoord en dat zouden meer mensen binnen Feyenoord moeten zijn. Dat angstige gedrag veroorzaakt veel ellende. Willem zou op dit moment de ideale trainer voor Feyenoord zijn, daar ben ik 100% van overtuigd. Been heeft het inzich om een grote te worden, maar zit nu in een groeiproces. Hij heeft het allemaal niet onder controle en daar heeft Feyenoord nu geen baat bij. Dat v.Hanegem nog niet gebeld is, is een schandaal en een minachting naar één van de beste voetballers ooit in Nederland. V.Hanegem heeft ontzettend veel verstand van het spelletje en bij Feyenoord moeten ze zo'n man vandaag nog binnenhalen!
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 16 januari 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 21:17 schreef alibabba het volgende:
V.Hanegem is optimistisch over Feyenoord en dat zouden meer mensen binnen Feyenoord moeten zijn. Dat angstige gedrag veroorzaakt veel ellende. Willem zou op dit moment de ideale trainer voor Feyenoord zijn, daar ben ik 100% van overtuigd. Been heeft het inzich om een grote te worden, maar zit nu in een groeiproces. Hij heeft het allemaal niet onder controle en daar heeft Feyenoord nu geen baat bij. Dat v.Hanegem nog niet gebeld is, is een schandaal en een minachting naar één van de beste voetballers ooit in Nederland. V.Hanegem heeft ontzettend veel verstand van het spelletje en bij Feyenoord moeten ze zo'n man vandaag nog binnenhalen!
ben ik het volledig mee eens dat willem veel inzicht heeft in het voetbal en dat hij van waarde kan zijn voor feyenoord is waar
Quiroz
 Quiroz - zondag 16 januari 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 21:15 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
is niet kwaad bedoeld hoor maar ik hou wel van een geintje
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen. We hebben een eer hoog te houden op dit forum als het over normen en waarden gaat dus ik zou eventjes je bericht editen en je welgemeende excuses naar Raket versturen.

Bij Voorbaat Dank,
raket
 raket - maandag 17 januari 2011 - 04:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 21:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

ben benieuwd hoe raket hier over denkt . . . . . . ?
Uit beleefdheid moeten ze maar eens met Willem gaan praten,maar snap niet dat die blijft mekkeren via de kranten dat die wil helpen.Een keer is wel genoeg,word een beetje zielig verhaal.
raket
 raket - maandag 17 januari 2011 - 05:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 21:14 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
die is onderweg naar de maan dus het zal wel even duren voor hij reageerd
Godverdomme nog aan toe,ben je nou helemaal gek geworden.Dit is de eerste en de laatste keer dat je dit doet hoor.Elke keer die geintjes over een raket,kan je echt niet maken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 januari 2011 - 06:13   quote  deeplink  
WILLEM///HELD!!!

Willem moet 1 ding begrijpen..
Als ik Been zou zijn had ik ook geen behoefte aan bemoeienis als ik publiekelijk met mijn ding bezig zou zijn.
Been moet alleen wel begrijpen dat hij Willem zijn schoenveters
nog niet strikken mag.Helden worden ook gerangschikt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:16 schreef sevillana het volgende:
Willem van Hanegem baalt van Feyenoord. De voormalig speler van de club wil graag betrokken worden bij de Rotterdammers, maar contact blijft vooralsnog uit. Toch is hij positief gestemd over de toekomst van de club.
Van Hanegem heeft zijn verbazing geuit vanwege het feit dat er nog niemand van Feyenoord contact met hem heeft gezocht, nadat hij via verschillende media had aangegeven zijn oude club graag te helpen. "Ik ben ervan overtuigd dat ze genoeg kwaliteit in de ploeg hebben", zegt Van Hanegem tegen RTV Rijnmond.

"Alleen zie ik soms simpele dingen mis gaan en misschien dat ik zou kunnen helpen. Ik heb toen mij op tv gevraagd werd of ik Feyenoord zou wilde helpen, impulsief 'ja' gezegd. Daar is toch niks mis mee. Het raakt me dat het niet goed gaat met de club."

