|
|
kalou123
|
|
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Als Ajax Kadlec kan betalen moeten ze hem meteen binnen halen! Zo'n jongen is ook wel realistisch en zou eerder voor Ajax kiezen dan voor de andere clubs. Kans op speeltijd is namelijk gewoon vele malen groter. |
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
Ja!!! Dan zou hij Suárez moeten opvolgen |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Van het geld wat Ajax evt vangt kan Kadlec gehaald worden ja. Zoals ik al eerder aangaf : Ajax moet een echte spits halen, een echte killer! Deze jongen debuteerde niet voor niets al in het nationale team van Tsjechië! Hij is wel te vergelijken met Necid, ook zo'n groot talent dat in Rusland speelt bij CSKA Moskou. Grygera is toendertijd ook erg goed bevallen, en ook op jonge leeftijd naar Ajax gehaald dus ik zou zeggen : Kassa open, en kopen die jongen, toekomstige topper! |
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
Ja dan blijft er zeker nog geld over van het ontvangen geld van suarez, en kan Ajax een goede linksback halen, want frank weigert Anita nog op links te laten spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als ik kijk naar het lijstje clubs die hem wil hebben, dan acht ik Ajax bij voorbaat compleet kansloos.. |
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 20:48 schreef remco k het volgende:Als ik kijk naar het lijstje clubs die hem wil hebben, dan acht ik Ajax bij voorbaat compleet kansloos.. Nou Ajax heeft hoop! Want bij Ajax krijgt hij tenminste speel minuten. en dat kunnen die andere clubs niet verzekeren! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 20:50 schreef kalou123 het volgende:[..] Nou Ajax heeft hoop! Want bij Ajax krijgt hij tenminste speel minuten. en dat kunnen die andere clubs niet verzekeren! Dat kan ook Ajax niet verzekeren, dat kan geen iedere club. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
|
|
|
Twan
|
|
|
@ remco k
Zoals ik al zei : Zo'n jongen is ook realistisch en zal eerder voor Ajax kiezen dan voor Arsenal,Real Madrid of ManCity. Waarom? Omdat de kans groot is dat hij bij Ajax in de basis komt, bij de andere clubs die ik al heb opgenoemd komt ie alleen maar op de bank te zitten en mag ie een paar x invallen. Zijn zaakwaarnemer is vol lof over Ajax : Dé springplank naar de Europese top, en dat klopt ook want er zijn tal van voorbeelden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 20:59 schreef Twan het volgende:@ remco k Zoals ik al zei : Zo'n jongen is ook realistisch en zal eerder voor Ajax kiezen dan voor Arsenal,Real Madrid of ManCity. Waarom? Omdat de kans groot is dat hij bij Ajax in de basis komt, bij de andere clubs die ik al heb opgenoemd komt ie alleen maar op de bank te zitten en mag ie een paar x invallen. Zijn zaakwaarnemer is vol lof over Ajax : Dé springplank naar de Europese top, en dat klopt ook want er zijn tal van voorbeelden. Zo zijn er ook tal van voorbeelden bij Arsenal.. |
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
quote: Ja maar als Ajax ook slim gaat doen en hem proberen in de basis te laten starten. Mido is al weg, El hamdaoui haat misschien ook weg we zetten ze dan in de spits? Suáez gaat waarschijnlijk ook weg. Hetzelfde geld voor Emanuelson. Want soms gaat Siem de jong in de spits maar wie moeten ze dan in de spits zetten? Ze moeten gewoon Kadlec gaan halen! Hij is een supertalent, en is natuurlijk veel goedkoper dan die Lukaku die rond de 18 miljoen kost!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 21:57 schreef kalou123 het volgende:[..] Ja maar als Ajax ook slim gaat doen en hem proberen in de basis te laten starten. Mido is al weg, El hamdaoui haat misschien ook weg we zetten ze dan in de spits? Suáez gaat waarschijnlijk ook weg. Hetzelfde geld voor Emanuelson. Want soms gaat Siem de jong in de spits maar wie moeten ze dan in de spits zetten? Ze moeten gewoon Kadlec gaan halen! Hij is een supertalent, en is natuurlijk veel goedkoper dan die Lukaku die rond de 18 miljoen kost!!! Aan waarschijnlijk en misschien hebben we niks, de spelers hebben voorlopig nog een contract, en spelen nog bij Ajax.
