|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Suárez wil weg, Ajax en Liverpool hebben contact' (VoetbalZone)
|
|
|
thomASS
|
|
|
Luis Suárez wil Ajax verlaten, zo schrijft De Telegraaf maandag. De aanvaller uit Uruguay hoopt voor het einde van de transfertermijn een droomtransfer naar Liverpool te realiseren. Volgens het dagblad heeft de topscorer van de Eredivisie van het afgelopen seizoen heeft via zijn zaakwaarnemer Pere Guardiola, de broer van Barcelona-coach Josep Guardiola, aangegeven dat hij openstaat voor onderhandelingen met de club van Dirk Kuyt en Ryan Babel.
De directie van Ajax zou sinds zaterdagavond officieel op de hoogte zijn van de belangstelling van Liverpool, dat zich niet via makelaars maar rechtstreeks tot de Amsterdamse clubleiding heeft gewend om zaken te doen. Zondag was er opnieuw contact tussen beide partijen. Ajax was al op de hoogte dat Tottenham Hotspur serieuze interesse in haar Zuid-Amerikaanse topschutter had. De Londense club van Oranje-international Rafael van der Vaart moet echter eerst spitsen verkopen alvorens bij de club uit Amsterdam te kunnen aankloppen. Tot afgelopen zaterdag was Ajax ook in gesprek met een Spaanse club. Om uit te vinden of de Spanjaarden hun beloften konden waarmaken was een deadline voor de transfer gesteld, die in de nacht van zaterdag op zondag afliep. Dat was het moment waarop Ajax besloot met Liverpool in gesprek te gaan. Als de club erin slaagt hem voor meer dan vijftien miljoen te verkopen, maakt Ajax een slordige twaalf miljoen euro winst op de ex-speler van Nacional en FC Groningen. Het meewerken van Ajax aan een transfer van Suárez verklaart volgens De Telegraaf ook waarom de anders zo trotse Uruguayaan zo laconiek reageerde op het afnemen van de aanvoerdersband door De Boer, die de band inmiddels heeft gegeven aan doelman Maarten Stekelenburg. In de afgelopen maanden is zijn transferwaarde gedaald na een matige eerste helft van dit seizoen, het instorten van de transfermarkt en het bijtincident in het duel met PSV.
Helaas jongens :( |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Kan me het haast niet voorstellen dat hij in de winter weg zou gaan, maar als dat zo is dan maar een top bedrag ervoor vragen. In de winter meer vragen dan in de zomer ! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Als het waar is... verscheur ik elk Suarez shirt dat ik zie op de tribune. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Was het ook niet de telegraaf, die dit soort berichten de gehele afgelopen zomer heeft verspreid, zonder dat er daar ook maar 1 van waar was?? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
vrees dat als het balletje echt gaat rollen dat we Suarez kwijt zijn, maar inderdaad moet er dan wel de hoofdprijs gevraagd worden voor hem. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 08:27 schreef remco k het volgende:Was het ook niet de telegraaf, die dit soort berichten de gehele afgelopen zomer heeft verspreid, zonder dat er daar ook maar 1 van waar was?? Klopt Remco!
Meestal komt een gerucht en dan verdwijnt het gerucht en hoor je er niks meer van. Dat van Suarez moddert al de hele winterstop! En het lijkt nu toch echt serieus te zijn..
