BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 17 januari 2011 - 21:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord (Algemeen Dagblad)

El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 19 januari 2011 - 00:32   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 07:30   quote  deeplink  
Gelukkig gaan we vandaag weer voetballen
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 08:13   quote  deeplink  
heb kut geslapen. maar heb een redelijk goed gevoel over vanavond
raket
 raket - woensdag 19 januari 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:
Gelukkig gaan we vandaag weer voetballen
Ha,ha.Alle topics die ik opent,kom jij tevoorschijn,met"Gelukkig gaan we vandaag weer voetballen,Ha,ha.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
Ik ben al die randzaken zo beu! :)
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:27 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben al die randzaken zo beu! :)
+1
MMM
 MMM - woensdag 19 januari 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:27 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben al die randzaken zo beu! :)
Gelukkig gaan we vandaag weer voetballen
raket
 raket - woensdag 19 januari 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:27 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben al die randzaken zo beu! :)
Ik ben het ook spuugzat.Maar we moeten eigenlijk wel strijdbaar blijven,want als de supporters het al opgeven,weet ik het ook niet meer.We moeten wel laten weten,dat van Geel en gillhaus lekker weg moeten blijven,dat de investeerders op moeten passen,dat ze niet teveel stomme beslissingen nemen.Leo onterecht behandeld,door achter zijn rug om al met martin van geel te komen,niet willen praten met willem van hanegem,bruins een nieuw contract te geven.Dit gaat echt de verkeerde kant op.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:58 schreef raket het volgende:
Die dikke Bas van noordwijk moet ook weg.Het schijnt dat die liever heel de dag niks doet,als dat die z'n handen laat wapperen en ik vind het een aanfluiting dat ze die gozer in een dug out zetten met allemaal afgetrainde gasten.
Eens!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:33 schreef raket het volgende:

[..]

Ik ben het ook spuugzat.Maar we moeten eigenlijk wel strijdbaar blijven,want als de supporters het al opgeven,weet ik het ook niet meer.We moeten wel laten weten,dat van Geel en gillhaus lekker weg moeten blijven,dat de investeerders op moeten passen,dat ze niet teveel stomme beslissingen nemen.Leo onterecht behandeld,door achter zijn rug om al met martin van geel te komen,niet willen praten met willem van hanegem,bruins een nieuw contract te geven.Dit gaat echt de verkeerde kant op.
Het Maasgebouw zou gewoon eens schoongeveegd moeten worden. Een maat van me heeft er stage gelopen en die vertelde dat het een slangekuil was van allerlei konkelende facties waarbij bepaalde mensen gewoon niet met elkaar communiceren. Op die manier wordt het natuurlijk nooit wat met de club.
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het Maasgebouw zou gewoon eens schoongeveegd moeten worden. Een maat van me heeft er stage gelopen en die vertelde dat het een slangekuil was van allerlei konkelende facties waarbij bepaalde mensen gewoon niet met elkaar communiceren. Op die manier wordt het natuurlijk nooit wat met de club.
Ik heb steeds meer het gevoel dat die maat van jou akeleig gelijk heeft. Ik heb zelf ook een hele nare smaak overgehouden aan het gesprek met Gudde, toen heeft hij de vader van vinnie ook respectloos als een klein kind teruggestuurd.
de flh
 de flh - woensdag 19 januari 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 11:00 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb steeds meer het gevoel dat die maat van jou akeleig gelijk heeft. Ik heb zelf ook een hele nare smaak overgehouden aan het gesprek met Gudde, toen heeft hij de vader van vinnie ook respectloos als een klein kind teruggestuurd.
Tja..
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
ik mis een grote leider met uitstraling!
Red
 Red - woensdag 19 januari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
19 jan
Wake up call voor Derksen (en menig ander Leo fan!)
Feyenoord nieuws

Beste Johan,

Vol verbazing hebben wij uw monoloog bij het programma Pauw&Witteman van gisterenavond zitten aanschouwen en u als spreekbuis van Leo Beenhakker zien fungeren.

U meent het eenzijdig opzeggen van het contract van de technisch directeur te moeten laten omslaan naar een hetze van het Legioen naar het huidige bestuur en de Vrienden van Feyenoord.

Als er één of meerdere leden van de huidige directie of Raad van Commissarissen moeten worden weggejaagd bepalen wij als Legioen hoe en wanneer. En zeker niet u!

