|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
Zijn er al kandidaten die leo kunnen gaan opvolgen?Ik hoorde ronald koeman.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Oh god ik hoop het niet. Dan nog liever 'De Kromme' |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: hahaha nou dat is toch niet te hopen |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
zolang het Scheringa maar niet is ... |
|
|
|
|
Bjorncl1978
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Donder op, klootzakken... Leo is nog niet eens dood en jullie praten over opvolgers.. Verhuis toch naar Amsterdam en laat drie van die kruisjes op je paal tatoëren.... |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Daar zal Leo wel naar toe verhuizen |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 21:54 schreef Arie.Klooster het volgende:Donder op, klootzakken... Leo is nog niet eens dood en jullie praten over opvolgers.. Verhuis toch naar Amsterdam en laat drie van die kruisjes op je paal tatoëren.... Ik hou je niet tegen hoor .. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 21:54 schreef Arie.Klooster het volgende:Donder op, klootzakken... Leo is nog niet eens dood en jullie praten over opvolgers.. Verhuis toch naar Amsterdam en laat drie van die kruisjes op je paal tatoëren.... Zeker verhuizen met Leo..want daar zal de cirkel wel weer rond komen bij de Judas!! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Ik hoor Martin van geel...hoop het alleen niet...Misschien Frank Arnesen!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
2 jaar zonder TD zou wel het plan zijn van Gudde. Lekker saneren waar er gesaneerd kan worden |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 21:54 schreef Arie.Klooster het volgende:Donder op, klootzakken... Leo is nog niet eens dood en jullie praten over opvolgers.. eens!!! |
|
|
|
|
simondehongaar
|
|
|
Martin van Geel uit zeer betrouwbare bron!!! |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Hoorde ik ook ergens.. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, want dat is itt Beenhakker wel zo'n echte Feyenoorder. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Lekker sarcastisch haha |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Els, ga je deze discussie ook nog aan met deze gasten? Dit zijn van die klootzakken die gaan in bepaalde situaties gaan lachen waar een normaal mens respect zou tonen. Niet waardig dus... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Doe toch maar Arnesen. Goeie TD's zijn moeilijk te vinden. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:10 schreef Arie.Klooster het volgende:Els, ga je deze discussie ook nog aan met deze gasten? Dit zijn van die klootzakken die gaan in bepaalde situaties gaan lachen waar een normaal mens respect zou tonen. Niet waardig dus... Hey arie zoek s een lekkere maagdelijke non op en trek je s lekker trug...:) |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:10 schreef Arie.Klooster het volgende:Els, ga je deze discussie ook nog aan met deze gasten? Dit zijn van die klootzakken die gaan in bepaalde situaties gaan lachen waar een normaal mens respect zou tonen. Niet waardig dus... Zit je nou te stoken jongen ? Respect tonen ? 't word Leo weer es te moeilijk en dan staptie op net als paar jaar geleden !! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
En waar is onze club bij gebaat? Niet bij onrust. Gaat Beenhakker, gaat Been en krijgen we weer zo'n trainer waar iedereen van hoopt dat hij het heeft.... en zo modderen we maar wat aan... Pfff, we willen zo graag die topclub zijn die we waren, maar we moeten ons kapot schamen en helemaal vanwege types die ik net als onwaardig heb omschreven... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:10 schreef Arie.Klooster het volgende:Els, ga je deze discussie ook nog aan met deze gasten? Dit zijn van die klootzakken die gaan in bepaalde situaties gaan lachen waar een normaal mens respect zou tonen. Niet waardig dus... Ik ben een onverbeterlijke gelover in het open en eerlijke debat. Vind dat je altijd met elkaar moet blijven praten, ook al lliggen de meningen nog zover uit elkaar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Wat heb ik dan aan die non? Oh, ik lees het niet goed, ik dacht dat je het over aftrekken had... Nou, dat is misschien wel even goed. Doen die aapjes ook als ze te gestresst worden.. Dan neuken ze een ander en dan zijn ze weer rustig, haha... |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
hiddink als trainer, bos als directeur, td suggesties? |
|
|
|
|
henk055
|
|
|
ze hadden beter die gudde , jacobs en die koevermans eruit moeten pleuren |
|
|
|
|
henk055
|
|
|
hiddink als td als ie niet te veel vraagt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:25 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wat heb ik dan aan die non? Oh, ik lees het niet goed, ik dacht dat je het over aftrekken had... Nou, dat is misschien wel even goed. Doen die aapjes ook als ze te gestresst worden.. Dan neuken ze een ander en dan zijn ze weer rustig, haha... Past deze post niet meer bij een Naturisten-Forum met vrije sex? |
|
|
|
|
FLORIS 5
|
|
|
WAAROM BEENHAKKER WEGSTUREN LATEN WE PROBEREN GUDDE TELATEN VERTREKKEN HEEL GOEDE OPRUIMING EN SCHEELT EEN STUK IN DE PORTEMONAIE |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Hiddink als TD Morinho als Trainer Obama Directeur!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Xapter -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
GEEN TD MEER!!!!!!!!!!!
Waarom denk je dat Leo weggaat? Niet omdat ie t slecht doet, we hebben geen TD nodig want we hebben geen geld |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:41 schreef FLORIS 5 het volgende:WAAROM BEENHAKKER WEGSTUREN LATEN WE PROBEREN GUDDE TELATEN VERTREKKEN HEEL GOEDE OPRUIMING EN SCHEELT EEN STUK IN DE PORTEMONAIE Hij is niet weggestuurd, stapt zelf op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:41 schreef FLORIS 5 het volgende:WAAROM BEENHAKKER WEGSTUREN LATEN WE PROBEREN GUDDE TELATEN VERTREKKEN HEEL GOEDE OPRUIMING EN SCHEELT EEN STUK IN DE PORTEMONAIE Gudde zal inderdaad meer verdienen dan Beenhakker, goede redenering. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Heb je direct morgen een verbaasde Gudde, die een nieuw contract voor beenhakker laat zien en dus niet begrijpt waarom hij weg wilde |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: In het algemeen is het salarishuis van een onderneming zo opgebouwd, dat de algemeen directeur in de ruimste schaal zit, dus ik kan je redenering volgen. Laat die Gudde dus ook maar opstappen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gudde verdiend echt geen 5 ton |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Dat heb je van rijmond!Werd vrijdag verteld in het progamma |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
7x zo veel als z'n vorige salaris bij de gemeente.. waar hij niet eens in de top zat.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind ook dat de spelers allemaal moeten opstappen. Wordt het rustig. En levert veel geld op. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
De Kromme... Wouter Bos... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Je doet alsof ik ook zo'n aapje te pakken neem? En wie zegt dat niet-naturisten alleen maar keurige gedachtes hebben? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:56 schreef hotjumper het volgende:Heb je direct morgen een verbaasde Gudde, die een nieuw contract voor beenhakker laat zien en dus niet begrijpt waarom hij weg wilde hahahaha idd ,ik kreeg een fax ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
uhhhhhhhhhhhh martin v Geel |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ben zo blij en jij hotjumper? ik was al vanaf dag 1 tegen beenhakker! weglopert judas, jood, neus, snavel! hehehehe heerlijk nu mario en gudde nog! en wordt Feyenoord weer een topclub! |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
hoe kan je mario nou weg willen hebben een van de weinige mensen met nog een rood wit hart? |
|
|
|