Je hebt gelijk dat we gewoon Ajax.nl af moeten wachten. Maar ik vrees nu toch wel dat het gaat gebeuren! Als dat zo is, dan maar de volle pond VRAGEN en VANGEN.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
die 15 mlj die in dat stukje staat is niet echt de hoofdprijs. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote: Het moet MINSTENS 20 miljoen zijn maar daar gaat het wel op uitkomen denk ik! Misschien dat Tottenham zich nog mengt in de strijd.. Dan gaat de prijs automatisch stijgen.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
of je bent 100% voor Ajax of je rot op. Hekel aan het gelul dat je wilt blijven om kampioen te worden en vervolgens gaat flirten. Niemand is groter dan Ajax |
|
|
|
|
Henk de Vries
|
|
|
ja jullie lachtte mij uit enkele weken geleden maar Ajax verliest zo al zijn doelpuntenmakers.......ik zie El Hamdaoui ook echt niet lang meer blijven |
|
|
|
|
Henk de Vries
|
|
|
Oh ja en als Milan zich echt serieus gaat melden voor Eriksen is de hele ziel weer weg uit dit 'nieuwe' sprankelende Ajax |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 09:36 schreef Henk de Vries het volgende:Oh ja en als Milan zich echt serieus gaat melden voor Eriksen is de hele ziel weer weg uit dit 'nieuwe' sprankelende Ajax oh ja! Dag henk de vries!! |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
HENK HENK HENK... als je gewoon zulke goede spelers in je team hebt als ajax dan zijn zulke geruchten heel normaal
95% is BULLSHIT |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 09:33 schreef Henk de Vries het volgende:ja jullie lachtte mij uit enkele weken geleden maar Ajax verliest zo al zijn doelpuntenmakers.......ik zie El Hamdaoui ook echt niet lang meer blijven Is niet erg hoor ook zonder deze jongens komen we er wel. Hoe hard het ook klinkt maar iedereen is vervangbaar.Iedere keer als er iemand weg gaat bij AJAX hoor ik mensen dramatisch doen. Zo ook bij Huntelaar. Wat moet AJAX zonder KJ nou we hebben het gezien toen werd Suarez weer topscoorder. Dus geen zorgen. Dus bij AJAX zingen we met zn allen EVERYTHINGS GONNA BE ALLRIGHT.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 09:36 schreef Henk de Vries het volgende:Oh ja en als Milan zich echt serieus gaat melden voor Eriksen is de hele ziel weer weg uit dit 'nieuwe' sprankelende Ajax En mocht dit zo zijn komt daar ook wel weer een oplossing voor.Maar gaat niet gebeuren. Denk na ,of kan je niet nadenken??? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik zie ook Lpool niet zomaar 20-25 miljoen ophoesten. Eerst zullen ze Babel moeten verkopen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ook al zouden suarez en elham weggaan hebben we 2 super vervangers staan en kan er een fatsoenlijke spits gekocht worden.. dan gewoon een voorhoeden met
sulejmani/ozbiliz (spits) ebicilio
dusssss niks aan het handje |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Laten we eerst 31-01 afwachten en Ajax.nl voordat we een conclusie kunnen trekken.
Suarez heeft altijd aangegeven veel te willen geven voor Ajax dus ik ben benieuwd hoeveel zijn woorden waard zijn. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 10:18 schreef Ride het volgende:Laten we eerst 31-01 afwachten en Ajax.nl voordat we een conclusie kunnen trekken. Suarez heeft altijd aangegeven veel te willen geven voor Ajax dus ik ben benieuwd hoeveel zijn woorden waard zijn. Ben tocn bang dat het een keertje gaat gebeuren hoop alleen niet in deze winterstop,komende zomer is geen probleem dan kan je rustig scouten naar een andere speler. Voor dat bedrag zeker niet laten weggaan kan wel wat geld bij meneer van der boog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 10:27 schreef verbrande harry het volgende:[..] Ben tocn bang dat het een keertje gaat gebeuren hoop alleen niet in deze winterstop,komende zomer is geen probleem dan kan je rustig scouten naar een andere speler. Voor dat bedrag zeker niet laten weggaan kan wel wat geld bij meneer van der boog. Ik maak me er echt niet druk om. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee ik ook niet voor nu, maar het gaat zeker en keertje gebeuren...helaas |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
De woorden zijn altijd heeeel duidelijk geweest.. Suarez wil naar de absolute top.. Mmm is liverpool dat? Nu niet maar deze ploeg was het wel.. Suarez zou weer een fantastische stap maken in zijn carrière de kans dat hij liverpool aan spelen komt is groot.. En misschien gaat hij er weer een hoop scoren en word hij zo weer over gekocht.. Liverpool is een topteam geweest en heeft ook de spelers om daar mee te draaien..
Suarez heeft altijd gezegd weg te willen naar de top.. Suarez heeft zich vorig jaar aan zijn woord gehouden en zelfs zijn contract verlengd.. Hij is een held en dat blijft hij ook als hij naar liverpool zou vertrekken.. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Neeeee F@#%^&&%$@
15mil slaat nergens op DZEKO gaat voor 35mil |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Dit is 1 van de vele geruchten over Suarez. Liverpool zal best belangstelling hebben maar ik verwacht dat Suarez sowieso tot de zomer blijft. En hij heeft een week geleden nog aangegeven niet weg te willen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Peter111 je maakt een kleine fout.. Suarez heeft altijd gezegd dat hij naar de top wil.. Hij heeft aangegeven dat hij niet weggaat dat doet hij wel vaker.. Dat komt denk ik omdat er geen concrete belangstelling is voor suarez en hij dan zegt wat op dat moment van toepassing is.. Die jonge die heeft al bijna een standart zinnentje... Neee ike speele voor ajax.. Tsja wat moet je daar nog meer van zeggen.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
20 mlj voor Suarez, 10 voor El Hamdaoui. Mooi laten gaan. We kunnen ook zonder. Een vertrek van Erikson zou ik welerg jammer vinden. Maar t'zijn maar geruchten. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Jongens, dat over die top dat roepen ze om supporters zoals ons tevreden te houden maar iedereen weet....als de miljoenen langskomen......... |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Irritant dit! Ik hoop dat, als het waar is, ze er snel uit zijn.. Anders kan Ajax, mochten ze nog iemand willen kopen, niets meer doen!
