BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 17 januari 2011 - 21:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord (Algemeen Dagblad)

RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:05 schreef obiku010 het volgende:

[..]

gudde heeft met wat hij kon, alles gedaan om Feyenoord gezond te krijgen. geen ander had het beter gedaan. leo is een judas. hij hoefd niet weg. maar om nou gudde de deur te wijzen omdat hij puur alles doet om de club financieel gezond te maken?? ik twijfel niet aan willem. maar willem moet niet meer willen trainen. hij kan tips geven en jonge gassies begeleiden. maar trainen schiet niet meer op. als assistent voor been een optie. maar dat gaat been niet durven. makkelijk om iemand af te fikken die ook al is het effe zuur, aan het zorgen is dat er weer zoets komt. gudde///held
Jij ziet in de kromme de nieuwe Ome Fred?
Vertrouwenspersoon voor de spelers
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:04 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Zonder beenhakker was er helemaal geen babovic geweest.
Hij heeft hem niet behouden dus dat is ook Leo aan te rekenen.
Royaal
 Royaal - maandag 17 januari 2011 - 22:07   quote  deeplink  
GODVERDOMME
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Wel een lekkere timing overigens van Beenhakker!
FR-Han
 FR-Han - maandag 17 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:06 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Jij ziet in de kromme de nieuwe Ome Fred?
Vertrouwenspersoon voor de spelers
ja zoiets ja. en wouter bos mag best een functie hebben. maar denk dat gudde en bos teveel hetzelfde vak doen dan. want bos heeft geen netwerk qua voetbal. mischien wel bij sponsors, maar daar hebben we blokland en co al voor. leo mag van mij gaan. maar een beetje respect voor gudde is op zijn plaats
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij heeft hem niet behouden dus dat is ook Leo aan te rekenen.
Of gudde en Jacobs.
Al hadde die eerder begonnen met saneren had er wat meer geld geweest en had de baab kunnen blijven.
Ken ook verder terug kijken dan 8 maanden geleden
Edje
 Edje - maandag 17 januari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Helemaal geweldig dit, eindelijk goed nieuws. Nu hopen dat Mario zich solidair opstelt en we op zoek kunnen naar een tactisch onderlegde trainer. Persoonlijk hoop ik op een oud speler als coach, Alfred Schreuder, Ronald Koeman, V.Gastel...Ook Pastoor zou ik prima vinden. Martin v Geel lekker als TD er boven zetten,die heeft bij de joden geleerd hoe je spelers tegen de hoofdprijs moet verkopen en niet in de uitverkoop moet zetten ("dragende spelers moeten minimaal 5 mln opleveren")
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:09 schreef Edje het volgende:
Helemaal geweldig dit, eindelijk goed nieuws. Nu hopen dat Mario zich solidair opstelt en we op zoek kunnen naar een tactisch onderlegde trainer. Persoonlijk hoop ik op een oud speler als coach, Alfred Schreuder, Ronald Koeman, V.Gastel...Ook Pastoor zou ik prima vinden. Martin v Geel lekker als TD er boven zetten,die heeft bij de joden geleerd hoe je spelers tegen de hoofdprijs moet verkopen en niet in de uitverkoop moet zetten ("dragende spelers moeten minimaal 5 mln opleveren")
Onruststoker
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 januari 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:08 schreef MMM het volgende:
Wel een lekkere timing overigens van Beenhakker!
ik vind het keurig van Beenhakker. Als je toch al hoort dat je contract niet verlengd wordt en dan zelf je ontslag indient, dan hoeft Feyenoord je ook niet meer te betalen.
Ik vind het jammer dat hij weg is.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Leo kan me niet schelen die tekend woensdag gewoon een contract met de joden. Mario moet blijven!
Wtje
