BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vervanger Leo Beenhakker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - dinsdag 18 januari 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:32 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
hoe kan je mario nou weg willen hebben een van de weinige mensen met nog een rood wit hart?
Ja die zijn miljoen niet waardig is!

v hanegem heeft ook een rood wit hart! moest ook weg!
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - dinsdag 18 januari 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:32 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
hoe kan je mario nou weg willen hebben een van de weinige mensen met nog een rood wit hart?
daarom gaat hij ook niet weg
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:37 schreef Milo het volgende:

[..]

Ja die zijn miljoen niet waardig is!

v hanegem heeft ook een rood wit hart! moest ook weg!
Van dat miljoen is onzin.
Milo
 Milo - dinsdag 18 januari 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Van dat miljoen is onzin.
hahaha hij krijgt 1 miljoen per jaar serieus!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 januari 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Jezus sommige hier zijn vanmorgen onder hun steen uitgekropen na een diepe winterslaap en hebben ook eens wat gehoord... Ontzettende domme reacties staan er in dit topic. Vooral de eerste pagina, waar komen die kneuzels ineens vandaan?
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:10 schreef Arie.Klooster het volgende:
Els, ga je deze discussie ook nog aan met deze gasten? Dit zijn van die klootzakken die gaan in bepaalde situaties gaan lachen waar een normaal mens respect zou tonen. Niet waardig dus...
ben jij nou de moraalridder hier, kom op zeg he...
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 11:23   quote  deeplink  
ik zeg:

obiku010///held

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door el1986 --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 januari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
als van geel komt, hang ik mn sjaal aan de wilgen.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:23 schreef el1986 het volgende:
ik zeg:

obiku010///held
huh? als je 010 eraf haald dan wel ja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door FR-Han --
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 17:21 schreef obiku010 het volgende:

[..]

huh? als je 010 eraf haald dan wel ja
:)
nada
 nada - dinsdag 18 januari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Roy Makaay is de ideale man
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Ik dus en is anders die van der Gijp niks, die weet het toch altijd zo goed.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 januari 2011 - 20:38   quote  deeplink  
heel stilletjes denk ik,als je nu gelijk op staande voet op had gestapt hadden we salaris bespaart en daar iemand zn contract kunne laten verlengen.of is dit erg slecht gedacht ?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 20:38 schreef piet de paler het volgende:
heel stilletjes denk ik,als je nu gelijk op staande voet op had gestapt hadden we salaris bespaart en daar iemand zn contract kunne laten verlengen.of is dit erg slecht gedacht ?
Precies, hadden ze dus net zo goed tot na de joden kunnen wachten.
Nibke
 Nibke - dinsdag 18 januari 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Wat dachten jullie van Ruud Gullit, hij had het met Ruiz van Twente ook goed gezien
en heeft bovendien een enorm netwerk.
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 20:55 schreef Nibke het volgende:
Wat dachten jullie van Ruud Gullit, hij had het met Ruiz van Twente ook goed gezien
en heeft bovendien een enorm netwerk.
Ook met Gibbs, Vd Berg, Ostlund etc. zag hij het goed
Nibke
 Nibke - dinsdag 18 januari 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 20:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Ook met Gibbs, Vd Berg, Ostlund etc. zag hij het goed
Die zijn hem door de strot gedrukt!
bs
 bs - dinsdag 18 januari 2011 - 21:10   quote  deeplink  
nieuwe td ruud gullit hahaha past goed bij gudde en jacobs
Roy15
 Roy15 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Wat denken jullie van Van Hintum? op dit moment werkloos volgens mij.
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:01 schreef Nibke het volgende:

[..]

Die zijn hem door de strot gedrukt!
Onzin.

quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:18 schreef Roy15 het volgende:
Wat denken jullie van Van Hintum? op dit moment werkloos volgens mij.
Is ook niks.
Roy15
 Roy15 - dinsdag 18 januari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Is ook niks.
bij nader inzien heb je gelijk, hij is weggelopen toen vitesse veel schulden had. Alleen joden lopen altijd weg.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:01 schreef Nibke het volgende:

[..]

