BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario been blijft ondanks vertrek beenhakker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Petitie 2: Been moet blijven (indien Beenhakker inderdaad vertrekt)
mithell13
 mithell13 - maandag 17 januari 2011 - 23:07   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/154867/Been_volgt_Beenhakker_niet_en_blijft_zitten.html

Mario Been zal ook de rest van het seizoen de scepter zwaaien over het eerste team van Feyenoord. Ondanks het vertrek van technisch directeur Leo Beenhakker blijft de trainer op zijn post zitten.

De afgelopen dagen heeft Been allerlei pogingen ondernomen om Beenhakker te behouden voor Feyenoord. Tot het laatste moment had de oefenmeester hoop op diens aanblijven, maar maandagavond bleek dat tevergeefs. Hoewel er nog geen officiële bevestiging is uitgegeven is de kans groot dat de directeur dinsdag middels een persconferentie zijn onmiddelijke vertrek zal aankondigen.

Ondanks het vertrek van Beenhakker heeft Been besloten om zelf wel te blijven zitten. Dat meldt de trainer aan RTV Rijnmond.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Mooi, die loopt tenminste niet weg
Els
 Els - maandag 17 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Hoewel ik loyaliteit een hele mooie eigenschap vind.
Xapter
 Xapter - maandag 17 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:08 schreef Els het volgende:
Hoewel ik loyaliteit een hele mooie eigenschap vind.
... baal ik ervan
MMM
 MMM - maandag 17 januari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Oh oh wat is Mario solidair..
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:08 schreef Els het volgende:
Hoewel ik loyaliteit een hele mooie eigenschap vind.
Ja maar loyaliteit naar Feyenoord toe is natuurlijk groter!
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:09 schreef MMM het volgende:
Oh oh wat is Mario solidair..
Club belang staat voorop
raket
 raket - maandag 17 januari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:07 schreef mithell13 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/154867/Been_volgt_Beenhakker_niet_en_blijft_zitten.html

Mario Been zal ook de rest van het seizoen de scepter zwaaien over het eerste team van Feyenoord. Ondanks het vertrek van technisch directeur Leo Beenhakker blijft de trainer op zijn post zitten.

De afgelopen dagen heeft Been allerlei pogingen ondernomen om Beenhakker te behouden voor Feyenoord. Tot het laatste moment had de oefenmeester hoop op diens aanblijven, maar maandagavond bleek dat tevergeefs. Hoewel er nog geen officiële bevestiging is uitgegeven is de kans groot dat de directeur dinsdag middels een persconferentie zijn onmiddelijke vertrek zal aankondigen.

Ondanks het vertrek van Beenhakker heeft Been besloten om zelf wel te blijven zitten. Dat meldt de trainer aan RTV Rijnmond.
Gelukkig,maar de onrust gaat nu pas beginnen.Blokland is een vriend van mario,mario was weer een vriend van leo.Dus tussen die twee gaat het nu dus ook niet lekker.De ameteurtak baalt van Gudde,dus dat word ook hommelles.Supporters worden onrustig.Word weer chaos
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:11 schreef raket het volgende:

[..]

Gelukkig,maar de onrust gaat nu pas beginnen.Blokland is een vriend van mario,mario was weer een vriend van leo.Dus tussen die twee gaat het nu dus ook niet lekker.De ameteurtak baalt van Gudde,dus dat word ook hommelles.Supporters worden onrustig.Word weer chaos
Gekkerd, zit je weer een driestuiver-romannetje uit 1978 te lezen?
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Wat mij betreft mag de pleuris wel goed uitbreken, weer zitten we met problemen omdat mensen hun eigen belang boven dat van de club stellen. Triest dat Leo en het bestuur niet samen tot een elegantere oplossing hadden kunnen komen
just-me
 just-me - maandag 17 januari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:11 schreef raket het volgende:

[..]

