BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Simon in de basis tegen Ajax, nu Miyaichi nog

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jacqueline
 jacqueline - maandag 17 januari 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Krisztian Simon start hoogstwaarschijnlijk aanstaande woensdag in de basis tegen Ajax. Dat heeft Mario Been zojuist bevestigd tegenover Megastad FM.

Simon heeft vandaag zijn contract voor de rest van het seizoen getekend. Over een langer verblijf bij de Rotterdammers zijn Feyenoord en Ujpest in onderhandeling.

Eerder deze week mengde ook Hoffenheim zich in de strijd om de Hongaar maar nu blijkt dat Simon toch naar Feyenoord komt. Simon verliet vandaag eerder de training, dit had volgens Mario Been te maken met het vele reizen de afgelopen dagen en voor het zetten van een handtekening onder een verbintenis. Simon is na het trainingskamp in Oman direct teruggevlogen naar Hongarije om daar de laatste zaken te regelen. Om zich vervolgens maandag weer te melden op de training.

Simon heeft in zijn twee optredens voor Feyenoord al twee assists en twee doelpunten op zijn naam geschreven.

Nu Ryo Miyaichi nog voor eind van de dag ;-)
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 14:02   quote  deeplink  
Simon topic nr. . . . . . . . . . . ?
Rovert
 Rovert - maandag 17 januari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Simon? Wie is dat? is daar al een topic over?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Rovert --
Pietje1
 Pietje1 - maandag 17 januari 2011 - 14:10   quote  deeplink  
hahaha
jacqueline
 jacqueline - maandag 17 januari 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Even serieuze vraag: Per wanneer zou Miyaichi kunnen en morgen spelen?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 17 januari 2011 - 14:13   quote  deeplink  
vanaf woensdag as 20.45 uur
Rovert
 Rovert - maandag 17 januari 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 14:09 schreef Rovert het volgende:

.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Rovert --
jacqueline
 jacqueline - maandag 17 januari 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 14:13 schreef Pietje1 het volgende:
vanaf woensdag as 20.45 uur
Is dat zo??
Als ik de berichten mag geloven heeft Simon getekent, maar ik zie niets over onze Miyaichi?!?
turok
 turok - maandag 17 januari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Ryo Miyaichi werkt de komende week een stage af bij Feyenoord. De 18-jarige Japanse aanvaller ondertekende eind 2010 een vijfjarig contract bij Arsenal en zijn Engelse werkgever zou graag zien dat Miyaichi zich in de eredivisie verder ontwikkelt. Na afloop van de stage zal worden bekeken of Miyaichi instroomt bij de selectie van Feyenoord 1, Jong Feyenoord of Onder 19. Het is eventueel ook mogelijk dat hij de overstap maakt naar Excelsior.

De pas 18 jaar geworden Ryo Miyaichi genoot zijn opleiding bij de Chukyodai Chuyko High School in Japan en werkte zon vier jaar geleden op uitnodiging van Hoofd Opleidingen Stanley Brard al eens een stage af op Varkenoord. Eind vorig jaar werd hij door Arsenal voor liefst vijf seizoenen vastgelegd. In Engeland komt de tweebenige aanvaller evenwel nog niet in aanmerking voor een werkvergunning. Om die reden zou de Londense club graag zien dat de speler zich in Nederland verder kan ontwikkelen.
bron Feyenoord.nl
jacqueline
 jacqueline - maandag 17 januari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
jammerrrrrrrrrrrrrr....
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 14:15 schreef jacqueline het volgende:

[..]

Is dat zo??
Als ik de berichten mag geloven heeft Simon getekent, maar ik zie niets over onze Miyaichi?!?
heb al verschillende topics over deze jongen gezien . . .
craven
 craven - maandag 17 januari 2011 - 14:18   quote  deeplink  
nogmaals:

De Japanner Ryo Miyaichi speelt tot het einde van dit seizoen in het shirt van Feyenoord. Dat heeft Eric Gudde zojuist bevestigd tegen Megastad FM. Mario Been heeft laten weten dat dat hij de 18-jarige Japanner erg goed vindt en dat hij waarschijnlijk aan de selectie toegevoegd zal worden.