Spanning, als het weer gelul is van de Telegraaf dan ben ik klaar met die krant.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 09:33 schreef Henk de Vries het volgende:ja jullie lachtte mij uit enkele weken geleden maar Ajax verliest zo al zijn doelpuntenmakers.......ik zie El Hamdaoui ook echt niet lang meer blijven Was jij het ook niet die zei, dat hij 100% zeker niet naar Engenland zou gaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 10:18 schreef Ride het volgende:Laten we eerst 31-01 afwachten en Ajax.nl voordat we een conclusie kunnen trekken. Suarez heeft altijd aangegeven veel te willen geven voor Ajax dus ik ben benieuwd hoeveel zijn woorden waard zijn. Zijn woorden zijn al heel veel waard geweest, ik vind niet dat we het hem kwalijk kunnen nemen als hij nu vertrekt, iedereen had verwacht dat hij vanaf afgelopen winterstop al zou vertrekken.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Inderdaad remco.. Hij heeft tot nu toe al zijn woorden waar gemaakt.. Maar liverpool lijkt mij een goede club voor hem.. Hij krijgt waarschijnlijk genoeg speeltijd.. En zou zomaar daar ook goed kunnen gaan spelen.. Suarez is en blijft een egoïst met een verschrikkelijk hoog werk gehalte.. Suarez heeft trouwens van alles gezegd zelfs dat hij zijn contract wil uitdienen.. Maar een grote club kan je hem niet misgunnen.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 12:27 schreef remco k het volgende:[..] Zijn woorden zijn al heel veel waard geweest, ik vind niet dat we het hem kwalijk kunnen nemen als hij nu vertrekt, iedereen had verwacht dat hij vanaf afgelopen winterstop al zou vertrekken.. Weet je... het is gewoon weer televaag-media-stijl die een breuk denken te kunnen forceren
quote:Sterspeler Luis Suarez wil Ajax verlaten. De aanvaller uit Uruguay hoopt voor het einde van de transfertermijn op 1 februari een droomtransfer naar Liverpool te realiseren, dat meldt De Telegraaf. De topscorer van de eredivisie van het afgelopen seizoen heeft via zijn zaakwaarnemer aangegeven dat hij openstaat voor onderhandelingen met de club van Dirk Kuyt en nu nog Ryan Babel Dus?
quote:Voor Suarez is Liverpool de meest interessante club in Engeland, omdat in de selectie een groot aantal Spaanstalige spelers zit. De Ajacied denkt met de Spaanse international Fernando Torres een goed koppel te kunnen vormen, zoals hij tijdens het WK ook met Diex go Forlan een gouden combinatie vormde in de aanval van Uruguay. Aha.. daarom is het een dus...
Gewoon gelul.. ik geloof er nog steeds helemaal niks van tenzij ze met meer dan 25 miljoen komen opdagen |
|
|
|
|
EvHrulez
|
|
|
Wat denken jullie Babel en 15 miljoen? Is het spitsenprobleem ook opgelost. Babel speelde in de jeugd altijd in de spits. |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 13:20 schreef EvHrulez het volgende:Wat denken jullie Babel en 15 miljoen? Is het spitsenprobleem ook opgelost. Babel speelde in de jeugd altijd in de spits. Ik denk niet dat dit een oplossing is wanneer ze het salaris budget omlaag willen krijgen. En dat MOET gewoon gebeuren. Verder op zich wel een leuk idee, weet alleen niet of hij erg veel scorend vermogen heeft... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 13:20 schreef EvHrulez het volgende:Wat denken jullie Babel en 15 miljoen? Is het spitsenprobleem ook opgelost. Babel speelde in de jeugd altijd in de spits. Nop, Babel niet welkom.