Die zijn hem door de strot gedrukt!
hahaha ja en Simons moest hij niet omdat hij raar liep.... Nee Gullit heeft verstand man!!
de flh
 de flh - woensdag 19 januari 2011 - 00:24   quote  deeplink  
onmogelijk om een betere te krijgen.. hopen dat de nieuwe het niet verkloot; kaliber Van Geel ofzo.. Arnesen is 'the best bet'

maar dit gaat echt lastig worden..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 07:29   quote  deeplink  
Gelukkig gaan we vandaag weer voetballen
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 08:12   quote  deeplink  
heb kut geslapen. maar heb een redelijk goed gevoel over vanavond
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 08:42   quote  deeplink  
moest wel weer even mijn wenkbrouwen fronzen bij het relaas van die zeiksnor gisteren bij Pauw en Witteman. Hij zet de Feyenoord supporter echt weg als een kleine kleuter die in het gereel gehouden wordt door Beenhakker. Trouwens komt hij nu weer met 5 ton per jaar, eerst was het toch 8 ton per jaar dat Beenhakker verdiende? Als niemand de salarissen bekend maakt over TD en trainer waarom weet hij het dan zo haarfijn te vertellen? Net zoals dat Mario 1 miljoen per jaar zou krijgen, dat is alleen maar een gerucht. Die snor is niets beter dan Wilma Nanninga en zijn blad is ook niks beter dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door Pietje1 --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 08:42 schreef Pietje1 het volgende:
moest wel weer even mijn wenkbrouwen fronzen bij het relaas van die zeiksnor gisteren bij Pauw en Witteman. Hij zet de Feyenoord supporter echt weg als een kleine kleuter die in het gereel gehouden wordt door Beenhakker. Trouwens komt hij nu weer met 5 ton per jaar, eerst was het toch 8 ton per jaar dat Beenhakker verdiende? Als niemand de salarissen bekend maakt over TD en trainer waarom weet hij het dan zo haarfijn te vertellen? Net zoals dat Mario 1 miljoen per jaar zou krijgen, dat is alleen maar een gerucht. Die snor is niets beter dan Wilma Nanninga en zijn blad is ook niks beter dus.
idd Pietje, heb me ook geërgerd. Alsof Feyenoord zonder Beenhakker op instorten staat. Wordt ondertussen ook zo'n standaardverhaal bij die gast.
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 08:52   quote  deeplink  
Heb me niet geergerd, was een prima afgewogen verhaal. Jij moet die roze bril eens afzetten als het om die Gudde gaat. Die kleurloze zak brengt ons voor de zoveelste keer langs in een lastig parket, en jij probeert het altijd weer met de mantel der leifde te bedekken. Is het familie?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 09:03   quote  deeplink  
Hoe vaak moet ik nou schrijven dat het mij niet om Gudde gaat?
Het gaat mij om goed crisismanagement. Consistent crisismanagement, waarin stevig bezuinigd moet worden, gesaneerd. Wie het doet? I don't care.
En weet jij een betere? Be my guest, geen probleem! Maar wel met voortzetting van het huidige saneringsbeleid. Waarin ook -in het belang van de club- rust moet blijven.
Verwijtbaar nu is dat Gudde niet elegant is omgegaan met Leo.
Maar er is in ieder geval een opwaartse -financiële lijn- merkbaar. En dat is in alle opzichten, en voor alle geledingen, in het belang van de club.

Niet de persoon, maar het beleid staat voorop, in de huidige situatie. En al bv. Wouter Bos die handschoen zou willen/kunnen oppakken dan zou ik de vlag uitsteken.
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:03 schreef FR-Henk het volgende:
Hoe vaak moet ik nou schrijven dat het mij niet om Gudde gaat?
Het gaat mij om goed crisismanagement. Consistent crisismanagement, waarin stevig bezuinigd moet worden, gesaneerd. Wie het doet? I don't care.
En weet jij een betere? Be my guest, geen probleem! Maar wel met voortzetting van het huidige saneringsbeleid. Waarin ook -in het belang van de club- rust moet blijven.
Verwijtbaar nu is dat Gudde niet elegant is omgegaan met Leo.
Maar er is in ieder geval een opwaartse -financiële lijn- merkbaar. En dat is in alle opzichten, en voor alle geledingen, in het belang van de club.

