BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dinsdag demonstratie tegen Gudde om 20:00

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 08:33   quote  deeplink  
ik krijg een aantal dejavu's.....
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 08:33   quote  deeplink  
Ik zag er zo naar uit, maandagochtend, bijna weer gewoon lekker voetballen. De competitie die weer begon. En vandaag, op de dag van dé wedstrijd, heb ik er dankzij Gudde cs er geen ene fuck zin meer in. Was de competitie maar weer voorbij.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 08:33 schreef Els het volgende:
Ik zag er zo naar uit, maandagochtend, bijna weer gewoon lekker voetballen. De competitie die weer begon. En vandaag, op de dag van dé wedstrijd, heb ik er dankzij Gudde cs er geen ene fuck zin meer in. Was de competitie maar weer voorbij.
Waarom omdat Leo die persconferentie heeft gegeven? Gudde en cs wilde het nog niet wereldkundig maken dan hadden we een rustige aanloop naar vandaag gehad. Als je een schldige wilt aanwijzen voor je slechte zin is het Leo wel.
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 08:45   quote  deeplink  
slot dan maar!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 08:48   quote  deeplink  
Arne? Lijkt me een slechte keuze. ;-)
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 08:36 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Waarom omdat Leo die persconferentie heeft gegeven? Gudde en cs wilde het nog niet wereldkundig maken dan hadden we een rustige aanloop naar vandaag gehad. Als je een schldige wilt aanwijzen voor je slechte zin is het Leo wel.
Nope, alsof jij het nieuws via de persconferentie hebt gehoord, het lag al maanden op straat. Ik verwijt het dus Gudde.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 08:53   quote  deeplink  
Sorry Els, ik ben het vaak met je eens, maar dit vind ik niet verwijtbaar aan Gudde. Het was de VvF die een tijd geleden erg kritisch was over Beenhakker en daardoor is het verhaal zijn eigen leven gaan leiden. Maar zeg nou eerlijk ben jij verbaasd dat zijn contract niet verlengt wordt? Daarbij als Beenhakker zelf al een gevoel had had hij zelf ook aan de bel kunnen trekken. Mijn contract loopt 1 maart af, maar ik ben zelf begin januari al naar mijn directeur gegaan om over verlenging te praten. Hij is oud en wijs genoeg om daar zelf ook een aandeel in te hebben.
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 08:53 schreef Pietje1 het volgende:
Sorry Els, ik ben het vaak met je eens, maar dit vind ik niet verwijtbaar aan Gudde. Het was de VvF die een tijd geleden erg kritisch was over Beenhakker en daardoor is het verhaal zijn eigen leven gaan leiden. Maar zeg nou eerlijk ben jij verbaasd dat zijn contract niet verlengt wordt? Daarbij als Beenhakker zelf al een gevoel had had hij zelf ook aan de bel kunnen trekken. Mijn contract loopt 1 maart af, maar ik ben zelf begin januari al naar mijn directeur gegaan om over verlenging te praten. Hij is oud en wijs genoeg om daar zelf ook een aandeel in te hebben.
Of het contract wordt verlengd ja of nee, daar gaat het niet om, jammer dat iedereen al weer zo gemanipuleerd is en dat niet meer ziet. Het gaat erom dat je zo niet met je personeel omgaat. Koevermans, Gudde en Jacobs hebben een negatief advies gegeven aan de RvC. Koevermans heb ik nog nooit op iets nuttigs voor Feyenoord kunnen betrappen, Jacobs bracht Feyenoord in de finaciele problemen en Gudde heeft zo'n 10 blunders per jaar. Zelfs Fer en Bahia maken er niet zoveel. Leo heeft precies hetzelfde gedaan als jij, maar het verschil zit hem blijkbaar in de directeur. Daar waar jouw directeur respectvol met je omgaat, schuift die zak van een Gudde alles op de lange baan. En laat het dus ontsporen. Het zou zo prettig zijn als meneer eens de verantwoordelijkheid zou nemen, waar hij vorstelijk voor betaald wordt, maar de risicoloze klootzak durft geen verantwoordelijkheid te nemen. En het is niet de eerste keer, dat hij dit gedrag laat zien, denk nog maar eens aan de situatie Verbeek.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Ik blijf het speculaties vinden. Je weet niet exact wat er daar speelt. Je kunt alleen afgaan op wat er in de media rondzweeft. De media vertrouw ik sowieso niet en die snor met zijn laster verhalen al helemaal niet. Ik zeg niet dat Gudde de verlosser is, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het ook een zak hooi met de uitstraling van een platgetrapte strontvlieg, maar dat heeft hier niets mee te maken. Er waren gisteren twee verhalen. 1 van Gudde en 1 van Beenhakker. Die van Beenhakker was zoals we van hem verwachten, vol metaforen en emotie en die van Gudde was droog en emotieloos. Beiden zeggen ze feitelijk hetzelfde alleen met andere nuances. Logisch dat Beenhakker boos is en gekwetst. Hij had nooit verwacht dat ze de grote Beenhakker zouden wegsturen. Hij was immers toch de verloren zoon die de hele club uit het slob zou trekken. Alleen jammer dat hij de enige is daar nu nog steeds van overtuigd is. Ik vind dat je Gudde mag afrekenen op de positie van de club en de vooruitzichten, maar niet op geruchten.
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 09:37   quote  deeplink  
Als er sinds november al geruchten zijn over het niet verlengen van het contract met Beenhakker, als je een vriend van Feyenoord ongestraft op TV Rijnmond laat uithalen naar een personeelslid van je, als het salaris van diverse personeelsleden van je in het publieke domein liggen, dan heb je je organisatie niet onder controle. En als je dan ook nog eens emotieloos over Feyenoord kan spreken, wat doe je er dan?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 19 januari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:37 schreef Els het volgende:
Als er sinds november al geruchten zijn over het niet verlengen van het contract met Beenhakker, als je een vriend van Feyenoord ongestraft op TV Rijnmond laat uithalen naar een personeelslid van je, als het salaris van diverse personeelsleden van je in het publieke domein liggen, dan heb je je organisatie niet onder controle. En als je dan ook nog eens emotieloos over Feyenoord kan spreken, wat doe je er dan?
Soms geeft het niets te laten zien wat iemand verdient. Zeven ton is wel erg veel voor wat hij heeft gedaan.Als er al sinds november geruchten zijn, had Beenhakker het ook kunnen zien aankomen, want als "wij"al van de geruchten weten, waarom Leo dan niet?
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Soms geeft het niets te laten zien wat iemand verdient. Zeven ton is wel erg veel voor wat hij heeft gedaan.Als er al sinds november geruchten zijn, had Beenhakker het ook kunnen zien aankomen, want als "wij"al van de geruchten weten, waarom Leo dan niet?
Maar het wordt in Nederland niet als chique ervaren om te laten weten wat je verdient. Bovendien is het niet aan je werkgever om dat te laten lekken. Of van iedereen alles in de openbaarheid, als bedrijfsbeleid, of van niemand. En natuurlijk leest Beenhakker ook kranten, maar lees jij graag in het personeelsblad dat ze van jou afscheid nemen. Het gaat niet om het feit an sich, daar kunnen de meesten wel mee leven, maar het gaat om de respectloze en tumultueuse manier waar Gudde cs voor gekozen heeft.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
Ik snap niet dat je er maar klakkeloos van uit gaat dat de roddels over de salarissen waar zijn. Heb je kopien van de loonstroken gezien? Heb je de personen zelf horen zeggen: Ik krijg 7 ton of 1 miljoen of weet ik het hoeveel? Volgens mij niet. Het blijven speculaties en daar kun je naar mijn idee iemand niet op afrekenen.
Leonidas1
 Leonidas1 - woensdag 05 augustus 2015 - 16:44   quote  deeplink  
Iwan van Duren, journalist van Voetbal International, snapt er niets van dat een club als Feyenoord vijftien jaar geleden voor het laatst kampioen werd. In het bekende voetbalmagazine geeft Van Duren Feyenoord-directeur Eric Gudde niet alleen de schuld van wanprestaties op het veld, maar ook buiten het veld. "Voorlopig blijft de Coolsingel nog wel even leeg."