"soms gaat siem in de spits, maar wie moeten ze dan in de spits zetten" Die snap ik nier helemaal... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Enne... Vorige week liet Frank de Boer nog weten, dat hij geen versterkingen nodig acht, dat hij met de huidige selectie kampioen van Nederland kan worden. Nou ja, als het waar is, dan zal het wel gericht zijn op het eventuele vertrek van Luis en/of Mounir. Maar dan nog is deze Kadlec een totaal andere spits. |
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:00 schreef remco k het volgende:[..] Aan waarschijnlijk en misschien hebben we niks, de spelers hebben voorlopig nog een contract, en spelen nog bij Ajax. "soms gaat siem in de spits, maar wie moeten ze dan in de spits zetten"Die snap ik nier helemaal... Ik bedoel als Urby weg gaat dan heeft De Jong zeer waarschijnlijk een caste basisplaats op het middenveld. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat moet je met z'on jochie ?.gaat hij Ajax sterker maken ?eigen jeugd eerst lijkt mij |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:26 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Wat moet je met z'on jochie ?.gaat hij Ajax sterker maken ?eigen jeugd eerst lijkt mij Inderdaad, eigen jeugd eerst en dan kan je altijd nog verder kijken als je zelf helemaal niets in de eigen jeugd hebt lopen |
|
|
|
|
kalou123
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:26 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Wat moet je met z'on jochie ?.gaat hij Ajax sterker maken ?eigen jeugd eerst lijkt mij De jeugd kom nu al naar voren in de aanval (Ebeciolio, özboliz) En dat jochie is niet voor niks gedebuteerd voor het Tsjechiese elftal! Hij is een supertalent! Hij wordt begeerd door de topclubs van Europa! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Snap niet zo goed, waarom mensen hier nu gaan roepen, eigen jeugd eerst, iemand namelijk wel eens nagedacht over het feit dat er ook in de jeugd vanaf 17 jaar geen goede spits rondloopt.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:38 schreef remco k het volgende:Snap niet zo goed, waarom mensen hier nu gaan roepen, eigen jeugd eerst, iemand namelijk wel eens nagedacht over het feit dat er ook in de jeugd vanaf 17 jaar geen goede spits rondloopt.. Precies, Remco! Volgens mij was de laatste spits Bodul... Laten we eerlijk zijn, zitten we daar op te wachten?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
laat het iemand in ieder geval eerst eens proberen, kopen kan altijd nog voor het geld wat vrij komt bij de verkoop van bijv. o.a. Suarez, toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:40 schreef Pietje het volgende:[..] Precies, Remco! Volgens mij was de laatste spits Bodul... Laten we eerlijk zijn, zitten we daar op te wachten?? Nee inderdaad, en begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat men zo veel mogelijk spelers uit de jeugdopleiding moet halen, maar het moet wel wat toevoegen, doet het dat niet, dan moet je een andere speler zien te vinden, je kan onmogelijk 23 selectie spelers uit eigen jeugd op stellen.
En beter dat ze nu voor misschien 1 miljoen euro een groot 18 jarig talent kopen, dan een 26 jarige speler voor 5 miljoen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:44 schreef Ronald 1960 het volgende:laat het iemand in ieder geval eerst eens proberen, kopen kan altijd nog voor het geld wat vrij komt bij de verkoop van bijv. o.a. Suarez, toch? Maar wat valt er te proberen vanuit de jeugd, als je weet dat die jongens daar al te kort komen???
Als je in de A1 al niet goed genoeg bent, dan ga je het ook niet in het eerste redden./ |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote: Kadlec zou bij Arsenal niet aan spelen toe komen, dat durf ik met zekerheid te zeggen. Bij Ajax krijgt hij vast een basisplaats, tis een geweldig talent! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hoe weet je dan dat iemand van 18 buiten AJAX wel gaat slagen in het 1e? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:48 schreef Twan het volgende:[..] Kadlec zou bij Arsenal niet aan spelen toe komen, dat durf ik met zekerheid te zeggen. Bij Ajax krijgt hij vast een basisplaats, tis een geweldig talent! dat zeiden ze ook over Chamakh, en ja mede door blessures (maar dat is nu eenmaal voetbal), maar hij heeft wel heel veel gespeeld. Kijk daar ook eens naar Wilshire... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
talenten hebben we ook genoeg. niet geschoten is altijd mis. overigens mag een ieder zijn mening wel ventileren op de site hoor, daar heb ik helemaal niets op tegen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat weet je niet, maar je kan wel zijn talent beoordelen, en als dat klopt, moet hij het eerste kunnen halen mits de juist begeleiding. Van de jongens die er nu lopen, weet je zeker dat ze het niet aankunnen.
