|
|
Bobbel
|
|
|
Wat is jullie gevoel bij onderstaand artikel? Is het nu handig om Babel aan de selectie te voegen? Graag jullie mening...
==============================================================
LIVERPOOL - Een legertje Engelse en Duitse clubs, waarvan Birmingham City en TSG Hoffenheim de meest concrete waren, wilde Ryan Babel van Liverpool kopen, maar de aanvaller zelf ziet dat nog niet zitten. Babel heeft wel oren naar een huurperiode bij zijn oude club Ajax. Ik ben geen voorstander van een definitieve transfer in de winter-window, omdat je door de korte voorbereidingstijd dan geen gelegenheid krijgt om automatismen met je ploeggenoten op te bouwen.
Dat probleem geldt bij Ajax niet. Ik ken de club, ik ken de speelstijl en heb met een aantal jongens samengespeeld in Amsterdam of Oranje. Ik hoop Ajax een half jaar vooruit te kunnen helpen en andersom, aldus de ex-Ajacied. Wellicht kan Ajax daarnaast een optie tot koop bedingen.
Bij een vertrek van Luis Suarez heeft Ajax mede door de sluimerende interesse voor en lichte blessures van Mounir El Hamdaoui en Dario Cvitanich behoefte aan aanvallers. Babel kan op de flanken en in de spits uit de voeten. Frank de Boer werkte reeds met het kind van Ajax samen bij het Nederlands elftal.
Bron: Telegraaf Link: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8763029/__Babel__Ajax_vooruit_helpen__.html?sn=telesport |
|
|
|
|
Collin-
|
|
|
ik las het ook vanmorgen:) laat maar komen! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Van mij hoeft het niet. Ik vind dat Babel niet echt in het Ajax-systeem past, alhoewel hij wel de jeugd heeft doorlopen. Hij komt het beste uit de verf als tweede spits in een twee-spitsen-systeem en aangezien Ajax dat niet speelt;). Ik zie graag een kopsterke centrumspits komen als vervanger van Suarez, buitenspelers genoeg:)! |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
babel is in mijn optiek een echte links buiten maar kan ook in de spits
LAAT MAAR KOMEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door tommie77 -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Die prutser hoef ik niet terug te zien bij Ajax. Is nooit veel geweest en heeft bij Lpool daadwerkelijk niks laten zien. Hij zou het wel even gaan maken in Engeland....weer eentje die te vroeg voor het grote geld koos en nu met hangende pootjes terug wel. Jammer voor je Ryan. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:00 schreef Rogier het volgende:Die prutser hoef ik niet terug te zien bij Ajax. Is nooit veel geweest en heeft bij Lpool daadwerkelijk niks laten zien. Hij zou het wel even gaan maken in Engeland....weer eentje die te vroeg voor het grote geld koos en nu met hangende pootjes terug wel. Jammer voor je Ryan. ja jij blijft bij je huidige baas ,als je elders een miljoentje meer kan verdienen :) klinkt zo leuk als je zelf niet in die positie zit he. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Babel heeft het atijd heeel goed gedaan bij ajax zo heeft hij een contract afgedwongen in liverpool Dat hij daar niet is geslaagd is jammer maar ik denk dat hij voor ajax heel belangrijk kan zijn |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Liverpool was inderdaad een stapje te hoog voor Babel op die leeftijd. Maar dit is zeker geen slechte speler! Een half jaartje Ajax kan hem zeker uit zijn dip helpen. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
ik zeg niet doen... hij is een prima speler... maar wat gaat hij nou toevoegen? ebecilio,sulejmani, ozbiliz, jozefzoon , lukoki en zo zijn er waarschijnlijk meer waar ik nog niets van gehoord heb. hij gaat spelers belemmeren. wat moet hij hier een half jaar? wat hebben wij eraan... hij houdt de jeugd op... ga maar een spits halen die kadlec is een optie tog??? babel mag terug komen als hij een contract gaat tekenen voor minimaal 2 jaar... als hij op de bank moet door hevige concurentie is het minder erg dan als dat nu gaat gebeuren... wat was de nut dan |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Geen idee wat hij kan toevoegen bij ons. Speelt al jaren onder nivo, ook bij NL elftal niet in beeld. Zonde geld in ieder geval. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
