BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Van mij mag Van Geel komen. Technisch gewoon heel sterk.
Heeft bij andere clubs veel gedaan met weinig geld.
Franske
 Franske - dinsdag 18 januari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Zou een hele goede keus zijn
Vnny
 Vnny - dinsdag 18 januari 2011 - 12:59   quote  deeplink  
nou van mij hoeft het niet
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 13:05   quote  deeplink  
als hij dus gewoon beter werk kan verichten als leo zeg ik komen maar. want ze hebben beide bij de concurent gezeten. dus waarom leo wel accepteren en martin niet?
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 13:09   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
craven
 craven - dinsdag 18 januari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
No money, no td...geen haast deze post in te vullen...
el1986
 el1986 - dinsdag 18 januari 2011 - 13:18   quote  deeplink  
waarom een TD als er toch geen geld is.. :-S .. we hebben dit seizoen de gewilde transfer denk ik, rest van het seizoen is niks meer nodig denk ik, misschien die van inter nog ff, maar of dat er door komt?..kijk volgend seizoen gewoon rustig verder, of kijk nu rond en laat die gene aankomend seizoen een frisse start maken..
Waarom nou....
 Waarom nou.... - dinsdag 18 januari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Lazer ajb Gudde eruit, en van Geel waait met alle winden mee, lelijke dijenkletser. Leo moet blijven en WvH moet komen. Ik stort geen geld meer!
Milo
 Milo - dinsdag 18 januari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 13:23 schreef Waarom nou.... het volgende:
Lazer ajb Gudde eruit, en van Geel waait met alle winden mee, lelijke dijenkletser. Leo moet blijven en WvH moet komen. Ik stort geen geld meer!
daarom!
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Neeeeeeee!
Milo
 Milo - dinsdag 18 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
Hiddinkoe
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
Van geel of gilhaus.... Haal dan gewoon niks...
KKL
 KKL - dinsdag 18 januari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Henk Veldmate van FCG doet daar al 13 jaar al Technisch Manager uitstekend werk.

Het aankoopbeleid en scoutingsapparaat van FCG is echt uitstekend te noemen!
Ze halen ieder jaar voor heel weinig zeer goede spelers binnen.

Voor mij kandidaat nummer 1
FeyenoordVlaardingen
 FeyenoordVlaardingen - dinsdag 18 januari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Vind van Geel een engnek, maar is in mijn ogen op technisch vlak erg kundig..het gaat even niet om de uitstraling maar om de club weer op de rails te krijgen..ik denk dat van Geel hier wel een geschikte vent voor is..denk niet dat je een Gilhaus moet neerzetten met 0 aan ervaring..ookal zijn die banden met Chelsea misschien wel leuk voor 'royi Miyaichi' achtige talentjes..al is dat huren allemaal wel korte termijn visie en indirect kapitaal vernietiging omdat eigen jeugdspelers minder de kans zullen krijgen..ik zit in dubio...
sevillana
 sevillana - dinsdag 18 januari 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 13:10 schreef craven het volgende:
No money, no td...geen haast deze post in te vullen...
juist
MMM
 MMM - dinsdag 18 januari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Eng mannetje die van Geel.
NorthernRanger
 NorthernRanger - dinsdag 18 januari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Martin van Geel ... Begrijpelijke keuze. Contract loop ook af na dit seizoen. Kost dan ook geen afkoopsom. Speelde van 1988 tot 1990 ook voor ons. Scoorde voor een zwikkie clubs 127 goals in de eredivisie [jaja ... ook voor hun]. Voetbalman dus. Veel ervaring. OoK als Technisch Directeur. Bij hun inderdaad, maar ook bij Willem II, AZ en Roda JC waar ie altijd goed werk neerzette. Ik zeg ... halen! Maar dat zeg ik tevens van Willem van Hanegem en Alex Pastoor.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 20:07 schreef NorthernRanger het volgende:
Martin van Geel ... Begrijpelijke keuze. Contract loop ook af na dit seizoen. Kost dan ook geen afkoopsom. Speelde van 1988 tot 1990 ook voor ons. Scoorde voor een zwikkie clubs 127 goals in de eredivisie [jaja ... ook voor hun]. Voetbalman dus. Veel ervaring. OoK als Technisch Directeur. Bij hun inderdaad, maar ook bij Willem II, AZ en Roda JC waar ie altijd goed werk neerzette. Ik zeg ... halen! Maar dat zeg ik tevens van Willem van Hanegem en Alex Pastoor.
eens!! maar pastoor als td zie ik niet zitten
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 januari 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Of effe geen technisch directeur ,maar de talenten laten beoordelen door de trainer .sparen we salaris uit.We kunnen toch geen spelers kopen alleen huren.
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Ik roep het al zo lang, pols van Bronckhorst.
A) Een echte Feijenoorder,
B) Veel meegemaakt op nationaal en internationaal clubniveau.
C) International
D) Netwerk met veel trainers gewerkt bij veel internationale grote clubs.
E) Onervaren zal best, maar soms moet je mensen de kans geven en nieuwe mensen nieuwe visies. Echter hij moet wel willen.
F) Een correct persoon die ik nog nooit iets negatiefs heb horen zeggen.

