|
|
Brandje
|
|
|
Ja dus?? Jij had het toch over bij "bij voorbaat kansloos?!" |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:33 schreef stickz het volgende:ps25... jij zegt een lijstje klaar hebben. misschien heeft ajax die ook... maar door het te laat handelen van ajax komt er niets van... dan zijn we suarez el hammie de laatste dag van de transfer periode weg... en dan? dan hebben we niet eens een fatsoenlijke spits... een prima selectie hebben we wel. vooral met ebecilio erbij maar waar is onze afmaker? suarez? elhammie? ze zijn al bijna weg. en wat gaan wij dan nog doen op laatste dag van de transfer nog wat proberen te halen... en wat krijg je dan een 32 jarige spits die overal is uitgekotst Je zegt dat ze beiden al bijna weg zijn, maar waar staat dat?? alle roddelkranten?? dat was afgelopen zomer en wintserstop ook al zo met Suarez, en raad eens wat?? Hij speelt hier nog steeds. Overigens bepaalt Ajax of deze spelers wel of niet verkocht worden, en liggen er noodscenario's klaar om deze spelers op te vangen. Mocht het dus zo zijn dat Ajax Suarez wel verkoopt, dat is er een lijstje, met bepaalde spelers, die goed gescout zijn, waar men snel naar kan handelen. Ik snap de "paniek" dus niet zo goed.
Waarom geld uitgeven, als je niet eens zeker weet of beide spelers weggaan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 10:21 schreef stickz het volgende:ja maar wat jij niet snapt als hun op de laatste dag nog weg willen gebeurt dat... je kan die kadlec kopen... zo duur is hij ook weer niet... en als iedereen nog blijft kunnen we die gast nog verhuren... dan als suarez en de rest weggaan in de zomer hoeven we niet weer opzoek te gaan naar een goeie spits... door jou manier van handelen krijgen we weer zo een oude spits als pantelic waar we niets aan hebben. in dit geval was het bij pantelic goed uitgepakt... Ajax bepaalt of het bod hoog genoeg is, is dat niet het geval, gaan ze gewoon niet weg, en daar kunnen beide spelers niks aan veranderen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja dat klopt, dat is ook mijn mening.. dus??? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 10:26 schreef remco k het volgende:[..] Je zegt dat ze beiden al bijna weg zijn, maar waar staat dat?? alle roddelkranten?? dat was afgelopen zomer en wintserstop ook al zo met Suarez, en raad eens wat?? Hij speelt hier nog steeds. Overigens bepaalt Ajax of deze spelers wel of niet verkocht worden, en liggen er noodscenario's klaar om deze spelers op te vangen. Mocht het dus zo zijn dat Ajax Suarez wel verkoopt, dat is er een lijstje, met bepaalde spelers, die goed gescout zijn, waar men snel naar kan handelen. Ik snap de "paniek" dus niet zo goed. Waarom geld uitgeven, als je niet eens zeker weet of beide spelers weggaan?? Die paniek is best te begrijpen want iedereen herinnert zich Sneijder en Zlatan nog die vlak voor het sluiten van de markt verkocht werden. Dus als Ajax het idee dat Luis of Mounir verkocht gaat worden dan moet de vervanger al gehaald zijn. Maar ik neem aan dat men van het verleden geleerd heeft!!! |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
ja niet te letterlijk nemen met arsenal... kan ook aan een ander club... bv eredivisie... dan went hij gelijk aan speel stijl cultuur enzo |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dus lul je onzin want Ajax is niet kansloos! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is jou mening, en die vind ik onzin! Ajax heeft vaak zat naast de pot gepist wat betreft het aantrekken van nieuwe spelers. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax moet bij een transfer van Suarez, El Hamdaoui of een andere sterkhouder gewoon vasthouden aan een stelregel van 5 dagen voor sluiting transfermarkt. Tot die tijd kan een speler worden verkocht, zodat Ajax voldoende tijd heeft om een waardige vervanger aan te trekken. Binnen die 5 dagen moet Ajax een eventuele transfer doorschuiven naar het eind van het seizoen. Hiermee voorkom je paniekaankopen en krijgen we niet nogmaals zoiets als wat we mee hebben gemaakt bij het vertrek van Zlatan en Sneijder. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 10:31 schreef remco k het volgende:[..] Dat is jou mening, en die vind ik onzin! Ajax heeft vaak zat naast de pot gepist wat betreft het aantrekken van nieuwe spelers. Ik kom met concrete bewijzen van gevallen waar het anders is dus tsja als jij dat onzin dan heb je toch echt een betonnen plaat voor je kop. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
alleen bij ajax is er veel gelul als er interesse is voor een speler... twente daar kunnen we echt veel van leren... pfffff terwij; wij zijn tog de club in nl waar iedereen eigenlijk van moet leren? maar tog weet twente zie bv chadli onyewu enz. ajax had tog ook interesse? maar dat komt weer door de manier van handelen dan laten we zulke spelers gaan |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