thnx f side... hij gaat iedereen hier ophouden en wij weer stressen met shitttt man was hij maar daar gebleven ja dan is het te laat |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 09:06 schreef Afcabz het volgende:[..] ja jij blijft bij je huidige baas ,als je elders een miljoentje meer kan verdienen :) klinkt zo leuk als je zelf niet in die positie zit he. niet dat ik hem niet begrijp...zeker wel. Maar laat dit een wijze les zijn voor al die jonge gastjes als Barazite, Babel, Brouwer en welke nog meer die vroeg voor het grote geld gaan maar daarna nooit meer iets van gehoord wordt. Zorg nou eerst dat je 100 of meer wedstrijden in de eredivisie gespeeld. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
waar is iedereen met zn mening...iedereen mee eens? dan zeg ik laten we het niet meer over babel hebben en AJAX GEEN BABEL... dus hoofdstuk afgesloten??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Niet voor niets wordt hij ondanks de moordende concurrentie, wel nog steeds vast uitgenodigd voor het NL elftal. Babel heeft het in zijn tijd bij Ajax gewoon heel goed gedaan, en zeker in zijn laatste maanden bleek hij van grootte waarde, hij heeft veel dreiging, en een goed schot met z'n rechter been. Kan prima uit de voeten als linksbuiten of spits.. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
remco ik ben ook een babel fan... ik vind die man fuckin goed... alleen wat moet hij hier in een half jaar... daarna moeten we opzoek naar iemand anders... word jij daar niet moe van... ik eerlijk gezegd niet ik hou van nieuwe gezichten bij ajax "jaxi"...maar babel gaat niets toevoegen hier. en babel heeft in het nl elftal ook geen eens een basis plek meer. ebecilio doet het in deze korte tijd nog beter dan babel van wat ik gezien heb... ga dan voor een spits waar je op langere termijn wat aan hebt... kadlec 18 jaar... volgens mij ook niet te beroerd om een contract te tekenen van 4 jaar. ik zeg aan babel heb je nu niets ... ja misschien een half jaar wat ik wel betwijfel... want dan moet hij echt in de spits... en is babel nou echt zo een goeie spits... dan heb ik tog liever cvita in de spits |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 10:12 schreef stickz het volgende:remco ik ben ook een babel fan... ik vind die man fuckin goed... alleen wat moet hij hier in een half jaar... daarna moeten we opzoek naar iemand anders... word jij daar niet moe van... ik eerlijk gezegd niet ik hou van nieuwe gezichten bij ajax "jaxi"...maar babel gaat niets toevoegen hier. en babel heeft in het nl elftal ook geen eens een basis plek meer. ebecilio doet het in deze korte tijd nog beter dan babel van wat ik gezien heb... ga dan voor een spits waar je op langere termijn wat aan hebt... kadlec 18 jaar... volgens mij ook niet te beroerd om een contract te tekenen van 4 jaar. ik zeg aan babel heb je nu niets ... ja misschien een half jaar wat ik wel betwijfel... want dan moet hij echt in de spits... en is babel nou echt zo een goeie spits... dan heb ik tog liever cvita in de spits Babel is een kind van de opleiding, hij zegt zelf ook, eventueel cverhuur met optie tot koop, en dat zijn dingen die ajax kan eisen bij zo'n contract toch. In de jeugd speelde hij heel erg veel in de spits, en weet dus eigenlijk ook exact wat de Boer van hem verwacht, dat is wel degelijk een voordeel. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
