|
|
craven
|
|
|
Feyenoord krijgt één miljoen voor spits Castaignos' 18/01/2011 11:04
Internazionale heeft het eerste serieuze bod nog niet richting Rotterdam gefaxt, maar iedereen gaat er van uit dat de transfer van Luc Castaignos wel in orde komt.
Feyenoord lichtte weliswaar de optie voor nog twee jaar in het contract van de jonge aanvaller, maar die clausule is niet rechtsgeldig. Castaignos tekende toen hij vijftien was en op die leeftijd mogen clubs spelers niet langer dan drie jaar vastleggen.
De jonge spits gunt Feyenoord nu een transfersom, maar eist in ruil wel redelijkheid. Feyenoord wil vijf miljoen, Inter biedt drie, zodat de uiteindelijke deal waarschijnlijk op vier miljoen wordt rondgemaakt.
Feyenoord krijgt daarvan 25 procent, de rest gaat naar de investeerders van de Talent Pool waarvan Castaignos deel uit maakt. 'We wachten op Inter', aldus Arie Treffers, zaakwaarnemer van de jonge spits tegen Voetbal International. 'Maar we gaan er nog steeds van uit dat alles in orde komt.' |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Over dubbele topics gesproken ... |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Volgens mij klopt dat niet helemaal. Mensen die deel zouden nemen aan de talentpools zouden 25% van de transfersom mogen verdelen en de rest is gewoon voor Feyenoord. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet meer. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
dobias
|
|
|
VI probeert weer onrust te zaaien. Feyenoord krijgt 75% en investeerders 25%.
Sukkels. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Volgens mij is het inderdaad andersom. VI.nl komt tegenwoordig wel vaker met dat soort onzin berichten over Feyenoord. Lees: Tomasson recentelijk en de onzin ware het dat geld van investeerders in talentenpool schulden zouden zijn.
Die investeerders verdelen inderdaad 25% van de transfersom. Tenzij er andere afspraken zijn gemaakt onderling om één en ander te compenseren, maar dat lijkt me sterk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: De nieuwe avonturen van Obiku de Oraalridder, morgen hier op Ket(s)net. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
PieterBos