 Wtje - maandag 17 januari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Net als of iedereen zo blij was toen hij kwam. Kan het me nog goed herinneren het woord judas kwam er zelfs in voor. En wat heeft hij nou klaar gespeeld, zo erg vind ik het niet hoor. Er was inderdaad geen geld,maar het is er niet echt beter op geworden.
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:12 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik vind het keurig van Beenhakker. Als je toch al hoort dat je contract niet verlengd wordt en dan zelf je ontslag indient, dan hoeft Feyenoord je ook niet meer te betalen.
Ik vind het jammer dat hij weg is.
Beenhakker heeft zich prima opgesteld, ten eerste scheelt het zijn oprotpremie, maar hij mag toch ook zijn trots hebben. Als iemand klaar staat om mij een mes in mijn rug te steken, dan ga ik ook niet vriendelijk aanwijzen wat de beste plek is.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 17 januari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
had dit gezeik niet een paar dagen later gekunt dit brengt geen rust voor de topper
stelletje egoisten denken niet aan Feyenoord maar alleen aan zichzelf
dan allebij maar gelijk oprotten en gudde erbij zijn we die ook kwijt
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:12 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik vind het keurig van Beenhakker. Als je toch al hoort dat je contract niet verlengd wordt en dan zelf je ontslag indient, dan hoeft Feyenoord je ook niet meer te betalen.
Ik vind het jammer dat hij weg is.
Dat is dan aan ene kant netjes door zelf (gratis) op te stappen.
Maar 1 dag 22 uur en 30 minuten voor DE wedstrijd vind ik ook niet goed getimed
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 januari 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:15 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dat is dan aan ene kant netjes door zelf (gratis) op te stappen.
Maar 1 dag 22 uur en 30 minuten voor DE wedstrijd vind ik ook niet goed getimed
eens, maar toch ..... ik vind het wel klasse dat hij op deze manier toch Feyenoord nog helpt, hoe raar het ook klinkt. al had ik liever gezien dat hij zou blijven.
Edje
 Edje - maandag 17 januari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:15 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dat is dan aan ene kant netjes door zelf (gratis) op te stappen.
Maar 1 dag 22 uur en 30 minuten voor DE wedstrijd vind ik ook niet goed getimed
ik weet niet hoor, maar voorlopig lees ik alleen nog maar dat hij pas eind van het seizoen opstapt...na afloop van zijn contract dus. Gewoon nog doorbetaald dus...dus hoe zo netjes????
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:13 schreef hotjumper het volgende:
Leo kan me niet schelen die tekend woensdag gewoon een contract met de joden. Mario moet blijven!
Ik twijfel of Mario dat wel doet. Als iemand mij zo nadrukkelijk had gesteund, en er alles voor gedaan heeft om mij optimaal te laten presteren, alle situaties had gebruikt om me te prijzen en mijn verkeerde beslissingen recht te strijken, en die persoon voelde zich gedwongen om ontslag te nemen, dan zou ik ook solidair zijn.
frray
 frray - maandag 17 januari 2011 - 22:18   quote  deeplink  
En terecht! Als je zo door dat kutbestuur te kakken word gezet dan moet je weggaan, als dat bestuur nou is opstapt. Streep alle fouten van elkaar van Leo en bestuur en dan kom je tot 1 conclusie. Bestuur moet weg!
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:15 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dat is dan aan ene kant netjes door zelf (gratis) op te stappen.
Maar 1 dag 22 uur en 30 minuten voor DE wedstrijd vind ik ook niet goed getimed
Je kan je afvragen in hoeverre hij zich daartoe gedwongen voelt. Daarnaast, Gudde is de baas, dus of hij nou 'responsible' is of niet, hij is in elk geval 'accountable'
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 januari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:17 schreef Els het volgende:

