BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Petitie: Beenhakker moet blijven!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - maandag 17 januari 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Zonder hem hadden we het in deze benauwde situatie niet gered.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
had wel weer een miljoen gescheeld.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
Als judas niet meer het eerste is dat bij mij opkomt als ik zijn naam hoor zal ik er over denken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:30 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
Zonder hem hadden we het in deze benauwde situatie niet gered.
Heb je weer een bron?
MelvinFR
 MelvinFR - maandag 17 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
weg ermee, nsb'er
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Kut topic.
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - maandag 17 januari 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:35 schreef MelvinFR het volgende:
weg ermee, nsb'er
nou jij bent een jood
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:42 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:

[..]

nou jij bent een jood
Nee dat was leo juist als het hem uit komt...
feyenoord for life
 feyenoord for life - maandag 17 januari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
laten we nu onze mensen nu gewoon eens steunen tot nu toe doen ze nog prima werk met de middelen die ze hebben.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:49 schreef feyenoord for life het volgende:
laten we nu onze mensen nu gewoon eens steunen tot nu toe doen ze nog prima werk met de middelen die ze hebben.
Leo heeft ons net te vaak een mes in de rug gestoken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 17 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee dat was leo juist als het hem uit komt...
is waar. desalniettemin, als je puur kijkt naar de kwaliteiten van Beenhakker vind ik dat hij wel moet blijven. Zijn netwerk, ervaring, affiniteit met Feyenoord maken hem wel tot een geschikte TD. Bovendien is het handig dat hij goed kan opschieten met Mario, wat de samenwerking tussen die 2 wel ten goede komt.

En zoals wel vaker het geval is... wie zou Feyenoord moeten halen die het beter doet?
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

is waar. desalniettemin, als je puur kijkt naar de kwaliteiten van Beenhakker vind ik dat hij wel moet blijven. Zijn netwerk, ervaring, affiniteit met Feyenoord maken hem wel tot een geschikte TD. Bovendien is het handig dat hij goed kan opschieten met Mario, wat de samenwerking tussen die 2 wel ten goede komt.

En zoals wel vaker het geval is... wie zou Feyenoord moeten halen die het beter doet?
Zijn 'fantastische' netwerk heeft Feyenoord niets opgeleverd...
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - maandag 17 januari 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Zijn 'fantastische' netwerk heeft Feyenoord niets opgeleverd...
als je geen geld hebt kom je niet ver he in dit wereldje
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Dus is Beenhakker niet nodig en kunnen we 5 ton besparen!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 17 januari 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Blijven!!
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - maandag 17 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:03 schreef MMM het volgende:
Dus is Beenhakker niet nodig en kunnen we 5 ton besparen!!
als hij het voor een minimumloon wil doen is toch ook goed
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Ik vind TD's sowieso overbodig, een trainer weet zelf wie hij graag wil hebben, Feyenoord had in de afgelopen jaren meer gehad aan een goede boekhouder, hadden we nu minder problemen gehad.
Quiroz
 Quiroz - maandag 17 januari 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:08 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind TD's sowieso overbodig, een trainer weet zelf wie hij graag wil hebben, Feyenoord had in de afgelopen jaren meer gehad aan een goede boekhouder, hadden we nu minder problemen gehad.
Leo is wel nodig vind ik, een beetje ervaring kan nooit kwaad, maar inderdaad niet voor dat geld. Als Leo echt een Feyenoord hart had, zou hij het voor veel minder of zelfs gratis doen.
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - maandag 17 januari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:08 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind TD's sowieso overbodig, een trainer weet zelf wie hij graag wil hebben, Feyenoord had in de afgelopen jaren meer gehad aan een goede boekhouder, hadden we nu minder problemen gehad.
zoveel conecties heeft been niet als beenhakker
Quiroz
 Quiroz - maandag 17 januari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:11 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:

[..]