Gudde RVC VVF Pols van Bronckhorst aub!!!!!!!!!
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 18 januari 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 20:04 schreef MMM het volgende:
Eng mannetje die van Geel.
Eens!voormalig TD bij 020 en in functie en daarvoor volgens mij ook regelmatig
laten blijken en merken dat zijn voorkeur altijd naar 020 is uitgegaan!
Herinner me de soaps rondom de transfers van Luque en Langzaam,en wel meer uitspraken en opmerkingen aan tafel en in kranten!Type Keje Molenaar.

Dan liever Gillhaus!

Maar denk dat er wel meer opties zijn en het geen haast heeft met de huidige mogelijkheden in die functie
gizmo
 gizmo - dinsdag 18 januari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
van geel heeft er ook niks van gebakken.vind het tijd dat Gudde oprot.don leo blijf aub.
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Wat heeft Gillhaus wat van Bronckhorst niet heeft
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 januari 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 20:45 schreef gizmo het volgende:
van geel heeft er ook niks van gebakken.vind het tijd dat Gudde oprot.don leo blijf aub.
Respecteer jij Leo zijn beslissing niet?
NorthernRanger
 NorthernRanger - dinsdag 18 januari 2011 - 20:48   quote  deeplink  
@obiku10: Alleen Van Geel als TD wat mij betreft. Pastoor zou ik graag op het veld zien. Net als Wim van Hanegem. In elk geval met Leon Vlemmings die ik een goeie vent vind. Van Nooitwijk kan wat mij aangaat gaan, die plek zie ik liever door een technische man opgevuld worden. Het liefst zie ik een hoofdtrainert met twee hulptrainers en evt. Willem 'erbij'. Nou ja, moet financieel ook kunnen. Om eerlijk te zijn: Over Been weet ik het even niet.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 18 januari 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 20:44 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Eens!voormalig TD bij 020 en in functie en daarvoor volgens mij ook regelmatig
laten blijken en merken dat zijn voorkeur altijd naar 020 is uitgegaan!
Herinner me de soaps rondom de transfers van Luque en Langzaam,en wel meer uitspraken en opmerkingen aan tafel en in kranten!Type Keje Molenaar.

Dan liever Gillhaus!

Maar denk dat er wel meer opties zijn en het geen haast heeft met de huidige mogelijkheden in die functie
en was beenhakkert geen voormalig snavel dan? als er een je in de rug steekt is het leo!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 januari 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 20:04 schreef MMM het volgende:
Eng mannetje die van Geel.
heel eng idd. maar ook erg kundig. Qua kwaliteiten (van de haalbare kandidaten is Van Geel misschien wel de beste keuze.
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 18 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 20:49 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en was beenhakkert geen voormalig snavel dan? als er een je in de rug steekt is het leo!!!
Eens!!
Heb het ook nooit toegejuicht,maar hij heeft er wel gezeten de afgelopen 2 jaar,kan er niet veel anders van maken.
Is namelijk wel geborenen getogen in Rotterdam en Kampioen geweest met het team van 99,heeft ie wel weer voor op van Geel...
Maar kan er niet mee zitten dat hij weg gaat,baal gewoon van het moment en de onrust die het weer met zich meeneemt

Geloof gewoon niet in van Geel die dan waarschijnlijk wel gaat verwijzen naar z'n "verleden"bij de club en hoe practig de club wel niet is etc.
Als hij komt zal hij eerder met de gedachte zichzelf weer op de kaart te krijgen er gaan zitten dan denken in het clubbelang,daarbij niet prettig overkomend evenals Keje Molenaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 januari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
laten we het kleine joodje voor het grote joodje inruilen pffffffffff die guddel
moet echt in de binnenvliet van maassluis bootjes gaan verhuren ofzo..
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 18 januari 2011 - 21:15   quote  deeplink  
leo beenhakker werkt vanaf volgend seizoen gewoon weer in 020, kan ie daar de boel kapotmaken.
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 20:45 schreef Trouwe hond het volgende:
Wat heeft Gillhaus wat van Bronckhorst niet heeft
Een ajaxverleden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 januari 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:58 schreef Els het volgende:

[..]