[..]

Ik twijfel of Mario dat wel doet. Als iemand mij zo nadrukkelijk had gesteund, en er alles voor gedaan heeft om mij optimaal te laten presteren, alle situaties had gebruikt om me te prijzen en mijn verkeerde beslissingen recht te strijken, en die persoon voelde zich gedwongen om ontslag te nemen, dan zou ik ook solidair zijn.
daar ben ik inderdaad ook bang voor....ik hoor net dat Feyenoord morgen met een persconferentie komt
FR-Han
 FR-Han - maandag 17 januari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:14 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
had dit gezeik niet een paar dagen later gekunt dit brengt geen rust voor de topper
stelletje egoisten denken niet aan Feyenoord maar alleen aan zichzelf
dan allebij maar gelijk oprotten en gudde erbij zijn we die ook kwijt
gudde moet blijven, been ook!! denk dat gudde meer goeds doet voor de club als jij ooit zal doen. met alle respect
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Ja maar wat ik net al zei 1 dag 22 uur en 25 minuten voor DE wedstrijd zulke commotie in de wereld brengen is nou niet echt een tactische zet
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Wat een verdachtmakingen!

Leo neemt -als vi het juist heeft, he- ontslag, nog vóór er een evaluatiegesprek geweest is! Dat wachtte hij niet af.
Hij veroorzaakt daarmee onrust en NIET het bestuur!!!
En als Been hierin meegaat, dan heeft ie heel wat uit te leggen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Als Mario ook weggaat dan moet dat hele bestuur incl. Die zakkenvullers van de rvc ook maar oprotten. Laat Blokland dan maar een bestuur beginnen met wat gasten van de busIness club. Echte Feyenoorders!
Ronnie9000
 Ronnie9000 - maandag 17 januari 2011 - 22:22   quote  deeplink  
er was toch zo'n td uit brabant die in engeland goed bezig was, ben zijn naam kwijt maar daar is een tijdje geleden een topic over geweest. Er werd toen al van beide kanten interesse getoond
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 januari 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een verdachtmakingen!

Leo neemt -als vi het juist heeft, he- ontslag, nog vóór er een evaluatiegesprek geweest is! Dat wachtte hij niet af.
Hij veroorzaakt daarmee onrust en NIET het bestuur!!!
En als Been hierin meegaat, dan heeft ie heel wat uit te leggen.
op zich ben ik het wel met je eens, maar iedereen weet hoe dit werkt. Je hoort vanuit alle hoeken dat je er uit ligt...dat merkte je inderdaad vandaag op de training ook, ik stond vlak bij Gudde en die knakker van Arsenal en Leo stond echt HEEL ver weg, hij heeft ook nog even gesproken met Mario. Ik denk dat het toen al voor iedereen duidelijk was. Ik denk alleen dat ik Mario wel begrijpt als hij zal stoppen nu, Beenhakker heeft ALLES voor hem gedaan, hij kan toch niet anders.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:22 schreef Ronnie9000 het volgende:
er was toch zo'n td uit brabant die in engeland goed bezig was, ben zijn naam kwijt maar daar is een tijdje geleden een topic over geweest. Er werd toen al van beide kanten interesse getoond
Dat was Arnesen, Scout van Chelsea.
Die kerel is gewend grof geld te kunnen spenderen. hij lijk me niet de juiste man
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - maandag 17 januari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:20 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja maar wat ik net al zei 1 dag 22 uur en 25 minuten voor DE wedstrijd zulke commotie in de wereld brengen is nou niet echt een tactische zet
en als Leo echt club gevoel/liefde heeft, dan had ie inderdaad , ze eigen problemen ff aan de kant gezet, en nagedacht aan woensdag 20:45 0-20 Feyenoord.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 17 januari 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:25 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

en als Leo echt club gevoel/liefde heeft, dan had ie inderdaad , ze eigen problemen ff aan de kant gezet, en nagedacht aan woensdag 20:45 0-20 Feyenoord.
idd
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - maandag 17 januari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Laten we nou maar afwachten wat er morgen door Feyenoord naar buiten wordt gebracht.. Waarschijnlijk wordt het nu allemaal weer veel te groot gemaakt en valt het morgen wel mee..

Iedereen heeft meteen zijn mening weer klaar.. die moet weg.. die moet komen...(10 topics openen)
Waarom??? Laten we nou eerst eens wachten op meer duidelijkheid.

Uiteindelijk komt alles goed!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Sanchos Diego --
Wtje
 Wtje - maandag 17 januari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:26 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

idd
Denk dat Leo het allemaal zo erg niet vind
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 17 januari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:28 schreef Sanchos Diego het volgende:
Laten we nou maar afwachten wat er morgen door Feyenoord naar buiten wordt gebracht.. Waarschijnlijk wordt het nu allemaal weer veel te groot gemaakt en valt het morgen wel mee..

Iedereen heeft meteen zijn mening weer klaar.. die moet weg.. die moet komen...
Waarom??? Laten we nou eerst eens wachten op meer duidelijkheid.