Waar ik u al maandenlang hoor prediken dat de heren Been en Beenhakker het Legioen rustig houden, heb ik een nieuwtje voor u: Ik ga u niet in detail uitleggen hoe en met wie alle lijntjes lopen, maar feit is wel dat de investeerders al vanaf eind juli 2010 met de FSV en supporters uit alle geledingen (ja, dus ook die van de harde kern: S.C.F en FIIIR) aan tafel zitten om te bekijken welke bijdrage de supporters kunnen leveren aan de wederopstanding van onze club. Ook de directie van Feyenoord is hierbij betrokken. Dat dit op een constructieve wijze gebeurt, past natuurlijk niet in uw hetzestraatje. U heeft zich nog nooit in het Legioen verdiept en schopt tevens na door weer eens te roepen dat uw vriend Jeroen ten onrechte uit de Kuip is gejaagd, maar dit terzijde.

Op dit moment wordt de rust dus maar op één manier bewaard en dat is door de supporters uit alle Feyenoordsupportersgeledingen en niemand anders. Zelfs na de 10-0 nederlaag in Eindhoven was er rust. Wel hebben supporters toen in de kleedkamer op nette wijze hun onvrede geuit naar de gehele selectie en Mario Been (Leo Beenhakker had het hazenpad genomen toen hij hoorde dat er een groep supporters bij De Kuip stond).

Ondanks de stand op de ranglijst is er rust. Ondanks het respectloze gedrag van de selectie bij de afgelopen nieuwjaarsreceptie is er rust. Ondanks het niet bijwonen van diezelfde selectie bij het eerbetoon van Coen op het voorplein is er rust. Ondanks het feit dat de directie bij datzelfde eerbetoon twintig minuten te laat aan kwam lopen is er rust. Ondanks het feit dat Feyenoord maar niet beter gaat voetballen is er rust. Ondanks het niet bijwonen van de heren Been en Beenhakker van de crematie van Coen is er rust. Ondanks het onvolwassen gedrag van een aantal spelers is er rust. Ondanks dat er nog geen contractverlengingen zijn is er rust. Ondanks jarenlang mismanagement is er rust. Ondanks dat de directie vlak voor de vermoorde klassieker heeft gemeend de technisch directeur de wacht aan te zetten is er rust. Ondanks dat Leo Beenhakker zich weer boven het clubbelang stelt en een heel circus heeft optuigt met u als zijn spreekstalmeester is er rust.

En waarom? Omdat alle geledingen inzien dat er door de komst van de investeerders licht aan het einde van de tunnel schijnt.

Uw verslaggever Martijn Krabbendam was van bovenstaande op de hoogte, maar omdat dit gedrag van de Feyenoordsupporters niet in uw straatje past, heeft u er geen aandacht aan geschonken. Sterker nog: roept u doodleuk dat de rust is bewaard door Mario Been en Leo Beenhakker. Het is zelfs nog leuker: Leo Beenhakker heeft nooit met de naar voren geschoven vertegenwoordigers van het Feyenoordlegioen gesproken!

U heeft blijkbaar een ander belang en gedraagt zich als een volksmenner om de Feyenoordsupporters te verleiden tot rellen. Juist datgene dat u altijd verafschuwt. Misschien kan de Voetbalwet ook op u worden toegepast. Feyenoordsupporters zijn voor heel veel minder van hun bed gelicht en aangeklaagd. Hoe ironisch kan het leven toch zijn

Met rood-witte groet,

Namens FSV, S.C.F, FIIIR, LN en ongebonden supporters
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 15:50   quote  deeplink  
Zwarte dag voor Feyenoord toen Leo weg ging.
T.Montana
 T.Montana - maandag 28 juli 2014 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:50 schreef Bosifyable het volgende:
Zwarte dag voor Feyenoord toen Leo weg ging.
Niet voor mij was blij dat hij weg was. De man met de zogenaamde grote connecties in de voetbalwereld kwam aanzetten met spelers als Smolov, Babovic en Ignjatovic. Mensen die Guidetti en Pelle gelukjes noemen, maar feit blijft dat Van Geel twee spelers gratis huurt en die lukken en Beenhakker haalt er geen een die lukt. Als ik in de RVC van Feyenoord zat, en Beenhakker haalt John van Beukering dan had ik hem persoonlijk die dag nog uit de Kuip geschopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door T.Montana --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Oh wacht, even verduidelijken.

Ik ben niet serieus.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:03 schreef Bosifyable het volgende:
Oh wacht, even verduidelijken.

