BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 17 januari 2011 - 21:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord (Algemeen Dagblad)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Tijd van komen, tijd van gaan. Als van Beukering maar blijft.
Royaal
 Royaal - maandag 17 januari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Leo Beenhakker stapt uit eigen beweging op bij Feyenoord. De technisch directeur zou van de Rotterdamse club vóór 1 februari horen of hij in de Kuip mag blijven, maar Don Leo is Feyenoord voor. Dat meldt het AD.

© ANP
Leo Beenhakker heeft de clubleiding van Feyenoord officieel laten weten dat hij geen heil meer ziet in een langer verblijf bij de Rotterdamse club. De technisch directeur (68) moet contractueel voor 1 februari van algemeen directeur Eric Gudde te horen krijgen of zijn aflopende verbintenis wordt verlengd, maar is de clubleiding met zijn besluit een stap voor.

Tijdens het trainingskamp in Oman werd het Beenhakker afgelopen week pijnlijk duidelijk dat de top van Feyenoord geen heil meer ziet in een verdere samenwerking met hem. Al maandenlang sijpelen de berichten door dat de beleidsbepalers van Feyenoord komend seizoen dolgraag een nieuwe technisch directeur naar de Kuip willen halen.

Beenhakker zou volgens welingevoerde bronnen momenteel serieus overwegen om zelfs het lopende seizoen niet eens meer af te maken in Rotterdam Zuid. Volgens Johan Derksen van VI TV zou Beenhakker gisteravond zelfs al zijn ontslagbrief hebben geschreven, maar de directie van Feyenoord had die vanavond nog niet ontvangen van de technisch directeur.

Volgens Derksen zou trainer Mario Been zich solidair hebben verklaard met Beenhakker.
alibabba
 alibabba - maandag 17 januari 2011 - 21:23   quote  deeplink  
DE ENIGE DIE MOET OPROTTEN BIJ FEYENOORD IS PIPO GUDDE!
Feyenoord-ultras
 Feyenoord-ultras - maandag 17 januari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
het wordt volgens mij tijd dat wij, de supporters, weer wat gaat late hore aan de voorkant op de grote parkeerplaats !!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Onzin, pipo Alibabba.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Dit zou nooit goed zijn voor Feyenoord als Don Leo eruit gegooid is
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Ik begrijp je punt Henk, maar het is natuurlijk wel een hele onhandige zet om nu onrust te kweken en, ws, machtsspelletjes te spelen.
alibabba
 alibabba - maandag 17 januari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:26 schreef FR-Henk het volgende:
Onzin, pipo Alibabba.
Gudde en Been nemen de moeite nog geeneens om v.Hanegem bij de club te betrekken. Dat is in en intriest! Het beste voor Feyenoord is nu dat v.Hanegem de trainer word en een vervanger aanstellen voor PIPO Gudde. Ik hoor die man alleen maar nonsens uitkramen en dat stuit mij tegen het zere been!
Royaal
 Royaal - maandag 17 januari 2011 - 21:32   quote  deeplink  
zolang Been maar blijft.
Maximus
 Maximus - maandag 17 januari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:31 schreef alibabba het volgende:

[..]

Gudde en Been nemen de moeite nog geeneens om v.Hanegem bij de club te betrekken. Dat is in en intriest! Het beste voor Feyenoord is nu dat v.Hanegem de trainer word en een vervanger aanstellen voor PIPO Gudde. Ik hoor die man alleen maar nonsens uitkramen en dat stuit mij tegen het zere been!
Hou jij je nou maar bezig met van de loog...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Godverdomme, als Leo gaat, gaat Mario ook... En dan hebben we de poppen pas aan het dansen. Dan voorzie ik evt. degradatie... De rust moet blijven en als dat inhoudt dat Leo alleen maar een symbolische functie heeft, dan moet dat maar, maar Mario moet blijven!!! Wat een donderse, kloterige kutbende. De egootjes gaan de club kapotmaken.... Als ze dan toch trammelant willen, laten ze dan Gudde, Beenhakker en Been allemaal eruit gooien. Willem v. H. als nieuwe trainer, Wouter Bos de nieuwe directeur (als hij dat kan maken) en dan nog een nieuwe technische directeur (eentje die zich al bewezen heeft!)... Maar het moet blijven zoals het tot nu is gegaan... alleen wat meer punten en dus wat hoger op de ranglijst!!! Wat een kutclub, godverdomme, maar ik hou wel van het rood/wit-zwart....

Dit is een machtstrijd tussen kamp Gudde en kamp Beenhakker... tenminste als ik de heren van de Vi moet geloven... Nou, in dat geval krijgen we een nieuwe trainer, want die hoort bij het verliezende kamp... Kutzooi, laten de fans nu maar eens opstaan... Kamp Gudde eruit en pro Been(hakker) mensen erin... Maar wel mensen die met beide benen op de grond blijven staan en die zich niet bedrijfsblind opstellen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Arie.Klooster --
alibabba
 alibabba - maandag 17 januari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:34 schreef Maximus het volgende:

[..]

