BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 17 januari 2011 - 21:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord (Algemeen Dagblad)

hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:34 schreef Els het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik dat we een enorme hoeveelheid euries naar de fiscus hebben overgemaakt ivm de discussie over tranfers van oa die Australier. Hoewel we de 1e rechtzaak hadden gewonnen, is toch het volle pond (+ rente) betaald. Ik had wel even willen onderhandelen, vooral omdat dat andere voetbalclubs ook gelukt is.
Ja dat is echt een zure actie geweest, maar gewoon omdat het tijdens zijn "bewind" geen moment rustig is geweest lijkt me wel een goede reden dat hij ook maar eens zijn conclusie trekken en verdwijnen.
www.KoringVastgoedzo
 www.KoringVastgoedzo - maandag 17 januari 2011 - 23:39   quote  deeplink  
En Els heeft een hele goede kijk op de situatie vind ik
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:36 schreef www.KoringVastgoedzo het volgende:
Ik ben het trouwens wel met een aantal eens dat Mario de spelers nu niet beter laat spelen,maar je heb er niets aan als ook hij vertrekt op dit moment en wie zegt dat dit door Mario komt ,deze neerwaartse lijn werdt al ingezet onder Verbeek.
En aan de andere kant een beetje Hypocriet vind ik ons/jullie ook wel om Mario Been eerst als verlosser binnen te halen en nu na een half seizoen al af te serveren.
Jezus man, dat het minder ging, is minstens al zo vanaf Gullit!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:38 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Vidmar was dat. Dat was de erfenis die Gudde kreeg van onze grote kale leider... Wat moest hij dan? Een verloren zaak blijven aanvechten?
Die zaak was niet verloren!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 17 januari 2011 - 23:39   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Die zaak was niet verloren!
Nou ja, het is maar hoe je het wilt noemen, want dit zou je nooit winnen en dan noem ik het verloren omdat het tijd en geld heeft gekost. Wanneer dit direct goed was gegaan, was er meer goed gegaan, o.a. alles rondom diezelfde GKL...
R()b
 R()b - maandag 17 januari 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:45 schreef Maximus het volgende:
Gvd wat een muil-ezels! vlak voor DE wedstrijd!! WTF!!!
Ja het is toch niet te geloven amateurs.
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:36 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dat verhaal van horizontaal toezicht? Dat is niet raar hoor. Je laat de belastingdienst meekijken met jou belastingperikelen en alles wat daarmee te maken heeft. Zij kunnen je eventueel bijsturen. Wanneer dat toen was gebeurd met Vidmar, was er niets aan de hand geweest, omdat de belastingdienst al in een veel eerder stadium aan de bel kon trekken en Feyenoord kon daar dan op reageren. Als je achteraf te horen krijgt dat je alsnog ik weet niet hoeveel moet betalen, probeert menigeen er onderuit te komen. Nu weet je het tijdig genoeg. Is alleen maar goed!
Nee, niet dat verhaal van horizontaal toezicht, dat vind ik één van de goede acties, had ik zelf ook als eerste ingevoerd. Wel de schikking van Vidmar, dat was volkomen belachelijk om zo te schikken, ik denk dat de belastinginspecteur nu nog dronken is.
craven
 craven - maandag 17 januari 2011 - 23:42   quote  deeplink  
tsjee avondje werken en je mist gelijk een hoop gedoe hehehe
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:41 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, niet dat verhaal van horizontaal toezicht, dat vind ik één van de goede acties, had ik zelf ook als eerste ingevoerd. Wel de schikking van Vidmar, dat was volkomen belachelijk om zo te schikken, ik denk dat de belastinginspecteur nu nog dronken is.
We hebben even achter elkaar aan gereageerd, dus ik zal mijn reactie even voor je herhalen.. Daarna hebben anderen ook alweer om de mijne gereageerd, maar goed: hier is hij: Vidmar was dat. Dat was de erfenis die Gudde kreeg van onze grote kale leider... Wat moest hij dan? Een verloren zaak blijven aanvechten?
www.KoringVastgoedzo
 www.KoringVastgoedzo - maandag 17 januari 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Ja sorry el aanmeldi niet slim.ben niet helemaal helder op t moment.
Maareh Arie Klooster wanneer ging het eigelijk wel goed is al heel wat jaren geleden.
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:41 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou ja, het is maar hoe je het wilt noemen, want dit zou je nooit winnen en dan noem ik het verloren omdat het tijd en geld heeft gekost. Wanneer dit direct goed was gegaan, was er meer goed gegaan, o.a. alles rondom diezelfde GKL...
Als je de 1e rechtzaak wint, en je huisadvocaat van mening is, dat je de zaak kan winnen, en je toch besluit te schikken, dan ga je de onderhandeling toch in om allebei water bij de wijn te doen? Dan betaal je toch niet de hele vordering + fiscale rente?
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