Met de achterban en mogelijkheden van Feyenoord zou het gemiddeld elke drie jaar kampioen kunnen worden", schrijft de journalist. "De directie werd de afgelopen jaren gered door erg veel geld van rijke vrienden en een bus talenten vanaf het eigen Varkenoord. Daardoor lijkt het in elk geval nog een beetje alsof de Rotterdammers kunnen meedoen met de top. Maar het is schone schijn.

De Rotterdammers hebben een leider nodig. Laten we eerlijk zijn: Gudde heeft zijn belangrijkste klus niet geklaard. Tijd om een stapje terug te doen. Daar is niks mee. Feyenoord heeft behoefte aan een echte leider. Grote voorzitters en directeuren maken het verschil voor hun club. De opdracht was een nieuw stadion. Het staat er niet. Dat is volkomen onacceptabel. Blijkbaar moet er eerst een nieuwe directeur komen, voordat er een vernieuwd stadion kan verrijzen. Laat staan dat er weer een nieuwe titel volgt."
Pakt Vi de handschoen op?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door Leonidas1 --
Leonidas1
 Leonidas1 - woensdag 05 augustus 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:44 schreef Leonidas1 het volgende:
Iwan van Duren, journalist van Voetbal International, snapt er niets van dat een club als Feyenoord vijftien jaar geleden voor het laatst kampioen werd. In het bekende voetbalmagazine geeft Van Duren Feyenoord-directeur Eric Gudde niet alleen de schuld van wanprestaties op het veld, maar ook buiten het veld. "Voorlopig blijft de Coolsingel nog wel even leeg."

Met de achterban en mogelijkheden van Feyenoord zou het gemiddeld elke drie jaar kampioen kunnen worden", schrijft de journalist. "De directie werd de afgelopen jaren gered door erg veel geld van rijke vrienden en een bus talenten vanaf het eigen Varkenoord. Daardoor lijkt het in elk geval nog een beetje alsof de Rotterdammers kunnen meedoen met de top. Maar het is schone schijn.

De Rotterdammers hebben een leider nodig. Laten we eerlijk zijn: Gudde heeft zijn belangrijkste klus niet geklaard. Tijd om een stapje terug te doen. Daar is niks mee. Feyenoord heeft behoefte aan een echte leider. Grote voorzitters en directeuren maken het verschil voor hun club. De opdracht was een nieuw stadion. Het staat er niet. Dat is volkomen onacceptabel. Blijkbaar moet er eerst een nieuwe directeur komen, voordat er een vernieuwd stadion kan verrijzen. Laat staan dat er weer een nieuwe titel volgt."
Pakt Vi de handschoen op?


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door Leonidas1 --
Barabas
 Barabas - woensdag 05 augustus 2015 - 16:48   quote  deeplink  
Dus gaan we met zijn allen lopen roeptoeteren terwijl we inhoudelijk niets afweten van de materie. Iwan De Verschrikkelijke moet gewoon zijn Nijmeegse muil houden.