Overigens vind ik nog steeds, dat de Jong een hele ehcte Ajax spits zou KUNNEN worden, mits de juiste begeleiding.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:48 schreef Twan het volgende:[..] Kadlec zou bij Arsenal niet aan spelen toe komen, dat durf ik met zekerheid te zeggen. Bij Ajax krijgt hij vast een basisplaats, tis een geweldig talent! Ik ken hem niet. Maar het feit dat er nogal wat topclubs op hem azen... Dat zegt toch wel iets! Nu is hij vast in verhouding nog relatief goedkoop. Over een paar jaar zou hij zomaar onbetaalbaar kunnen zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:50 schreef Ronald 1960 het volgende:talenten hebben we ook genoeg. niet geschoten is altijd mis. overigens mag een ieder zijn mening wel ventileren op de site hoor, daar heb ik helemaal niets op tegen We hebben echt geen groot talent lopen voor in de punt hoor, misschien dat er wat aankomt wat nu nog jonger dan 17 is, maar dat duurt nog wel even.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vind de Jong idd ook geen slechte optei, mits de juiste begeleiding en in dat geval hief je niet direct iemand te kopen lijkt mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar wel aan de toekomst denken, de Jong zal ook geen 5 jaar blijven... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:54 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik vind de Jong idd ook geen slechte optei, mits de juiste begeleiding en in dat geval hief je niet direct iemand te kopen lijkt mij Ik vind Siem de Jong juist geen optie. Ik heb hem zaterdag tegen Galatasaray gevolgd. Hij liep niet goed, liep zich vaak vast, koos niet de juiste plek. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, Ronald, Siem kan heel belangrijk voor Ajax zijn, dat zag je vorig seizoen, echter niet als diepe "9". Hij is niet dreigend genoeg. En volgens mij kun je dat niet leren: je hebt het in je of niet. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Hij is een type van nistelrooy..
In de 16 maximaal 1 x raken en dan schieten. Ik weet niet hoe hij buiten de 16 voetbalt? Maar als hij daar altijd aanspeelbaar is en veel kaatst dus weinig balverlies dan is hij de ideale 9 voor ajax. En kijk suarez, die kostte ook 8 miljoen toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:18 schreef JOOD het volgende:Hij is een type van nistelrooy.. In de 16 maximaal 1 x raken en dan schieten. Ik weet niet hoe hij buiten de 16 voetbalt? Maar als hij daar altijd aanspeelbaar is en veel kaatst dus weinig balverlies dan is hij de ideale 9 voor ajax. En kijk suarez, die kostte ook 8 miljoen toch? EENS.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
vorig seizoen heeft hij (de 2e seizoens helft) meer als regelmatig opkomende 10 gespeeld dan negen en denk dus dat hij doel gerichter speelt dan Eriksen. Geef hem een balvaste 9 voor hem en ik denk dat hij dan zijn niveau van vorig seizoen wel weer haalt. en idd wat JOOD zegt; in de zestien 1x raken |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:26 schreef Ronald 1960 het volgende:vorig seizoen heeft hij (de 2e seizoens helft) meer als regelmatig opkomende 10 gespeeld dan negen en denk dus dat hij doel gerichter speelt dan Eriksen. Geef hem een balvaste 9 voor hem en ik denk dat hij dan zijn niveau van vorig seizoen wel weer haalt. en idd wat JOOD zegt; in de zestien 1x raken Dit vind ik een rare reactie.. Willen we nou een spits of een 4e nummer 10? Eriksen doet het daar super en anders staat de jong er.. Lodeiro nog achter de hand. We moeten een centrumspits hebben! En anders niets. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 20:48 schreef remco k het volgende:Als ik kijk naar het lijstje clubs die hem wil hebben, dan acht ik Ajax bij voorbaat compleet kansloos.. Eriksen koos ook voor Ajax en besloot later zelfs te verlengen terwijl hij transfervrij in de zomer van 2010 kon vertrekken naar Arsenal. Boilesen kon ook naar grote europese clubs. Die jonge Fin die we hebben aangetrokken kon ook naar Juve dus totale onzin door te zeggen dat Ajax kansloos is!!! |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
waarom wachten tot suarez verkocht is? misschien is het dan al te laat. ik zeg gelijk halen... en als suarez en el hammie nog blijven. verhuren we hem tog aan arsenal ofzo.ik zeg ajax gelijk actie ondernemen en niet gaan w8enanders krijg je weer kapers als fc twente en dan worden hun weer er beter van. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:20 schreef stickz het volgende:waarom wachten tot suarez verkocht is? misschien is het dan al te laat. ik zeg gelijk halen... en als suarez en el hammie nog blijven. verhuren we hem tog aan arsenal ofzo.ik zeg ajax gelijk actie ondernemen en niet gaan w8enanders krijg je weer kapers als fc twente en dan worden hun weer er beter van. Twente heeft geen geld om Willem Janssen in de winterstop te halen en dat voor iemand met nog maar half jaar contract. Daar is het ook niet zo rooskleurig. Van mij mag ajax best wachten tot Suarez verkocht als men maar iemand op het oog die ook echt haalbaar is. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Het blijft toch verbazingwekkend om te lezen dat zodra er een naam opduikt (persoonlijk heb ik nog nooit van deze jongen gehoord)men gelijk halen halen, kopen begint te roepen. Ajax moet nu helemaal niks kopen, want we hebben een prima selectie. Ze moeten wel een lijstje klaar hebben met spelers mocht er 1 worden verkocht. |
|
|
|
|
Pietje P.