We hebben even achter elkaar aan gereageerd, dus ik zal mijn reactie even voor je herhalen.. Daarna hebben anderen ook alweer om de mijne gereageerd, maar goed: hier is hij: Vidmar was dat. Dat was de erfenis die Gudde kreeg van onze grote kale leider... Wat moest hij dan? Een verloren zaak blijven aanvechten?
GKL had er wel vertrouwen in, heeft zelf veel geld in die zaak gestoken.
Red
 Red - maandag 17 januari 2011 - 23:50   quote  deeplink  
Denk dat dit wel goed is, ook als Been zich solidair verklaard.
Maar hou nou aub eens op om te zeiken over Gudde, open your eyes!
Duidelijk positief stijgende lijn kwa verichtingen door Gudde. Die heeft zeker wel het beste voor voor ons Feyenoord.

Triest dat wanneer die verrader weer voor onrust zorgt (Leo B rook je dood stikkers ken ik nog goed) iedereen over Gudde begint te praten.
Leo B (rook je dood) heeft eigenlijk helemaal niks gebracht op een lege kruiwagen na die hij weer gevuld met knaken mee naar huis neemt.
Beeld me hem nu ook steeds weer op de tainingen van Feyenoord met een mobiel aan zijn oor geplakt en een dikke sigaar in zijn bek.... niks aan het doen.
www.KoringVastgoedzo
 www.KoringVastgoedzo - maandag 17 januari 2011 - 23:50   quote  deeplink  
Afijn de situatie is gewoon KUT.
Hoop dat die Simon een lichtpuntje gaat worden.
Maar niemand reageert op die sjeik waar ik t over had.Niet gehoord?
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:50 schreef Red het volgende:
Denk dat dit wel goed is, ook als Been zich solidair verklaard.
Maar hou nou aub eens op om te zeiken over Gudde, open your eyes!
Duidelijk positief stijgende lijn kwa verichtingen door Gudde. Die heeft zeker wel het beste voor voor ons Feyenoord.

Triest dat wanneer die verrader weer voor onrust zorgt (Leo B rook je dood stikkers ken ik nog goed) iedereen over Gudde begint te praten.
Leo B (rook je dood) heeft eigenlijk helemaal niks gebracht op een lege kruiwagen na die hij weer gevuld met knaken mee naar huis neemt.
Beeld me hem nu ook steeds weer op de tainingen van Feyenoord met een mobiel aan zijn oor geplakt en een dikke sigaar in zijn bek.... niks aan het doen.
Mijn ogen zijn al een hele tijd open, en ik vind Gudde volkomen geschikt als ambtenaar, maar andere verantwoordelijkheden moet je hem niet geven.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:50 schreef www.KoringVastgoedzo het volgende:
Afijn de situatie is gewoon KUT.
Hoop dat die Simon een lichtpuntje gaat worden.
Maar niemand reageert op die sjeik waar ik t over had.Niet gehoord?
Reken je rijk
Met een oliesjeik
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Was het wel zo positief? Of heb je alleen de betere geluiden van toen onthouden?
Volgens mij hebben ze de middenweg bewandeld, want de fiscus eiste aanvankelijk 10 mliljoen. Dan heeft Gudde misschien wel 5 miljoen bespaard? Dat Feyenoord wel zou winnen, is niet zomaar een feit?
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:52 schreef Els het volgende:

[..]