Is toch gewoon een wraakactie....
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 05 augustus 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Krabbeman is boos.
VVout
 VVout - woensdag 05 augustus 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Ik weet niet of die brandbommen nog ergens in de hoek leggen maar heb er een goede bestemming voor.
Beertje-K
 Beertje-K - woensdag 05 augustus 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Het wordt tijd dat wij, supporters van Feyenoord, de reactie van onze spelers volgen en VI ook in de ban doen. Ben benieuwd hoe lang dat achterlijke blad met 020-roots het dan volhoudt. Met een daling van het aantal abonnees en daling van de verkoop van losse nummers zullen de adverteerders ook pas op de plaats gaan maken en hun reclamegelden elders besteden.
VVout
 VVout - woensdag 05 augustus 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Iedereen die VI App wissen, laat ze maar verrekken.
Barabas
 Barabas - woensdag 05 augustus 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Welke app....
daan limbos
 daan limbos - woensdag 05 augustus 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Twee kijven, twee schuld. volwassen mensen met een redelijk verstand zouden dit toch in der minne op moeten kunnen lossen. Wij weten in feite ook niet van de rand en de hoed., misschien speelt er wel meer dan die uitglijders van Krabbendam. Maar het komt op mij allemaal wat kinderacgtig over.
Barabas
 Barabas - woensdag 05 augustus 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 18:14 schreef daan limbos het volgende:
Twee kijven, twee schuld. volwassen mensen met een redelijk verstand zouden dit toch in der minne op moeten kunnen lossen. Wij weten in feite ook niet van de rand en de hoed., misschien speelt er wel meer dan die uitglijders van Krabbendam. Maar het komt op mij allemaal wat kinderacgtig over.
Er is vast meer aan de hand. De onzinverhalen en opruiende teksten zijn de laatste tijd schering en inslag
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 18:26   quote  deeplink  
VI is toch al jaren kut?
Wordt echt tijd dat ze eens concurrentie krijgen.
Tis 80% flutinterviews/gesprekken met spelers wiens IQ bij de persafdeling van de club ligt.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 02:39   quote  deeplink  
Jongens het is waar dat VI altijd negatief over onze club schrijft.Maar waar rook is is ook vuur dat er iets niet klopt laat dat zeker zijn ,dit kan gewoon niet door gaan zo.Negen middenvelders om mee te beginnen Guidettie laten lopen Kaziem binnenhalen Wilkshire contract verlenging Boetius de deur uit Mathijsen ook nog geprobeerd te verlengen .Gevolg is derde rang keuzes wegens te laat inkopen kom nu mannen denk is verder dan je neusje lang is.Beenhakker geloost Willem op afstand gehouden Nu even kleur bekennen dit is een schandalig beleid.Ook onze suporters die steeds de boel verzieken ,er is geen grote sponsor te vinden zo die ons club wil steunen.De hele troep moet verdwijnen dat is al eens een keer gezegd Door J.v.DenHerik die man heeft gewoon gelijk.Waar om is Koeman voortijdig vertrokken en gezegd heeft ik wil kampioen worden met Feijenoord. Wie weet wat er bij Koeman in zijn oor gefluisterd is zijn besluit was plotseling want eigenlijk was hij nog niet klaar.En voor ons allemaal een teleurstelling er zal heus nog wel meer boven water komen noem mijn is een topclub waar wij over praten met negen middenvelders.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 02:43   quote  deeplink  
Op wie doel je fer..(?)
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 02:47   quote  deeplink  
En ja VI is inderdaad al jaren kut dat is zo maar feijenoord mijn club is de laatste jaren niet om aan te zien eerlijk of niet.We willen allemaal graag dat feijenoord eens in de 2of driejaarlijk in iedergeval een prijs pakt wij rekenen feijenoord als topclub.Dan moet daar ook naar gehandeld worden en dat gebeurd al jaren niet.En nu ook niet nu er mogelijkheden voorhanden waren en zij verdommen het gewoon.En niet beginnen over geld ,geld was er ook al moest dat er nog aankomen in afzienbaretijd onderanderen tegoed knvb.Daar hadDen zij betere dingen mee kunnen doen dan Kaziem enzv binnen te halen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 02:50   quote  deeplink  