Uiteindelijk komt alles goed!!!
+1
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - maandag 17 januari 2011 - 22:30   quote  deeplink  
+2 voor mezelf;)
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een verdachtmakingen!

Leo neemt -als vi het juist heeft, he- ontslag, nog vóór er een evaluatiegesprek geweest is! Dat wachtte hij niet af.
Hij veroorzaakt daarmee onrust en NIET het bestuur!!!
En als Been hierin meegaat, dan heeft ie heel wat uit te leggen.
Henk, kom op, zo naief bij jij ook niet. Als jij 68 bent, en financieel binnen, en je al een paar keer ruzie met je bestuur hebt gehad, omdat jij Wanderson een leuke aankoop vond, maar er op het laatste momnet geen geld voor was, en er artikelen in het AD verschijnen, dat jij het nog niet weet, maar alle journalisten al weten dat je op weg bent naar een slecht nieuws gesprek, dan denk jij ook niet, kom, we gaan lekker open een erlijk mijn evaluatie gesprek aan. Dan heb ik ook mijn trots hoor, en als ik financieel onafhankelijk zou zijn, zoals Beenhakker, dan zou ik nu nog met mijn brief naar de Kuip rijden voor een gesprek met Gudde, en hem zeggen dat ik hem absoluut niet kan missen, maar dat ik het vanaf morgen toch ga proberen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Els --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 17 januari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - maandag 17 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:28 schreef Sanchos Diego het volgende:
Laten we nou maar afwachten wat er morgen door Feyenoord naar buiten wordt gebracht.. Waarschijnlijk wordt het nu allemaal weer veel te groot gemaakt en valt het morgen wel mee..

Iedereen heeft meteen zijn mening weer klaar.. die moet weg.. die moet komen...(10 topics openen)
Waarom??? Laten we nou eerst eens wachten op meer duidelijkheid.

Uiteindelijk komt alles goed!!!
Ja maar toch, het blijft clubverraad.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:28 schreef Sanchos Diego het volgende:
............