Mijn ogen zijn al een hele tijd open, en ik vind Gudde volkomen geschikt als ambtenaar, maar andere verantwoordelijkheden moet je hem niet geven.
Hij heeft tenslotte ook beenhakker aangesteld. Sinds hij er is is het alleen maar gezeik bij de club.
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij heeft tenslotte ook beenhakker aangesteld. Sinds hij er is is het alleen maar gezeik bij de club.
Eens.
Red
 Red - dinsdag 18 januari 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij heeft tenslotte ook beenhakker aangesteld. Sinds hij er is is het alleen maar gezeik bij de club.
Het was zo'n slecht idee nog niet om Beenhakker aan te stellen in de hoop iets aan zijn "netwerk" enz te hebben. Helaas heeft Leo vooral praatjes gehad en weinig daden. En de daden die hij heeft verricht (Auassar, schaken, halen en wegsturen de Baab, enz) zijn ook niet om naar huis te schrijven.

Maar jij was vanaf dag 1 al tegen Beenhakker om wat er in het verleden is gebeurd.
Ik moet je gelijk geven dat hij ons weer in de rug heeft gestoken, dat zeker. Maar dat is niet de schuld van Gudde.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 januari 2011 - 00:09   quote  deeplink  
Jongens, wie zegt dat dit een mes in de rug is? Zijn contract loopt af en zijn functie heeft geen bestaansrecht, omdat er geen geld is waarmee hij zou kunnen smijten, dus het houdt gewoon op. Hij kan nog wel een half jaartje blijven zitten, maar dat betekent niet dat zijn functie bestaansrecht heeft... Ik hoop alleen maar dat het verder rustig blijft en ik hoop vooral dat mario net zo stevig in zijn zadel blijft zitten als voorheen..., want anders heb ik liever een Beenhakker met een functie zonder bestaansrecht, zolang Mario maar blijft!!
Mario//HELD!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 00:06 schreef Red het volgende:

[..]

Het was zo'n slecht idee nog niet om Beenhakker aan te stellen in de hoop iets aan zijn "netwerk" enz te hebben. Helaas heeft Leo vooral praatjes gehad en weinig daden. En de daden die hij heeft verricht (Auassar, schaken, halen en wegsturen de Baab, enz) zijn ook niet om naar huis te schrijven.

Maar jij was vanaf dag 1 al tegen Beenhakker om wat er in het verleden is gebeurd.
Ik moet je gelijk geven dat hij ons weer in de rug heeft gestoken, dat zeker. Maar dat is niet de schuld van Gudde.
Maar de beker finale wel
De afbraak van de clubcultuur wel
Het gertjan Verbeek verhaal
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
tsja... ik had nu alsnog liever verbeek gehad als trainer.
raket
 raket - dinsdag 18 januari 2011 - 00:12   quote  deeplink  
De cirkel is rond
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 00:14   quote  deeplink  
Dan hadden we nu tegen de topklasse aangezeten.
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 00:06 schreef Red het volgende:

[..]

Het was zo'n slecht idee nog niet om Beenhakker aan te stellen in de hoop iets aan zijn "netwerk" enz te hebben. Helaas heeft Leo vooral praatjes gehad en weinig daden. En de daden die hij heeft verricht (Auassar, schaken, halen en wegsturen de Baab, enz) zijn ook niet om naar huis te schrijven.