zoveel conecties heeft been niet als beenhakker
Daar heeft ie t ook niet over
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 17 januari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Als al die gasten aan de top eens een paar ton van hun riante salaris inleveren kan Beenhakker zonder problemen blijven. Maar of hij op dit moment nuttig werk doet? Voor het rijtje Lumb-Smolov-Schaken-Auassar-van Beukering en Cissé kunn je hem toch moeilijk een voldoende geven. Er liepen op dat moment echt andere spelers transfervrij rond!
Royaal
 Royaal - maandag 17 januari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
zijn connecties beginnen eindelijk resultaat op te leveren en jullie willen hem weg?
logisch
Quiroz
 Quiroz - maandag 17 januari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:14 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Als al die gasten aan de top eens een paar ton van hun riante salaris inleveren kan Beenhakker zonder problemen blijven. Maar of hij op dit moment nuttig werk doet? Voor het rijtje Lumb-Smolov-Schaken-Auassar-van Beukering en Cissé kunn je hem toch moeilijk een voldoende geven. Er liepen op dat moment echt andere spelers transfervrij rond!
Wat een onzin, tis al een wonder dat we upberhaupt spelers konden halen! Haal jij maar is betere transfervrije spelers voor een salaris van onder de 5 ton.
frray
 frray - maandag 17 januari 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Ik heb vaak me bedenkingen over Leo gehad. De spelers die hij gehaald heeft zijn gewoon prut, schaken/auassar, alleen hij moet wel uit een `vijver vissen' waarin weinig rond zwemt. Haal ze dan niet, maar je moet wat. Laatse tijd komen toch wel berichten naar voren die hoopgevend zijn. Simon, samenwerking Inter/Arsenal. Dus met zijn knowhow en connecties mag die van mij blijven.
Heb trouwens wel via iemand gehoord die dan weer iemand kent en die heeft contact met Blokland dat contract niet wordt verlengd, maar goed we zullen zien.
Denk zelf dat Feyenoord zijn contract meot verlengen, ondanks hoog salaris.
just-me
 just-me - maandag 17 januari 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Blijven!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:08 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind TD's sowieso overbodig, een trainer weet zelf wie hij graag wil hebben, Feyenoord had in de afgelopen jaren meer gehad aan een goede boekhouder, hadden we nu minder problemen gehad.
Een td is er voor de langere termijn visie. Een trainer is -in principe- een passant en stelt samen naar eigen inzicht. Daar weten ze bij 020 alles van.
Een td is nodig, juist ook bij een club in opbouw. Juist hier!

Beenhakkert? Moeilijk te beoordelen. Vind 'm z'n geld nog niet waard.
Milo
 Milo - maandag 17 januari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
beenhakker wie? oow die grote judas die zijn mes in mijn rug prikte!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 17 januari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een td is er voor de langere termijn visie. Een trainer is -in principe- een passant en stelt samen naar eigen inzicht. Daar weten ze bij 020 alles van.
Een td is nodig, juist ook bij een club in opbouw. Juist hier!

Beenhakkert? Moeilijk te beoordelen. Vind 'm z'n geld nog niet waard.
volledig mee eens. Trainers zijn - in principe - passanten en je moet er als club juist voor waken dat je die niet teveel macht geeft. Inderdaad is Ajax daarvan een goed voorbeeld, aangezien Van Basten en Jol lekker konden smijten met transfersommen en hoge salarissen, maar het heeft daar weinig opgeleverd.

Beenhakker heeft niet echt mazzel gehad met de aankopen, maar op Cisse na is er ook nauwelijks geld aan uitgegeven.

Spelers als Auassar en Schaken waren transfervrij en zullen qua salaris niet in de buurt van het plafond van 500.000 komen. Allebei waren ze een gokje, Schaken was een redelijke rechtsbuiten geweest wanneer hij zijn niveau bij VVV had gehaald. Alleen die gast blokkeerd nu volledig op het veld. Auassar lijkt gewoon niet goed genoeg, maar ik wil hem eigenlijk verdedigend nog wel eens zien. Lumb en Smolov waren gratis gehuurd dus dat maakt al helemaal niet uit. Bovendien was Smolov in het begin van het seizoen best goed.