Hou jij je nou maar bezig met van de loog...
Dat is dezelfde als Gudde man! Één en al prietpraat wat eruit komt, maar ze voegen voetbaltechnisch niets toe. Ze zouden goed zijn voor de callcenters, want in bedriegen zijn ze kampioen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door alibabba --
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Hmmm, ben benieuwd.. Kijken of ze bij VI nog meer weten
De Spot
 De Spot - maandag 17 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Beenhakker moet wel weg een wel meteen,heeft gewoon gefaald en ze proberen nu met Simon en die Japanner de boel te bagataliseren..al zijn aankopen zijn verkeerd geweest,en kom nou niet met dat verhaal van geen geld haal dan niks maar geen mongolen Schaken Aussar Ignatovich...Beukering..pleur toch op man met die demagoog..ik had het gratis willenb doen met ze 7 ton!!!
Weg met die vent een wel nu,en Mario moet niet zo dom zijn om met hem solidair te zijn!!
Gewoon blijven TD heb je helemaal niet nodig man al doe onzin....

En Willem sta ook is op en bel zelf naar feyenoord!!
Xapter
 Xapter - maandag 17 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
als we echt terug naar de top willen moeten we hoe dan ook een andere trainer.. mario is niet de juiste man!
Willem van Hanegem, wat voor held het ook mag zijn, is ook niet geschikt voor het moderne voetbal, dat werd bij utrecht pijnlijk duidelijk..
De Spot
 De Spot - maandag 17 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:38 schreef Xapter het volgende:
als we echt terug naar de top willen moeten we hoe dan ook een andere trainer.. mario is niet de juiste man!
Willem van Hanegem, wat voor held het ook mag zijn, is ook niet geschikt voor het moderne voetbal, dat werd bij utrecht pijnlijk duidelijk..
Denk dat Mario wel gewoon moet blijven,maar goed wie dan!!???
feyenoord liefhebber
 feyenoord liefhebber - maandag 17 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Wel ? doet Been het zo geweldig dan? dat had iedereen toch gekund, slechter kon het niet
De Spot
 De Spot - maandag 17 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Leo Exit!!!!Yes!!
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 januari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Nu zal Been ook wel opstappen....hoe slecht moet het gaan bij Feyenoord?
just-me
 just-me - maandag 17 januari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Been schijnt solidair te zijn hoorde ik net op RTL7
Maximus
 Maximus - maandag 17 januari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Gvd wat een muil-ezels! vlak voor DE wedstrijd!! WTF!!!
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - maandag 17 januari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Wat is dat voor onruststoker? vlak voor 0-20 stapt ie op, clubman #not

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Stefan-FR-08 --
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Jammer, begrijp dat kogel door de kerk is. Weer geen gelukkige timing. Er zijn maar 2 wedstrijden die er echt toe doen, en 48 uur vóór die wedstrijd heb je gezeik. En het lijkt me dat er andere zaken belangrijker zijn dan dit soort geneuzel. En vlak voor de herdenkingswedstrijd van Coen Moulijn, geen enkel normbesef.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
hoop morgen wakker te worden en nog steeds niks te lezen op de officele feyenoord site.
Ik wil het gewoon niet geloven zolang het niet op de Feyenoord site zelf staat
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 januari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat ze vóór het plezierreisje naar Oman duidelijkheid hadden moeten geven, en niet opeens afwimpelen tot 1 februari. Ben bang dat Been ook gaat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Waar rook is, is vuur...