Een ajaxverleden.
Hij ook al, ze zitten echt overal.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 18 januari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Ik lees allemaal namen die moeten verdwijnen, trainers, assistenten, directieleden en ook nog spelers, zullen we dit seizoen dan gewoon stoppen met voetballen en volgend jaar echt in de jupiler leage proberen omhoog te kijken ?
Laten we juist nu de rust terug brengen en geen gezeik verder. Leo gaat weg, ik vind dat jammer ook al was ik geen fan van hem, maar hij kreeg alle shit over zich heen en hield Gudde en Mario uit de wind. Hij verdiende meer respect. Maar laten we nu gewoon vooruit kijken en stoppen met nog meer zondebokken zoeken. Want iedereen bij Feyenoord heeft fouten gemaakt, ook Blokland om via de pers te laten weten dat hij liever zonder Leo door zou gaan. Dat kan je niet maken. Maar omdat hij veel geld voor Feyenoord heeft geregeld zien we dat door de vingers, maar ook DAT is een fout. Allemaal ego's die op zoek zijn naar de nieuwe 'pikorde'
raket
 raket - dinsdag 18 januari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
He,de mazzel met dat geld storten.Marin van Geel.Jezussssss.Wat een aanfluiting zeg.Dit gaat helemaal de verkeerde kant op.Moeten we nou niet wat van ons laten horen.Kijk dat leo beenhakker weggaat vind ik persoonlijk niet fijn,maar daar zijn de meningen over verdeeld,maar martin van geel als td,jongens kom op zeg,wat een bal gehakt is dat zeg.Bij die joden lopen kloten en bij roda.Als we dadelijk weer een beetje geld hebben gaat martin dat zeker verkeerd uitgeven.
raket
 raket - dinsdag 18 januari 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh.Had niet veel tijd vandaag,dus heb ik het stuk net gelezen van Gudde.Gilhaus??????????.Tieves lijers.
Jeli
 Jeli - dinsdag 18 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 22:58 schreef Els het volgende:

[..]

Een ajaxverleden.
Nu haal je Gillhaus en van Geel door elkaar denk ik. Gillhaus heeft niets met Ajax gehad.

Overigens lijkt van Geel mij wel een goede kandidaat, maar van mij hoeft het niet echt een "naam" te zijn. Bij bescheiden clubs als Groningen en Heerenveen weten ze al jaren hoe ze om moeten gaan met het goed in - en verkopen van spelers. En vraag mij niet wie de betreffende TD-en zijn.
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:08 schreef Jeli het volgende:

[..]

Nu haal je Gillhaus en van Geel door elkaar denk ik. Gillhaus heeft niets met Ajax gehad.

Overigens lijkt van Geel mij wel een goede kandidaat, maar van mij hoeft het niet echt een "naam" te zijn. Bij bescheiden clubs als Groningen en Heerenveen weten ze al jaren hoe ze om moeten gaan met het goed in - en verkopen van spelers. En vraag mij niet wie de betreffende TD-en zijn.
Klopt. Om een of andere reden las ik van Geel (ws omdat ik daar net tegen een vriendin over zat te schelden) Gillhaus is een kleurloze PSV'er, en kleurloze werknemers hebben we al genoeg.
Jeli
 Jeli - dinsdag 18 januari 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:13 schreef Els het volgende:

[..]

Klopt. Om een of andere reden las ik van Geel (ws omdat ik daar net tegen een vriendin over zat te schelden) Gillhaus is een kleurloze PSV'er, en kleurloze werknemers hebben we al genoeg.
Dacht dat vrouwen twee dingen tegelijk konden doen...
Els
 Els - dinsdag 18 januari 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:14 schreef Jeli het volgende:

[..]

Dacht dat vrouwen twee dingen tegelijk konden doen...
Ik ben wel vaker de uitzondering die de regel bevestigt.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 januari 2011 - 23:15   quote  deeplink  
oprotten met die jood!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 januari 2011 - 07:33   quote  deeplink  
Ik vind dit heel heel heel eng.