Van Hanegem snapt niet dat er nog geen contact met hem is opgenomen. "Ik hoorde ook dat investeerder Pim Blokland vond dat we met elkaar om de tafel moesten, maar dat is niet gebeurd. En die Blokland is niet de minste."

Ondanks de sportieve misère in Rotterdam, is Van Hanegem positief over de toekomst van Feyenoord. "Ze hebben veel goede jonge spelers. Of het nu waar is of niet, maar Internazionale zal die Castaignos toch niet voor niets willen hebben. Als ze deze ploeg bij elkaar houden, gaan ze gewoon weer meedoen om de titel."

http://www.goal.com/nl/news/3398/ek-2012/2011/01/16/2308586/van-hanegem-feyenoord-gaat-weer-meedoen-om-de-titel
ok Willem, bedankt voor de info.
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Been zal zich wel te groot voelen om Willem eens te bellen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Willem zal zich wel te groot voelen om Been eens te bellen.
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Leuk als Willem belt en hij krijgt te horen dat ze 'm niet willen/niet nodig hebben..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 17:23 schreef MMM het volgende:
Leuk als Willem belt en hij krijgt te horen dat ze 'm niet willen/niet nodig hebben..
Doen ze niet, zie het als een open sollicitatie. Willem moet uitleggen wat zijn toegevoegde waarde kan zijn.
Been(hakker) zijn verantwoordelijk en bepalen -terecht- of hij die waarde ook kan hebben.

En hebben ze hem niet nodig? Dan gaat ie weer in z'n stukjes tekeer!!!
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 17:23 schreef MMM het volgende:
Leuk als Willem belt en hij krijgt te horen dat ze 'm niet willen/niet nodig hebben..
precies, . . ik bedoel maar, kan me voorstellen dat het dan als op je ziel getrapt voelt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 januari 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:40 schreef MMM het volgende:
Been zal zich wel te groot voelen om Willem eens te bellen..
Terecht ,hij zou zomaar voor zijn gevoel door de mand kunnen vallen..?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Op het moment dat zij Willem bellen kan hij over een vergoeding gaan praten, als hij zichzelf aanbied wordt dat lastiger. Ik denk dat hij dat dus niet mag van mevrouw van Hanegem.
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 18:05 schreef hotjumper het volgende:
Op het moment dat zij Willem bellen kan hij over een vergoeding gaan praten, als hij zichzelf aanbied wordt dat lastiger. Ik denk dat hij dat dus niet mag van mevrouw van Hanegem.
zou zomaar kunnen
JanM
 JanM - dinsdag 18 januari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Wtf maakt het nou uit wie wie belt? Als je wilt praten bel je en anders laat je het lekker Willem en dan blijf je lekker in de media lopen dramzeiken!
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
Willem heeft hart voor feyenoord en hy kan wat betekenen voor onze club, hoe en wat kan me niets schelen! Als willem by feyenoord komt dan krygen we wr wat indentiteit terug.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 13:09   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 13:09 schreef El Aanmeldi het volgende:
als we willem binnenhalen halen we weer oude denkbeelden terug.

We moeten naar een nieuwe filosofie, iemand met een jongere kijk op het huidige voetbal, iemand zoals munsterman.
Eng idee....
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 12:27 schreef craven het volgende:
Willem heeft hart voor feyenoord en hy kan wat betekenen voor onze club, hoe en wat kan me niets schelen! Als willem by feyenoord komt dan krygen we wr wat indentiteit terug.
Eens.
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 13:09 schreef El Aanmeldi het volgende:
als we willem binnenhalen halen we weer oude denkbeelden terug.

We moeten naar een nieuwe filosofie, iemand met een jongere kijk op het huidige voetbal, iemand zoals munsterman.
nou en, wat is het probleem?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem: "Feyenoord gaat weer meedoen om de titel"









0.0094091