kind van de opleiding oke... maar wat heb je eraan als het niet goed functioneert..."het is kind van de opleiding " dat bied geen enkel garantie... als het echt een kind van opleiding is... was hij wel langer hier gebleven... want hij was nog niet uitgeleerd... en jou argument met optie tot koop... wat moet hij kosten dan... weer 10 mil weggegooid terwijl we goedkopere spitsen kunnen halen en die misschien wel beter zijn? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
inderdaad remco.. compleet mee eens.. laat maar komen die Babel.. zie hem graag terug.. hij zou ook niet zo snel weer weggaan voor het grotegeld denk ik, aangezien hem dat al eerder fout is gegaan, dus zou hij nu wel eerst 2 keer nadenken.. achja en hij is niet geslaagd bij liverpool.. vd vaart huntelaar waren ook niet geslaagd bij real madrid.. heb je ze nu zien spelen ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 10:31 schreef nummer10 het volgende:inderdaad remco.. compleet mee eens.. laat maar komen die Babel.. zie hem graag terug.. hij zou ook niet zo snel weer weggaan voor het grotegeld denk ik, aangezien hem dat al eerder fout is gegaan, dus zou hij nu wel eerst 2 keer nadenken.. achja en hij is niet geslaagd bij liverpool.. vd vaart huntelaar waren ook niet geslaagd bij real madrid.. heb je ze nu zien spelen ? Inderdaad, ik was er nog niet aan toe gekomen om de rest hier te posten, maar inderdaad, hij zal misschien wel voor lange tijd blijven. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
ja en op de bank belanden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blij dat jij al weet wat de Boer met hem zou willen... |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
er is geen ruimte hier voor dure aankopen als hem |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
en dat gaat ook gebeuren... jeugdopleiding gaat onder de loop...dus er gaat heus wel een spits weer uit de jeugd komen... dan gaat babel echt wel op de bank... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blij dat jij ook dat al weet, als Suarez voor 20 miljoen+ verkocht wordt, heeft De Boer de toestemming om daar een gedeelte van de investeren in nieuwe spelers, en wei weet onderhandeld Ajax dit wel heel goed uit, en blijtk dat Ajax misscheien maar 5 miljoen voor hem hoeft te betalen, hij heeft destijds 11 opgebracht, dus is dat mooi extra winst, zeker als we hem later nog eens duurder verkopen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 10:37 schreef stickz het volgende:en dat gaat ook gebeuren... jeugdopleiding gaat onder de loop...dus er gaat heus wel een spits weer uit de jeugd komen... dan gaat babel echt wel op de bank... dan weet je blijkbaar weinig van de jeugd, noem maar eens een 2 tal spitsen op uit de jeugd, die nu al ouder dan 16 zijn, en de potentie hebben om in Ajax 1 te spelen?? En zelfs als het hele jeugdbeleid veranderd, heb je niet met een jaar een nieuwe spits opgeleid |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wanneer dit het geval mocht zijn zie ik niets in een half jaar huren. Babel zal definitief moeten worden overgenomen. We gaan niet onze beste speler verkopen om vervolgens het prullaria van Liverpool onder de aandacht te brengen bij andere clubs. Dus of definitief bij Ajax een contract tekenen of gewoon alleen Suarez overnemen en met het geld een waardige vervanger aantrekken. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Is hoop ik bij liverpool als speler gegroeid,zo niet dan gaat hij weinig toevoegen aan dit ajax. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
juist amsterdammer 113 ... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik krijg namelijk het gevoel dat Babel het fijn vind een half jaar in Amsterdam te vertoeven om zichzelf weer in de picture te voetballen van andere clubs. Maar zoiets moeten de clubleiding en trainer in Amsterdam niet willen. We zijn toch godverdomme geen doorgeefluik. Of contract tekenen voor 3 jaar of geen interesse!!