Maar jij was vanaf dag 1 al tegen Beenhakker om wat er in het verleden is gebeurd.
Ik moet je gelijk geven dat hij ons weer in de rug heeft gestoken, dat zeker. Maar dat is niet de schuld van Gudde.
Gudde is verantwoordelijk voor de aanstelling van Beenhakker, en daarmee dus ook voor de resultaten van Beenhakker. Nou hoeft dat nu niet direct tot het ontslag van Gudde te leiden, maar het feit dat Gudde deze zaak laat ontsporen in de week dat je naar de wedstrijd toeleeft, vind ik onhandig. Dat hij het dan ook nog laat ontsporen in de week dat door familie en supporters wordt toegeleefd naar de wedstrijd waarin wordt stilgestaan bij het overlijden van Coen Moulijn, vind ik onsmakelijk. Beenhakker heeft afgelopen maanden al regelmatig in de pers moeten lezen, dat men in het maasgebouw van hem af wilde, dat kun je met de beste wil van de wereld niet als goed werkgeverschap betitelen. Alle reden dus, om eens heel kritisch naar het functioneren van Gudde te kijken, en dan is er in mijn ogen maar 1 conclusie mogelijk.
raket
 raket - dinsdag 18 januari 2011 - 00:20   quote  deeplink  
Kijken of Feyenoord morgen zo transpirant is als ze zeggen.Gudde zal met een goed verhaal moeten komen,anders is hij denk ik de sigaar.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 00:14 schreef hotjumper het volgende:
Dan hadden we nu tegen de topklasse aangezeten.
qua spel zitten we dat met been inderdaad
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 00:20 schreef raket het volgende:
Kijken of Feyenoord morgen zo transpirant is als ze zeggen.Gudde zal met een goed verhaal moeten komen,anders is hij denk ik de sigaar.
En die worden door Beenhakker nog wel eens uitgedrukt.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 00:43   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 06:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja dat is echt een zure actie geweest, maar gewoon omdat het tijdens zijn "bewind" geen moment rustig is geweest lijkt me wel een goede reden dat hij ook maar eens zijn conclusie trekken en verdwijnen.
+ heel veel alleen zitten die niet op dit forum.
ik doe de mijne er iig bij +1...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 januari 2011 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij heeft tenslotte ook beenhakker aangesteld. Sinds hij er is is het alleen maar gezeik bij de club.
oneens. ik herinner me vorig jaar nog. echt een oase van rust rondom Feyenoord dat we al jaren niet meer gehad hadden.

Gudde is fantasieloos, dat klopt, hij heeft een aantal fouten gemaakt, dat klopt ook. maar dat laatste is niet zo gek, aangezien hij nul ervaring in het topvoetbal had. nu vind ik dat hij het redelijk doet, niet meer niet minder. in de huidige situatie kan je gudde denk ik wel handhaven, is een ambtenaar en heeft een duidelijke missie, feyenoord gezond maken. dicht ik hem ook wel de kwaliteiten voor toe. een man die geen gekke dingen doet. maar hij mist wel een stukje visie dat ik graag bij de AD van Feyenoord zie. (zoals bijvoorbeeld Munsterman wel heeft).

dus wanneer Feyenoord weer de mogelijkheden heeft om de investeren (of wanneer die tijd dichtbij is) dan is het tijd om een nieuwe AD aan te stellen. nu iedereen eruit tyfen is in feite het domste wat je kan doen. meer onrust, minder stabiliteit, komt er een nieuwe AD die ook weer ingewerkt moet worden etc. Feyenoord is gebaat bij stabiliteit en kwaliteit. gudde kan Feyenoord in de huidige situatie helpen, maar moet eigenlijk het veld ruimen zodra Feyenoord de malaise voorbij is. Beenhakker is eigenlijk de juiste man op de verkeerde plaats. hij heeft kwaliteit, ervaring, affiniteit met Feyenoord, uitgebreid netwerk, eigenlijk de ideale man voor TD. er is alleen geen geld. dus hij is eigenlijk 'nutteloos' om het zomaar te stellen. Beenhakker is bij uitstek geschikt om over een paar jaar, samen met een visionaire AD Feyenoord kampioen te maken. tot die tijd heb je veel minder aan hem en is het misschien wel het beste als hij vertrekt.