De komst van Ryo Miyaici komt voort uit een samenwerking tussen Feyenoord en de Engelse topclub Arsenal. Mocht Arsenal tevreden zijn over de ontwikkelingen van de Japanner dan kan Feyenoord op meer talenten uit Engeland rekenen.
jacqueline
 jacqueline - maandag 17 januari 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 14:18 schreef craven het volgende:
nogmaals:

De Japanner Ryo Miyaichi speelt tot het einde van dit seizoen in het shirt van Feyenoord. Dat heeft Eric Gudde zojuist bevestigd tegen Megastad FM. Mario Been heeft laten weten dat dat hij de 18-jarige Japanner erg goed vindt en dat hij waarschijnlijk aan de selectie toegevoegd zal worden.

De komst van Ryo Miyaici komt voort uit een samenwerking tussen Feyenoord en de Engelse topclub Arsenal. Mocht Arsenal tevreden zijn over de ontwikkelingen van de Japanner dan kan Feyenoord op meer talenten uit Engeland rekenen.
maar dat is geen antwoord op mijn vraag per wanneer hij zou mogen/kunnen spelen
Pietje1
 Pietje1 - maandag 17 januari 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Wat weten we van deze Japanner? Wie zegt dat hij zo goed is dat hij meteen tegen 020 in de basis moet? Is hij beter dan onze eigen spelers op dit moment? Het kan een super talent zijn, maar dat wordt over meer spelers gezegd. Ik zou zeggen rustig aan en laat hem eerst maar eens wennen aan de Nederlandse cultuur, methodes en voetbal voor dat we zo iemand meteen in de basis willen tegen een dermate belangrijke wedstrijd als as woensdag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Pietje1 --
PieterBos
 PieterBos - maandag 17 januari 2011 - 14:23   quote  deeplink  
stageplaats voor de jappaner zie zie off website Feyenoord
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 14:21 schreef jacqueline het volgende:

[..]

maar dat is geen antwoord op mijn vraag per wanneer hij zou mogen/kunnen spelen
Ryo Miyaichi werkt de komende week een stage af bij Feyenoord. De 18-jarige Japanse aanvaller ondertekende eind 2010 een vijfjarig contract bij Arsenal en zijn Engelse werkgever zou graag zien dat Miyaichi zich in de eredivisie verder ontwikkelt. Na afloop van de stage zal worden bekeken of Miyaichi instroomt bij de selectie van Feyenoord 1, Jong Feyenoord of Onder 19. Het is eventueel ook mogelijk dat hij de overstap maakt naar Excelsior.

De pas 18 jaar geworden Ryo Miyaichi genoot zijn opleiding bij de Chukyodai Chuyko High School in Japan en werkte zon vier jaar geleden op uitnodiging van Hoofd Opleidingen Stanley Brard al eens een stage af op Varkenoord. Eind vorig jaar werd hij door Arsenal voor liefst vijf seizoenen vastgelegd. In Engeland komt de tweebenige aanvaller evenwel nog niet in aanmerking voor een werkvergunning. Om die reden zou de Londense club graag zien dat de speler zich in Nederland verder kan ontwikkelen.