Wij zijn AJAX AMSTERDAM!!!! |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 10:42 schreef amsterdammer113 het volgende:Wanneer dit het geval mocht zijn zie ik niets in een half jaar huren. Babel zal definitief moeten worden overgenomen. We gaan niet onze beste speler verkopen om vervolgens het prullaria van Liverpool onder de aandacht te brengen bij andere clubs. Dus of definitief bij Ajax een contract tekenen of gewoon alleen Suarez overnemen en met het geld een waardige vervanger aantrekken. Daarom wordt er ook gesproken over een optie tot koop, en dat komt zelf bij Babel vandaan.. |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
Babel beter dan Siem. Laat maar komen kan ie eindelijk in de spits.kwak |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 12:44 schreef remco k het volgende:[..] Daarom wordt er ook gesproken over een optie tot koop, en dat komt zelf bij Babel vandaan.. Niks daarvan. Het is of direct overnemen bij een transfer van Babel of gewoon niet doen. Niet een optie tot koop, dan moeten we alsnog voor hem betalen in de zomer. Tis gewoon nu een x-bedrag + Babel of alleen een x-bedrag. Niet een x-bedrag + huur Babel (met optie tot koop in zomer). |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 12:59 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Niks daarvan. Het is of direct overnemen bij een transfer van Babel of gewoon niet doen. Niet een optie tot koop, dan moeten we alsnog voor hem betalen in de zomer. Tis gewoon nu een x-bedrag + Babel of alleen een x-bedrag. Niet een x-bedrag + huur Babel (met optie tot koop in zomer). Ik weet eigenlijk niet of ik wel zo blij met Babel ben. Voor de flanken breken nu net wat jonkies door en als diepe spits vind ik hem niet goed genoeg. Zijn balaanname is daarvoor te matig en hij is ook niet echt kopsterk en dat is jammer want hij heeft wel het ideale postuur om een echte Ajaxspits te zijn. Zeker zijn afstandschot is een goed wapen. Dus als hij komt dan voor de linksbuitenpositie en niet als centrumspits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 12:59 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Niks daarvan. Het is of direct overnemen bij een transfer van Babel of gewoon niet doen. Niet een optie tot koop, dan moeten we alsnog voor hem betalen in de zomer. Tis gewoon nu een x-bedrag + Babel of alleen een x-bedrag. Niet een x-bedrag + huur Babel (met optie tot koop in zomer). Denk dat juist een optie tot koop goed zou zijn, de bedragen veranderen er niet van, en je kan zo'n optie eenzijdig maken. Tevens kan Ajax bekijken, of Babel wel echt de gewenste versterking is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 13:09 schreef Brandje het volgende:[..] Ik weet eigenlijk niet of ik wel zo blij met Babel ben. Voor de flanken breken nu net wat jonkies door en als diepe spits vind ik hem niet goed genoeg. Zijn balaanname is daarvoor te matig en hij is ook niet echt kopsterk en dat is jammer want hij heeft wel het ideale postuur om een echte Ajaxspits te zijn. Zeker zijn afstandschot is een goed wapen. Dus als hij komt dan voor de linksbuitenpositie en niet als centrumspits. Zijn bal aanname is inderdaad een groot probleem, dat vond Foppe de Haan destijds al, en daar is nooit iets aan verbeterd, daar heb je wel een goed punt, aangezien juist de handelingssnelheid in het idee van de Boer extreem belangrijk is/word. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
weet niet of Babel nu de man is die AJAX nodig heeft, ook al zouden een Suarez en El Hamdaoui weg gaan is hij niet de aangwezen persoon om dat gat op te vullen, liever een jonge spits aantrekken waar we langer plezier van hebben en de eigen jeugd door laten stromen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 12:44 schreef remco k het volgende:[..] Daarom wordt er ook gesproken over een optie tot koop, en dat komt zelf bij Babel vandaan.. en ook dat hij genoegen zou nemen met veel minder salaris zolang hij maar meer speeltjd heeft.. (las ik net toevallig nog) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
stickz
|
|
|
Ryan Babel heeft dinsdagmorgen aangegeven graag voor zes maanden terug naar Ajax te willen. De Amsterdammers lijken echter achter het net te vissen. Volgens Bild is het Duitse Hoffenheim concreet geworden.
De krant weet te melden dat Hoffenheim en Liverpool bijna een overeenstemming hebben bereikt over een transfer. De Nederlander moet de opvolger worden van Demba Ba, die hoogstwaarschijnlijk vertrekt.
Eerder vandaag gaf Babel aan graag naar Ajax te willen. Deze gedachte lijkt daarentegen geen waarheid te worden. De speler van Liverpool wilde betrokken worden bij de transfer van Luis Suarez naar de Engelse club.
on: zie je nou wat ik bedoel met ajax en de manier van handelen... zo graag willen ze babel en kijk weer weg terwijl hij zelf aangaf hij wilt naar ajax. ajax is sloom met handelen en dat moet veranderen.
ik ben wel blij dat hij niet naar ajax komt. ajax kijk naar de mogelijkheden om kadlec nu in te lijfen voordat het te laat is... al blijft suarez laat die gast komen en desnoods verhuur je hem al ben ik het er niet mee eens als hij verhuurd word! meer concurentie voorin is altijd beter... zo gaan de luie weer hard werken om in de basis te blijven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
HET BILD???!!!!.