Gelukkig,maar de onrust gaat nu pas beginnen.Blokland is een vriend van mario,mario was weer een vriend van leo.Dus tussen die twee gaat het nu dus ook niet lekker.De ameteurtak baalt van Gudde,dus dat word ook hommelles.Supporters worden onrustig.Word weer chaos
Kijk zo komen er nu geruchten in de wereld!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 januari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Kan ik het mee eens zijn, Hotjumper. Zo onvolwassen en je roept de (nieuwe) hoon over je club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door FR-Henk --
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - maandag 17 januari 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:11 schreef raket het volgende:

[..]

Gelukkig,maar de onrust gaat nu pas beginnen.Blokland is een vriend van mario,mario was weer een vriend van leo.Dus tussen die twee gaat het nu dus ook niet lekker.De ameteurtak baalt van Gudde,dus dat word ook hommelles.Supporters worden onrustig.Word weer chaos
laten WIJ als SUPPORTERS gewoon WEl ons koppie der bij houwe, en niet gaan fluiten maar steunen.
En indd die onrust gaat nu pas beginnen, het klote is dat die wedstrijd van woensdag niet kan worden verschoven...
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - maandag 17 januari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:26 schreef hotjumper het volgende:
Wat mij betreft mag de pleuris wel goed uitbreken, weer zitten we met problemen omdat mensen hun eigen belang boven dat van de club stellen. Triest dat Leo en het bestuur niet samen tot een elegantere oplossing hadden kunnen komen
Triest dat Leo en het bestuur niet samen tot een elegantere oplossing hadden kunnen komen >>> ja precies, dat is het hele probleem, hadden ze nou niet even 3 dagen kunnen wachten?
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
Er zullen wel weer spreekkoren tegen Aboutaleb komen....
raket
 raket - maandag 17 januari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:28 schreef just-me het volgende:

[..]

Kijk zo komen er nu geruchten in de wereld!
Geruchten,Geruchten.Wat lul je nou en ook nog zit je een romantje te lezen.Doe je ogen nou is openen.Zo gaat het gewoon gebeuren.De krachten die daar rondhangen als zoiets gebeurd,zijn gewoon niet met een pen te beschrijven,de geschiedenis herhaalt zich weer voor de zoveelste keer.Ik stel alleen maar iets vast,wat er gaat gebeuren,dat verzin ik niet zelf.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 januari 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Als die Kerkum dan maar weg blijft.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 januari 2011 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:32 schreef hotjumper het volgende:
Er zullen wel weer spreekkoren tegen Aboutaleb komen....
maar die horen er ook gewoon bij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 januari 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 07:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar die horen er ook gewoon bij.
inderdaad. als leo/gudde nou burgemeester van rdam wordt. kunnen we aboutaleb weer terug naar 020 pleuren. hoewel... abou was wel toppie tav Coentje.
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 18 januari 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:07 schreef hotjumper het volgende:
Mooi, die loopt tenminste niet weg
Contractbreuk leid tot inkorting op salaris en daar zal Mario vast aan gedacht hebben!!
plannetje
 plannetje - dinsdag 18 januari 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 07:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