Uiteindelijk komt alles goed!!!
het vertrouwen daarin begint danig te tanen....
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Kritiek op Gudde: Onvoldoende charisma, transfer De Guzman verprutst, Verbeek de vrije hand gegeven, Bosz de vrije hand gegeven, het verwarmde trainingsveld afgebroken, de traditie van de 1e training de nek omgedraaid, een volledig mislukte open dag georganiseerd, een te ruimhartige deal met de fiscus gesloten, Verbeek spreektijd gegeven na ontslag, waardoor een levensgroot schisma tussen supporters en elftal is gecreeerd, het elftal en Been verplicht naar Oman te gaan, ipv naar de begrafenis van Coen Moulijn, niet op de begrafenis van de zoon van Coen Moulijn geweest, 48 uur vóór Ajax-Feyenoord de situatie met Beenhakker laten escaleren, tijdens de cruciale periode van contractverlenging de situatie met je td laten escaleren waardoor hij aan het einde van het seizoen opstapt, kort vóór de herdenkingswedstrijd van Coen Moulijn iets in de media slingeren waardoor alle aandacht daarheen gaat. En als ik nog even nadenk, kom ik nog wel met meer kritiek.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 17 januari 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:41 schreef Els het volgende:
Kritiek op Gudde: Onvoldoende charisma, transfer De Guzman verprutst, Verbeek de vrije hand gegeven, Bosz de vrije hand gegeven, het verwarmde trainingsveld afgebroken, de traditie van de 1e training de nek omgedraaid, een volledig mislukte open dag georganiseerd, een te ruimhartige deal met de fiscus gesloten, Verbeek spreektijd gegeven na ontslag, waardoor een levensgroot schisma tussen supporters en elftal is gecreeerd, het elftal en Been verplicht naar Oman te gaan, ipv naar de begrafenis van Coen Moulijn, niet op de begrafenis van de zoon van Coen Moulijn geweest, 48 uur vóór Ajax-Feyenoord de situatie met Beenhakker laten escaleren, tijdens de cruciale periode van contractverlenging de situatie met je td laten escaleren waardoor hij aan het einde van het seizoen opstapt, kort vóór de herdenkingswedstrijd van Coen Moulijn iets in de media slingeren waardoor alle aandacht daarheen gaat. En als ik nog even nadenk, kom ik nog wel met meer kritiek.
eens
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - maandag 17 januari 2011 - 22:49   quote  deeplink  
bedtijd allemaal;)! morgen weer een nieuwe frisse dag!
gfvp1
 gfvp1 - maandag 17 januari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:41 schreef Els het volgende:
Kritiek op Gudde: Onvoldoende charisma, transfer De Guzman verprutst, Verbeek de vrije hand gegeven, Bosz de vrije hand gegeven, het verwarmde trainingsveld afgebroken, de traditie van de 1e training de nek omgedraaid, een volledig mislukte open dag georganiseerd, een te ruimhartige deal met de fiscus gesloten, Verbeek spreektijd gegeven na ontslag, waardoor een levensgroot schisma tussen supporters en elftal is gecreeerd, het elftal en Been verplicht naar Oman te gaan, ipv naar de begrafenis van Coen Moulijn, niet op de begrafenis van de zoon van Coen Moulijn geweest, 48 uur vóór Ajax-Feyenoord de situatie met Beenhakker laten escaleren, tijdens de cruciale periode van contractverlenging de situatie met je td laten escaleren waardoor hij aan het einde van het seizoen opstapt, kort vóór de herdenkingswedstrijd van Coen Moulijn iets in de media slingeren waardoor alle aandacht daarheen gaat. En als ik nog even nadenk, kom ik nog wel met meer kritiek.
De spijker op zijn kop! Helemaal mee eens! Als supporters er voor zorgen dat we die boevenbende Gudde, Jacobs en co. ook de Kuip uit jagen. Wij, de supporters, zijn de club! Gudde en co zijn passanten!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door gfvp1 --
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - maandag 17 januari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:41 schreef Els het volgende:
Kritiek op Gudde: Onvoldoende charisma, transfer De Guzman verprutst, Verbeek de vrije hand gegeven, Bosz de vrije hand gegeven, het verwarmde trainingsveld afgebroken, de traditie van de 1e training de nek omgedraaid, een volledig mislukte open dag georganiseerd, een te ruimhartige deal met de fiscus gesloten, Verbeek spreektijd gegeven na ontslag, waardoor een levensgroot schisma tussen supporters en elftal is gecreeerd, het elftal en Been verplicht naar Oman te gaan, ipv naar de begrafenis van Coen Moulijn, niet op de begrafenis van de zoon van Coen Moulijn geweest, 48 uur vóór Ajax-Feyenoord de situatie met Beenhakker laten escaleren, tijdens de cruciale periode van contractverlenging de situatie met je td laten escaleren waardoor hij aan het einde van het seizoen opstapt, kort vóór de herdenkingswedstrijd van Coen Moulijn iets in de media slingeren waardoor alle aandacht daarheen gaat. En als ik nog even nadenk, kom ik nog wel met meer kritiek.
We begrijpen met ze alle, dat Gudde heel veel dingen vernachelt heb, zoals je al noemde, traditie van 1e training. En ook met Coen, dat vind ik nog het ergste.
Gudde//Mislukt
www.KoringVastgoedzo
 www.KoringVastgoedzo - maandag 17 januari 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Ik vind ook dat Leo Beenhakker moet blijven.
Als er iemand weg moet is dat Gudde.Het is toch echt allemaal slechter gegeaan sinds zijn komst(meschien iets ervoor al maar goed).
We moeten met Beenhakker en Willem van Hanegem(in welke functie dan ook iets op het veld zou ik zeggen)ons FEYENOORD weer groot maken.
Er zou eens geinformeerd moeten worden bij van den Herik of hij ook iets wil doen voor de club.
En ik hoorde iets over een sjeik in Oman die iets van 150.000 miljard heeft en als feyenoordsupporters zijn naam zouden roepen hij wel een zak centen over heeft.