Godverdomme, krijgen we zekers een nieuwe trainer, die absoluut nooit het heldenstatus kan behalen wat Been heeft.... Been heeft nooit een eerlijke kans gehad... Kijk maar eens naar het spelersmateriaal..ik hoop dat hij ooit, in betere tijden, terugkeert (als hij nu vertrekt!) en dat hij dan wel een eerlijke kans krijgt, met een volwassen groep volwaardige voetballers!!! En niet met een veredeld jeugdteam, maar goed laten we hopen dat het een storm in een glas water is en dat Been en Leo blijven!!!
alibabba
 alibabba - maandag 17 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Been moet solidair aan Beenhakker zijn en opstappen. Dat maakt de weg vrij voor de Kromme als trainer en dat komt Feyenoord zeer goed van pas! Gudde moet weg en Wouter Bos moet hem vervangen.
Maximus
 Maximus - maandag 17 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Is die verdomde gifbeker dan nog niet leeg??? Nu KAN het legioen niet meer kalm blijven!
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 januari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
BLOKLAND !!!!!! HELP !!!!!!!!!!!! Roep iedereen NU bij elkaar en ga praten !!!!!!!!!
Royaal
 Royaal - maandag 17 januari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:46 schreef RedDevil1990 het volgende:
hoop morgen wakker te worden en nog steeds niks te lezen op de officele feyenoord site.
Ik wil het gewoon niet geloven zolang het niet op de Feyenoord site zelf staat
Martijn Krabbe heeft Leo gesproken aan de telefoon en het bevestigd.
Dus het is sowieso waar.
Maximus
 Maximus - maandag 17 januari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:47 schreef henkie1969 het volgende:
Ik ben van mening dat ze vóór het plezierreisje naar Oman duidelijkheid hadden moeten geven, en niet opeens afwimpelen tot 1 februari. Ben bang dat Been ook gaat.
Ze hadden achter de kist van Moulijn moeten staan!
Vnny
 Vnny - maandag 17 januari 2011 - 21:51   quote  deeplink  
lekkere timing zo net voor het begin van de 2e helft van de competitie, brengt lekker rust in de ploeg....
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 januari 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Eens! maar ik ben het wel met Johan eens, zo ga je niet met mensen om, je zorgt voor duidelijkheid voor je personeel, iemand met zo'n staat van dienst verdient dit niet.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:49 schreef Royaal het volgende:

[..]

Martijn Krabbe heeft Leo gesproken aan de telefoon en het bevestigd.
Dus het is sowieso waar.
Gvd dit is toch ongelofelijk..
Hij zet weer een paar spelers bij Feyenoord en peert 'm
En wij met z'n alle maar elk jaar hopen dat het weer rustig word binnenin de club.
FR-Han
 FR-Han - maandag 17 januari 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:23 schreef alibabba het volgende:
DE ENIGE DIE MOET OPROTTEN BIJ FEYENOORD IS PIPO GUDDE!
ga lekker naar je 40 roverts simpele
markw3
 markw3 - maandag 17 januari 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Volgens mij is het nog waar ook, de site van Feyenoord ligt plat. Dus zal zo wel groot nieuws uitgebracht worden. Iedereeen die serieus denkt dat de Kromme de juiste trainer is voor Feyenoord, moet aan zichzelf beginnen te twijfelen.

Daarbij zeg ik niet dat hij geen functie kan bekleden binnen Feyenoord. Maar de juiste trainer, nou nee...

Wie dan wel? tja zeg het maar. Laat het dit jaar nou aub rustig blijven en dan aan het einde van dit seizoen evalueren.

Bos als directeur zie ik inderdaad wel zitten, maar voor de rest...?
FR-Han
 FR-Han - maandag 17 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:48 schreef alibabba het volgende:
Been moet solidair aan Beenhakker zijn en opstappen. Dat maakt de weg vrij voor de Kromme als trainer en dat komt Feyenoord zeer goed van pas! Gudde moet weg en Wouter Bos moet hem vervangen.
pfff je snapt het niet zo
bos prima, maar willem als trainert? whahhaa ongelooflijk dom als je dat wil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door FR-Han --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:54 schreef markw3 het volgende:
Volgens mij is het nog waar ook, de site van Feyenoord ligt plat. Dus zal zo wel groot nieuws uitgebracht worden. Iedereeen die serieus denkt dat de Kromme de juiste trainer is voor Feyenoord, moet aan zichzelf beginnen te twijfelen.

Daarbij zeg ik niet dat hij geen functie kan bekleden binnen Feyenoord. Maar de juiste trainer, nou nee...

Wie dan wel? tja zeg het maar. Laat het dit jaar nou aub rustig blijven en dan aan het einde van dit seizoen evalueren.

Bos als directeur zie ik inderdaad wel zitten, maar voor de rest...?
Wouter bos moet Gudde opvolgen en Leo beenhakker moet toch blijven
En als Beenhakker zoieso weg is. Dan hoop ik op v Hanegem als TD niet als trainer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door RedDevil1990 --
markw3
 markw3 - maandag 17 januari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:56 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Wouter bos moet Gudde opvolgen en Leo beenhakker moet toch blijven
eens...
alibabba
 alibabba - maandag 17 januari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:55 schreef obiku010 het volgende:

[..]

pfff je snapt het niet zo
En hoezo snap ik het niet? Twijfelen aan v.Hanegem is twijfelen aan Feyenoord. Bos heb ik horen praten en hij wil Feyenoord ook helpen. Gudde moet verdwijnen, want die man neem ik absoluut niet serieus.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:56 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Wouter bos moet Gudde opvolgen en Leo beenhakker moet toch blijven
EENS !!
Xapter
 Xapter - maandag 17 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