inderdaad. als leo/gudde nou burgemeester van rdam wordt. kunnen we aboutaleb weer terug naar 020 pleuren. hoewel... abou was wel toppie tav Coentje.
ja als die dat niet gedaan had was dat helemaal mooi....
Milo
 Milo - dinsdag 18 januari 2011 - 09:08   quote  deeplink  
mario is de volgende wacht maar af na morgen, als ze op hun klote krijgen! kijken wie er dan nog gelooft in mario?
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Club belang staat voorop
En z'n bankrekening
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:08 schreef Milo het volgende:
mario is de volgende wacht maar af na morgen, als ze op hun klote krijgen! kijken wie er dan nog gelooft in mario?
Het is vooral hoe ze verliezen, als ze er vol inkleunen met z'n allen dan kan ik er vrede mee hebben
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 18 januari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
Als we donderdagmorgen allemaal het zuur hebben kan wat mij betreft gelijk de bezem er doorheen. Alle opvreters o.a. Bassie en Brard meteen de laan uit.
Wij willen een profclub! Wat er nu weer gebeurt blijkt dat nergens uit.
Capabele meensen graag. Wouter Bos bv, Fraser, de Wolf. Bosveld en van Hanegem proberen een plaats te geven, waar ze instaat worden gesteld het elftal weer te laten voetballen zoals zij in hun beste dagen speelde met inzet en passie.
Milo
 Milo - dinsdag 18 januari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het is vooral hoe ze verliezen, als ze er vol inkleunen met z'n allen dan kan ik er vrede mee hebben
maar dat gebeurd niet, dat weet jij ook wel! want dat gebeurd het hele seizoen nog niet!
raket
 raket - dinsdag 18 januari 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het is vooral hoe ze verliezen, als ze er vol inkleunen met z'n allen dan kan ik er vrede mee hebben
Ze zeggen 3 keer is scheepsrecht.Maar je geeft sinds gisteravond wel een paar punten aan waar ik 100% achter staat.Ik mis ook het heilige vuur,van sommige spelers.alleen ron vlaar en wijnaldum komen in de buurt,de rest huppelt er maar een beetje bij en is meer toeschouwer in het veld dan dat ze actie ondernemen om ten koste van alles een bal te willen veroveren.
fernadez
 fernadez - dinsdag 18 januari 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:07 schreef hotjumper het volgende:
Mooi, die loopt tenminste niet weg
Maar dan moet hij ook zijn mond houden over loyaliteit aan opa leo.
Alleen dreigen maar als het er op aan komt dan is ie niet thuis.

GROTE KEREL HOOR.
fernadez
 fernadez - dinsdag 18 januari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 23:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Club belang staat voorop
Club belang is vertrekken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Milo
 Milo - dinsdag 18 januari 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:59 schreef fernadez het volgende:

[..]

Maar dan moet hij ook zijn mond houden over loyaliteit aan opa leo.
Alleen dreigen maar als het er op aan komt dan is ie niet thuis.

GROTE KEREL HOOR.
idd kan je geen speld tussen krijgen!
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 11:09   quote  deeplink  
beenhakker neust toch weg, als mario nu ook weg gaat vindt ik dat een teken van zwakte. Mario heeft hart voor feyenoord, leo niet!
just-me
 just-me - dinsdag 18 januari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Snap er geen ene reet van hij is toch zo begaan met Feyenoord? Waarom niet zijn mond gehouden en zich voor mijn part ziek gemeld? Of zeggen nee joh ik heb al genoeg verdiend ik hoef geen miljoen aan salaris hij heeft zelfs zijn AOW nog
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 januari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
weten we al waarom Beenhakker weg gaat? Lekker makkelijk om meteen de botte bijl er in te jassen en hem te veroordelen en daarbij ook meteen Mario omdat hij wel blijft.... Waar is de roep om rust en stabiliteit gebleven? Nee we moeten Mario 5 jaar aan het roer houden om een elftal te bouwen niet meteen na een jaar wegsturen. Dat is een aantal maar even vergeten denk ik. Na een half slecht seizoen moet hij meteen maar weg. En dan, wie gaat het beter doen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door Pietje1 --
JanM
 JanM - dinsdag 18 januari 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:26 schreef Pietje1 het volgende:
weten we al waarom Beenhakker weg gaat? Lekker makkelijk om meteen de botte bijl er in te jassen en hem te veroordelen en daarbij ook meteen Mario omdat hij wel blijft.... Waar is de roep om rust en stabiliteit gebleven? Nee we moeten Mario 5 jaar aan het roer houden om een elftal te bouwen niet meteen na een jaar wegsturen. Dat is een aantal maar even vergeten denk ik. Na een half slecht seizoen moet hij meteen maar weg. En dan, wie gaat het beter doen?
Eens!
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 18 januari 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:53 schreef Dubble O ms het volgende:
Als we donderdagmorgen allemaal het zuur hebben kan wat mij betreft gelijk de bezem er doorheen. Alle opvreters o.a. Bassie en Brard meteen de laan uit.
Wij willen een profclub! Wat er nu weer gebeurt blijkt dat nergens uit.
Capabele meensen graag. Wouter Bos bv, Fraser, de Wolf. Bosveld en van Hanegem proberen een plaats te geven, waar ze instaat worden gesteld het elftal weer te laten voetballen zoals zij in hun beste dagen speelde met inzet en passie.
wat nou Brad gelijk de laan uit ben je gek dan krijg je gelijk gedonder in de jeugd opleiding en die gaat net zo goed je moet wel nadenken voor je wat zegt
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 januari 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:53 schreef Dubble O ms het volgende:
Als we donderdagmorgen allemaal het zuur hebben kan wat mij betreft gelijk de bezem er doorheen. Alle opvreters o.a. Bassie en Brard meteen de laan uit.
Wij willen een profclub! Wat er nu weer gebeurt blijkt dat nergens uit.
Capabele meensen graag. Wouter Bos bv, Fraser, de Wolf. Bosveld en van Hanegem proberen een plaats te geven, waar ze instaat worden gesteld het elftal weer te laten voetballen zoals zij in hun beste dagen speelde met inzet en passie.
Brard eruit lijkt me nu niet erg slim dan is onze enige melkkoe, de jeugdopleiding, ook ineens niet meer zo in trek bij de grote clubs. Ze zien hem toch als de grote man achter het succes van de Feyenoord jeugd.

