|
|
sportdwaas
|
|
|
Gezien de ontwikkelingen in Rotterdam-Zuid, de schorsing van Suarez, het op de bank zetten van Elhammie en het vertrek van Mido zie ik Feyenoord niet gelijkspelen maar winnen woensdagavond in de Arena.
2-4 |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:02 schreef sportdwaas het volgende:Gezien de ontwikkelingen in Rotterdam-Zuid, de schorsing van Suarez, het op de bank zetten van Elhammie en het vertrek van Mido zie ik Feyenoord niet gelijkspelen maar winnen woensdagavond in de Arena. 2-4 nou nou... is dat niet wat te overdreven??
in het voordeel van de neusjes?
ik zeg....
0-10..wel realistisch blijven dwaas |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:04 schreef el1986 het volgende:[..] nou nou... is dat niet wat te overdreven?? in het voordeel van de neusjes? ik zeg.... 0-10..wel realistisch blijven dwaas is het ooit goed? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: 0-10 klinkt alleen wat beter...sorry(A) |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:02 schreef sportdwaas het volgende:Gezien de ontwikkelingen in Rotterdam-Zuid, de schorsing van Suarez, het op de bank zetten van Elhammie en het vertrek van Mido zie ik Feyenoord niet gelijkspelen maar winnen woensdagavond in de Arena. 2-4 Ja tuurlijk..is echt goed die onrust zo voor de Klassieker.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:02 schreef sportdwaas het volgende:Gezien de ontwikkelingen in Rotterdam-Zuid, de schorsing van Suarez, het op de bank zetten van Elhammie en het vertrek van Mido zie ik Feyenoord niet gelijkspelen maar winnen woensdagavond in de Arena. 2-4 HAHAHAHAHAAHHAAHA |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Niet onmogelijk, maar om daar nou een nieuw topic voor aan te maken ... |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
theoretisch kan het..... kouwe kermis.... let nou maar op/// |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Werd ook verwacht tegen de Lampies voor de beker en ineens werd het 0-3. Ik zou niet weten waarom dat nu niet weer kan! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik hoop op een afslachting kan been ook meteen optyffen! kan Feyenoord echt beginnen aan een frisse start, met huub stevens als nieuwe trainer! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 12:09 schreef Milo het volgende:ik hoop op een afslachting kan been ook meteen optyffen! kan Feyenoord echt beginnen aan een frisse start, met huub stevens als nieuwe trainer! nou weet ik he zeker, jij hebt echt teveel van je eigen "stash" gebruikt.... Stevens???? |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
ha ha ha ha ha ha 0-10 ja ja Feyenoord naar Jupiler League:Geloof me maar. Succez |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 12:24 schreef Pietje1 het volgende:[..] nou weet ik he zeker, jij hebt echt teveel van je eigen "stash" gebruikt.... Stevens???? stevens lekker duits en hard! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die trekt het ook niet meer in Nederland. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 12:09 schreef Milo het volgende:ik hoop op een afslachting kan been ook meteen optyffen! kan Feyenoord echt beginnen aan een frisse start, met huub stevens als nieuwe trainer! HAHAHAHHAHAAHAHA huub stevens, neem dan ronald koeman als trainer. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: bedoel je niet busje410(komt zo)? opzoute hier |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: heb ik vroeger nog mee geknikkerd, aardig kerel, goeie visie op het spelletje hoe dat balletje er in moet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: jij hebt geen krediet meer.... |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: had ik dat al dan???
Shit, dat ik het dan nu verpest heb..... Ben gewoon van mening dat Ajax iets verder is dan Feyenoord, mocht het anders uitpakken ben ik de eerste die je komt feliciteren ok?? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:22 schreef ICE187CCC het volgende:[..] had ik dat al dan??? Shit, dat ik het dan nu verpest heb..... Ben gewoon van mening dat Ajax iets verder is dan Feyenoord, mocht het anders uitpakken ben ik de eerste die je komt feliciteren ok?? misschien heb je wel gelijk, maar, zonder Luis, zonder Emanualson, zonder Elhamdoei, zonder Mido.. wie weet! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:24 schreef jacqueline het volgende:[..] misschien heb je wel gelijk, maar, zonder Luis, zonder Emanualson, zonder Elhamdoei, zonder Mido.. wie weet! ach, is allemaal 10 pot nat.. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:24 schreef jacqueline het volgende:[..] misschien heb je wel gelijk, maar, zonder Luis, zonder Emanualson, zonder Elhamdoei, zonder Mido.. wie weet! Ja vooral zonder Mido, die zullen ze wel missen |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:24 schreef jacqueline het volgende:[..] misschien heb je wel gelijk, maar, zonder Luis, zonder Emanualson, zonder Elhamdoei, zonder Mido.. wie weet! Moet jij niet op je neukertje genaamd "RIDE" klauteren, bij AJAX op het forum... Daar lijkt het wel alsof je voor Ajax bent.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 17:58 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Moet jij niet op je neukertje genaamd "RIDE" klauteren, bij AJAX op het forum... Daar lijkt het wel alsof je voor Ajax bent.... dacht dat jij de oppersnavel was |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 17:58 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Moet jij niet op je neukertje genaamd "RIDE" klauteren, bij AJAX op het forum... Daar lijkt het wel alsof je voor Ajax bent.... Laat d'r, lekker posten joh. Ze zegt toch niets verkeerd?
En als jij zo'n Feyenoorder bent, wat doe jij op snavel.headliner.nl dan? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 12:09 schreef Milo het volgende:ik hoop op een afslachting kan been ook meteen optyffen! kan Feyenoord echt beginnen aan een frisse start, met huub stevens als nieuwe trainer! Of Korbach! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Wat doet kistemaker tegenwoordig? |
|
|
|
|
Sanchos Diego
|
|
|
|
|
|
FeyenoordVlaardingen
|
|
|
2-3 laatste minuut beukering na een sprint tegen vertonghen, zou die derkssen ze smoel wel es wille zien dan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|