Zoveel scorend vermogen heeft hij niet aantal wedstrijden/aantal doelpunten 2003/04 Ajax Eredivisie 1 / 0 2004/05 Ajax Eredivisie 20 / 7 2005/06 Ajax Eredivisie 25 / 2 2006/07 Ajax Eredivisie 27 / 5 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ride in ajax 1 stond hij ook niet op de spits possitie.. toch ? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 13:20 schreef EvHrulez het volgende:Wat denken jullie Babel en 15 miljoen? Is het spitsenprobleem ook opgelost. Babel speelde in de jeugd altijd in de spits. Ik ben geen fan van Babel ook nooit geweest eigenlijk.Dus van mij hoeft dat niet. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
ik hoop dat we er veel geld voor vangen als hij weggaat. Dat zijn transferwaarde gedaald zou zijn is bullshit, hij speelde een goed wk en heeft zich in de Champions League ook laten zien. 20 miljoen is naar mijn mening te weinig voor de beste speler van de eredivisie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 17:10 schreef Afcarius het volgende:ik hoop dat we er veel geld voor vangen als hij weggaat. Dat zijn transferwaarde gedaald zou zijn is bullshit, hij speelde een goed wk en heeft zich in de Champions League ook laten zien. 20 miljoen is naar mijn mening te weinig voor de beste speler van de eredivisie. Ik heb dat gevoel ook, alles minder dan 27 miljoen euro, zou ik een blunder van Ajax vinden.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 18:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb dat gevoel ook, alles minder dan 27 miljoen euro, zou ik een blunder van Ajax vinden.. Het zijn wel andere tijden nu. Huntelaar en Sneijder gingen voor de crisis naar het buitenland en dan ook nog naar Real Madrid. De vraag is ook of Suarez zelf echt weg wil of dat het weer door zo een journalist is overdreven. Als hij weg wil, dan verzwakt dat de positie van Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 18:08 schreef PSVMocro het volgende:[..] Het zijn wel andere tijden nu. Huntelaar en Sneijder gingen voor de crisis naar het buitenland en dan ook nog naar Real Madrid. De vraag is ook of Suarez zelf echt weg wil of dat het weer door zo een journalist is overdreven. Als hij weg wil, dan verzwakt dat de positie van Ajax. Waren inderdaad anders tijden, maar Suarez is in mijn optiek ook veel verder dan dat beide jongens toen waren.. |
|
|
|
|
EvHrulez
|
|
|
Ik zei ook in de jeugd was Babel spits. maar goed nog een naam: Poepon? Blind is zeer gecharmeerd van hem. Is hij te vergelijken met andere laatbloeiers, zoals Elia enz? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Omdat hij weg WIL of GAAT...
Nuance verschil ;-)
Ik denk dat Suarez makkelijker op te vangen is.... vergeet niet dat hij ook veel blokkeert bij jeugdige spelers die niet aan bod komen als hij terugtreedt.
Mijn mening is best simpel, als je niet wilt voetballen voor Ajax dan strik eromheen en wegwezen. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
ik lees net op het psv forum dat liverpool zich heeft gemeld voor doedelzak dus ik denk dat het weer verhalen zijn waar geen kut van waar is want liverpool heeft ineens overal interesse in |
|
|
|
|
astra
|
|
|
ik denk het bestuur/en suarez naar de wedstrijd ajax-Feyenooitnie.bekent gaan maken dat die weg gaat... dat is mijn gedachten hier over,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door astra -- |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik ga om 20:30 uur even Voetbal International kijken @ RTL 7.. Wellicht dat die brom snor nog wat te melden heeft! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
en? Ik kijk nooit naar dat programma, erger me dan toch dood. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gaat nu niet zo veel over Ajax, in het begin zeiden ze er wel wat over, maar niks nieuws |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 19:02 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Omdat hij weg WIL of GAAT... Nuance verschil ;-) Ik denk dat Suarez makkelijker op te vangen is.... vergeet niet dat hij ook veel blokkeert bij jeugdige spelers die niet aan bod komen als hij terugtreedt. Mijn mening is best simpel, als je niet wilt voetballen voor Ajax dan strik eromheen en wegwezen. WIL...daar heb ik het over. Als hij tegen de directie zegt dat hij ook tevreden is als hij het seizoen bij Ajax afmaakt, dan kun je de hoofdprijs vragen. Anders heb je toch een probleem.
Ik heb geen glazen bol en de wens is de vader van de gedachte, het zou te makkelijk zijn om te roepen dat Ajax zonder Suarez een stuk minder wordt. Feit is wel dat je met Suarez een garantie hebt op een x aantal goals. Die lever je bij zijn vertrek in. Zal wel wat voor terugkomen, maar dat blijft een groot vraagteken. |
|
|
|