Ik ben niet serieus.
Welles!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Sorry!
van geil
 van geil - maandag 28 juli 2014 - 19:17   quote  deeplink  
is tie al weg?
daan limbos
 daan limbos - maandag 28 juli 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Welke echte goede speler heeft van geel dan gehaald. Alleen Guidetti, de zoon van Koeman bracht Pelle binnen en van Geel? Goossens, Vormer, Verhoek, Boularouz. Van Geel heeft geluk gehad binnen te komen op het moment dat een fantastische lichting jeugd bij Feyenoord doorbrak. Van Geel had niet veel om uit te geven, Beenhakker helemaal niets. Het is dus geen eerlijke vergelijking.
van geil
 van geil - maandag 28 juli 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 19:32 schreef daan limbos het volgende:
Welke echte goede speler heeft van geel dan gehaald. Alleen Guidetti, de zoon van Koeman bracht Pelle binnen en van Geel? Goossens, Vormer, Verhoek, Boularouz. Van Geel heeft geluk gehad binnen te komen op het moment dat een fantastische lichting jeugd bij Feyenoord doorbrak. Van Geel had niet veel om uit te geven, Beenhakker helemaal niets. Het is dus geen eerlijke vergelijking.
Je vergeet Immers.
anyway ik ben t voor n groot deel met je eens.
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 19:34 schreef van geil het volgende:

[..]

Je vergeet Immers.
anyway ik ben t voor n groot deel met je eens.
En Hahn, Janmaat, Singh, Armenteros, Bakkal.

Bijna allemaal transfervrij waarvan Janmaat en Immers (of je nou een fan van hem bent of niet) het prima gedaan hebben. Vormer is absoluut ook van waarde gebleken. Goossens, Bakkal en Armenteros zijn enorm tegengevallen. En Verhoek, tja, een ruildeal met Cabral in de hoop dat Verhoek zijn ADO-vorm zou hervinden. Is helaas (nog?) niet gelukt ...

Singh vind ik een lastig verhaal: was/is absoluut een groot talent, maar heeft dat nooit (kunnen) laten zien. Da's zonde, maar ook dat gebeurt.

En verder mag Pellè dan geluk geweest zijn, de deal die Van Geel gerealiseerd heeft verdient natuurlijk wel respect. Want al wordt iemand aangedragen, de TD moet e.e.a. nog wel even vertalen naar een voor Feyenoord goeie overeenkomst. In dit geval eerst huur en daarna koop.

Verder heeft hij vele contracten weten te verlengen en ook De Vrij over weten te halen om bij te tekenen, waardoor hij nu voor een mooi bedrag verkocht is. En natuurlijk, iedereen had liever 15 miljoen gezien, maar is dat ècht realistisch ???

Oftewel, uitgaande van het nog aantrekken van Dost (of misschien Vossen als dat gerucht waar zou zijn), die Argentijn en dan waarschijnlijk nog een speler (die Bilal van Heerenveen of misschien toch wel Ziyech), heeft hij het m.i. weer prima gedaan! In ieder geval vele malen beter dan Don Leo en zijn voorgangers die de financiële ellende hebben veroorzaakt!
van geil
 van geil - maandag 28 juli 2014 - 20:01   quote  deeplink  
De KNVB verdient in deze de grootste pluim.
vind ik!
Die hebben namelijk het beleid gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door van geil --
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 20:01 schreef van geil het volgende:
De KNVB verdient in deze de grootste pluim.
vind ik!
Die hebben namelijk het beleid gemaakt.
Vooral geen enkele eer voor de Feyenoord-directie. Je kunt ook doorslaan van geil!
impreza
 impreza - maandag 28 juli 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Ze hadden hem zelf weg moeten schoppen!
van geil
 van geil - maandag 28 juli 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 20:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Vooral geen enkele eer voor de Feyenoord-directie. Je kunt ook doorslaan van geil!
Dat zei ik niet.
heb in vele topics aangegeven zeer blij met Gudde te zijn.
Van Geel ben ik minder content mee als de meeste hier.
Maar feit is gewoon dat het anders nooit zo gegaan was zonder de definitieve druk.
vind ik dan he.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 20:07 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.
heb in vele topics aangegeven zeer blij met Gudde te zijn.
Van Geel ben ik minder content mee als de meeste hier.
Maar feit is gewoon dat het anders nooit zo gegaan was zonder de definitieve druk.
vind ik dan he.
Als er geen pressie was geweest qua licenties was er ook geen noodzaak te veranderen.
Moet je je afvragen of je dan failliet gegaan was, of toch ook successen geboekt.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 juli 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 20:07 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.
heb in vele topics aangegeven zeer blij met Gudde te zijn.
Van Geel ben ik minder content mee als de meeste hier.
Maar feit is gewoon dat het anders nooit zo gegaan was zonder de definitieve druk.
vind ik dan he.
van Geel moet het ook maar doen met het budget dat beschikbaar is ... en zonder knaken is het beroerd roeien. Nu kan ie iets meer maar nog steeds heeft ie niet de volledige hand over de beschikbare financiën. Groot deel schulden aflossen en een minder deel om de selectie te versterken vind ik momenteel niet meer dan normaal. Het zal nog tot de zomer van 2016 duren voor Feyenoord volledig zelf de beslissing kan nemen over de transfergelden.
Tot die tijd zal en moet je nog geduldig zijn beste van geil ....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door lijdensweg --
van geil
 van geil - maandag 28 juli 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 20:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