|
|
|
Is Suarez houden tot de zomer geen optie? Als hij er nog 20 inschiet heeft hij ook weer zijn normale waarde. Als hij voor 15 weggaat is dat echt 10 te weinig. En schiet hij er 20 in, zijn we meteen kampioen. Zoiets als WIN/WIN..? |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
ps25... jij zegt een lijstje klaar hebben. misschien heeft ajax die ook... maar door het te laat handelen van ajax komt er niets van... dan zijn we suarez el hammie de laatste dag van de transfer periode weg... en dan? dan hebben we niet eens een fatsoenlijke spits... een prima selectie hebben we wel. vooral met ebecilio erbij maar waar is onze afmaker? suarez? elhammie? ze zijn al bijna weg. en wat gaan wij dan nog doen op laatste dag van de transfer nog wat proberen te halen... en wat krijg je dan een 32 jarige spits die overal is uitgekotst |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Weer zo'n 'fantastische' B-keus |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Jij kent hem???????? |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
of je er mee eens bent of niet... suarez en el hammie maken die besluit zelf... wat wil je doen hun dwingen om hier te blijven? ik heb ook liever dat suarez nog 5 jaar blijft... is dat realistich nee... maar hij wilt nu weg... dan gaat hij ook... en wij zitten strax met het handen in het haar . |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:33 schreef stickz het volgende:ps25... jij zegt een lijstje klaar hebben. misschien heeft ajax die ook... maar door het te laat handelen van ajax komt er niets van... dan zijn we suarez el hammie de laatste dag van de transfer periode weg... en dan? dan hebben we niet eens een fatsoenlijke spits... een prima selectie hebben we wel. vooral met ebecilio erbij maar waar is onze afmaker? suarez? elhammie? ze zijn al bijna weg. en wat gaan wij dan nog doen op laatste dag van de transfer nog wat proberen te halen... en wat krijg je dan een 32 jarige spits die overal is uitgekotst Je kunt nu eenmaal niet elke speler binnenhalen/ kopen die een mogelijke versterking voor Ajax zou kunnen zijn. Financieel gaat dat niet en het past ook niet binnen het te voeren beleid. Ajax zal heus wel geleerd hebben van het verleden en daarmee verwacht ik ook dat Ajax geen spelers meer laat gaan op de laatste dag van de transferperiode, omdat ze dan niemand meer kunnen halen. Maar ik blijf erbij dat Ajax niemand moet kopen zonder dat er iemand wordt verkocht. Eerst verkopen en dan snel handelen in het kopen van een nieuwe speler en niet dan pas gaan zoeken. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
ja maar wat jij niet snapt als hun op de laatste dag nog weg willen gebeurt dat... je kan die kadlec kopen... zo duur is hij ook weer niet... en als iedereen nog blijft kunnen we die gast nog verhuren... dan als suarez en de rest weggaan in de zomer hoeven we niet weer opzoek te gaan naar een goeie spits... door jou manier van handelen krijgen we weer zo een oude spits als pantelic waar we niets aan hebben. in dit geval was het bij pantelic goed uitgepakt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:18 schreef Brandje het volgende:[..] Eriksen koos ook voor Ajax en besloot later zelfs te verlengen terwijl hij transfervrij in de zomer van 2010 kon vertrekken naar Arsenal. Boilesen kon ook naar grote europese clubs. Die jonge Fin die we hebben aangetrokken kon ook naar Juve dus totale onzin door te zeggen dat Ajax kansloos is!!! Dat zijn slechts enkele voorbeelden, er zijn er ook tal te noemen die de andere keuze maakten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:20 schreef stickz het volgende:waarom wachten tot suarez verkocht is? misschien is het dan al te laat. ik zeg gelijk halen... en als suarez en el hammie nog blijven. verhuren we hem tog aan arsenal ofzo.ik zeg ajax gelijk actie ondernemen en niet gaan w8enanders krijg je weer kapers als fc twente en dan worden hun weer er beter van. Ajax een speler verhuren aan Arsenal????? je verhuurt niet hoger dan je stand, maar juist lager dan je stand.. |
|
|
|