Kom op mensen, we weten nu toch inmiddels wel dat de grootste roddelkrant van zo'n beetje heel Europa is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 18:10 schreef stickz het volgende:Ryan Babel heeft dinsdagmorgen aangegeven graag voor zes maanden terug naar Ajax te willen. De Amsterdammers lijken echter achter het net te vissen. Volgens Bild is het Duitse Hoffenheim concreet geworden. De krant weet te melden dat Hoffenheim en Liverpool bijna een overeenstemming hebben bereikt over een transfer. De Nederlander moet de opvolger worden van Demba Ba, die hoogstwaarschijnlijk vertrekt. Eerder vandaag gaf Babel aan graag naar Ajax te willen. Deze gedachte lijkt daarentegen geen waarheid te worden. De speler van Liverpool wilde betrokken worden bij de transfer van Luis Suarez naar de Engelse club. on: zie je nou wat ik bedoel met ajax en de manier van handelen... zo graag willen ze babel en kijk weer weg terwijl hij zelf aangaf hij wilt naar ajax. ajax is sloom met handelen en dat moet veranderen. ik ben wel blij dat hij niet naar ajax komt. ajax kijk naar de mogelijkheden om kadlec nu in te lijfen voordat het te laat is... al blijft suarez laat die gast komen en desnoods verhuur je hem al ben ik het er niet mee eens als hij verhuurd word! meer concurentie voorin is altijd beter... zo gaan de luie weer hard werken om in de basis te blijven Wat lul je toch over de manier van handelen, waar staat op een officiele website van Ajax Hoffenheim of Liverpool, dat er uberhaubt iets concreets is. |
|
|
|
|
stickz
|
|
|
let op mij woorden babel komt niet naar amsterdam |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zeg ik ook nergens, maar het BILD is niet te vertouwen, en al zeker geen krant die alles goed heeft dat ze schrijven, en dan druk ik mij nog zachtjes uit.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: pc hooft?????denkut wel man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey, Babel is toch een echte JOOD, waarom mag ie van jou niet komen man....... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:18 schreef remco k het volgende:HET BILD???!!!!. Kom op mensen, we weten nu toch inmiddels wel dat de grootste roddelkrant van zo'n beetje heel Europa is.. http://www.goal.com/nl/news/548/bundesliga/2011/01/18/2311716/update-babel-hoopt-op-ajax-ondanks-bod-hoffenheim
UPDATE (17:55 uur): Liverpool heeft op de website bevestigd dat de club het bod van Hoffenheim heeft geaccepteerd. Babel is onderweg naar Duitsland om daar rond de tafel te gaan met de club.
UPDATE (18:55 uur): Ryan Babel hoopt nog altijd op Ajax. "Hoffenheim wordt pas een optie als Ryan Babel niet mag worden verhuurd of Ajax het niet wil", zegt zijn zaakwaarnemer tegen De Telegraaf. "Dan zullen we de mogelijkheid open houden. Hoffenheim is natuurlijk een mooie club."
weet niet wat daarvan waar is, eigenlijk hoop ik het wel, want als het waar zou zijn dat hij voor 7 miljoen vertrekt naar Hoffenheim krijgt AJAX toch ook nog een deel daarvan aangezien hij door AJAX is opgeleid. Van mij mag hij gaan, zie hem op dit moment niet als een aanwinst voor AJAX
Liverpool meld het inderdaad op hun eigen website: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-agree-babel-deal Liverpool FC this afternoon announced they had accepted a bid from TSG 1899 Hoffenheim for the transfer of Dutch international Ryan Babel.
The Bundesliga Club have now been given permission to discuss personal terms with the player, who has travelled to Germany
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door dege -- |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Oh my god, nu lijkt het er weer op dat Babel betrokken wordt in een deal met Suarez. Aub niet zeg! |
|
|
|