Dus weg met Gudde en Beenhakker en Been BLIJF!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Beenhakker heeft toch aangegeven dat hij morgen met een verklaring komt? Gudde en co. spreken echt niet voor hun beurt, omdat ze uit respect voor Leo hem zelf ontslag laten nemen. Doet hij dit niet, krijgt hij het, maar omdat hij nogal wat krediet heeft in nederland (en ook daarbuiten) mag hij uit respect zelf weg... Klinkt mij behoorlijk waarschijnlijk in de oren. Nadeel is wel dat Mario nu geen rugdekking meer heeft...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:41 schreef Els het volgende:
Kritiek op Gudde: Onvoldoende charisma, transfer De Guzman verprutst, Verbeek de vrije hand gegeven, Bosz de vrije hand gegeven, het verwarmde trainingsveld afgebroken, de traditie van de 1e training de nek omgedraaid, een volledig mislukte open dag georganiseerd, een te ruimhartige deal met de fiscus gesloten, Verbeek spreektijd gegeven na ontslag, waardoor een levensgroot schisma tussen supporters en elftal is gecreeerd, het elftal en Been verplicht naar Oman te gaan, ipv naar de begrafenis van Coen Moulijn, niet op de begrafenis van de zoon van Coen Moulijn geweest, 48 uur vóór Ajax-Feyenoord de situatie met Beenhakker laten escaleren, tijdens de cruciale periode van contractverlenging de situatie met je td laten escaleren waardoor hij aan het einde van het seizoen opstapt, kort vóór de herdenkingswedstrijd van Coen Moulijn iets in de media slingeren waardoor alle aandacht daarheen gaat. En als ik nog even nadenk, kom ik nog wel met meer kritiek.
Wat bedoel je met "te ruimhartige deal met de fiscus gesloten"?
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:24 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "te ruimhartige deal met de fiscus gesloten"?
Daarmee bedoel ik dat we een enorme hoeveelheid euries naar de fiscus hebben overgemaakt ivm de discussie over tranfers van oa die Australier. Hoewel we de 1e rechtzaak hadden gewonnen, is toch het volle pond (+ rente) betaald. Ik had wel even willen onderhandelen, vooral omdat dat andere voetbalclubs ook gelukt is.
www.KoringVastgoedzo
 www.KoringVastgoedzo - maandag 17 januari 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Ik ben het trouwens wel met een aantal eens dat Mario de spelers nu niet beter laat spelen,maar je heb er niets aan als ook hij vertrekt op dit moment en wie zegt dat dit door Mario komt ,deze neerwaartse lijn werdt al ingezet onder Verbeek.
En aan de andere kant een beetje Hypocriet vind ik ons/jullie ook wel om Mario Been eerst als verlosser binnen te halen en nu na een half seizoen al af te serveren.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Dat verhaal van horizontaal toezicht? Dat is niet raar hoor. Je laat de belastingdienst meekijken met jou belastingperikelen en alles wat daarmee te maken heeft. Zij kunnen je eventueel bijsturen. Wanneer dat toen was gebeurd met Vidmar, was er niets aan de hand geweest, omdat de belastingdienst al in een veel eerder stadium aan de bel kon trekken en Feyenoord kon daar dan op reageren. Als je achteraf te horen krijgt dat je alsnog ik weet niet hoeveel moet betalen, probeert menigeen er onderuit te komen. Nu weet je het tijdig genoeg. Is alleen maar goed!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 17 januari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:36 schreef www.KoringVastgoedzo het volgende:
Ik ben het trouwens wel met een aantal eens dat Mario de spelers nu niet beter laat spelen,maar je heb er niets aan als ook hij vertrekt op dit moment en wie zegt dat dit door Mario komt ,deze neerwaartse lijn werdt al ingezet onder Verbeek.
En aan de andere kant een beetje Hypocriet vind ik ons/jullie ook wel om Mario Been eerst als verlosser binnen te halen en nu na een half seizoen al af te serveren.
leef jij nog in 2009/10?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:34 schreef Els het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik dat we een enorme hoeveelheid euries naar de fiscus hebben overgemaakt ivm de discussie over tranfers van oa die Australier. Hoewel we de 1e rechtzaak hadden gewonnen, is toch het volle pond (+ rente) betaald. Ik had wel even willen onderhandelen, vooral omdat dat andere voetbalclubs ook gelukt is.
Vidmar was dat. Dat was de erfenis die Gudde kreeg van onze grote kale leider... Wat moest hij dan? Een verloren zaak blijven aanvechten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord









0.0085010