Niet de persoon, maar het beleid staat voorop, in de huidige situatie. En al bv. Wouter Bos die handschoen zou willen/kunnen oppakken dan zou ik de vlag uitsteken.
Als het niet om Gudde gaat, waarom verdedig je hem dan weer te vuur en te zwaard? Als je rust in de club wil, waarom noem jij Beenhakker dan de terreinkenecht van FC Mongolennogwat. Is er nu rust in de club dan? Die opwaartse fianciele lijn komt niet door omzetverhoging, maar door het omzetten van vreemd vermogen in eigen vermogen, en daar te snijden in de (personeels)kosten. Je zit dus nog midden in de crisis! Gudde is in een rustige omgeving ongetwijfeld een topsaneerder, maar als voorzitter van een voetbalclub volslagen ongeschikt. In de situatie Verbeek nam hij de verantwoordelijkheid niet, waardoor een speler uiteindelijk zich genoodzaakt voelde om wel de verantwoording te nemen en nu nog bergen shit over zich heen krijgt, in het rumoer daarna nam hij ook zijn verantwoordelijkheid niet, maar liet hij Verbeek naar de boze supporters gaan, waardoor Verbeek alle schuld bij het elftal kon leggen, en nu neemt hij in de situatie Beenhakker weer geen verantwoordelijkheid en laat het weer ontsporen. Er zit dus geen leercurve in! Het blijft een lafaard, en Feyenoord heeft, zeker in deze situatie, niets aan lafaards.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 09:25   quote  deeplink  
Gaat Beenhakker niet pas weg aan het eind van het seizoen?
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:25 schreef Pietje1 het volgende:
Gaat Beenhakker niet pas weg aan het eind van het seizoen?
yep
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:26 schreef Els het volgende:

[..]

yep
Dan hebben we dus nog tijd zat om een vervanger te zoeken. Dus geen overhaaste beslissingen.
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:30 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Dan hebben we dus nog tijd zat om een vervanger te zoeken. Dus geen overhaaste beslissingen.
Gudde neemt overal de tijd voor, want hij houdt niet van beslissingen nemen. Dus als je er nu gaat zitten, zal hij het wel accepteren. Wel opschieten, anders is Hotjumper je voor.
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 09:33   quote  deeplink  
metgod niet iets?
MMM
 MMM - woensdag 19 januari 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:33 schreef Milo het volgende:
metgod niet iets?
Nee.
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee.
oke next
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:24 schreef Els het volgende:

[..]

Als het niet om Gudde gaat, waarom verdedig je hem dan weer te vuur en te zwaard? Als je rust in de club wil, waarom noem jij Beenhakker dan de terreinkenecht van FC Mongolennogwat. Is er nu rust in de club dan? Die opwaartse fianciele lijn komt niet door omzetverhoging, maar door het omzetten van vreemd vermogen in eigen vermogen, en daar te snijden in de (personeels)kosten. Je zit dus nog midden in de crisis! Gudde is in een rustige omgeving ongetwijfeld een topsaneerder, maar als voorzitter van een voetbalclub volslagen ongeschikt. In de situatie Verbeek nam hij de verantwoordelijkheid niet, waardoor een speler uiteindelijk zich genoodzaakt voelde om wel de verantwoording te nemen en nu nog bergen shit over zich heen krijgt, in het rumoer daarna nam hij ook zijn verantwoordelijkheid niet, maar liet hij Verbeek naar de boze supporters gaan, waardoor Verbeek alle schuld bij het elftal kon leggen, en nu neemt hij in de situatie Beenhakker weer geen verantwoordelijkheid en laat het weer ontsporen. Er zit dus geen leercurve in! Het blijft een lafaard, en Feyenoord heeft, zeker in deze situatie, niets aan lafaards.
Eens, maar ik ben wel blij dat Beenhakker weg gaat. Wat ik bijvoorbeeld niet begrijp is dat Leo niet even een weekje kon wachten met de eer aan zichzelf houden.
raket
 raket - woensdag 19 januari 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:03 schreef FR-Henk het volgende:
Hoe vaak moet ik nou schrijven dat het mij niet om Gudde gaat?
Het gaat mij om goed crisismanagement. Consistent crisismanagement, waarin stevig bezuinigd moet worden, gesaneerd. Wie het doet? I don't care.
En weet jij een betere? Be my guest, geen probleem! Maar wel met voortzetting van het huidige saneringsbeleid. Waarin ook -in het belang van de club- rust moet blijven.
Verwijtbaar nu is dat Gudde niet elegant is omgegaan met Leo.
Maar er is in ieder geval een opwaartse -financiële lijn- merkbaar. En dat is in alle opzichten, en voor alle geledingen, in het belang van de club.

Niet de persoon, maar het beleid staat voorop, in de huidige situatie. En al bv. Wouter Bos die handschoen zou willen/kunnen oppakken dan zou ik de vlag uitsteken.
Wouter bos.Lekker veel contacten in de voetbal.Nee dat word een toppertje.Jezus man
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Eens, maar ik ben wel blij dat Beenhakker weg gaat. Wat ik bijvoorbeeld niet begrijp is dat Leo niet even een weekje kon wachten met de eer aan zichzelf houden.
normaal gedrag van een judas! jodengedrag!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:24 schreef Els het volgende:

[..]