Maar ja met zo'n nickname als jij hebt moet je gaan judoën en je niet met voetbal bezig houden.
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 18 januari 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:46 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Maar ja met zo'n nickname als jij hebt moet je gaan judoën en je niet met voetbal bezig houden.
Ga je op de man spelen Piet L.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 13:04   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Collin
 Collin - dinsdag 18 januari 2011 - 14:50   quote  deeplink  
En wie wil je dan voor de groep gooien, er is denk ik niemand die haalbaar is voor Feyenoord. Die het beter kan doen.
Kees010
 Kees010 - dinsdag 18 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:26 schreef Pietje1 het volgende:
weten we al waarom Beenhakker weg gaat? Lekker makkelijk om meteen de botte bijl er in te jassen en hem te veroordelen en daarbij ook meteen Mario omdat hij wel blijft.... Waar is de roep om rust en stabiliteit gebleven? Nee we moeten Mario 5 jaar aan het roer houden om een elftal te bouwen niet meteen na een jaar wegsturen. Dat is een aantal maar even vergeten denk ik. Na een half slecht seizoen moet hij meteen maar weg. En dan, wie gaat het beter doen?
Vorig seizoen zat er ook al geen lijn in het spel.
En zag het voetbal er ook niet uit.
+ Veel wedstrijden die met geluk de goede kant op vielen.

Verschil met nu is tomasson af en toe de guzman, etc. + meer geluk.
Dit seizoen zitten er een paar dingetjes tegen en je zit in een neerwaartse spiraal.
In combinatie met ongelukkige wissels, slechte uitspraken in de media.

Overeenkomst is dat er nog steeds geen lijn, of structuur te ontdekken is.
sevillana
 sevillana - dinsdag 18 januari 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Had ook niet anders verwacht van Mario, solidariteit is okay maar in dit verhaal spelen er duidelijk meerdere partijen . . . . .
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 18 januari 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 13:04 schreef El Aanmeldi het volgende:
Been, pak aub je spullen
en weer de volgende?!

Dat is volgens mij juist het probleem...
Het is een komen en gaan van diverse mensen op diverse posities de afgelopen jaren.