'Investeerders Feyenoord willen Van Geel als opvolger Beenhakker'
Woensdag, 19 januari 2011 om 07:12Roda JC-directeur Martin van Geel wordt door een aantal investeerders van Feyenoord beschouwd als een goede kandidaat als technisch directeur. Feyenoord bevestigt het vermoeden van De Telegraaf nog niet en wil zich niet uitlaten over het tijdpad, waarbinnen men een opvolger zoekt. De ochtendkrant weet echter dat zijn komst kan rekenen op steun binnen de Rotterdamse club.

Van Geel, tussen 1977 en 1995 zelf actief prof bij Willem II, Ajax, Roda JC, Feyenoord en opnieuw Willem II, bekleedde de functie van technisch directeur tot dusverre bij vier clubs uit de Eredivisie. Na het beƫindigen van zijn actieve loopbaan startte hij bij de Tricolores als beleidsmaker; tot 2002 bleef hij in Tilburg, daarna ging hij drie jaar aan het werk bij AZ. In 2005 volgde de overstap naar Ajax, maar na twee seizoenen eindigde de samenwerking. Sinds 2008 werkt Van Geel in Kerkrade.

Feyenoord neemt afscheid van Leo Beenhakker, die naar eigen zeggen niet in het vijfjarenplan van de club past. Zijn vertrek zorgde voor de nodige frustratie bij coach Mario Been, die Don Leo liever niet ziet vertrekken uit De Kuip. Het besluit is echter onomkeerbaar, waardoor Feyenoord vast kijkt naar een opvolger van Beenhakker. Van Geel zou daarbij sterk in beeld zijn

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135124

maar gelukkig gaan we vandaag weer voetballen.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 19 januari 2011 - 08:05   quote  deeplink  
en als je goed leest, kom je erachter dat van geel nooit ergens 5 jaar heeft gezeten. ja willem2. erna nooit 5 jaar ergens gezeten. dus welk 5 jaren plan? die is na 2 jaar ook weg
MMM
 MMM - woensdag 19 januari 2011 - 09:00   quote  deeplink  
Oprotten met die gozer, gatverdamme wat een eng mannetje..
Milo
 Milo - woensdag 19 januari 2011 - 09:03   quote  deeplink  
blokland betaald dus die bepaald!
el1986
 el1986 - woensdag 19 januari 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 - 13:05 schreef obiku010 het volgende:
als hij dus gewoon beter werk kan verichten als leo zeg ik komen maar. want ze hebben beide bij de concurent gezeten. dus waarom leo wel accepteren en martin niet?
we worden nog eens vriendjes man, ben het wederom met je eens :D
Els
 Els - woensdag 19 januari 2011 - 09:05   quote  deeplink  
Ik word er al helemaal naar van dat deze man een topic waard is. Elke keer als ik headliner open, zie ik die naam. Nog even en ze komen met Cruijff aan.....
el1986
 el1986 - woensdag 19 januari 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:03 schreef Milo het volgende:
blokland betaald dus die bepaald!
lijkt het wel op ja.. maarja, late we in godsnaam hopen dat die het beter weten dan ons.... want als die ook WEER niet werkt, zijn we nog verder van huis.
ik vertrouw mede op blokland en friends/rvc.
wie t ook wordt, feyenoord blijft mn club
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:03 schreef Milo het volgende:
blokland betaald dus die bepaald!
Als dat zo is dan is deze club ten dode opgeschreven. En geloof ook niet dat Blokland zo in elkaar steekt.
el1986
 el1986 - woensdag 19 januari 2011 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:05 schreef Els het volgende:
Ik word er al helemaal naar van dat deze man een topic waard is. Elke keer als ik headliner open, zie ik die naam. Nog even en ze komen met Cruijff aan.....
hahahaha..ja idd..
nee, zo ver zou het niet komen, maar andere kant ben ik het wel met je eens; feyenoord zelf boeit het niet wat voor, voorgeschiedenis een persoon heeft geloof ik..is er SERIEUS niemand met een echt, en echt een alleen een feyenoord hart, die deze functie zou kunnen bekleden?
el1986
 el1986 - woensdag 19 januari 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 09:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als dat zo is dan is deze club ten dode opgeschreven. En geloof ook niet dat Blokland zo in elkaar steekt.
ik vertrouw op hem.. maar ze moeten niet met een stelletje neuzen aankomen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel









0.0111548