Dani Fernandez is een best goede back voor Feyenoord, maar heeft ongelofelijke pech. En Cisse kan goed voetballen, vind hem voetballend gezien een prima speler voor Feyenoord, alleen zijn teen.... kon Beenhakker ook niet weten. Cisse speelde 5 seizoen zo'n beetje alles bij Roda en nu dit....

Tussenrapport is met de komst van Simon wel wat verbeterd, maar niet meer dan een mager zesje, ondanks de zeer beperkte mogelijkheden. Vooral omdat de meeste 'mislukkingen' niet of nauwelijks geld hebben gekost. Fernandez en Cisse zijn weliswaar aardige spelers, maar hebben alleen maar in de lappenmand gezeten en hebben bovendien wel geld gekost.

Vind dat Feyenoord Leo niet moet wegsturen tenzij je iemand hebt waarvan je met enige zekerheid kan stellen dat ie het beter gaat doen, maar wie?
feyenoord for life
 feyenoord for life - maandag 17 januari 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Leo heeft ons net te vaak een mes in de rug gestoken.
okay ik ben het met je eens hij heeft zeker niet altijd de juiste keuzes gemaakt maar ook hij probeert nu van alles voor elkaar te krijgen met niks
freduc
 freduc - maandag 17 januari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
ik heb er geen bezwaar mee dat hij weg gaat , laten we eerlijk zijn wat heeft hij gepresteerd afgelopen 2 jaar ? wat hij gehaald heeft is bagger stuk voor stuk en dan weet ik wel er is geen geld en dan is het moeilijk shoppen enz enz maar haal dan niks en geef de jeugd een kans, zo'n aueasar en schaken dat is toch een drama en het ergste is nog dat ze weer langdurig vast liggen met een redelijk salaris
nee beenhakker is aangesteld voor zijn netwerk en ervaring maar zie hier bar weinig van terug , daarbij verdient onze td een riant salaris wat we toch ook kunnen besparen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 17 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 17:40 schreef freduc het volgende:
ik heb er geen bezwaar mee dat hij weg gaat , laten we eerlijk zijn wat heeft hij gepresteerd afgelopen 2 jaar ? wat hij gehaald heeft is bagger stuk voor stuk en dan weet ik wel er is geen geld en dan is het moeilijk shoppen enz enz maar haal dan niks en geef de jeugd een kans, zo'n aueasar en schaken dat is toch een drama en het ergste is nog dat ze weer langdurig vast liggen met een redelijk salaris
nee beenhakker is aangesteld voor zijn netwerk en ervaring maar zie hier bar weinig van terug , daarbij verdient onze td een riant salaris wat we toch ook kunnen besparen
onzin. beiden spelers hebben slechts een 2jarig contract gekregen. en ze zullen zeker niet veel verdienen (voor Feyenoord-begrippen dan), ze zijn beiden transfervrij van, met alle respect, VVV overgekomen. zelf waren ze nog het meest verbaasd denk ik dat ze naar Feyenoord konden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door T-FeYeN00rD --
Bartfey
 Bartfey - maandag 17 januari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Weg weg weg weg weg weg weg met die ongelooflijke blaaskaak die een ding héééél goed kan: gewichtig doen!
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - maandag 17 januari 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Er is geen betere TD in deze tijden dan leo wie zie jij nu Feyenoord redden kom op zeg leo doet zijn best en jullie janken alleen als julie in die situatie zouden zitten zouden jullie zelf zien er is bijna niets te doen op die plek met weinig geld hij is al die tijd creatief geweest gojes horen in voetbal
Milo
 Milo - maandag 17 januari 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 17:59 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
Er is geen betere TD in deze tijden dan leo wie zie jij nu Feyenoord redden kom op zeg leo doet zijn best en jullie janken alleen als julie in die situatie zouden zitten zouden jullie zelf zien er is bijna niets te doen op die plek met weinig geld hij is al die tijd creatief geweest gojes horen in voetbal
pleurt op man!
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een td is er voor de langere termijn visie. Een trainer is -in principe- een passant en stelt samen naar eigen inzicht. Daar weten ze bij 020 alles van.
Een td is nodig, juist ook bij een club in opbouw. Juist hier!