Koeman,Gullit,Marwijk,Verbeek,Jansen,Fraser,Duut,Metgod,Baan,Wotte,Bosz,etc etc etc

De enige die op de een of andere manier maar blijft zitten is die Jacobs en dat is nou nt degene die er volgens mij allang uit getrapt had moeten worden
de flh
 de flh - dinsdag 18 januari 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:08 schreef Milo het volgende:
mario is de volgende wacht maar af na morgen, als ze op hun klote krijgen! kijken wie er dan nog gelooft in mario?
Klopt, Gudde was ook veel te mild over Mario's uitspraken.. hij weet dat ie met deze resultaten nooit populair zal blijven... zodra de eerste supporters om Mario's hoofd gaan schreeuwen, laat Gudde hem meteen vallen..

ik hoop voor Mario dat het snel beter gaat met de resultaten..
de flh
 de flh - dinsdag 18 januari 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:09 schreef craven het volgende:
beenhakker neust toch weg, als mario nu ook weg gaat vindt ik dat een teken van zwakte. Mario heeft hart voor feyenoord, leo niet!
Beenhakker is weggegaan omdat ie ontslagen zou worden. dat geeft zelfs Gudde toe. laat die man van 68 lekker even de eer aan zichzelf houden.
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Leo moet gewoon niet klagen, elke 68 jarige gaat met pensioen. Om nu om je heen te trappen vindt ik erg kinderachtig, vooral als je "vriend" mario daar nog moet werken, dat is gewoon onrust trappen. Dat hebben we juist niet nodig...
de flh
 de flh - dinsdag 18 januari 2011 - 18:53   quote  deeplink  
vond je gudde's uitleg normaal dan? zo zou ik iig niet ontslagen worden dat weet ik wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door de flh --
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Leo wist dat er eind januari ge evalueerd zou worden, dan kan t 2 kanten op: ze gaan met je door of niet. Zijn contract loopt af, dus dan weet je wat er kan gebeuren. Of het netjes is of niet, dat is een ander verhaal. Wat mij irriteerd is Leo ze demagogische gezever en het bewust onrust stoken in de club...lekkere clubliefde..
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:46 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

en weer de volgende?!

Dat is volgens mij juist het probleem...
Het is een komen en gaan van diverse mensen op diverse posities de afgelopen jaren.

Koeman,Gullit,Marwijk,Verbeek,Jansen,Fraser,Duut,Metgod,Baan,Wotte,Bosz,etc etc etc

De enige die op de een of andere manier maar blijft zitten is die Jacobs en dat is nou nt degene die er volgens mij allang uit getrapt had moeten worden
Gelukkig zijn er ook mensen met een langer dienstverband Ome Fred, Gerard enz.
alibabba
 alibabba - dinsdag 18 januari 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Mario Been laat krokodillentranen! Natuurlijk vind ie het niet leuk dat Beenhakker vertrekt, maar hij had zijn ego opzij moeten zetten en moeten zeggen dat hij solidair is met Leo. In de persverklaring die Beenhakker gaf, blijkt het onvermogen van Gudde. Gudde is niet eerlijk en draait om de hete brij heen. Hij beschadigt hiermee Leo en dat vind ik schandalig! Overigens vind-vond ik het werk van Beenhakker niet goed, want als je Auassar haalt van Vvv, heb je oogkleppen op! We weten allemaal dat Feyenoord niet veel centen te makken heeft, maar haal dan eerder niets dan 3e rangsspelers! Schaken vind ik overigens wel logisch en ook Smolov had ik gehouden. Ook vind ik de bedragen die Been en Beenhakker opstrijken onacceptabel en daar is Gudde verantwoordelijk voor, maar als ik in hun schoenen stond zag ik af van zoveel geld in belang van Feyenoord. Mario en Leo dienen een statement te maken en moeten een moedwillig gebaar maken naar alles en iedereen wie Feyenoord een warm hart toedraagt!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 20:40   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario been blijft ondanks vertrek beenhakker









0.0131359