van Geel moet het ook maar doen met het budget dat beschikbaar is ... en zonder knaken is het beroerd roeien. Nu kan ie iets meer maar nog steeds heeft ie niet de volledige hand over de beschikbare financiën. Groot deel schulden aflossen en een minder deel om de selectie te versterken vind ik momenteel niet meer dan normaal. Het zal nog tot de zomer van 2016 duren voor Feyenoord volledig zelf de beslissing kan nemen over de transfergelden.
Tot die tijd zal en moet je nog geduldig zijn beste van geil ....
Dat is het punt niet.
Ik zie geen visie in t selectiebeleid.
of er nou wel of geen geld is dat boeit niet zo veel.
en vind veel van zijn keuzes apart.dat is persoonlijk. n ieder denkt er anders over.
ik vind dat er aardig wat geld weggegooid is met bepaalde keuzes.
ga ze niet weer n's opnoemen , is al vaak vernoemd in de topics.
T.Montana
 T.Montana - maandag 28 juli 2014 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 19:32 schreef daan limbos het volgende:
Welke echte goede speler heeft van geel dan gehaald. Alleen Guidetti, de zoon van Koeman bracht Pelle binnen en van Geel? Goossens, Vormer, Verhoek, Boularouz. Van Geel heeft geluk gehad binnen te komen op het moment dat een fantastische lichting jeugd bij Feyenoord doorbrak. Van Geel had niet veel om uit te geven, Beenhakker helemaal niets. Het is dus geen eerlijke vergelijking.
Het huren van Guidetti en Pelle kost meer dan het huren van Smolov en Babovic? Misschien iets meer, maar als je ziet dat Beenhakker vier vijf spelers huurde had hij denk met dat geld ook een Guidetti kunnen huren.

En daar gaat het niet eens om. Beenhakker haalde spelers waar je niks aan had. Smolov, Babovic, Van Beukering. Dan had Beenhakker de eigen jeugd moeten gebruiken. Het feit blijft dat Beenhakker zogezegd overal connecties heeft zoals Real Madrid zoals hij zelf altijd zegt, maar het niet voor mekaar krijgt daar een speler te huren.

En Guidetti, Van Geel heeft wel contact gelegd met Manchester City om spelers te kunnen huren en uiteindelijk hebben hun Guidetti aangeboden. En je noemt Goossens, Vormer, Verhoek , Boulahrouz. Boulahrouz is er net pas, kan je geen oordeel over vellen. Die andere twee inderdaad mislukt. Vormer is niet genoeg als basisspeler maar voor mij wel als invaller. En je vergeet wel even Immers, Bakkal, Mathijssen en Janmaat. Als je drie transfervrije spelers haalt, Goossens, Vormer en Janmaat en je verkoopt er daar een van voor 8.5 miljoen dat is dat gewoon goed.

Mathijsen heeft wel eens foute gemaakt maar niet meer als Martins Indi, hij heeft vaak goed gespeeld. Janmaat hoef ik niet eens uit te leggen. Immers kan je een slechte speler vinden maar hij maakt vorig seizoen gewoon 10+ doelpunten. En Pelle werd misschien aangeboden, maar Van Geel kreeg het wel voor mekaar om hem in de winterstop toen hij al goed aan het spelen was te kopen.