En hoezo snap ik het niet? Twijfelen aan v.Hanegem is twijfelen aan Feyenoord. Bos heb ik horen praten en hij wil Feyenoord ook helpen. Gudde moet verdwijnen, want die man neem ik absoluut niet serieus.
Gudde is de juiste man op die plaats!
lekker aan het bezuinigen, goede zaken!
Je kan heel de directie wel wegdonderen.. maar dan moet je uiteindelijk miljoenen betalen aan afkoopsommetjes en andere troep voor je eenmaal een nieuwe directie hebt.. Qua geld besparen gaat het nu goed, nu alleen het sportieve gedeelte nog
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Ach, wat hadden we nu nog aan Beenhakker? Er was geen geld, hij kostte zelf 5 ton.. Ik zie het probleem niet dat hij nu weg gaat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Gudde gaat niet, want de investeerder,s (Blokland en co.) staan achter hem, want hij is hun marionet (mooie woordkeuze hé?), dus Beenhakker krijgt de 'respectabele' mogelijkheid zelf ontslag te nemen voor hij het krijgt. Als dit zo is, is Been ook history dus kunnen we weer op zoek naar een nieuwe trainer... Krijgen we zeker weer zo'n Erwin Koeman of wie dan ook. We worden voor zover het nog kan, weer achteruit geworpen en stevenen als we niet oppassen in de gevarenzone... Volgend jaar wel een keer weer kampioen, maar ik weet niet of ik daar wel trek in heb...
markw3
 markw3 - maandag 17 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
De officiële site werkt weer, maar helaas nog geen nieuws. Indien het niet waar is, zou ik zeggen, direct een persbericht er uit!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:02 schreef MMM het volgende:
Ach, wat hadden we nu nog aan Beenhakker? Er was geen geld, hij kostte zelf 5 ton.. Ik zie het probleem niet dat hij nu weg gaat.
Ik kan me hier wel bij aansluiten, ware het niet dat Been ook gaat en dat is slecht voor de club. Dan maar vijf ton over de balk, maar dan hou je wel rust in de tent!
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:59 schreef Xapter het volgende:

[..]

Gudde is de juiste man op die plaats!
lekker aan het bezuinigen, goede zaken!
Je kan heel de directie wel wegdonderen.. maar dan moet je uiteindelijk miljoenen betalen aan afkoopsommetjes en andere troep voor je eenmaal een nieuwe directie hebt.. Qua geld besparen gaat het nu goed, nu alleen het sportieve gedeelte nog
Ik heb Gudde altijd te kleurloos en te risicovermijdend gevonden, maar had het idee dat de directie op dit moment lekker bezig was, en zelfs wat succesjes aan het binnenhalen was. De week was positief begonnen, maar de maandag is nog niet voorbij en er is weer gezeik. Ik vind dat, zo vlak voor het begin van de competitie, en met name vlak voor Ajax-Feyenoord, mismanagement. Ipv rustig doorbouwen staan de partijen dwars door de club en supporters, weer lijnrecht tegenover elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Els --
burgy
 burgy - maandag 17 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
als die lichtgewicht van been nou ook nog gaat is het helemaal perfect. alibabbje weet niet wat je zegt over gudde.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:02 schreef MMM het volgende:
Ach, wat hadden we nu nog aan Beenhakker? Er was geen geld, hij kostte zelf 5 ton.. Ik zie het probleem niet dat hij nu weg gaat.
Zonder beenhakker was er helemaal geen babovic geweest.
Maar ik denk dat Leo belangerijk was voor inversteerders.
Hij is toch een soort boegbeeld dat rust uitstraalt en verstand van voetbal heeft.
Ik denk dat dat een belangerijke factor is voor externe financiers
FR-Han
 FR-Han - maandag 17 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

En hoezo snap ik het niet? Twijfelen aan v.Hanegem is twijfelen aan Feyenoord. Bos heb ik horen praten en hij wil Feyenoord ook helpen. Gudde moet verdwijnen, want die man neem ik absoluut niet serieus.
gudde heeft met wat hij kon, alles gedaan om Feyenoord gezond te krijgen. geen ander had het beter gedaan. leo is een judas. hij hoefd niet weg. maar om nou gudde de deur te wijzen omdat hij puur alles doet om de club financieel gezond te maken?? ik twijfel niet aan willem. maar willem moet niet meer willen trainen. hij kan tips geven en jonge gassies begeleiden. maar trainen schiet niet meer op. als assistent voor been een optie. maar dat gaat been niet durven. makkelijk om iemand af te fikken die ook al is het effe zuur, aan het zorgen is dat er weer zoets komt. gudde///held
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - maandag 17 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
vanaf nu alleen nog mensen met echt clubgevoel, niet van die halve nepperts.

zit die gifbeker dan gewoon weer helemaal vol? wat moeten we van dit seizoen verwachten? Iemand alsjeblieft help.

en is feyenoord bang dat we met ze alle naa de kuip gaan?
ze zetten namelijk helemaal niks op feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Stefan-FR-08 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord









0.0072560