Wie is zij..(?)
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 02:54   quote  deeplink  
Ze hebben het in hun interviews altijd over hun eigen club,en onze grote tegenstanders zorgen er weer voor dat er niets bijzonders over Feijenoord te praten valt.En dat moet veranderen Door betere spelers te halen dan wat we nu hebben lopen.Niet alles is knudde zeker niet maar een spits een afmaker ja dat wel heel noodzakelijk.En dat krijgen we niet met dit bestuur.Ze blijven maar aanklooien tot dat er iemand uit de school klapt in dit geval begint het met Krabbendam.En er gaat nog meer komen daar kunje van op aan.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 02:58   quote  deeplink  
Ik zeg het al een aantal maanden maar jullie nemen het niet aan nu hoorje en zieje het zelf.Er zijn nog meer suporters die er ook zo over schrijven zo als ik ,als ik de enige zou zijn met mijn commentaar ja dan kan ik beter gaan inpakken dat werkt niet Dat snap ik zelf ook wel.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 02:59   quote  deeplink  
Lezen Renato ik hoef niets meer uit te leggen het zo duidelijk als een klontje het hele zooitje deugd niet.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 03:23   quote  deeplink  
Het zit veel dieper dan wij denken meer zeg ik niet en ze zijn er ingestapt.J.v.DenHerik liet zich gelukkig niet in de maling nemen.Integendeel om die reden stuurden ze de belasting op zijn dak.Joh ik weet wie ze zijn vertel mij nou niks ,het is ogeloofwaardig aan het worden.En daar mee proberen ze ook iets uit te lokken.Van boven af weten ze meer ik ga op mijn gevoel af en wat ik al jaren hoord en mee gemaakt heb.Als feijenoord goed voetbalde tegen Ajax of psv werd de wedstrijd helemaal kapotgefloten Door de scheidsrechter in het voordeel van hun dat lager na jaren dik boven op en niemand zei wat Hoe onsportief het ook was .Kees v.wonderen werd in het strafschop gebied halfdood geschopt doormengen frankie even daar na kregen we een strafschop tegen duidelijk of moet ik nog duidelijker zijn .Frazer stond nog niet eens op het veld met John Metgod of zij konden al rood krijgen van die ex marinier ik kan even niet op zijn naam komen.Luinge dacht ik.En zo kan ik nog wel even door gaan manupilaties vinden nog steeds plaats met soms een rustpauzes achter de schermen met scheidsrechters.Rieta verdonkeremanen ging ineens op haar strepen staan van wegen Kaloe hij moest maar even Nederlands leren om verkocht te worden via het Nederlands elftal daaraan zei Kaloe dat doe ik niet mijn korstje is allang verdiend waar hebben zij het over.Ondertussen komen er 60 duizend asielzoekers binnen en aan het werkgesteld zonder een woord Nederlands te kennen.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 03:32   quote  deeplink  
En zo was, en is er altijd wat aan de hand met feijenoord dat is niet van vandaag of gisteren het is al van af dat de knvb in het leven geroepen is anno 1952.Alleen toen kon Ajax helemaal nog niet goed voetballen vandaar die 9-5en9-4 in de jaren 60 Na onze europacup wat zij daar in Amsterdam heeeeeeëllllllllll erg vonden moest Ajax dat ook kunnen nou ze kunnen nooit winnen van Feijenoord zo vele keren achterelkaar zonder inbreng van de scheidsrechter.Soms was er ook 3 minuten extra speeltijd en feijenoord stond voor met 1-0 hij liet gewoon doorspelen tot Ajax gelijk maakte uitslag 1-1in de 6e minuut en ging nog een minuut Door.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 03:34   quote  deeplink  
Als er een zich erger aan Ajax nou geloof me dan ben ik het wel.Daar mijn kretiek op onzemensen ,ik vind datje je zelf als club goed moet bewapenen tegen ze het liefst met dubbele wapens niet letterlijk maar wel psychische je moet heel goed opje tellen passen met ze .
van hanegem
 van hanegem - donderdag 06 augustus 2015 - 04:10   quote  deeplink  
amen