bron: http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000037795-999-10010000000003.aspx
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Wel mooi, weggekaapt voor die joden, dan gestald in R'dam ..
jacqueline
 jacqueline - maandag 17 januari 2011 - 14:50   quote  deeplink  
0-1 zou ik zeggen ;-)
raket
 raket - maandag 17 januari 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 14:22 schreef Pietje1 het volgende:
Wat weten we van deze Japanner? Wie zegt dat hij zo goed is dat hij meteen tegen 020 in de basis moet? Is hij beter dan onze eigen spelers op dit moment? Het kan een super talent zijn, maar dat wordt over meer spelers gezegd. Ik zou zeggen rustig aan en laat hem eerst maar eens wennen aan de Nederlandse cultuur, methodes en voetbal voor dat we zo iemand meteen in de basis willen tegen een dermate belangrijke wedstrijd als as woensdag.
Gelijk in de basis.Dat kan nou net de verassing zijn die we nodig hebben.Wat gebleseerden bij onze vrienden uit Mokkum.Op dit moment geloof ik er nog niet in.Maar word wel blij van de samenwerking met Arsenal.Ben benieuwd wat leo hier mee te maken heeft,volgens mij niks,want ik las dat gudde en brard er iets mee te maken hebben.Die Gudde gaat me steeds meer bekoren,Brard vind ik nog steeds een rare(vooral hoe die henk fraser heeft behandeld),maar doet natuurlijk wel vreselijk goed werk voor ons.
raket
 raket - maandag 17 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 14:50 schreef jacqueline het volgende:
0-1 zou ik zeggen ;-)
Jezus Els en jacqueline.Moet dadelijk nog op gaan passen wat ik ga zeggen.Ben je ook zo positief ingesteld over onze club?
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 17 januari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
zou dus ook heel mooi zijn als hij en simon en ons casje die verdediging van de neuzen zou open reiten als een ritsluiting die kapot is zijn ze daar ook een eluzie rijker
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 17 januari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
wat moet je nog meer 2 buiten spelers en allebij zowel rechts en links benig
dan weet de tegenstander niet wat hij moet doen
dit geeft mij een heel goed gevoel over de 2e helft van het seisioen
en als nu bruins en bahia verkocht kunnen worden ze willen toch weg verlaagd het de schuld en kunnen we er misschien nog een ervaren verdediger bij huren
ik zie het helemaal zitten
feyenoord for life
 feyenoord for life - maandag 17 januari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
ik zou als ik beenhakker was gelijk aan fer,vlaar en wijnaldum vragen om hun contract te verlengen .
zij lieten dat afweten omdat het toekomstperspectief niet zeker was.
als ze nu heel goed hun best doen kunnen ze misschien wel naar arsenal.
niet tekenen lekker naar de tribune
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 15:22   quote  deeplink  
UPDATE 14:53 uur: Ryo Miyaichi zal tot het einde van dit seizoen in het shirt van Feyenoord spelen. Dat vertelde Eric Gudde de radiopartner van de Rotterdammers, Megastad FM. Trainer Mario Been vond dat de 18-jarige Japanner een hele goede indruk heeft achter gelaten op hem en hij zal waarschijnlijk toegevoegd worden aan de selectie.
henk055
 henk055 - maandag 17 januari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
goede zaak en hopen dat het wat woord
jacqueline
 jacqueline - maandag 17 januari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
jammer dat het niet voor woensdag geregeld is...
eerst maar die Simon-klucht officieel zien.
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Kan die vreselijke Bruins dan op de bank, we hebben geen mietjes nodig komende woensdag.
Quiroz
 Quiroz - maandag 17 januari 2011 - 15:57   quote  deeplink  
Hoezo Miyaichi in de basis? Hebben m nog nooit zien spelen?!
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:57 schreef Quiroz het volgende:
Hoezo Miyaichi in de basis? Hebben m nog nooit zien spelen?!
Nee Simon hadden we hiervoor al veel bezig gezien.
Quiroz
 Quiroz - maandag 17 januari 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee Simon hadden we hiervoor al veel bezig gezien.
Maar Simon is een schatje!
FR-Han
 FR-Han - maandag 17 januari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:03 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Maar Simon is een schatje!
de schatjes topic? een idee? omdat we zoveel jonge schatjes hebben lopen een nieuw topic?
jacqueline
 jacqueline - maandag 17 januari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
waar blijft het formele bericht...?
hopelijk toch geen andere reden waarom hij van de training verdween?!
Milo
 Milo - maandag 17 januari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
miyaichi is dat niet die karate kid?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:30 schreef obiku010 het volgende:

[..]

de schatjes topic? een idee? omdat we zoveel jonge schatjes hebben lopen een nieuw topic?
Doe dat vooral maar niet.
FR-Han
 FR-Han - maandag 17 januari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Doe dat vooral maar niet.
was het niet van plan hoor. hahaha. die van het weekend was al belachelijk genoeg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:34 schreef obiku010 het volgende:

[..]

was het niet van plan hoor. hahaha. die van het weekend was al belachelijk genoeg
Die ook snel afgesloten werd?
FR-Han
 FR-Han - maandag 17 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die ook snel afgesloten werd?
das logisch. als je hem start tegen 12en reageert niemand, en boudewijn of thomas kijken hem de ochtend erna na. soms gebeurd het nog wel is als ik dronken ben. dat was het geval. maar het word steeds minder. en dat is goed voor ons forum!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:38 schreef obiku010 het volgende:

[..]

das logisch. als je hem start tegen 12en reageert niemand, en boudewijn of thomas kijken hem de ochtend erna na. soms gebeurd het nog wel is als ik dronken ben. dat was het geval. maar het word steeds minder. en dat is goed voor ons forum!
Man, als ik al aangeschoten ben druk ik heel andere toetsen in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Simon in de basis tegen Ajax, nu Miyaichi nog









0.0073790