Beenhakkert? Moeilijk te beoordelen. Vind 'm z'n geld nog niet waard.
De langere termijn visie van onze TD's heeft onze club virtueel aan het gas geholpen, een daadkrachtig bestuur en een verstandige financieel verantwoordelijke man dienen de driften van een eventuele koopzieke trainer te beteugelen. De basis van de lange termijn visie dient vanuit de jeugdopleiding naar de selectie door te werken. Op het moment dat er een nieuwe trainer komt dient deze doordrongen te zijn van deze visie en zich daaraan conformeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door hotjumper --
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

is waar. desalniettemin, als je puur kijkt naar de kwaliteiten van Beenhakker vind ik dat hij wel moet blijven. Zijn netwerk, ervaring, affiniteit met Feyenoord maken hem wel tot een geschikte TD. Bovendien is het handig dat hij goed kan opschieten met Mario, wat de samenwerking tussen die 2 wel ten goede komt.

En zoals wel vaker het geval is... wie zou Feyenoord moeten halen die het beter doet?
welke naam wil je hebben? ik denk dat er nog aardig wat oud-Feyenoorders voor in aanmerking komen, . . . Wim Jansen misschien?
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Van Hanegem!
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 18:13 schreef hotjumper het volgende:
Van Hanegem!
ook een optie, maar ik vrees dat er om de een of andere reden geen contact met hem gelegd gaat worden
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Leo heeft geen beltegoed meer en Willem mag zijn mobieltje alleen gebruiken om zijn vrouw te bellen, uit eindelijk wordt er dus niemand gebelt........
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 18:19 schreef hotjumper het volgende:
Leo heeft geen beltegoed meer en Willem mag zijn mobieltje alleen gebruiken om zijn vrouw te bellen, uit eindelijk wordt er dus niemand gebelt........
Misschien een contactadvertentie.
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 20:01 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien een contactadvertentie.
tsja, . . maar wie gaat die plaatsen?
gladdeharry
 gladdeharry - maandag 17 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Martin van Geel
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 20:05 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, . . maar wie gaat die plaatsen?
Gudde, de stiekemerd.
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 17 januari 2011 - 20:18   quote  deeplink  
van Bronckhorst technisch directeur, mits hij wil. Geweldige staat van dienst, zowel nationaal als internationaal. Feijenoord hart!!! Netwerk lijkt me ook in orde als je de topclubs neemt waar hij gespeeld heeft. Ik zeg Gio een ambassadeur van onze mooie club!!!!!!!!!!!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 17 januari 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:03 schreef MMM het volgende:
Dus is Beenhakker niet nodig en kunnen we 5 ton besparen!!
Als Beenhakker vertrekt komt er een ander
En die is heus niet goedkoper
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 20:21 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Als Beenhakker vertrekt komt er een ander
En die is heus niet goedkoper
Sowieso ook niet duurder.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Ws wel een stuk jonger.
craven
 craven - maandag 17 januari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Laat leo maar zien hoe groot zyn "FEYENOORDHart" is en pro deo voor feyenoord werken
D-010
 D-010 - maandag 17 januari 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 15:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee dat was leo juist als het hem uit komt...
+1
D-010
 D-010 - maandag 17 januari 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 16:08 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind TD's sowieso overbodig, een trainer weet zelf wie hij graag wil hebben, Feyenoord had in de afgelopen jaren meer gehad aan een goede boekhouder, hadden we nu minder problemen gehad.
Net als in Engeland

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Petitie: Beenhakker moet blijven!









0.0062499