Ik zeg niet dat Van Geel alles goed heeft gedaan, maar het merendeel wel. En ik had nog wel willen zien of Beenhakker met dezelfde mogelijkheden dat ook had gedaan. Van Geel koopt alleen spelers als ze beter zijn dan de eigen jeugd. Ik denk niet dat Beenhakker de jeugd ook zo een kans had gegeven en die had denk ik meerdere aankopen gedaan waar het niet nodig was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door T.Montana --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 juli 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 20:34 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat is het punt niet.
Ik zie geen visie in t selectiebeleid.
of er nou wel of geen geld is dat boeit niet zo veel.
en vind veel van zijn keuzes apart.dat is persoonlijk. n ieder denkt er anders over.
ik vind dat er aardig wat geld weggegooid is met bepaalde keuzes.
ga ze niet weer n's opnoemen , is al vaak vernoemd in de topics.
Het blijft altijd een risico om spelers aan te trekken en/of te huren ... achteraf weet je pas of het geslaagd is of niet ! En smaken verschillen, de een zie niks in Mulder de ander weer wel. Of in Clasie en een ander weer niet , zo kunnen we door blijven gaan. Sommige steunen Feyenoord spelers ten alle tijden anderen alleen als ze een bepaald niveau halen.
Gelukkig zijn we verschillend, anders is het maar een dooie boel ... ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door lijdensweg --
van geil
 van geil - maandag 28 juli 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 20:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het blijft altijd een risico om spelers aan te trekken en/of te huren ... achteraf weet je pas of het geslaagd is of niet ! En smaken verschillen, de een zie niks in Mulder de ander weer wel. Of in Clasie en een ander weer niet , zo kunnen we door blijven gaan. Sommige steunen Feyenoord spelers ten alle tijden anderen alleen als ze een bepaald niveau halen.
Gelukkig zijn we verschillend, anders is het maar een dooie boel ... ;-)
zo is het.
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 20:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het blijft altijd een risico om spelers aan te trekken en/of te huren ... achteraf weet je pas of het geslaagd is of niet ! En smaken verschillen, de een zie niks in Mulder de ander weer wel. Of in Clasie en een ander weer niet , zo kunnen we door blijven gaan. Sommige steunen Feyenoord spelers ten alle tijden anderen alleen als ze een bepaald niveau halen.
Gelukkig zijn we verschillend, anders is het maar een dooie boel ... ;-)
Een normale post. WTF ??? Wat zei de dokter?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 juli 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 21:11 schreef JanM het volgende:

[..]

Een normale post. WTF ??? Wat zei de dokter?
Dokter? Die heb ik al 18 jaar niet meer geraadpleegd voor mijzelf ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 juli 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Slotje maar dan? Beenhakker is toch verleden tijd , tegen de tijd dat ie de pijp uit gaat maken we wel weer een nieuwe ...
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 21:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dokter? Die heb ik al 18 jaar niet meer geraadpleegd voor mijzelf ...
Houwen zo! En ga zo door qua posten zou ik zeggen!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 juli 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 21:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Houwen zo! En ga zo door qua posten zou ik zeggen!
Denk nu niet dat ik Erwin Mulder ga negeren ...
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 22:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Denk nu niet dat ik Erwin Mulder ga negeren ...
Hoeft ook niet, maar je hoeft er echt niet aan te twijfelen dat iedereen hier inmiddels wel weet hoe jij over onze eerste keeper denkt ;-P
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 juli 2014 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 19:32 schreef daan limbos het volgende:
Welke echte goede speler heeft van geel dan gehaald. Alleen Guidetti, de zoon van Koeman bracht Pelle binnen en van Geel? Goossens, Vormer, Verhoek, Boularouz. Van Geel heeft geluk gehad binnen te komen op het moment dat een fantastische lichting jeugd bij Feyenoord doorbrak. Van Geel had niet veel om uit te geven, Beenhakker helemaal niets. Het is dus geen eerlijke vergelijking.
Beenhakkert had ook wel wat om uit te geven. Hij was indertijd al betrokken bij de komst van bv Cissé. En hij heeft er ook een heel peloton gehuurd. Met bv ook nog die Lumb en Soren Larsen.
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 08:13 schreef FR-Han het volgende:
heb kut geslapen. maar heb een redelijk goed gevoel over vanavond
beter morgenavond.
Je staat in de basis volgens Dr Love.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Dus op tijd naar bed Biek..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2014 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo Beenhakker stapt zelf op bij Feyenoord









0.0096950