Als het niet om Gudde gaat, waarom verdedig je hem dan weer te vuur en te zwaard? Als je rust in de club wil, waarom noem jij Beenhakker dan de terreinkenecht van FC Mongolennogwat. Is er nu rust in de club dan? Die opwaartse fianciele lijn komt niet door omzetverhoging, maar door het omzetten van vreemd vermogen in eigen vermogen, en daar te snijden in de (personeels)kosten. Je zit dus nog midden in de crisis! Gudde is in een rustige omgeving ongetwijfeld een topsaneerder, maar als voorzitter van een voetbalclub volslagen ongeschikt. In de situatie Verbeek nam hij de verantwoordelijkheid niet, waardoor een speler uiteindelijk zich genoodzaakt voelde om wel de verantwoording te nemen en nu nog bergen shit over zich heen krijgt, in het rumoer daarna nam hij ook zijn verantwoordelijkheid niet, maar liet hij Verbeek naar de boze supporters gaan, waardoor Verbeek alle schuld bij het elftal kon leggen, en nu neemt hij in de situatie Beenhakker weer geen verantwoordelijkheid en laat het weer ontsporen. Er zit dus geen leercurve in! Het blijft een lafaard, en Feyenoord heeft, zeker in deze situatie, niets aan lafaards.
Dat Gudde geen boegbeeld is, geen charisma en ballen heeft lijkt me ook wel duidelijk. Maar het ontbreken daarvan heeft juist ruimte gegeven voor anderen (vermogenden) om zich meer te kunnen profileren (blokland).
Gudde is een tussen-pausje, ik ken de managers-wereld. Gudde was toen de reactie, want tegenpool op van den Herik, qua uitstraling. Zie je wel vaker.

Zijn kwaliteit en taak is saneren. En ook daar moet je low-profile in blijven. Gudde past in dat plaatje. Daar heeft de toenmalige RvC óók over nagedacht. En Gudde is idd te klein voor conflicten binnen een voetbalclub.

Allemaal waar. Maar nog een keer: Als een directeur over het grotere geheel de boel weer gezond zit te maken vind ik dat het belangrijkste! En dan gaat de club voor het individu.

Tenslotte. In een ander topic heb ik gisteren al aangegeven dat die opmerking van mijn kant over Leo en Mongolenmagneet onterecht was. Mogelijk heb je er overheen gelezen. Begrijpelijk, want het was gisteren nogal druk hier geloof ik.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:35 schreef raket het volgende:

[..]

Wouter bos.Lekker veel contacten in de voetbal.Nee dat word een toppertje.Jezus man
Kijk, dit vind ik nou weer zo'n ongefundeerde opmerking.
Een Algemeen Directeur moet het clubbeleid bewaken/ontwikkelen. Enige know-how van voetbal is dan wel nuttig, maar niet noodzaak.
Ga maar eens alle clubdirecteuren langs en dan zie je dat maar een enkeling vanuit het voetbal komt.
Bos heeft de guts, de uitstraling, de netwerken en is een visionair.
biak
 biak - woensdag 19 januari 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Goed gesproken Henk
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kijk, dit vind ik nou weer zo'n ongefundeerde opmerking.
Een Algemeen Directeur moet het clubbeleid bewaken/ontwikkelen. Enige know-how van voetbal is dan wel nuttig, maar niet noodzaak.
Ga maar eens alle clubdirecteuren langs en dan zie je dat maar een enkeling vanuit het voetbal komt.
Bos heeft de guts, de uitstraling, de netwerken en is een visionair.
Een Feyenoord hart vind ik in deze wel essentieel, gudde heeft dat duidelijk niet.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 10:31   quote  deeplink  
De heren moderatoren hebben overigens mijn aspiraties de nek omgedraaid door mijn sollicitatie topic te sluiten, hoe moet Gudde nou reageren?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 19 januari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:15 schreef Milo het volgende:
ik ben zo blij en jij hotjumper? ik was al vanaf dag 1 tegen beenhakker! weglopert judas, jood, neus, snavel! hehehehe heerlijk nu mario en gudde nog! en wordt Feyenoord weer een topclub!
Idioot!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 19 januari 2011 - 10:36   quote  deeplink  
WIM JANSSEN!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Meneer Aart!
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:31 schreef hotjumper het volgende:
De heren moderatoren hebben overigens mijn aspiraties de nek omgedraaid door mijn sollicitatie topic te sluiten, hoe moet Gudde nou reageren?
Stuur je brief naar het AD.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 januari 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 10:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Idioot!!
Maar hij heeft wel gelijk!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vervanger Leo Beenhakker









0.0093898