ik ben geen voorstander van kopen maar dit ajax heeft het tog nodig op sommige posities... |
|
|
|
|
Royansky ermelo
|
|
|
ik heb de naam van SUK nog niet gehoord. Weten jullie waar hij uithangt?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Suk is meer een cultheld vanwege zijn manier waarop hij bij Ajax is binnen gekomen maar of hij echt het niveau aankan durf ik te betwijfelen. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
kijk daar zeg je wat suk... ik vind dat we hem moeten verhuren aan willem2 om meer wedstrijden op eredivisie niveau mee te pakken en eraan te wennen |
|
|
|
|
Royansky ermelo
|
|
|
hoop dat hij nog wat kan betekenen voor ajax. de 2e seizoenshelft gaat spannend worden.ik zeg 3e ster |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
en what about ajax cape town??? volgens mij hebben we daar echt niet veel aan... begin een samenwerking met een brazilliaanse club of kijk of barca haalbaar is aangezien we cruijf volledig achter ons hebben staan ... kan hij misschien wel wat fixen |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:14 schreef Royansky ermelo het volgende:hoop dat hij nog wat kan betekenen voor ajax. de 2e seizoenshelft gaat spannend worden.ik zeg 3e ster jep |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote: ALLE BALLEN OP SUKKKKKKK xD. Jammer dat die kerel niet meer bij de selectie zit. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Opzich maakt Ajax best een goede kans, en is Ajax bij voorbaat zeker niet kansloos. Zo'n jongen weet ook wel dat hij beter naar Ajax kan gaan dan naar Arsenal of ManCity. De druk bij Arsenal is nog groter dan de druk bij Ajax, en laten we eerlijk zijn : Elke Ajacied voelt druk, en MOET presteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 10:54 schreef Brandje het volgende:[..] Ik kom met concrete bewijzen van gevallen waar het anders is dus tsja als jij dat onzin dan heb je toch echt een betonnen plaat voor je kop. Je noemt 3 spelers die Ajax wel heeft kunnen halen, als je dat afzet tegen de spelers die niet naar Ajax zijn gegaan terwijl wij ze wel wilden hebben, dan zijn we in MIJN optiek kansloos, nogmaals, dat is mijn mening, dat is toch niet zo moeilijk of wel.
Ik denk dat jij eerder een bord voor je kop hebt, door te denken, dat iedere jonge jeugdspeler nog naar Ajax toe wil. Zelf Mister Miyagi gaat liever voor een periode verhuur bij Arsenal richting Rotterdam, dan dat hij gewoon bij Ajax was gaan voetballen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:04 schreef Brandje het volgende:[..] Suk is meer een cultheld vanwege zijn manier waarop hij bij Ajax is binnen gekomen maar of hij echt het niveau aankan durf ik te betwijfelen. EENS |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 12:54 schreef remco k het volgende:[..] Je noemt 3 spelers die Ajax wel heeft kunnen halen, als je dat afzet tegen de spelers die niet naar Ajax zijn gegaan terwijl wij ze wel wilden hebben, dan zijn we in MIJN optiek kansloos, nogmaals, dat is mijn mening, dat is toch niet zo moeilijk of wel. Ik denk dat jij eerder een bord voor je kop hebt, door te denken, dat iedere jonge jeugdspeler nog naar Ajax toe wil. Zelf Mister Miyagi gaat liever voor een periode verhuur bij Arsenal richting Rotterdam, dan dat hij gewoon bij Ajax was gaan voetballen.. Beste(stronteigenwijze) Remco, Jij zegt "bij voorbaat kansloos" terwijl ik met spelers kom die wel voor Ajax kozen. Verder zeg ik nergens(dus geen dingen beweren die ik nooit gezegd heb) dat elke speler voor Ajax kiest ik geef alleen aan dat Ajax zeker niet bij voorbaat kansloos is. Dus kop op en zet je arrogantie even opzij want het is helemaal niet erg om een ander een keer gelijk te geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 13:00 schreef Brandje het volgende:[..] Beste(stronteigenwijze) Remco, Jij zegt "bij voorbaat kansloos" terwijl ik met spelers kom die wel voor Ajax kozen. Verder zeg ik nergens(dus geen dingen beweren die ik nooit gezegd heb) dat elke speler voor Ajax kiest ik geef alleen aan dat Ajax zeker niet bij voorbaat kansloos is. Dus kop op en zet je arrogantie even opzij want het is helemaal niet erg om een ander een keer gelijk te geven. Beste (zwaar irritante) Brandje,
Ik VIND dat Ajax bij voorbaat kansloos is, dat is MIJN MENING, en daar heb jij helemaal niks over te zeggen, of snap je niet zo goed wat een mening is??? komt hij uiteindelijk wel, dan heeft mijn gevoel mij in de steek gelaten (gebeurt zelden), en ben ik blij voor Ajax, want het lijkt me wel een versterking, zeker gezien het feit dat er vanaf 16 jaar en ouder, geen goede spits rondloopt in de jeugd.