Ondanks het alles wat er gebeurt is, ben je toch een held Leo. wie maakte Feyenoord het laatst kampioen? Leo. Wie kwam terug toen Feyenoord in moeilijkheden zat? Leo.

Ja hij stapte over na 020 en ja hij heeft nu een dik salaris, maar toch.

Hotjumper ea gaan het hier niet mee eens zijn, maar Leo///Held
Ride
 Ride - dinsdag 18 januari 2011 - 08:39   quote  deeplink  
m1fzvhqai944.jpg
m1fzvhqagr49.jpg
Milo
 Milo - dinsdag 18 januari 2011 - 09:05   quote  deeplink  
Wat een heerlijk nieuwes de grote JUDAS gaat weg! heerlijk volgend seizoen zit hij weer bij die neuzen! gudde bedankt, gudde bedankt, gudde, gudde, gudde bedankt.......
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Ik heb gisteren al aangegeven dat ik het vertrek van Beenhakker niet betreur. Vooral wegens zijn hoge salaris van 5 ton en de financiële middelen die er NIET zijn op dit moment bij Feyenoord. Een TD heeft geen nut op dit moment.

Maar als ik dan de persconferentie bekijk en dat interview erna met Gudde. Wat walg ik van de manier waarop Beenhakker behandeld is.. Gudde, Jacobs en groentje Koevermans hadden intern aan elkaar al aangeven niet door te willen.

Gudde, je hebt er geen reet van gebakken. Jacobs, heeft er een ongelooflijke teringzooi van gemaakt.. En Koevermans, wie ben jij dan?

Dit worden 6 vervelende maanden op de werkvloer bij Feyenoord.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 januari 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Het enige positieve van de afgelopen dagen (helaas) is dat een sponsor waar voor zijn geld krijgt (zelfs al staan we 13e) hoe vaak zien we het reclame logo maar dat is ook het enige positieve (en misschien morgen????)
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:05 schreef Milo het volgende:
Wat een heerlijk nieuwes de grote JUDAS gaat weg! heerlijk volgend seizoen zit hij weer bij die neuzen! gudde bedankt, gudde bedankt, gudde, gudde, gudde bedankt.......
Laat jij die whisky eens een tijdje staan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 14:29 schreef MMM het volgende:
Ik heb gisteren al aangegeven dat ik het vertrek van Beenhakker niet betreur. Vooral wegens zijn hoge salaris van 5 ton en de financiële middelen die er NIET zijn op dit moment bij Feyenoord. Een TD heeft geen nut op dit moment.

Maar als ik dan de persconferentie bekijk en dat interview erna met Gudde. Wat walg ik van de manier waarop Beenhakker behandeld is.. Gudde, Jacobs en groentje Koevermans hadden intern aan elkaar al aangeven niet door te willen.

Gudde, je hebt er geen reet van gebakken. Jacobs, heeft er een ongelooflijke teringzooi van gemaakt.. En Koevermans, wie ben jij dan?

