|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
loopt hij nou al zo hard? of is het fotootje een beetje mislukt? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: weet je dat zeker? want dat betekent goed nieuws |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is het de kleinzoon van mr. Miyagi? Wax in wax out! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
De Hongaar Simon en de Japanner Miyaichi doen op dit moment mee aan de training van Feyenoord. Simon was gisteren nog in Hongarije om formaliteiten rond zijn overgang naar Feyenoord te regelen. Zijn terugkeer bij Feyenoord lijkt de bevestiging dat alles rondkomt. Arsenal talent Miyaichi mocht vanmorgen direcht meetrainen. De technische staf zal de komende dagen besluiten voor welk elftal hij uit gaat komen |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
To make honey, young bee need young flower, not old prune. |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
net een filmpje gekeken van deze jongen, hij zag er uit als een supersnelle technische japanner met veel wasabi in zijn.... Zag er veelbelovend uit. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
quote: Simon verlaat vroeg de training van Feyenoord, hopelijk om een handtekening te gaan zetten voor 12 uur |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 11:35 schreef KKL het volgende:De Hongaar Simon en de Japanner Miyaichi doen op dit moment mee aan de training van Feyenoord. Simon was gisteren nog in Hongarije om formaliteiten rond zijn overgang naar Feyenoord te regelen. Zijn terugkeer bij Feyenoord lijkt de bevestiging dat alles rondkomt. Arsenal talent Miyaichi mocht vanmorgen direcht meetrainen. De technische staf zal de komende dagen besluiten voor welk elftal hij uit gaat komen http://www.fr-fanatic.com/2011/01/17/28206/ |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hij lijkt er wel veel op:
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nieuwe Shinji Ono alleen dan zonder interlands verplichtingen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik denk dat hij in potentie beter is als ik de beelden zie. ono werd de nieuwe cruif genoemd toen. onzin. ono was vaak geblesseert. hopen dat deze rising sun held het beter doet qua blessures. ono///held dat wel |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Al had ono al die interlands niet en die merchandising verplichtingen niet in japan had die veel meer rust gehad en misschien minder gebleseerd geweest. Dus misschien wacht deze jongen hetzelfde lot. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat gaat pas weer spelen als hij naar Arsenal terug gaat. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Hij speelt hier omdat die niet genoeg interlands heeft gespeeld om in engeland te mogen spelen. Dus als die japanse scouts liggen te slapen dan speelt die volgend jaar misschien nog in de kuip of op woudensteijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: word wel frappant, voor een werkvergunning zal hij eerst interlands moeten gaan spelen. Om daar aan de slag te gaan als profvoetballer, is het een vereiste dat de spelers uit de landen die niet tot de Europese Unie behoren tijdens de afgelopen twee jaar minstens 75 procent van de interlands voor hun land hebben afgewerkt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Dat zou mooi zijn. Ono is misschien wel de laatste speler waar ik echt van kon genieten bij Feyenoord. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
direct opstellen die gast, hij kan rennen als een hazewind |
|
|
|