zolang die 2 clowns de dienst uitmaken word het nooit wat met feyenoord
tomson
 tomson - donderdag 06 augustus 2015 - 04:18   quote  deeplink  
Dacht al...begint die poppekast nou weer overnieuw ? Pfffgh
nr 10
 nr 10 - donderdag 06 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Fer over Van Geel en Gudde denkt. Ben ik nog niet achter.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Laat het even goed totje doordringen nr 10 Hoe alles gespeeld word,dit heeft niets meer met sport te maken.Macht en geestelijke geweld plegenen zijn moeilijk te bewijzen en men reageerd er nouwelijks op .om dat ze dat weten.Het lokt juist geweld op om datje je machteloos voeld.Zie ook altijd de rellen die er uit voorkomen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 04:18 schreef tomson het volgende:
Dacht al...begint die poppekast nou weer overnieuw ? Pfffgh
ouderenmishandeling3.jpg
Geen-naam2.png
JanM
 JanM - donderdag 06 augustus 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 09:09 schreef nr 10 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Fer over Van Geel en Gudde denkt. Ben ik nog niet achter.
Leroy Fer alias Ferrader bedoelde je toch?
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Geweld zal het nooit winnen van manupilaties stoken ,en onrecht lokt dan juist geweld op en daar zijn ze op uit om Feijenoord verder kapot te maken.Grote sponsors blijven dan weg helaas.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 18:57   quote  deeplink  
ouderenmishandeling3.jpg
Geen-naam2.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door Stylzz --
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Men loopt al enige tijd achter de feiten aan,zolang het zo blijft zijn veel mensen tevreden zonder enige vooruitgang te boeken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 19:03   quote  deeplink  
ouderenmishandeling3.jpg
Geen-naam2.png
Barabas
 Barabas - donderdag 06 augustus 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Man man man.... Het is net een slechte plaat.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Met goede inhoud 78 opvolle toeren En het word nog slechter dus maaktje borst maar nat.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 21:41   quote  deeplink  
7Ttt1wc.png
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 21:41   quote  deeplink  
5 3 2 systeem zaterdag van Utrecht,ben benieuwd hoe Gio daar een antwoord op heeft.hoge ballen in de zestien meter anders spijkeren zij het hok dicht met 7man plus een keeper.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 21:41   quote  deeplink  
7Ttt1wc.png
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 augustus 2015 - 22:11   quote  deeplink  
Gudde is door zijn gemeente lobby aangenomen voor een nieuw stadion, hij is geen voetbalman. Nieuw stadion en steun van gemeente is er niet. Dus bedankt Gudde en tot ziens, sans rancune

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dinsdag demonstratie tegen Gudde om 20:00









0.0121529