Dit worden 6 vervelende maanden op de werkvloer bij Feyenoord.
Idd,helemaal mee eens..Elk woord en elke letter!!
freduc
 freduc - dinsdag 18 januari 2011 - 22:39   quote  deeplink  
els ga jij ff lekker koken ofzo
beenhakker heeft in 2 jaar alleen een hoop praatjes gehad , met dat feyenoord in zijn hart zit , geloof jij het?? bij zijn volgende club zeg ie weer hetzelfde ,
en wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd ? een legio B spelers gehaald waar we niks aan hebben en feyenoord onwaardig zijn , geen enkele speler weten te verkopen of bij te laten tekenen , en spelers die voor de nodige ervaring konden zorgen weggestuurd , denk aan makaai (had aardig koppel met luc kunnen zijn)landzaad (had toch voor de nodige rust en sturing op middenveld kunnen zorgen)en dan dit seizoen gaan roepen dat deze ploeg ervaring mist en dat het een te jonge groep is , ja zo lust ik er nog we een
en als hij nou werkelijk zo'n feyenoorder is , dan had hij zijn frustraties even niet uitgespuwd en het seizoen als een vend afgemaakt , we zijn nu toch niet gebaad bij veel onrust , maar leo vind zichzelf waarschijnlijk toch weer belangrijker als de club
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:39 schreef freduc het volgende:
els ga jij ff lekker koken ofzo
dan kan jij tegelijkertijd een lesje fatsoen bij nemen.
els heeft hier meer verstand van én liefde voor Feyenoord dan wat jij ooit zal hebben.
een beetje respect voor je mede supporters ja.
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:39 schreef freduc het volgende:
els ga jij ff lekker koken ofzo
beenhakker heeft in 2 jaar alleen een hoop praatjes gehad , met dat feyenoord in zijn hart zit , geloof jij het?? bij zijn volgende club zeg ie weer hetzelfde ,
en wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd ? een legio B spelers gehaald waar we niks aan hebben en feyenoord onwaardig zijn , geen enkele speler weten te verkopen of bij te laten tekenen , en spelers die voor de nodige ervaring konden zorgen weggestuurd , denk aan makaai (had aardig koppel met luc kunnen zijn)landzaad (had toch voor de nodige rust en sturing op middenveld kunnen zorgen)en dan dit seizoen gaan roepen dat deze ploeg ervaring mist en dat het een te jonge groep is , ja zo lust ik er nog we een
en als hij nou werkelijk zo'n feyenoorder is , dan had hij zijn frustraties even niet uitgespuwd en het seizoen als een vend afgemaakt , we zijn nu toch niet gebaad bij veel onrust , maar leo vind zichzelf waarschijnlijk toch weer belangrijker als de club
Ik begrijp dat het een volkomen onbegonnen actie is om aan jou duidelijk te maken dat Gudde meer respect naar een van zijn mededirecteuren had moeten tonen.
freduc
 freduc - dinsdag 18 januari 2011 - 23:22   quote  deeplink  
hey henkie moest je dat van haar zeggen , mag je er anders niet op ???
en ja els je hebt wel gelijk dat Gudde het wat slimmer had kunnen brengen maar je bent het toch wel met mij eens dat leo zeer weinig heeft gebracht en dat Gudde toch aardig wat puin aan het ruimen is en de grote schuld toch aardig slinkt , ook heeft hij voor de eenwording met de SC gezorgt en was hij ook niet mede verantwoordelijk voor de samewerking met arsenal ? hij werkt hard en slaat zichzelf niet op zijn borst , poetsen en niet lullen heet dat toch ?
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:22 schreef freduc het volgende:
hey henkie moest je dat van haar zeggen , mag je er anders niet op ???
en ja els je hebt wel gelijk dat Gudde het wat slimmer had kunnen brengen maar je bent het toch wel met mij eens dat leo zeer weinig heeft gebracht en dat Gudde toch aardig wat puin aan het ruimen is en de grote schuld toch aardig slinkt , ook heeft hij voor de eenwording met de SC gezorgt en was hij ook niet mede verantwoordelijk voor de samewerking met arsenal ? hij werkt hard en slaat zichzelf niet op zijn borst , poetsen en niet lullen heet dat toch ?
volkomen mee eens. Als er ééntje is die altijd alleen maar aan het lullen is is het leo wel.
vries60
 vries60 - dinsdag 18 januari 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Ook eens.
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:27 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

volkomen mee eens. Als er ééntje is die altijd alleen maar aan het lullen is is het leo wel.
Nou aardig van je. Ik vind het eerlijk gezegd een volstrekte onbeschofte opmerking richting mij en Henkie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door Els --
JanM
 JanM - dinsdag 18 januari 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:27 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