Dus misschien moet jij je ego eens opzij zetten, en dat accepteren, kan je dat niet? dat is dan niet mijn probleem, ik kap hier in ieder geval mee, dit is namelijk zinloos muggenziften.
SUCCES.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 13:00 schreef Brandje het volgende:[..] Beste(stronteigenwijze) Remco, Jij zegt "bij voorbaat kansloos" terwijl ik met spelers kom die wel voor Ajax kozen. Verder zeg ik nergens(dus geen dingen beweren die ik nooit gezegd heb) dat elke speler voor Ajax kiest ik geef alleen aan dat Ajax zeker niet bij voorbaat kansloos is. Dus kop op en zet je arrogantie even opzij want het is helemaal niet erg om een ander een keer gelijk te geven. haha ja geef hem is gelijk of lukt dat niet... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Zonder mij in deze discussie te mengen, wil ik wel even opmerken dat AJAX niet meer de AJAX is van vroeger. Daar bedoel ik mee dat jaren geleden AJAX een begrip was. Iedereen wilde toen nog voor AJAX spelen(behalve geboren Rotterdammers). Iedereen wilde, zoals Elia dat gisteren zei, op zijn blote slippers naar Amsterdam lopen om daar te spelen. Die tijd is geweest. De meeste spelers, een uitzondering daar gelaten, kiezen voor het geld. Boilesen heeft voor AJAX gekozen op advies van Litmanen, daar moet AJAX het nog van hebben. AJAX heeft weer succes nodig om spelers aan zich te trekken.
Voor de microfoon kunnen de nieuwe spelers wel zeggen dat er vroeger een poster van AJAX boven hun bed hing en dat dit hun droom is om hier te spelen, maar dat hadden ze ook gezegd als ze een contract hadden getekend bij elke andere club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het duurde eigenlijk zelfs wat lang voordat de domste forumbezoeker (jij ja harry) weer eens van zich liet horen, valt me een beetje van je tegen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:19 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Zonder mij in deze discussie te mengen, wil ik wel even opmerken dat AJAX niet meer de AJAX is van vroeger. Daar bedoel ik mee dat jaren geleden AJAX een begrip was. Iedereen wilde toen nog voor AJAX spelen(behalve geboren Rotterdammers). Iedereen wilde, zoals Elia dat gisteren zei, op zijn blote slippers naar Amsterdam lopen om daar te spelen. Die tijd is geweest. De meeste spelers, een uitzondering daar gelaten, kiezen voor het geld. Boilesen heeft voor AJAX gekozen op advies van Litmanen, daar moet AJAX het nog van hebben. AJAX heeft weer succes nodig om spelers aan zich te trekken. Voor de microfoon kunnen de nieuwe spelers wel zeggen dat er vroeger een poster van AJAX boven hun bed hing en dat dit hun droom is om hier te spelen, maar dat hadden ze ook gezegd als ze een contract hadden getekend bij elke andere club. EENS |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] Het duurde eigenlijk zelfs wat lang voordat de domste forumbezoeker (jij ja harry) weer eens van zich liet horen, valt me een beetje van je tegen.. komende uit jou mond ben ik zeer vereerd...haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je weet van gekigheid niet eens meer wat je moet zeggen, je maakt jezelf constant belachelijk, en grijpt iedere discussie van mij met iemand aan, om je daar mee te bemoeien, beetje raar eigenlijk... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:49 schreef remco k het volgende:[..] Je weet van gekigheid niet eens meer wat je moet zeggen, je maakt jezelf constant belachelijk, en grijpt iedere discussie van mij met iemand aan, om je daar mee te bemoeien, beetje raar eigenlijk... hmmmm ja mischien wel |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Deze jongen is al langer bekend bij de Football Managers onder ons: http://fminside.nl/in-de-spotlight/vaclav-kadlec-2.html
Lijkt me een goeie keus en voor dat geld is het nog wel te doen. Ook al zou ie mislukken. In de jeugd heb je dan Bodul en Castillion, waarbij de eerste het nog niet waarmaakt en volgens mij mag Castillion ook wel wat concurrentie gebruiken :)
En bovendien heeft deze jongen natuurlijk wel veel meer kans op minuten bij Ajax dan bij één van die andere clubs, dát kunnen ze wel garanderen. |
|
|
|