volkomen mee eens. Als er ééntje is die altijd alleen maar aan het lullen is is het leo wel.
Leo liep uiteindelijk blijkbaar alleen maar in de weg en het feit dat hij de handdoek nu zelf gooit zegt veel! Leo, je bent hier idd te oud voor: ga lekker vissen en van je sigaartje genieten of anders bij 020 lopen zuchten en steunen dat je niet met respect behandeld wordt!
raket
 raket - dinsdag 18 januari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Die dikke Bas van noordwijk moet ook weg.Het schijnt dat die liever heel de dag niks doet,als dat die z'n handen laat wapperen en ik vind het een aanfluiting dat ze die gozer in een dug out zetten met allemaal afgetrainde gasten.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:58 schreef raket het volgende:
Die dikke Bas van noordwijk moet ook weg.Het schijnt dat die liever heel de dag niks doet,als dat die z'n handen laat wapperen en ik vind het een aanfluiting dat ze die gozer in een dug out zetten met allemaal afgetrainde gasten.
ja joh, stuur meteen de koffiejuf ook weg vanwege slappe koffie....
de flh
 de flh - woensdag 19 januari 2011 - 00:22   quote  deeplink  
Doen wat een echte Don zou doen

Die kleine zal het nu toch alleen moeten gaan doen. De samenwerking tussen Feyenoord en Beenhakker, die sinds februari 2009 de technische leiding in de Kuip in handen had, zal na dit seizoen eindigen. Beenhakker doet wat een echte Don ook zou doen: de eer aan zichzelf houden.

Het grootste verwijt aan het adres van Beenhakker is dat de door hem gehaalde spelers in de afgelopen twee jaar geen aanwinsten voor Feyenoord bleken te zijn. Ignjatovic, Babovic, Auassar, Lumb, Schaken en Smolov verdwenen via de achterdeur reeds uit de Kuip, op Van Beukering is het (gelet op het feit dat hij de Kuip niet via de normale uitgangen kan verlaten) nog even wachten.

Ontegenzeggelijk waar. Toch ligt het wel wat genuanceerder. Immers hebben Gudde en met name Jacobs daar niet net zoveel schuld aan? Jacobs, sinds augustus 2005 als financieel directeur verbonden aan de club, kan toch onmogelijk beweren dat het sinds zijn aantreden financieel beter is gegaan. Gudde, aan de club verbonden sinds december 2007, heeft sinds zijn aantreden tal van fouten gemaakt, en kan niet vanwege zijn weinig flamboyante uitstraling als het boegbeeld van Feyenoord functioneren.

Beenhakker is te groot om zich als een schooljongetje naar huis te laten sturen. Dat Gudde, Jacobs en Koevermans schijnbaar niet direct met Beenhakker communiceren getuigt van weinig respect richting Beenhakker. Tevens toont het de overlevingsinstelling aan waarmee deze heren het pluche in de Kuip uit alle macht warm proberen te houden.

Beenhakker is in de ogen van de heren Gudde, Jacobs en Koevermans te oud. Te oud om het vijfjarenplan (of het hier slaat op de periode dat er al aan gewerkt wordt, of dat Gudde zowaar een toekomstvisie ten toon probeert te spreiden is niet geheel duidelijk) van Gudde ten uitvoer te brengen.

Enige troost voor Beenhakker is dat de Coolsingel de komende jaren nog wel leeg blijft. Alhoewel de redding met het vijfjarenplan van Gudde natuurlijk nooit ver weg kan zijn. Het Sovjet-tijdperk heeft immers geleerd dat vijfjarenplannen uiterst succesvol kunnen zijn.

Na dit seizoen moet blijken of er in de Kuip ook een leven na Beenhakker mogelijk is. Ik weet dat het niet realistisch is te denken dat dit niet het geval zou zijn, maar wat zal ik de manier van zuchten, steunen en verongelijkt praten missen wanneer Beenhakker het over zijn Feyenoord en die Kleine had.

Het laatste kunstje van Don Leo is vroegtijdig ten einde gekomen. Hopelijk geven de heren Gudde, Jacobs en Koevermans Beenhakker wel het afscheid dat hij verdient!

Niels Luiting
Groningen

(Bron: vi.nl)
http://www.fr-fanatic.com/2011/01/18/28293/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord









0.0154159